-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Догляд за квітниками та газонами по місту
Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції – українська. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. категорія Замовника: згідно п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" .
Завершена
829 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 145.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 145.00 UAH
Період оскарження:
20.05.2021 13:37 - 03.06.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо неправомірності відхилення тендерної пропозиції
Номер:
9e5803de8bb54f0e9f13069395bff61d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-20-003315-c.a12
Назва:
СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо неправомірності відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо неправомірності відхилення тендерної пропозиції
Пов'язані документи:
Учасник
- Статут (5) (1).pdf 18.06.2021 09:52
- Скан0001.PDF 18.06.2021 09:52
- Протокол 9.pdf 18.06.2021 09:52
- Протокол уповноваженої особи 7 (2).pdf 18.06.2021 09:52
- Письмові (додаткові) пояснення.PDF 05.07.2021 10:01
- File.PDF 15.07.2021 11:45
- рішення від 23.06.2021 №14112+лист замовнику.pdf 24.06.2021 22:55
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 05.07.2021 №13034.pdf 07.07.2021 10:50
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.07.2021 №16188.pdf 16.07.2021 16:19
- рішення від 15.07.2021 №16188.pdf 20.07.2021 18:29
- Пояснення в заперечення скарги.pdf 30.06.2021 17:21
- пояснення в заперечення скарги.docx 30.06.2021 17:21
- Додаток 1 Наказ уповноважена особа.pdf 30.06.2021 17:21
- Додаток 2 Положення про уповноважену особу.pdf 30.06.2021 17:21
- Протокол про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Григор'євої О.В. та визнання переможцем КП "Благоустрій" Охтирської міської ради 04.08.2021 14:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.06.2021 10:48
Дата розгляду скарги:
05.07.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.06.2021 22:55
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.07.2021 18:29
Дата виконання рішення Замовником:
04.08.2021 14:57
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Згідно Протоколу №33 УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ
Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради Стрельникова Павла Олександровича від “04” серпня 2021 р. ВІРІШЕНО: 1. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця ГРИГОР'ЄВОЇ ОЛЕНИ ВОЛОДИМИРІВНИ та рішення про визначення комунального підприємства "БЛАГОУСТРІЙ" ОХТИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" переможцем за процедурою закупівлі – "Догляд за квітниками та газонами по місту", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-05-20-003315-c.
2. Оприлюднити інформацію про скасування вищевказаних рішень в системі електронних закупівель.
Скарга
Скасована
СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо неправомірності відхилення тендерної пропозиції
Номер:
ef48da62536a4f63a2417d38ad89bd1b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-20-003315-c.a11
Назва:
СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
щодо неправомірності відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
щодо неправомірності відхилення тендерної пропозиції
Пов'язані документи:
Учасник
- АМКУ (догляд за квітниками та газонами по місту).docx 18.06.2021 09:39
- Протокол 9.pdf 18.06.2021 09:39
- Протокол уповноваженої особи 7 (2).pdf 18.06.2021 09:39
- Статут (5) (1).pdf 18.06.2021 09:39
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
18.06.2021 09:50
Вимога
Є відповідь
Визнання переможцем відкритих торгів КП Благоустрій Охтирської міської ради, яке є пов’язаною особою з Замовником
Номер:
f1e41970f9fa402da4862e18edbb39da
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-20-003315-c.a10
Назва:
Визнання переможцем відкритих торгів КП Благоустрій Охтирської міської ради, яке є пов’язаною особою з Замовником
Вимога:
Шановний Замовник! 20.05.2021 року тендерним комітетом Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради було оголошено про відкриті торги за предметом закупівлі «Догляд за квітниками та газонами по місту». Тендерні пропозиції учасників були надані на голову Тендерного комітету і 08.06.2021 року відбувся аукціон. Протоколом № 9 від 15.06.2021 року уповноважена особа Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради Павло Стрельников, в супереч вимогам діючого законодавства, з порушенням положень Закону України «Про публічні закупівлі» визнав КП <Благоустрiй>Благоустрій Охтирської міської ради переможцем по цій процедурі закупiвлi та прийняв рішення про намір укласти договір з КП Благоустрій Охтирської міської ради. Уповноважена особа Управління капітального будівництва та житлово – комунального будівництва Охтирської міської ради Павло Стрельников прийняв рішення про визнання переможцем Комунального підприємства Благоустрій Охтирської міської ради, всупереч частини першої статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі", в якій передбачено, що замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов"язаний відхилити тендерну пропозицію учасника так як учасник закупівлі Комунальне підприємство Благоустрій Охтирської міської ради є пов"язаною особою з Замовником. Комунальне підприємство Благоустрій Охтирської міської ради засноване на власності територіальної громади та входить до сфери управління Охтирської міської ради та безпосередньо Замовника відкритих торгів – Управління капітального будівництва та житлово - комунального господарства Охтирської міської ради, що підтверджується Статутом Комунального підприємства Благоустрій Охтирської міської ради (пунктом 1.4.). В пункті 1.4 Статуту Комунального підприємства Благоустрій Охтирської міської ради визначено, що «Органом до сфери управління якого належить Підприємство є Управління капітального будівництва та житлово – комунального будівництва Охтирської міської (далі – Уповноважений орган)». Викладене свідчить, що уповноваженою особою Управління капітального будівництва та житлово - комунального господарства Охтирської міської ради Павлом Стрельниковим визначено переможцем даної процедури закупівлі відкритих торгів Комунальне підприємство Благоустрій Охтирської міської ради з порушенням положень Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.06.2021 08:29
Вирішення:
Згідно п. 7 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника.
Замовник – не є учасником процедури закупівлі згідно визначення, а тому управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради не може бути пов'язаною особою з КП «Благоустрій» Охтирської міської ради. Таким чином, санкції законодавства щодо пов’язаних осіб не можуть бути застосовані в цій процедурі закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Є відповідь
Застосування дискримінаційних умов при розгляді тендерної пропозиції ФОП Григор’євої О.В.
Номер:
27a73d8988464641a846f9f163598514
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-20-003315-c.a9
Назва:
Застосування дискримінаційних умов при розгляді тендерної пропозиції ФОП Григор’євої О.В.
Вимога:
Шановний Замовник! 20.05.2021 року тендерним комітетом Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради було оголошено про відкриті торги за предметом закупівлі «Догляд за квітниками та газонами по місту». Тендерні пропозиції учасників були надані на голову Тендерного комітету і 08.06.2021 року відбувся аукціон по зазначених відкритих торгах, за результатами аукціону моя тендерна пропозиція, ФОП Григор’євої Олени Володимирівни, визначена найбільш економічно вигідною – 679000,00 грн. (враховуючи ПДВ). 10.06.2021 року о 09:31:06 Замовник опублікував в розділі «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах» інформацію, яка за змістом не відповідала вимогі про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Мною, ФОП Григор’євою О.В., було надано лист Замовнику через електронний майданчик № 476 від 11.06.2021 року (Документ 11.06.2021.PDF; тип документу: документи, що підтверджують кваліфікацію) і накладено КЕП 11.06.2021 09:02:47. В цьому листі Замовнику, мною зазначено, що згідно частини дев"ятої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 нової редакції Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Згідно з Законом Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Я звертала увагу Замовника, що відповідно до Закону Замовник повинен надавати учаснику можливість усунути невідповідності, і це не право, а безпосередній обов’язок – уважно та ретельно перевіряти тендерну пропозицію і у випадку виявлення невідповідностей надавати учаснику час на їх усунення.
Дане Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей не відповідає вимогам Закону, оскільки чітко не зазначено перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей, чим умисно Замовник позбавив Учасника можливості протягом 24 годин виправити виявлені, на думку Замовника, невідповідності та не надавши Учаснику внести виправлення в тендерну пропозицію Замовник застосував до ФОП Григор’євої О.В. дискримінаційний підхід.
Слід зазначити, що Замовник 28.05.2021 року о 09:06:39 вніс зміни до тендерної документації по цій закупівлі (ВТ додатки до ТД – зі змінами.docx), з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі». Так, відповідно до статті 23 вказаного Закону передбачена можливість внесення змін до тендерної документації. Зміни, що вносяться Замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Нова редакція тендерної документації не опублікована. Окремий документ з переліком змін тендерної документації, що були внесені не опубліковані. Замовник умисно створює дискримінаційні умови, адже інший учасник цієї закупівлі КП Благоустрій Охтирської міської ради є пов’язаною особою із Замовником і в засобах масової інформації неодноразово оприлюднювалась інформація про надання переваг в закупівлях Замовника саме, КП Благоустрій Охтирської міської ради.
Після внесення змін, з порушенням вимог Закону, до тендерної документації по цій закупівлі, Замовник 28.05.2021 року о 09:17:36 надав не чітку, а формальну відповідь щодо технічних якісних характеристик предмета закупівлі, роз’яснень Замовник по цьому уточненню не надав. Також, 28.05.2021 року о 09:23:55, після внесення змін до тендерної документації з порушенням Закону, Замовник надав не чітку, а формальну відповідь з питання кваліфікації працівників, знання та досвіду, роз’яснень Замовник по цьому уточненню не надав. Крім того, 28.05.2021 року о 09:24:43, після внесення змін до тендерної документації з порушенням Закону, Замовник надав не чітку, а формальну відповідь з питання кваліфікації працівників, знання та досвіду, роз’яснень Замовник по цьому уточненню не надав. Поряд з цим, 28.05.2021 року о 10:48:47, після внесення змін до тендерної документації з порушенням Закону, Замовник надав не чітку, а формальну відповідь щодо пов’язаних з Замовником осіб, роз’яснень Замовник по цьому уточненню не надав. При цьому, роз’яснень у розумінні Закону Замовником по цій закупівлі не було надано, що свідчить про дискримінаційний підхід Замовника по цій закупівлі до Учасників.
Ознайомившись з повідомленням з вимогою про усунення невідповідностей, яке не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» мною було зазначено Замовнику наступне:
Щодо аналогічного договору. В тендерній документації по даній закупівлі чітко не визначено, який договір є аналогічним. По даній закупівлі учасником ФОП Григор’євою О.В. в тендерній пропозиції наданий аналогічний договір, який відповідає умовам тендерної документації. При заповненні Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник ФОП Григор’єва О.В. готова надати всі необхідні документи які будуть вказані Замовником, у разі законного їх вимагання Замовником.
Щодо підтвердження інформації про наявність обладнання та матеріально – технічної бази Учасника. Замовник перевищив свої повноваження, взявши на себе непритаманні йому функції, застосував дискримінаційний підхід під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Григор’євої О.В., зазначаючи про ознаки фіктивності Договору оренди, адже в договорі чітко передбачена орендна плата за користування предметом Договору, в розмірі, що зазначаються в актах наданих послуг. По даній закупівлі учасником ФОП Григор’євою О.В. в тендерній пропозиції відповідно до умов тендерної документації підтверджено наявність обладнання та матеріально – технічної бази Учасника ФОП Григор’євої. При заповненні Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник ФОП Григор’єва О.В. готова надати всі необхідні документи які будуть вказані Замовником, у разі законного їх вимагання Замовником.
Щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю. В тендерній пропозиції зазначена інформація щодо працівників відповідної кваліфікації у кількості 10 чоловік, в тому числі ФОП Григор’єва О.В. Тендерна пропозиція відповідає умовах тендерної документації. При заповненні Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник ФОП Григор’єва О.В. готова надати всі необхідні документи які будуть вказані Замовником, у разі законного їх вимагання Замовником.
Враховуючи викладене, з метою не порушення прав Учасника ФОП Григорєвої О.В. на неупереджене та законне проведення торгів, упередженість яких може спричинити протиправну дискваліфікацію Учасника, прохала Замовника діяти виключно в межах діючого законодавства і у разі виявлення невідповідностей сформувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» для надання можливості її виконання Учаснику відповідно до положень вищезазначеного Закону.
Незважаючи на цей мій лист і підтвердження, що моя тендерна пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації та положенням Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради Павло Стрельников застосовуючи до моєї тендерної пропозиції дискримінаційні умови, протоколом № 7 від 14.06.2021р. відхилив мою тендерну пропозицію та дискваліфікував мою тендерну пропозицію, при цьому зазначив, що моя відповідь не підписана КЕП, що не відповідає дійсності, адже КЕП мною був накладений під час завантаження документу від 11.06.2021 року, що підтверджується моєю тендерною пропозицією. Викладене свідчить про упередженість уповноваженої особи Павла Стрельникова при розгляді моєї тендерної пропозиції, застосування до моєї тендерної пропозиції дискримінаційних умов уповноваженою особою Павлом Стрельниковим, умисну і завідома незаконну дискваліфікацію моєї тендерної пропозиції уповноваженою особою Павлом Стрельниковим, що порушило мої права як учасника цієї процедури закупівлі – відкритих торгів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.06.2021 08:27
Вирішення:
Згідно з положеннями ч. 4 статті 28 Закону “Про публічні закупівлі”, після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” було зазначено в додатку 1 тендерної документації. Так, учасником ФОП Григор’євої Олени Володимирівни в складі тендерної пропозиції були надані, зокрема, наступні файли (документи): - Аналогічний договір+акти.pdf; - Договір оренди тз.pdf; - Договори.pdf - Лист-пояснення працівники 3.pdf - Єдиний податок звіт.pdf Однак, надані вище документи не можуть слугувати належним документальним підтвердженням кваліфікаційних критеріїв до Учасника, що наведені в пунктах: 1.1-1.2, 2.1, 3.1. додатку №1 до тендерної документації, з нижченаведених причин. 1. Відповідно до умов п.1.1, 1.2 додатку №1 до тендерної документації було передбачено, що учасник надає: «1.1. Довідка в довільній формі про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 1.2. Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати договір*, що зазначений у довідці згідно п. 1 та підписані акти надання послуг». Проте, Учасник надав договір з відповідними актами наданих послуг не за аналогічним предметом договору. В цьому договорі предметом були інші послуги, ніж ті, що потрібно надавати згідно додатку 2 до цієї тендерної документації. 2. Відповідно до умов п. 2.1 додатку №1 до тендерної документації було передбачено, що учасник надає: «Довідка в довільній формі з інформацією щодо наявного обладнання, техніки, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання умов договору про закупівлю. На підтвердження інформації про наявність обладнання та матеріально – технічної бази Учасники повинні надати: - щодо кожної одиниці орендованого обладнання та матеріально – технічної бази свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів або копії технічних паспортів або інші документи, а також договір оренди (користування тощо), який має бути чинним протягом строку визначеного в п. 4.4 розділу 1 тендерної документації». Проте, Учасник надав договір в файлі Договір оренди тз.pdf, який має ознаки фіктивності, з огляду на таке: За загальним правилом суттєвою умовою господарсь¬кого договору, як і записано у статтях 180, 189 ГК України, є ціна. За умови недосягнення згоди сторін щодо ціни в господарському договорі він стає неукладеним та не породжує права та обов'язки сторін. В той же час, не досягається головна мета та спрямова¬ність господарської діяльності - виготовлення та реалізація продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру. Відсутність погодження умови про ціну в господарському договорі передба¬чає настання наслідків неукладеного до¬говору (статті 81 ГК України, статті 638 ЦК України). В розділі 3 цього договору містяться такі положення: «3.1 Орендна плата за користування Предметом договору сплачується Орендарем Орендодавцю в розмірі, що зазначається в актах наданих послуг. Орендна плата сплачується в безготівковому порядку на поточний рахунок Орендодавця згідно акту наданих послуг». Проте в істотних умовах договору оренди транспортного засобу не може йти мова про надання послуг, оскільки за договором оренди (найму) орендодавець передає або зобов’язується передати орендареві майно в користування за плату на певний строк (ч. 1 ст. 759 ЦКУ). Це свідчить про те, що вказаний договір є неукладеним через порушення істотних умов його укладання та без настання реальних правових наслідків, як це передбачено ч.5 ст. 203 ГК України. 3. Відповідно до умов п. 3.1 додатку №1 до тендерної документації було передбачено, що учасник надає: «Довідка, яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю в кількості не менше 10 чоловік, що підтверджується копіями трудових книжок ( першої та останньої сторінок) або дійсних трудових договорів та скан-копією першої сторінки Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого(сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску з підтверджуючим документом про прийняття даного звіту відповідним органом (ДФС) (Наприклад: копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді)) за останній звітній період.» Проте, Учасник надав цивільно-правові договори з 9-ю особами в файлі Договори.pdf і лист-пояснення в файлі Лист-пояснення працівники 3.pdf. В листі-поясненні Учасник вказує, що працівники залучені для виконання послуг у вказаній закупівлі виконуватимуть роботи по цивільно-правовим угодам, що унеможливлює подачу скан-копії Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску з підтверджуючим документом про прийняття звіту відповідним органом ДФС за останній звітний період. В п. 9 податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи-підприємця, що міститься у файлі Єдиний податок звіт.pdf вказано, що фактична чисельність найманих працівників у звітному періоді становить 3 особи. Таким чином, не виконується вимога п. 3.1 додатку №1 до тендерної документації щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання, досвід та працюють згідно трудового договору. Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На підставі вищевикладеного, Замовник просив Учасника виправити невідповідності у вказаних документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, проте таких виправлень Учасник не здійснив протягом, встановленим законом, строком.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Є відповідь
Вимога про підтвердження повноважень на прийняття рішення про переможця Стрельниковим П.О.
Номер:
3631e741ce1440c8aa633a4548f14f1d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-20-003315-c.a8
Назва:
Вимога про підтвердження повноважень на прийняття рішення про переможця Стрельниковим П.О.
Вимога:
Шановний Замовник! 20.05.2021 року тендерним комітетом Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради було оголошено про відкриті торги за предметом закупівлі «Догляд за квітниками та газонами по місту». Тендерні пропозиції учасників були надані на голову Тендерного комітету і 08.06.2021 року відбувся аукціон. 14.06.2021 року, в супереч вимогам діючого законодавства, в тому числі й положень Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа Павло Стрельников одноосібно, протоколом № 7 відхилив мою тендерну пропозицію та дискваліфікував мою тендерну пропозицію, застосувавши до моєї тендерної пропозиції дискримінаційні умови. В зв’язку з тим, що процедура закупівлі по цих відкритих торгах проводилась саме тендерним комітетом, а не уповноваженою особою Павлом Стрельниковим – головним спеціалістом відділу бухгалтерського обліку, приватизації і оренди комунального майна, прошу підтвердити повноваження вищезазначеної уповноваженої особи та опублікувати Положення про уповноважену особу Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради станом на 14.06.2021 року та посадову інструкцію Павла Стрельникова головного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку, приватизації і оренди комунального майна управління капітального будівництва та житлово – комунального господарства Охтирської міської ради.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.06.2021 08:26
Вирішення:
Шановна Олена Володимирівна!
Стрельников Павло Олександрович, головний спеціаліст відділу бухгалерського обліку, приватизації і оренди комунального майна, призначений уповноваженою особою відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в управлінні капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради з 09.06.2021, а також затверджено положення про уповноважену особу та ліквідовано тендерний комітет згідно наказу Начальника управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради від 01.06.2021 №59-ОД. Абзацем десятим пунктом 2.9 положення про уповноважену особу вказано, що після ліквідації тендерного комітету Управління, всі публічні закупівлі\спрощені закупівлі проводить уповноважена особа, а також завершує всі закупівлі, що були розпочаті до 09.06.2021, які проводив тендерний комітет.
Процедура переходу прав та обов’язків тендерних комітетів до уповноважених осіб описується, зокрема, на сайті електронної системи Прозорро за посиланням: https://infobox.prozorro.org/articles/yak-pereyti-z-tendernih-komitetiv-na-upovnovazhenih-osib
Таким чином, уповноваженою особою Стрельниковим П.О. не перевищено повноважень під час розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця в публічній закупівлі. Законодавство України та, зокрема, закон України "Про публічні закупівлі" не містить вимог щодо зобов'язання замовника задовольняти вимоги учасників щодо надання їм документів через електронну систему закупівель щодо призначення уповноваженої особи, положення про уповноважену особу та посадову інструкцію посадової особи замовника.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні