-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Копіювальні цифрові апарати великої та середньої потужності для копіювання, сканування та обробки документів
Завершена
2 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 22 000.00 UAH
Період оскарження:
20.05.2021 14:37 - 03.06.2021 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга щодо прийнятих рішень Замовником, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій
Номер:
2770f695258c407b98a59c449b06f063
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-20-008278-b.c4
Назва:
Скарга щодо прийнятих рішень Замовником, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій
Скарга:
Приватне підприємство «БЕСТ ПРІНТ», керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі за текстом – Закон), звертається зі скаргою (далі за текстом – Скарга) до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у формі електронного документа шляхом його направлення через електронну систему закупівель. Відповідно до частини 1 статті 18 Закону, Антимонопольний комітет України, як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав та законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює постійно діючу адміністративну колегію (колегії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Рішення постійно діючої адміністративної колегії (колегій) приймаються від імені Антимонопольного комітету України.
Замовником, Управлінням справами Апарату Верховної Ради України, було оголошено відкриті торги на закупівлю за кодом ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (копіювальні цифрові апарати великої та середньої потужності для копіювання, сканування та обробки документів), ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-20-008278-b на веб порталі уповноваженого органу.
Приватне підприємство «БЕСТ ПРІНТ» (далі за текстом – Скаржник) також виявило бажання та прийняло участь у даній закупівлі та вважає, що рішення Замовника щодо вибору переможця закупівлі є необ’єктивним та упередженим, а також є підстави вважати про прояви корупції при проведенні зазначеної закупівлі, змову Учасника закупівлі ТОВ «ВС Технолоджі» та Замовника.
Підставою для подачі вказаної Скарги є наступні обставини:
Замовником закупівлі 11 червня 2021 року об 09.53 годині було опубліковано Протокол засідання тендерного комітету Управління справами Апарату Верховної Ради України від 10.06.2021 року №35, згідно якого переможцем закупівлі за кодом ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (копіювальні цифрові апарати великої та середньої потужності для копіювання, сканування та обробки документів), ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-20-008278-b було визначено ТОВ «ВС Технолоджі», код ЄДРПОУ 30574751.
Проте, дане рішення Замовника є таким, що порушує вимоги тендерної документації, Закону та законні права Скаржника, оскільки його пропозиція може потенційно бути переможцем зазначеної закупівлі. Неправомірно визначивши ТОВ «ВС Технолоджі» переможцем закупівлі, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивний та неупереджений розгляд його тендерної пропозиції.
Обґрунтування наявності порушених прав:
1. Відповідно до вимог Додатку 3 до тендерної документації «Документи для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям встановлених статтею 16 Закону», зокрема кваліфікаційним критерієм «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» пунктом 1 було передбачено надання єдиної довідки за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі її використання) з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання замовлення, згідно із зразком 2 (додаток 7).
Разом з тим, відповідно до статті 14 Податкового кодексу України працівник - це фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону.
Нормами статті 24 Кодексу законів про працю України встановлено, що працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Тому, для підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для поставки товару, надання послуг, виконання робіт, що є предметом закупівлі, а також підтвердженням трудових взаємовідносин з учасником, тендерною документацією передбачено надання на кожного працівника копії наказу про призначення, копії трудової книжки або іншого документу згідно законодавства.
Так, в документах тендерної пропозиції ТОВ «ВС Технолоджі» міститься довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для поставки товару, надання послуг, виконання робіт, що є предметом закупівлі, де зазначено двох працівників - техніки: Іванов Андрій Вікторович та Борисенко Андрій Вікторович. Також вимогою до зазначеного критерію пунктом 2 для підтвердження відповідності інформації зазначеної у довідці про працівників, передбачалося надання копії не менше одного сертифіката сервісного інженера, який буде вводити в експлуатацію техніку, від виробника даної техніки або уповноваженого ним представника в Україні щодо виконання зазначених робіт. Проте, учасником закупівлі ТОВ «ВС Технолоджі» було надано сертифікат сервісного інженера, виданий на Олександра Бугаєнко компанії ТОВ «ВАУ- ПРИНТ», який пройшов успішне навчання для обслуговування обладнання компанії Xerox Prime Link В9110/В9125/В9136. Зазначений сертифікат не має жодного відношення до учасника закупівлі ТОВ «ВС Технолоджі» та не дозволяє ТОВ «ВС Технолоджі» виконати вимоги умов договору при введенні в експлуатацію обладнання (інсталяцію техніки та програмного забезпечення з підключенням до провідної мережі Замовника) та підписання відповідного Акта приймання-передачі товару.
Також відсутність в учасника сертифікованого сервісного інженера тягне за собою не дотримання в майбутньому вимог пункту 5.3.5 Договору щодо забезпечення проведення безкоштовного навчання для працівників Покупця на його території щодо експлуатації Товару, а також гарантійних зобов’язань щодо обслуговування техніки.
Крім того, тендерною пропозицією ТОВ «ВС Технолоджі» передбачено постачання копіювальних цифрових апаратів середньої потужності Xerox Prime Link В9100 та копіювальних цифрових апаратів великої потужності Xerox Prime Link В9110, однак в наданому сертифікаті сервісного інженера зазначено проходження навчання лише на Xerox Prime Link В9110 та не підтверджено проходження навчання з обслуговування Xerox Prime Link В9100.
Таким чином, учасник ТОВ «ВС Технолоджі» за зазначеною вимогою щодо наявності сертифікованого інженера не відповідає вимогам тендерної документації, що є підставою для відхилення учасника згідно зі статтею 31 Закону.
2) Тендерна пропозиція ТОВ «ВС Технолоджі» не була належним чином оформлена, а тому не відповідала вимогам тендерної документації. Розділом 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю передбачалося, що «Кожна сторінка поданої тендерної пропозиції повинна бути завірена підписом та печаткою (у разі її використання) учасника, відповідно до положень, наказів, ДСТУ згідно законодавства та має відображатись у вигляді кольорової сканованої копії.
У разі накладання учасником на тендерну пропозицію КЕП, замовник не вимагає завіряти кожну сторінку поданої тендерної пропозиції підписом та печаткою.»
Так, до довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для поставки товару, надання послуг, виконання робіт, що є предметом закупівлі пунктом 1.1 Додатку 3 до тендерної документації для документального підтвердження передбачалося надання копії документів, які підтверджують трудові взаємовідносини з учасником (копія наказу про призначення, копія трудової книжки або інші документи згідно законодавства). Учасником закупівлі ТОВ «ВС Технолоджі» було надано копію перекладу трудової книжки Борисенка Андрія Вікторовича, яка містила відмітки бюро перекладів «Альфа-Груп» від 28 липня 2020 року, проте зазначена копія не була завірена печаткою та підписом уповноваженої особи учасника, як того вимагали умови Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю, адже на зазначений файл було накладено УЕП, а не КЕП.
Інформація щодо перевірки електронного підпису, перевірена на сайті https://czo.gov.ua:
Підписувачі
Підписувач
Степанюк Володимир Вікторович
П.І.Б.
Степанюк Володимир Вікторович
РНОКПП
2727311397
Організація (установа)
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВС ТЕХНОЛОДЖІ"
Код ЄДРПОУ
30574751
Посада
директор
Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача)
13:18:51 07.06.2021
Сертифікат виданий
АЦСК ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна"
Серійний номер
1D4D280700000000000000000000000000000001
Тип носія особистого ключа
Незахищений
Алгоритм підпису
ДСТУ-4145
Тип підпису
Удосконалений
Сертифікат
Кваліфікований
Отже, пропозиція ТОВ «ВС Технолоджі» не відповідала вимогам тендерної документації щодо її належного оформлення, що є підставою для відхилення учасника згідно зі статтею 31 Закону.
3) Умовами Додатку 5 до тендерної документації «Технічна специфікація» передбачалося придбання копіювальних апаратів середньої та великої потужності. Однак, перевіривши технічні показники запропонованого обладнання нами встановлено, що ця техніка відноситься до високопродуктивних машин, тобто Xerox Prime Link В9100 не є апаратом середньої потужності.
Крім того, переглянувши закупівлю на електронному майданчику Prozorro вбачається, що деякі потенційні учасники закупівлі звертали увагу Замовника на невідповідність умов тендерної документації за технічними параметрами умовам предмету закупівлі. Однак, Замовником було проігноровано зазначені звернення та формально змінено лише назву «копіювальні цифрові апарати великої потужності» на «копіювальні цифрові апарати середньої потужності» хоча за технічними показниками це залишилося обладнання одного типу.
Тож, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ВС Технолоджі» не відповідає предмету закупівлі, який передбачає придбання апаратів середньої та великої потужності.
4) Умовами Додатку 5 до тендерної документації «Технічна специфікація» передбачалося подання учасником в складі тендерної прпозиції наступнихдокументів: «Копії висновку Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на техніку, що пропонується для закупівлі.
Копії Декларації про відповідність на техніку, що пропонується для закупівлі.»
Тендерною пропозицією ТОВ «ВС Технолоджі» було зазначено постачання техніки торгової марки Xerox, країна виробник: Малайзія на апарати середньої та великої потужності(див. Тендерна пропозиція ТОВ «ВС Технолоджі»). Проте, нами було встановлено, що відповідно до копії Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, наданого Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів від 25.09.2017 року № 602-123-20-3/30096 зазначено країну – виробника: Великобританія. Тоді, коли копією Декларації про відповідність продукції від 06.03.2020 року № UA. TR.059. D.049-20 зазначено декілька виробничих площ торгової марки «Xerox», зокрема Малайзія, Сінгапур, Китай, В’єтнам, Корея та Японія. Тож учасником документально не підтверджено, що запропоноване обладнання Xerox Prime Link В9100, В9110 буде виготовлено в Малайзії, а не в Китаї.
Таким чином, учасником ТОВ «ВС Технолоджі» не підтверджено інформацію зазначену в тендерній пропозиції щодо країни-виробника техніки, що є підставою для відхилення учасника згідно зі статтею 31 Закону.
Також просимо звернути Вашу увагу на численні порушення Замовника при проведенні зазначеної закупівлі, що призвели до звернень до Державної аудиторської служби України, оскільки відповіді на роз’яснення до тендерної документації та вимоги учасників закупівлі були надані Замовником 28.05.2021 року тоді, коли вже не можна було звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
При проведенні зазначеної закупівлі було виявлено наступні порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
1. Предмет закупівлі, який зазначено Замовником в оголошенні на проведення закупівлі не відповідає умовам тендерної документації на закупівлю. Оскільки, в предметі конкретизовано закупівлю копіювальних цифрових апаратів великої та середньої потужності, тоді коли «Технічною специфікацією» Додатку 5 до тендерної документації (після внесення до неї змін 28.05.2021 року), у технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі (за показниками) передбачено закупівля лише апаратів великої потужності, бо середня потужність апаратів передбачає швидкість копіювання до 95 коп/ хвилину. Багато виробників випускають лише офісну серію, так званої середньої потужності - Toshiba, KYOCERA Mita тощо. Продуктивні системи друку (професійні) - системи великої потужності починають відлік швидкості копіювання від 100 коп/ хвилину. Зазначену інформацію можна переглянути за наступними посиланнями https://www.megatrade.ua/catalog/obladnannya-dlya-druku/promisloviy-druk/ricoh-pro-8310, https://setafi.com/elektronika/mfu/chem-otlichaetsya-mfu-ot-printera, https://kanst.ru/articles/printer-i-mfy-v-chem-zakluchautsya-otlichiya.
Таким чином, технічні характеристики зазначені в тендерній документації на закупівлю апаратів середньої потужності передбачають придбання апаратів великої потужності, що не відповідає предмету закупівлі зазначеного в оголошенні на закупівлю.
2. Технічні характеристики тендерної документації на закупівлю обладнання вбачається, що вони прописані чітко під одну модель – Xerox PrimeLink B9110, а тому позбавляють інших учасників ринку взяти участь у закупівлі з дотримання конкурентного середовища та забезпечити проведення ефективної та економічно вигідної закупівлі. У відповіді на вимогу: UA-2021-05-20-008278-b.b2 у додатку до протоколу засідання тендерного комітету від 28.05.2021 року № 32 Замовник зазначає про ще дві моделі начебто подібних моделей апаратів присутніх на ринку: Ricoh Pro 8310 та Konica Minolta AccurioPress 6120. Однак, стосовно моделі Ricoh Pro 8310 можна зазначити, що вказана модель зовсім не підлягає порівнянню тому що не є багатофункціональним пристроєм. Це продуктивний принтер, який не має інших функцій, крім друку (https://www.megatrade.ua/catalog/obladnannya-dlya-druku/promisloviy-druk/ricoh-pro-8310/). Стосовно ж моделі Konica Minolta AccurioPress 6120, то Замовник взяв до порівняння систему, яка вдвічі дорожча на ринку та її характеристики майже вдвічі перебільшують характеристики запропоновані Замовником і не можуть вважатись подібними, як не можна порівнювати легкові автомобілі та вантажні.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ.doc 17.06.2021 15:47
- Скарга АМКУ.pdf.p7s 17.06.2021 15:47
- Скарга АМКУ з печаткою.pdf 17.06.2021 16:19
- Порівняльна таблиця до розгляду скарги в АМКУ.docx 15.07.2021 22:50
- рішення від 22.06.2021 №13942+лист замовнику .pdf 23.06.2021 14:56
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 02.07.2021 №12899.pdf 06.07.2021 09:51
- Інформація про резолютивну частну рішення від 13.07.2021 №15937.pdf 14.07.2021 16:52
- рішення від 13.07.2021 №15937.pdf 16.07.2021 20:14
- Документ_561231.pdf 25.06.2021 14:52
- Додаток(2).pdf 25.06.2021 15:34
- Додаток(4).pdf 25.06.2021 15:34
- Додаток(6).pdf 25.06.2021 15:34
- Додаток(3).pdf 25.06.2021 15:34
- Додаток(5).pdf 25.06.2021 15:34
- Додаток(1).pdf 25.06.2021 15:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.06.2021 16:35
Дата розгляду скарги:
02.07.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.06.2021 14:57
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
16.07.2021 20:15
Вимога
Вирішена
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Номер:
33e5a56a082248bc99eda061eb5ffeae
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-20-008278-b.b3
Назва:
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Вивчивши опубліковану відповідь на вимогу: UA-2021-05-20-008278-b.b1 та Додаток 1 до протоколу засідання тендерного комітету від «26» травня № 29, вимагаємо від Замовника додаткових роз’яснень по наступним пунктам:
1. Замовником не надано чіткої відповіді на нашу вимогу конкретизувати необхідну ємність лотків для паперу. У відповіді вказано, що «Важливим є наявність можливості збільшення запасу паперу до 8000 і більше аркушів». Оскільки даного типу машини передбачають стаціонарні лотки для паперу певної кількості, чи вважається це обладнання додатковим та вцілому становить 8000 аркушів і більше? Що означає слово «максимальна» та як вона рахується/складається (додаткові лотки, які мають бути установлені в обладнанні, що закуповується), для конкретизування запиту і виключення двоякого трактування, просимо надати чітку відповідь яка мінімальна ємність лотків для паперу вимагається для подання тендерної пропозиції?
2. У своїй відповіді Замовник інформує про зміни в технічних характеристиках обладнання, а саме: змінено параметр «Мінімальна щільність паперу» з показника 52 г/м² (чітко зазначено) на ≤ 52 г/м² (відхилення). Проте на сайті не відображено зміни до тендерної документації відповідно до вимог статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та не продовжено строк для подання тендерних пропозицій, чим порушено норми чинного законодавства України. Вимагаємо задовольнити нашу вимогу та належним чином оформити зміни до тендерної документації, а також продовжити термін подання тендерних пропозицій.
3. Вимагаємо внести відповідні зміни до детальних характеристик: «2. Копіювальні цифрові апарати великої потужності – 2 одиниці» аби вони відповідали апаратам середньої потужності, а не повторно (формально) прописати характеристики з тендерної документації назвавши їх характеристиками для апаратів середньої потужності чи внести зміни до предмету закупівлі та викласти у наступній редакції: «ДК 021:2015: 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (копіювальні цифрові апарати великої потужності для копіювання, сканування та обробки документів).
Також зауважуємо, що відповідь на нашу вимогу UA-2021-05-20-008278-b.b1 від 21.05.21р., Замовник оприлюднив 27.05.21р., а не протягом 3-х робочих днів з дня оприлюднення звернення, чим порушив ч. 1 ст. 24 Закону. Про виявлене порушення буде поінформовано ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ.
У випадку, якщо нашу вимогу не буде задоволено, змушені будемо звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України для оскарження закупівлі щодо внесення змін до тендерної документації на зазначену закупівлю.
Пов'язані документи:
Замовник
- 32.doc 28.05.2021 16:21
Дата подачі:
27.05.2021 21:37
Вирішення:
До тендерної документації згідно з рішенням тендерного комітету внесено зміни
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
d3cf4d8e4fd74a13a3fd35017b8f1267
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-20-008278-b.b2
Назва:
Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Розглянувши вимоги тендерної документації на закупівлю «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Копіювальні цифрові апарати великої та середньої потужності для копіювання, сканування та обробки документів)» код за ДК 021:2015 - 30120000-6, ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-20-008278-b, оприлюднене в системі електроних закупівель Prozorro, публічне посилання: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-20-008278-b, повідомляємо про встановлення Замовником дискримінаційних вимог, які обмежують конкуренцію та суперечать нормам чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Складені таким чином технічні вимоги до предмета закупівлі – 2. Копіювальні цифрові апарати великої потужності – 2 одиниці, обмежують конкуренцію серед учасників торгів, що призводить до дискримінації та штучного звуження кола потенційно можливих учасників торгів і, як наслідок, порушують один із основних принципів публічних закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - недискримінація учасників,
добросовісна конкуренція серед учасників.
Зокрема, вимоги про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики до предмету закупівлі – 2. Копіювальні цифрові апарати великої потужності – 2 одиниці, викладені у додатку 5 до тендерної документації, підготовлені виключно під певного виробника обладнання. За сукупністю, усі встановлені вимоги до технічних характеристик предмета закупівлі – 2. Копіювальні цифрові апарати великої потужності – 2 одиниці, прописані виключно під конкретні технічні та якісні характеристики конкретного обладнання, а саме - Xerox PrimeLink B9110 та не притаманні для обладнання інших виробників за сукупністю.
Поряд з цим, чинне законодавство України у сфері публічних закупівель передбачає
здійснення підприємницької діяльності із підтриманням економічної конкуренції, а саме – змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома постачальниками, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку.
Водночас, відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі
здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям та зловживанням.
Враховуючи вищевикладене, керуючись частинами 1, 2 статті 24 Закону України «Про
публічні закупівлі», звертаємось з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі шляхом внесення наступних змін до додатку 5 тендерної документації конкурсних торгів, а саме: нижченаведені технічні характеристики предмету закупівлі – 2. Копіювальні цифрові апарати великої потужності – 2 одиниці, викласти в наступній редакції:
1) Швидкість копіювання/друку А4 - ≥ 100 cтор/хвилину (замість ≥ 110 cтор/хвилину);
2) Швидкість копіювання/друку А3 - ≥ 50 стор/хвилину (замість ≥ 55 стор/хвилину);
3) Ємність лотків подавання паперу (максимальна) - ≥ 7 000 аркушів (замість ≥ 8 000 аркушів).
У разі обмеження участі інших виробників згідно лімітованих технічних показників, що відповідають за сукупністю лише моделі Xerox PrimeLink B9110, наше підприємство змушене оскаржувати вимоги тендерної документації замовника в Антимонопольному комітеті України.
Пов'язані документи:
Замовник
- 32 додаток.docx 28.05.2021 16:20
Дата подачі:
26.05.2021 13:23
Вирішення:
При формуванні технічних вимог закупівлі Замовником було проведено вивчення технічних характеристик ринку виробників копіювальних цифрових апаратів великої та середньої потужності.
Технічне завдання визначене у додатку №5 до тендерної документації розроблене із урахуванням мети щодо забезпечення ефективного та прозорого їх здійснення, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції і недискримінація учасників, рівне ставлення до них.
Звертаємо Вашу увагу на те, що за сукупністю усіх встановлених вимог до технічних характеристик предмета закупівлі вони притаманні мінімум для трьох виробників техніки наступних брендів: Xerox, Ricoh, Konica Minolta.
Щодо зазначених вимог в частині внесення змін до додатку 5 тендерної документації, а саме:
1) Швидкість копіювання/друку А4 - ≥ 100 cтор/хвилину (замість ≥ 110 cтор/хвилину);
2) Швидкість копіювання/друку А3 - ≥ 50 стор/хвилину (замість ≥ 55 стор/хвилину);
3) Ємність лотків подавання паперу (максимальна) - ≥ 7 000 аркушів (замість ≥ 8 000 аркушів)
Надаємо порівняльний аналіз технічних характеристик виробників Xerox, Ricoh, Konica Minolta із зазначенням моделей, які відповідають характеристикам визначеним у додатку №5 до тендерної документації:
таблиця 1
Інформація щодо технічних характеристик
№ з/п Технічний параметр Назва виробника із зазначенням моделі
Konica Minolta AccurioPress 6120 Xerox PrimeLink B9110 Ricoh Pro 8310
1 Швидкість копіювання/друку А4 - ≥ 110 cтор/хвилину 120 110 111
2 Швидкість копіювання/друку А3 - ≥ 55 стор/хвилину 70 55 63
3 Ємність лотків подавання паперу (максимальна) - ≥ 8 000 аркушів 18 000 8 050 12 600
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
2758273f280f4ffd93bc7d552d802590
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-20-008278-b.b1
Назва:
Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Наша компанія має намір взяти участь у оголошеному вами тендері на копіювальні цифрові апарати великої та середньої потужності.
Просимо надати роз’яснення стосовно технічних характеристик апаратів, а саме: «Ємність лотків подавання паперу(максимальна) ≥8000 аркушів».
Питання полягає в тому, яка конкретна ємність лотків запланована для закупівлі, оскільки з огляду на специфікацію вами не планується закупівля лотків в максимальній ємності, дана вимога не є характеристикою предмета закупівлі, саме тому вимагаємо або вилучити цю вимогу з технічної документації, або конкретизувати необхідну ємність лотків.
В назві предмету закупівлі, згідно тендерної документації вказано наступне: код ДК 021:2015 - 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Копіювальні цифрові апарати великої та середньої потужності для копіювання, сканування та обробки документів).
У Додатку 5 до тендерної документації зазначені Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі тільки стосовно:
1. Копіювальні цифрові апарати великої потужності – 2 одиниці:
2. Копіювальні цифрові апарати великої потужності – 2 одиниці:
Виходячи з цього не зрозуміло, які саме копіювальні цифрові апарати відповідають параметрам категорії середньої потужності? Характеристики копіювальних апаратів наведені в Додатку 5 відносяться до категорії професійних копіювальних апаратів великої потужності серії PRO. Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію стосовно визначення категорії техніки, що планується до закупівлі, або надати характеристики, які мають відношення до категорії апаратів середньої потужності.
Пов'язані документи:
Замовник
- 27052021094002.pdf 27.05.2021 09:41
Дата подачі:
21.05.2021 17:53
Вирішення:
Додаток 1
до протоколу засідання тендерного комітету
від «___» __________ № ___.
Відповідь на вимогу: UA-2021-05-20-008278-b.b1
В зв’язку з виробничою потребою та для забезпечення можливості збільшення запасу паперу для друку в великих об’ємах а також забезпечення оперативності друку, обладнання, що пропонується повинно мати в конфігурації лотки подачі паперу загальною ємністю не менше ніж на 8 000 аркушів.
Виробників у яких є така можливість достатньо: Xerox, Ricoh, KonicaMinolta. Працюйте з виробниками обладнання для участі в торгах.
Важливим є наявність можливості збільшення запасу паперу до 8000 і більше аркушів.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі визначені в додатку 5 до тендерної документації пропоную віднести до копіювальних апаратів середньої потужності, а саме:
Метод друку Лазерний або світлодіодний монохромний
Панель керування Латиниця/кирилиця
Швидкість копіювання/ друку А4 ≥ 110 cтор/хвилину
Швидкість копіювання/ друку А3 ≥ 55 стор/хвилину
Мінімальний формат паперу A5
Максимальний формат паперу SRA3
Мінімальна щільність паперу ≤ 52 г/м²
Максимальна щільність паперу ≥300 г/м²
Ємність тонера ≥70 000 cтор
Ємність фотобарабана ≥800 000 cтор
Ємність лотків подавання паперу (максимальна) ≥ 8 000 аркушів
Роздільна здатність друку ≥ 1,200 x 1,200 dpi
Швидкість сканування A4 ≥ 180 зображень за хвилину
Метод сканування Кольоровий
Автоматичний подавач оригіналів Двосторонній однопрохідний
Ємність автоматичного подавача оригіналів ≥ 180 аркушів
Режими сканування Scan to FTP; Scan to PC; Scan to email; Scan to USB Memory; FTP/SMB
Формати сканування TIFF; PDF; Compact PDF; XPS; JPEG; Можливість сумісної роботи з системою розпізнавання документів (електронного документообігу)
Програмне забезпечення Можливість шаблонування завдань; редагування завдань в процесі друку;
Безпека (Сервіс SECURE) Зміна пароля адміністратора; Шифрування всього вмісту жорсткого диска БФП;
Тип контролера друку Внутрішній
Мережевий адаптер Ethernet (10/100/1000-Base-T)
Мова опису сторінок (PDL) PCL5E/PCL6 compatable
Adobe® PostScript® 3
Adobe® PDF;
TIFF
PPML
Драйвер принтера Windows® 10/8/7/Vista™
Windows® Server 2008/2008R2/2012/2012R2
Функції кінцевої обробки
Сортування та групування зміщенням.
Двопозиційне та кутове зшивання.
≥ 100 аркушів.
Брошурування з фальцюванням навпіл та зшиванням
≥ 20 аркушів
Обкладинки до 300 г/м² - опційно при потребі
Питання внесення змін в назву предмету закупівлі зазначену в пункті 2 додатку 5 до тендерної документації буде винесено на розгляд тендерного комітету.
Статус вимоги:
Відхилено