• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 –77220000-8 Послуги із просочування деревини.

Завершена

3 205 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 025.00 UAH
Номер: 9bd012d7b0244f228abd98342c1f04a0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-10-11-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.10.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 11.10.2021 15:03 - 03.11.2021 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.10.2021 № 586 Київ Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 08.10.2021 № 586 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 19 UA-2021-05-19-000877-с 19.05.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 876-45-98, ruselynka21@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення частини 1 статті 31 та частини 2 статті 32 Закону № 922-VIII. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади» здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 2 листопада 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 21.07.2021 № 100 (далі – ТД), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 12.08.2021 № 197, від 12.08.2021 № 198, від 12.08.2021 № 199, від 05.10.2021 № 248, від 05.10.2021 № 249, від 05.10.2021 № 250, від 05.10.2021 № 251, тендерні пропозиції ПП «Литвинюк», ТОВ «Товариство з обмеженою відповідальністю «Охоронна фірма Вольф», Товариство з обмеженою відповідальністю «Безпека ЮЕ», ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр (далі – Переможець), повідомлення про намір укласти договір від 05.10.2021, договір від 25.10.2021 № 280, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10.06.2021 № 13161-р/пк-пз, від 25.06.201 № 14439-р/пк-пз, від 17.09.2021 № 21245-р/пк-пз, відповідь Замовника на питання від 12.10.2021. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД. Відповідно до пункту 2.1 Розділу VI до ТД для цілей укладання договору, Учасники повинні подати довідку з банку про перелік наявних рахунків, видану в поточному році. Інформація щодо наявності відкритих банківських рахунків підтверджується документом (довідка, лист, тощо) виданим Державною податковою службою України чи структурним підрозділом, (датованим не раніше 2021 року) із зазначенням переліку відкритих банківських рахунків. Переможцем надано лист Державної податкової служби України, в якому міститься перелік відкритих рахунків у банках та інших фінансових установах Переможця, в якому зазначені такі відкриті рахунки : «Ф «Розрах. Центр» АТ КБ «Приватбанк», Київ», «АТ «КБ « Глобус» та Казначейство України (ел.адм.подат.). При цьому, не надано довідку про відкриті поточні рахунки з «Ф «Розрах. Центр» АТ КБ «Приватбанк» та Казначейства України, чим не дотримано вимогу пункту 2.1 Розділу VI до ТД. Відповідно до частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури, не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII вимогам до учасника відповідно до законодавства. Враховуючи зазначене, в порушення частини 1 статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII вимогам до учасника відповідно до законодавства, а укладено договір від 25.10.2021 № 280 на загальну суму 3 202 877,11 грн. Вищевказане призвело до порушення частини 2 статті 32 Закону № 922-VIII, відповідно до якої тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом № 922-VIII.
Період усунення порушень: 05.11.2021 14:20 - 20.11.2021 00:00
Дата публікації висновку: 05.11.2021 14:20

Оскарження висновку в суді

Опис: Номер впровадження 640/34027/21 від 25.11.2021
Дата публікації: 30.11.2021 17:35
Дата відкриття провадження: 25.11.2021 00:00
Номер відкриття провадження: 640/34027/21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Причини не можливості усунення викладені у листі.
Дата публікації звіту: 09.11.2021 17:12

Запити/Пояснення