• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Агрохімічна продукція (Засіб на спиртовій основі для протирання рук (Alcohol based hand rub), Спиртовмісний антисептик для рук кишеньковий, Дезінфікуючий засіб для обробки поверхонь, Дезінфікуючий засіб для інструментів та обладнання, Дезінфікуючий засіб для інструментів та обладнання, Хлорвмісні та інші за способом дії препарати для дезінфекції поверхонь, матеріалів, обладнання (Chlorine base compound), Мийно-дезінфікуючий засіб для обробки рук, Мийно-дезінфікуючий засіб для обробки рук)

Завершена

504 596.38 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 045.96 UAH
Номер: d0b9a3f5059142e4a4bb38673e2bdd77
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-09-17-000075
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.09.2021 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 20.09.2021 15:36 - 12.10.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 20.09.2021 №409 Харків Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно- східного офісу Держаудитслужби в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 20.09.2021 №409 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2021-05-20-004632-c 20.05.2021 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Сумська, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби (Сумська обл.), +38 (0 54) 268-70-26, zakupivli_sumy_1@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень щодо тендерної документації та/або на вимогу учасника щодо усунення порушення, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень щодо тендерної документації та/або на вимогу учасника щодо усунення порушення, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Сумської обласної ради «Сумський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 28.05.2021 (протокол № 60) зі змінами, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ПАРСЕК» (далі – ТОВ «ПАРСЕК»), звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 25.05.2021, роз’яснення Замовника від 27.05.2021, вимогу учасника щодо усунення порушення від 23.06.2021, рішення Замовника на вимогу учасника щодо усунення порушення від 25.06.2021, вимогу учасника щодо усунення порушення від 25.06.2021, рішення Замовника на вимогу учасника щодо усунення порушення від 30.06.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 09.06.2021, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 15.06.2021 № 67, повідомлення про намір укласти договір від 16.06.2021, договір від 01.07.2021 № 030621. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до пунктів 1 та 2 таблиці «Медико-технічне завдання» додатку 5 до тендерної документації Замовника засіб на спиртовій основі для протирання рук (Alcohol based hand rub) повинен мати, зокрема, спирт пропіловий – не менше 40%, спирт ізопропіловий – не менше 35%; спиртовмісний антисептик для рук кишеньковий повинен мати, зокрема, спирт пропіловий – не менше 40%, спирт ізопропіловий – не менше 35%. При цьому, відповідно до пунктів 1 та 2 Листа-підтвердження відповідності медико-технічним вимогам до предмету закупівлі від 04.06.2021 № 13, що міститься у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПАРСЕК», у якості засобу на спиртовій основі для протирання рук (Alcohol based hand rub) учасником запропоновано Біонол Септ (5 л), який містить спирт етиловий 30,0-40,0%, спирт ізопропіловий 20,0-30,0%; у якості спиртовмісного антисептика для рук кишенькового учасником запропоновано Біонол Септ (фл. 60 мл) з розп., який містить спирт етиловий 30,0-40,0%, спирт ізопропіловий 20,0-30,0%, що не відповідає вимогам до предмету закупівлі, встановленим у пунктах 1 та 2 таблиці «Медико-технічне завдання» додатку 5 до тендерної документації Замовника. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПАРСЕК» через її невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та уклав з ним договір від 01.07.2021 № 030621. При цьому, ознаку порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої під час моніторингу спрацював автоматичний індикатор ризику (RISK-1-11), не підтверджено.
Період усунення порушень: 24.09.2021 14:05 - 09.10.2021 00:00
Дата публікації висновку: 24.09.2021 14:05

Оскарження висновку в суді

Опис: Замовником, у відповідності до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», 08 жовтня 2021 подано до Сумського окружного адміністративного суду позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-05-20-004632-c, опублікованого 24.09.2021 Управлінням Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Сумській області.
Дата публікації: 09.10.2021 08:54
Дата відкриття провадження: 25.10.2021 00:00
Номер відкриття провадження: Номер судового провадження:2-а/818/10480/21 (справа № 480/10347/21)

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовником здійснено заходи щодо усунення встановленого порушення законодавства у сфері публічних закупівель в установленому законодавством порядку, шляхом розірвання укладеного з ТОВ «ПАРСЕК» Договору про закупівлю від 01.07.2021 № 030621, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Дата публікації звіту: 01.10.2021 09:00

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: .
Дата публікації: 29.10.2021 14:35