• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Догляд за квітниками та газонами по місту

Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції – українська. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. категорія Замовника: згідно п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" .

Завершена

829 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 145.00 UAH
Номер: fb64eadd30dc4456998aba91eef2e142
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-08-27-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.08.2021 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 27.08.2021 11:35 - 18.09.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.08.2021 №370 Харків Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північно- східного офісу Держаудитслужби в Сумській області Людмила ДУБИНКА Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 27.08.2021 №370 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10 UA-2021-05-20-003315-c 20.05.2021 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 54) 268-70-23, viktorpopovich112@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу другого частини другої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзацу шостого пункту 1 частини першої статті 31 Закону при розгляді тендерної пропозиції ФОП Григор'євої О.В. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 20.05.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 08.06.2021, тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Григор'євої Олени Володимирівни (далі – ФОП Григор'єва О.В.), комунального підприємства «Благоустрій» Охтирської міської ради, вимогу про усунення невідповідностей до 11.06.2021, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.06.2021 №7, від 15.06.2021 №9, від 04.08.2021 №34, повідомлення про намір укласти договір від 04.08.2021, договір від 16.08.2021 № 114, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 06.09.2021, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 15.07.2021 № 16188-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що Замовник у підпункті 10 пункту 2 розділу 5 тендерної документації встановив вимогу щодо надання учасниками торгів листа-гарантії, зокрема, про те, що до учасника не застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців), що фактично є підтвердженням відсутності підстави, визначеної пунктом 11 частини першої статті 17 Закону, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, якими визначено, що замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, оскільки інформація стосовно того, що учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції», перевіряється безпосередньо замовниками шляхом опрацювання рішення РНБО від 28.04.2017 (із змінами) «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», затвердженого Указом Президента України від 15.05.2017 № 133/2017 та рішення РНБО від 14.05.2020 «Про застосування, скасування і внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», затвердженого Указом Президента України від 14.05.2020 № 184/2020, які є наявними у публічному доступі. Також, установлено, що Замовником вносились зміни до тендерної документації, а саме: після оприлюднення 20 травня 2021 р. в електронній системі закупівель тендерної документації та додатків до неї Замовником оприлюднено 28 травня 2021 р. нову редакцію додатків до тендерної документації. При цьому, на порушення вимог абзацу другого частини другої статті 24 Закону Замовник в електронній системі закупівель не оприлюднив в окремому документі перелік змін, що вносилися до тендерної документації. Також моніторингом установлено, що на вимогу Замовника про усунення невідповідностей до 11 червня 2021 р. ФОП Григор'євою О.В. не надано дійсні трудові договори та скан-копію першої сторінки Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску з підтверджуючим документом про прийняття даного звіту відповідним органом (ДФС). Враховуючи наведене, учасник процедури закупівлі ФОП Григор'єва О.В. не виправила виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані нею у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Слід зазначити, що колегія АМКУ у рішенні від 15.07.2021 № 16188-р/пк-пз встановила наявність підстав у Замовника для відхилення пропозиції Скаржника (ФОП Григор'євої О.В.), визначених пунктом 1 частини першої статті 31 Закону. Однак Замовник під час повторного розгляду тендерної пропозиції ФОП Григор'євої О.В. не врахував позицію колегії АМКУ, висловлену у рішенні від 15.07.2021 № 16188-р/пк-пз та не відхилив тендерну пропозицію ФОП Григор'євої О.В. через невиправлення виявлених Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані нею у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим порушив вимоги абзацу шостого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Період усунення порушень: 16.09.2021 15:00 - 01.10.2021 00:00
Дата публікації висновку: 16.09.2021 15:00

Оскарження висновку в суді

Опис: Справа №480/10096/21
Дата публікації: 29.11.2021 14:04
Дата відкриття провадження: 15.11.2021 00:00
Номер відкриття провадження: 480/10096/21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Згідно з наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби (далі за текстом — Держаудитслужба) від 27.08.2021 №370 Про початок моніторингу процедур закупівель відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, вказаним органом прийнято рішення про початок проведення моніторингу закупівлі №UA-2021-05-20-003315-c, яка оголошена 20.05.2021 р. управлінням капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради (далі за текстом — Замовник), з підстави виявлення ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі. За результатом проведеного моніторингу в електронній системі закупівель опублікований висновок (далі за текстом – Висновок): 20.09.2021 15:41 - 05.10.2021 00:00. Вважаємо, вищевказаний висновок необґрунтований та незаконний з огляду на нижченаведене. 1. У Висновку вказаний опис підстав для здійснення моніторингу такого змісту: «ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.08.2021 №370 Харків Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північно- східного офісу Держаудитслужби в Сумській області Людмила ДУБИНКА Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 27.08.2021 №370 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10 UA-2021-05-20-003315-c 20.05.2021 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО» Вважаємо, що вказаний опис не містить підстав для здійснення моніторингу закупівлі. Згідно ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» №922 (далі за текстом Закон №922), протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З урахуванням того, що в описі підстав для здійснення моніторингу закупівлі не вказано власне підстав моніторингу, а також того, що Держаудитслужба скористалась своїм правом запиту документів та пояснень лише щодо отримання пояснення та копії документів на підставі яких здійснено перерахування коштів у розмірі 34 855 грн. 15 коп. комунальному підприємству «БЛАГОУСТРІЙ», інформація про платежі за договором яка опублікована в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-20-003315-c. Замовник надав запитувану інформацію і стосовно цього питання порушень не виявлено. Проте, Замовник не володів інформацією щодо яких прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності є предметом дослідження в рамках цього моніторингу процедури закупівлі. І тому Замовник не знав, які саме документи та пояснення необхідно надавати додатково з метою об’єктивного, всебічного та законного розгляду документів та обставин досліджуваної закупівлі. 2. Згідно ч. 7 ст. 8 Закону № 922 у висновку обов’язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) та його очікувана вартість; Проте, Держаудитслужбою у Висновку не вказано обов’язкових даних згідно Закону № 922, а саме: місцезнаходження, ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі та його очікувана вартість. 3. В якості порушення Держаудитслужба встановила, що: «Замовник у підпункті 10 пункту 2 розділу 5 тендерної документації встановив вимогу щодо надання учасниками торгів листа-гарантії, зокрема, про те, що до учасника не застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців), що фактично є підтвердженням відсутності підстави, визначеної пунктом 11 частини першої статті 17 Закону, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, якими визначено, що замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, оскільки інформація стосовно того, що учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції», перевіряється безпосередньо замовниками шляхом опрацювання рішення РНБО від 28.04.2017 (із змінами) «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», затвердженого Указом Президента України від 15.05.2017 № 133/2017 та рішення РНБО від 14.05.2020 «Про застосування, скасування і внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», затвердженого Указом Президента України від 14.05.2020 № 184/2020, які є наявними у публічному доступі. Також, установлено, що Замовником вносились зміни до тендерної документації, а саме: після оприлюднення 20 травня 2021 р. в електронній системі закупівель тендерної документації та додатків до неї Замовником оприлюднено 28 травня 2021 р. нову редакцію додатків до тендерної документації. При цьому, на порушення вимог абзацу другого частини другої статті 24 Закону Замовник в електронній системі закупівель не оприлюднив в окремому документі перелік змін, що вносилися до тендерної документації». Вважаємо, що порушення допущені Замовником у не опублікуванні окремого файлу зі змінами до тендерної документації та вимоги до надання у складі тендерної пропозиції листа-гарантії, зокрема, про те, що до учасника не застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців) - не могли та не призвели до наслідків, які б порушили принципи здійснення публічних закупівель, не порушили права чи свободи учасників закупівлі та не завдали збитків бюджету, а тому такі порушення не можуть слугувати причиною розірвання договору про закупівлю. 4. Також моніторингом установлено: «на вимогу Замовника про усунення невідповідностей до 11 червня 2021 р. ФОП Григор'євою О.В. не надано дійсні трудові договори та скан-копію першої сторінки Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску з підтверджуючим документом про прийняття даного звіту відповідним органом (ДФС). Враховуючи наведене, учасник процедури закупівлі ФОП Григор'єва О.В. не виправила виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані нею у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Слід зазначити, що колегія АМКУ у рішенні від 15.07.2021 № 16188-р/пк-пз встановила наявність підстав у Замовника для відхилення пропозиції Скаржника (ФОП Григор'євої О.В.), визначених пунктом 1 частини першої статті 31 Закону. Однак Замовник під час повторного розгляду тендерної пропозиції ФОП Григор'євої О.В. не врахував позицію колегії АМКУ, висловлену у рішенні від 15.07.2021 № 16188-р/пк-пз та не відхилив тендерну пропозицію ФОП Григор'євої О.В. через невиправлення виявлених Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані нею у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим порушив вимоги абзацу шостого пункту 1 частини першої статті 31 Закону». Держаудитслужба досліджуючи рішення колегії АМКУ суперечить своєму ж висновку, де вказує: «Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався». Крім того, колегією АМКУ було винесено рішення зобов'язати Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця ГРИГОР'ЄВОЇ ОЛЕНИ ВОЛОДИМИРІВНИ та рішення про визначення комунального підприємства "БЛАГОУСТРІЙ" ОХТИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" переможцем за процедурою закупівлі – "Догляд за квітниками та газонами по місту", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-05-20-003315-c. Замовник виконав це рішення колегії АМКУ та визнав переможцем ФОП Григор’єву О.В. 5. Держаудитслужба у своєму листі до замовника від 20.09.2021 р. просить надати персональну інформацію уповноваженої особи Замовника - Павла СТРЕЛЬНИКОВА, а також інформацію про голову та секретаря тендерного комітета Замовника для складання матеріалів про адміністративне правопорушення. Вважаємо такі дії незаконними, оскільки: - згідно ч. 17 ст. 8 Закону №922 обмін інформацією між органом державного фінансового контролю та замовником, встановлений цією статтею, здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. - згідно ч. 10 ст. 8 Закону №922 у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. - згідно ч. 11 ст. 8 Закону №922 якщо замовник не усунув визначене у висновку порушення, що призвело до невиконання ним вимог, передбачених цим Законом, а також висновок не оскаржено до суду, орган державного фінансового контролю після закінчення строку на оскарження до суду, визначеного у частині десятій цієї статті, за результатами моніторингу вчиняє дії щодо притягнення до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Номер протоколу зазначається в електронній системі закупівель наступного робочого дня з дня складання протоколу, а також зазначаються дата та номер відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження. Таким чином, прохання надання персональної інформації для складання матеріалів про адміністративне правопорушення – передчасне та незаконне. З урахуванням вищенаведеного, управлінням капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради не погоджується з висновком Держаудитслужби за ідентифікаційним номером моніторингу UA-M-2021-08-27-000022 і готує подання позову до суду у строк, визначений Законом. Начальник управління Сергій БОНДАРЕНКО Павло Стрельников, 25859 Інна Бацало, 25859
Дата публікації звіту: 23.09.2021 17:33

Запити/Пояснення