-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги О180203 Володимирець - Красносілля - Малі Телковичі на ділянці км 13+000 - км 19+400
Завершена
73 016 392.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 365 081.96 UAH
мін. крок: 0.5% або 365 081.96 UAH
Номер:
f401534acebe4831ab3fabd39884e2e6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-14-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.12.2021 00:00
Період моніторингу:
14.12.2021 11:35 - 07.01.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.12.2021 Одеса № 803
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 13.12.2021 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 13.12.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 14.12.2021 № 803
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
4 UA-2021-05-18-006054-c 18.05.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону, надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо недопущення таких порушень у подальшому, розгляду тендерних пропозицій у відповідності до вимог Закону і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника протокол від 18.05.2021 № 1, ТД (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника протокол від 11.06.2021 № 2, тендерні пропозиції учасників приватного акціонерного товариства «Рівнеавтошляхбуд» (далі - ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд»), товариства з обмеженою відповідальністю «Енергетично-дорожнє будівництво» (далі - ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво»), товариства з обмеженою відповідальністю «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол від 26.07.2021 № 1, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 26.07.2021 в електронній системі закупівель, договір про закупівлю послуг з поточного середнього ремонту від 12.08.2021 № 16 (далі - Договір), додаткові угоди до Договору від 09.12.2021 № 1 та від 28.12.2021 № 2, повідомлення про внесення змін до договору, пояснення отримані 21.12.2021 та 29.12.2021 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що у пункті 1.2.1 розділу 1.2 Додатку 2 до ТД Замовник визначив, що на підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, яка міститься в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг), йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати копії трудових книжок (перша сторінка та сторінка з інформацією про останнє місце роботи) та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці.
Так учасником ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» надано довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт, від 15.06.2021 № 03/308.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 16.12.2021 щодо відсутності у складі тендерної пропозиції ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» наказу про призначення на посаду Озєрова В.І., Замовник 29.12.2021 надав інформацію, якою роз’яснив, що перелік документів на підтвердження правовідносин не є вичерпним, таким чином учаснику достатньо було подати хоча б один документ на підтвердження відносин із працівником.
Водночас враховуючи те, що ТД передбачено надання копій трудових книжок разом із копіями наказів про призначення на посаду, учасник ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» не надав копію наказу про призначення на посаду машиніста бульдозера Озєрова В.І., про якого йдеться у пункту 8 довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт, від 15.06.2021 № 03/308 (при цьому надано трудову книжку на вказаного працівника), чим не дотримав вимог пункту 1.2.1 розділу 1.2 Додатку 2 до ТД.
Однак, на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» у зв’язку із невідповідністю його такому кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та допустив його до аукціону.
Період усунення порушень:
30.12.2021 12:29 - 18.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
30.12.2021 12:29
Оскарження висновку в суді
Опис:
Повідомлення про оскарження до суду
Дата публікації:
13.01.2022 14:11
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З огляду на позицію викладену у висновку за результатом моніторингу UA-M-2021-12-14-000024 у закупівлі UA-2021-05-18-006054-c, повідомляємо, що зобов’язуємося врахувати позицію органу Державного фінансового контролю у майбутньому.
Дата публікації звіту:
31.12.2021 08:34
Запити/Пояснення
Номер:
fe0739a3bb0d4c938b5d9ffef9762f59
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
16.12.2021 16:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b7f3fd6ed4074fba87167df69036041d
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
21.12.2021 12:32
Опис:
Доброго дня, відповідаючи на запит на пояснення від 16.12.2021 року повідомляємо наступне. Очікувана вартість закупівля визначалася відповідно розрахунків проектної-кошторисної документації по об’єкту: «Поточний ремонт автомобільної дороги О180203 Володимирець-Красносілля-Малі Телковичі на ділянці км 13+000- км 19+400»(додається). Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» - http://www.arhioda.gov.ua.
Номер:
819eadedfb14405db9c0f6a30fab1909
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
23.12.2021 19:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника приватного акціонерного товариства «Рівнеавтошляхбуд» (далі - ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд») умовам розділу 1.1 Додатку 2 до тендерної документації (далі - ТД) та допущення її до оцінки тоді як учасником надано копію договору про надання послуг автогудронатора від 01.04.2021 № 0104-03П з ТОВ «ВВВ Монтаж» не у повному обсязі, а саме - відсутня остання сторінка з підписами сторін (завантажений договір завершується на п. 11.6 розділу 11. Інші умови)?
При цьому відповідно до розділу 1.1 Додатку 2 до ТД якщо техніка не є власністю учасника, а залучена, то учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подає в тому числі посвідчені відповідно до умов ТД копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін.
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Енергетично-дорожнє будівництво» (далі - ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво») умовам підпункту 1.2.1 розділу 1.2 Додатку 2 до ТД та допущення її до оцінки тоді як учасником не надано копію наказу про призначення на посаду машиніста бульдозера Озєрова В.І. (водночас надано трудову книжку на вказаного працівника)?
При цьому відповідно до підпункту 1.2.1 розділу 1.2 Додатку 2 до ТД на підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати копії трудових книжок (перша сторінка та сторінка з інформацією про останнє місце роботи) та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ff1d2d53afe84ceca5b702c9d6ce6761
Назва:
пояснення на запит
Дата опублікування:
29.12.2021 14:40
Опис:
1. ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» у складі пропозиції надало файл «Додаток 2.1.1 Довідка по транспорту.pdf», в якому зазначило, що планує залучати автогудронатор Спеціальний вантажний-спеціальний цистерна-автогудронатор DAF/XF 460 FAR/2014 р. за договором надання послуг Договір № 0104-03П про надання послуг автогудронатора від 01 квітня 2021 року, укладений з ТОВ «ВВВ МОНТАЖ».
На підтвердження наявності відносин із ТОВ «ВВВ МОНТАЖ» ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» у складі пропозиції надало Договір № 0104-03П про надання послуг автогудронатора від 01 квітня 2021 року. Даний договір є дійсним на весь строк надання послуг, а саме до 31.12.2022 року (підтверджується згідно пункту 5.1 Договору)
Відповідно до ч. 4 ст. 179 Господарського кодексу України при укладенні господарських договорів сторони можуть визначати зміст договору на основі вільного волевиявлення, коли сторони мають право погоджувати на свій розсуд будь-які умови договору, що не суперечать законодавству.
Крім того, відповідно до ч.3 ст.180 Господарського кодексу України при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
Зауважуємо, що всі сторінки дійсного на весь період надання послуг договору містять підписи та печатки сторін, що є достатнім для підтвердження волевиявлення сторін. Крім того, до договору надана Специфікація як невід’ємна його частина, з аналізу якої вбачається, що послуги будуть надаватись автогудронатором DAF/XF 460 FAR/2014 р., номерні знаки АА4058ТН, тобто саме тим транспортом, який зазначено ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» у файлі «Додаток 2.1.1 Довідка по транспорту.pdf» та на який надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (файл «Додаток 2.1.4.31 Автогудронатор DAF XF 460 FAR АА4058ТН.pdf»). Також зауважуємо про наявність у складі пропозиції ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» листа-підтвердження від ТОВ «ВВВ МОНТАЖ» про укладення та дійсність Договору № 0104-03П про надання послуг автогудронатора від 01 квітня 2021 року і не заперечення використання автогудронатора DAF/XF 460 FAR/ під час виконання послуг на весь строк надання послуг за предметом договору (сторінка 11 файлу «Додаток 2.1.2 Листи-підтвердження.pdf»).
Враховуючи вищенаведене, а також те, що, по-перше, тендерна документація не містила окремих вимог щодо оформлення підтверджуючих договорів, по-друге, Замовник не має повноважень втручатись у внутрішньогосподарські відносини суб’єктів господарювання, по-третє, наявність відповідних підтверджуючих документів щодо дійсності договору № 0104-03П про надання послуг автогудронатора від 01 квітня 2021 року, укладеного між ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» та ТОВ «ВВВ МОНТАЖ», Замовником було прийнято рішення про відповідність пропозиції ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» у вигляді допущення учасника до аукціону.
2.ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ повідомляє, що відповідно до підпункту 1.2.1 розділу 1.2 Додатку 2 до Тендерної документації на підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати копії трудових книжок (перша сторінка та сторінка з інформацією про останнє місце роботи) та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці.
Звертаємо увагу, що перелік документів на підтвердження правовідносин не є вичерпним, таким чином учаснику достатньо було подати хоча б один документ на підтвердження відносин із працівником.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Енергетично-дорожнє будівництво» у складі пропозиції надало довідку про працівників із зазначенням інформації, в тому числі, щодо наявності в штаті машиніста бульдозера Озєрова Володимира Івановича.
На підтвердження відносин із даним працівником учасником було надано трудову книжку (всі сторінки, в тому числі і сторінка із записом, що Озєров В.І. станом на момент подання пропозиції перебував на посаді машиніста бульдозера). Крім того, учасник надано посвідчення з перевірки знань Озєрова В.І., в якому зазначено посаду – машиніст бульдозера – та підприємство, на якому працює дана особа – Товариство з обмеженою відповідальністю «Енергетично-дорожнє будівництво».
Також, враховуючи той факт, що відповідно до запису у трудовій книжці №18 Озєров В.І. перебуває у трудових відносинах з учасником з 11.04.16. Відповідно до ст. 48 Кодексу законів про працю України, яка діяла на момент укладання трудових відносин, трудова книжка є основним документом про трудову діяльність працівника.
Враховуючи вищенаведене, а також умови тендерної документації, які передбачали варіативність підтвердження відносин із працівниками, Департаментом було прийнято рішення про відповідність пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Енергетично-дорожнє будівництво» у вигляді допущення учасника до аукціону.