• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги О180203 Володимирець - Красносілля - Малі Телковичі на ділянці км 13+000 - км 19+400

Завершена

73 016 392.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 365 081.96 UAH
Номер: f401534acebe4831ab3fabd39884e2e6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-12-14-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.12.2021 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 14.12.2021 11:35 - 07.01.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 14.12.2021 Одеса № 803 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 13.12.2021 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 13.12.2021. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 14.12.2021 № 803 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 4 UA-2021-05-18-006054-c 18.05.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-76, yiliya.sarain28@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону, надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо недопущення таких порушень у подальшому, розгляду тендерних пропозицій у відповідності до вимог Закону і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника протокол від 18.05.2021 № 1, ТД (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника протокол від 11.06.2021 № 2, тендерні пропозиції учасників приватного акціонерного товариства «Рівнеавтошляхбуд» (далі - ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд»), товариства з обмеженою відповідальністю «Енергетично-дорожнє будівництво» (далі - ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво»), товариства з обмеженою відповідальністю «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол від 26.07.2021 № 1, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 26.07.2021 в електронній системі закупівель, договір про закупівлю послуг з поточного середнього ремонту від 12.08.2021 № 16 (далі - Договір), додаткові угоди до Договору від 09.12.2021 № 1 та від 28.12.2021 № 2, повідомлення про внесення змін до договору, пояснення отримані 21.12.2021 та 29.12.2021 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що у пункті 1.2.1 розділу 1.2 Додатку 2 до ТД Замовник визначив, що на підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, яка міститься в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг), йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати копії трудових книжок (перша сторінка та сторінка з інформацією про останнє місце роботи) та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці. Так учасником ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» надано довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт, від 15.06.2021 № 03/308. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 16.12.2021 щодо відсутності у складі тендерної пропозиції ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» наказу про призначення на посаду Озєрова В.І., Замовник 29.12.2021 надав інформацію, якою роз’яснив, що перелік документів на підтвердження правовідносин не є вичерпним, таким чином учаснику достатньо було подати хоча б один документ на підтвердження відносин із працівником. Водночас враховуючи те, що ТД передбачено надання копій трудових книжок разом із копіями наказів про призначення на посаду, учасник ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» не надав копію наказу про призначення на посаду машиніста бульдозера Озєрова В.І., про якого йдеться у пункту 8 довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт, від 15.06.2021 № 03/308 (при цьому надано трудову книжку на вказаного працівника), чим не дотримав вимог пункту 1.2.1 розділу 1.2 Додатку 2 до ТД. Однак, на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» у зв’язку із невідповідністю його такому кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та допустив його до аукціону.
Період усунення порушень: 30.12.2021 12:29 - 18.01.2022 00:00
Дата публікації висновку: 30.12.2021 12:29

Оскарження висновку в суді

Опис: Повідомлення про оскарження до суду
Дата публікації: 13.01.2022 14:11

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З огляду на позицію викладену у висновку за результатом моніторингу UA-M-2021-12-14-000024 у закупівлі UA-2021-05-18-006054-c, повідомляємо, що зобов’язуємося врахувати позицію органу Державного фінансового контролю у майбутньому.
Дата публікації звіту: 31.12.2021 08:34

Запити/Пояснення