• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Бланки (Бланки документів для забезпечення освітнього процесу)

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: 1.1. Найменування: Національна академія внутрішніх справ 1.2. Код за ЄДРПОУ: 08751177 1.3. Місцезнаходження: 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Бланки (Бланки документів для забезпечення освітнього процесу) (Код за ДК 021:2015 - 22820000-4 Бланки) 3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Бланки (3 найменування) згідно Додатку 4. 4. Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 4.1. кількість товарів або обсяг робіт чи послуг: 7550 шт., а саме: - Залікова книжка- 3 700 шт. - Навчальна картка здобувача вищої освіти – 3 700 шт. - Студентський квиток- 150 шт. 4.2. місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: - м. Київ, пл. Солом’янська, 1 5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом 3 діб з дня отримання заявки від замовника, але не пізніше 03.10.2022 р. 6. Умови оплати: Розрахунок за поставлений товар проводиться протягом 60 календарних днів після підписання супровідних документів (товарно-транспортних накладних, видаткових накладних, актів приймання-передачі) 7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 109 990,00 грн з ПДВ 8. Основні умови договору: 8.1. Учасник процедури закупівлі у складі своєї пропозиції надає гарантійний Лист щодо погодження з проектом та умовами Договору і умовами оголошення визначеними в додатках. 9. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): до 12.09.2022 року 10. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю): до 15.09.2022 року 11. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: «Ціна» - єдиний критерій оцінки, питома вага критерію – 100%. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною. 12. Розмір надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 13. Умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 14. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 1 % від очікуваної вартості закупівлі 15. Джерело фінансування: Державний бюджет України 16. Прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками: З питань оформлення тендерних пропозицій (далі – пропозиція) звертатися до Барановської Лесі Василівни – уповноважена особа; тел./факс +38(044)2454247; e-mail: baranovskalesja@ukr.net

Завершена

109 990.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 099.90 UAH
Номер: 6f5ba7cfc8544bbfbc1cb8f7c6131c7d
Внутрішній номер закупівлі: 15266226
Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-09-06-009342-a   
Замовник: ДВНЗ "Національна академія внутрішніх справ"
Контактна особа: Леся Барановська +380966881605 baranovskalesja@ukr.net http://www.naiau.kiev.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 22820000-4 БланкиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 109 990.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 099.90 UAH
Період уточнення: 06.09.2022 16:07 - 12.09.2022 00:00
Період прийому пропозицій: 12.09.2022 00:00 - 15.09.2022 00:00
Аукціон: 15.09.2022 14:39 - 15.09.2022 15:08
Період кваліфікації: 15.09.2022 15:08 - 20.09.2022 13:40
Період завантаження договору: 20.09.2022 13:40 - 10.10.2022 13:40
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Залікова книжка
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 3700 штуки
Період постачання до 03.10.2022
Місце постачання 03035, Україна, м. Київ, Київ, пл. Солом’янська, 1 На карті
Навчальна картка здобувача вищої освіти
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 3700 штуки
Період постачання до 03.10.2022
Місце постачання 03035, Україна, м. Київ, Київ, пл. Солом’янська, 1 На карті
Студентський квиток
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 150 штуки
Період постачання до 03.10.2022
Місце постачання 03035, Україна, м. Київ, Київ, пл. Солом’янська, 1 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП СТАРОДУБ АНАСТАСІЯ СЕРГІЇВНА

Оскарження: 19.09.2022 12:54 - 22.09.2022 00:00
Початкова пропозиція 88 760.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
88 760.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
19.09.2022 12:54
Документи 74
Скарги 0
ФОП "ХУДЯКОВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Оскарження: 20.09.2022 13:40 - 23.09.2022 00:00
Початкова пропозиція 109 990.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
103 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
20.09.2022 13:40
Документи 57
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
Початкова пропозиція 107 040.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
104 862.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 49
Скарги 0

Контракти

Номер: 2245fc1f7f704a768bfb5f8c702e6a80
Ідентифікатор договору: UA-2022-09-06-009342-a-c1
Постачальник: ФОП "ХУДЯКОВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
Номер договору: В-440
Сума договору: 103 000.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 29.09.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Дата підписання: 29.09.2022 16:20
Статус:
Виконаний
PDF
В-440 від 29.09.2022.PDF
p7s
sign.p7s