• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Копіювальні цифрові апарати великої та середньої потужності для копіювання, сканування та обробки документів

Завершена

2 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 000.00 UAH
Номер: 8539f440bef3442eaa7f9c950db78031
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-08-06-000062
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.08.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 06.08.2021 14:40 - 01.09.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 06.08.2021 № 265 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Дмитро ШЕВЧУК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 2 UА-2021-05-20-008278-b 20.05.2021 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, pashkova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності надання відповіді на вимогу учасника щодо усунення порушень, установлено порушення частини першої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВС Технолоджі», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи з недопущення встановлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 серпня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, своєчасності надання відповідей на вимоги учасників щодо усунення порушень, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління справами Апарату Верховної Ради України (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 10.06.2021 № 35, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ВС Технолоджі» (далі – ТОВ «ВС Технолоджі»), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.07.2021 № 15937-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 11.06.2021, договір від 27.07.2021 № 105 (далі - Договір № 105), пояснення та документи Замовника надані 13.08.2021 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬЯНС-ПРІНТ» звернулося до Замовника 21.05.2021 з вимогою № UA-2021-05-20-008278-b.b1 стосовно технічних характеристик апаратів. При цьому Замовник надав відповідь (27.05.2021) (з перевищенням трьох робочих днів), чим порушив вимоги частини першої статті 24 Закону через несвоєчасне надання роз’яснення щодо тендерної документації.
Період усунення порушень: 20.08.2021 14:04 - 08.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 20.08.2021 14:04

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: додаток до протоколу тендерного комітету Управління справами Апарату Верховної Ради України від 26 серпня 2021 № 68 ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Надаємо заперечення до висновку Державної аудиторської служби України від 20.08.2021 про результати моніторингу процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015: 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (копіювальні цифрові апарати великої та середньої потужності для копіювання, сканування та обробки документів), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-20-008278-b, наступного змісту. Згідно із вказаним висновком замовник ніби то порушив вимоги частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) через несвоєчасне надання роз’яснення щодо змісту тендерної документації на вимогу, що надійшла від учасника 21.05.2021 (ідентифікатор вимоги: UA-2021-05-20-008278-b.b1). В той же час, частиною першою статті 24 Закону встановлено, що замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення вимоги від учасника, надати роз’яснення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Згідно із статтею 10 Закону замовник оприлюднює в електронній системі закупівель роз’яснення до тендерної документації протягом одного дня з дня прийняття рішення про надання таких роз’яснень. Згідно із статтею 253 Цивільного кодексу України, перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок. Зазначена вимога була подана учасником 21.05.2021, а відповідь-роз’яснення на неї було надано рішенням тендерного комітету від 26.05.2021 (копія протоколу додається), тобто протягом 3-х робочих днів з дня оприлюднення звернення від учасника, як того вимагає частина перша статті 24 Закону. Роз’яснення на дану вимогу було оприлюднено в електронній системі закупівель на наступний день з дня прийняття тендерним комітетом рішення про її надання, тобто 27.05.2021, як того вимагає стаття 10 Закону. Окрім того, згідно з частиною другою статті 24 Закону, у разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації, електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру. Звертаємо увагу, що в зазначений період електронна система закупівель не призупиняла перебігу тендеру, а отже замовником було своєчасно надано роз’яснення щодо змісту тендерної документації. Викладене вище свідчить про відсутність порушень замовником частини першої статті 24 Закону під час надання роз’яснення щодо змісту тендерної документації на вимогу про яку іде мова у висновку Державної аудиторської служби України (ідентифікатор вимоги: UA-2021-05-20-008278-b.b1). Додаток на 4 арк.
Дата публікації звіту: 27.08.2021 12:22

Запити/Пояснення