-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
"Реконструкція ділянки водопроводу по вул. Степовій в м. Помічна Новоукраїнського району Кіровоградської області" (коригування)
Завершена
2 504 895.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 25 048.95 UAH
мін. крок: 1% або 25 048.95 UAH
Номер:
07839f4bea9742e0bb1b66fd55d2bf58
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-13-000113
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.01.2022 00:00
Період моніторингу:
13.01.2022 16:49 - 04.02.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
13.01.2022 № 14
Дніпро
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника управління Вікторія КОРОЛЬ
Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 13.01.2022 № 14
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2021-05-18-004769-c 18.05.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
В.о. начальника управління Вікторія КОРОЛЬ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю, установлено порушення вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, виконання вимог Постанови № 710 - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 січня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі - Постанова № 710).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Помічнянської міської ради, (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 24.05.2021 № 189, роз’яснення Замовника, надані в електронній системі закупівель 20.05.2021, 24.05.2021, на звернення до замовника за роз’ясненнями щодо змісту тендерної документації, надані 20.05.2021, 21.05.2021, 23.05.2021, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ГІДРОЕЛЕКТРОЦЕНТР», товариства з обмеженою відповідальністю «БК ЛЕВІТАН», товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна фірма «ОСС», фізичної особи – підприємця Тищенко Андрій Володимирович (далі – ФОП Тищенко О.В.), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – АМКУ) від 12.07.2021 № 15761-р/пк-пз, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.06.2021 № 20, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 20.07.2021 № 21, протоколи уповноваженої особи від 26.07.2021 № 22, від 28.07.2021 № 23, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.08.2021 № 25, повідомлення про намір укласти договір, Договір на виконання робіт від 17.08.2021 № 1708, укладений між Замовником та ФОП Тищенко А.В. (далі – Договір), додаткова угода від 28.12.2021 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору, пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду АМКУ, не здійснювався.
За результатами аналізу питання внесення змін до договору та їх оприлюднення, установлено, що на порушення вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель додаткову угоду від 28.12.2021 № 1 до Договору, якою продовжено строк дії Договору до 31.12.2022, у строк, що перевищує три робочі дні з дня внесення змін до Договору - 05.01.2022.
Період усунення порушень:
27.01.2022 13:43 - 11.02.2022 00:00
Дата публікації висновку:
27.01.2022 13:43
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою усунення порушень ст. 10 ч. 1 п.11 ЗУ "Про публічні закупівлі", виявлених Східним офісом держаудит служби, Помічнянською міською радою та ФОП Тищенко А.В. було прийнято рішення розірвати (припинити) дію Договору №1708 від 17 серпня 2021 року шляхом укладення додаткової угоди №2 від 01.02.2022 рік. Додаткова угода додається.
Дата публікації звіту:
01.02.2022 16:45
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
Опис:
-
Дата публікації:
10.02.2022 11:58
Запити/Пояснення
Номер:
5a169286be964e8da3c269ff307b7805
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
17.01.2022 15:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.01.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Реконструкція ділянки водопроводу по вул. Степовій в м. Помічна Новоукраїнського району Кіровоградської області (коригування)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-05-18-004769-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
1cc110fab5dc45579023056c3dea815e
Назва:
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Дата опублікування:
18.01.2022 13:35
Опис:
У відповідь на Ваш запит від 17.01.2022 року про надання пояснень стосовно обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.у такому запиті замовник надає наступні пояснення: очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а також Галузевих виробничих норм, Технічні та якісні характеристики та предмету закупівлі визначені згідно ДБН А.2.2-3:2014. Проектно- кошторисна документація затверджена Розпорядженням від 11 травня 2021 року №98-р та яка пройшла передбачену Законом експертизу (Експертний звіт № 17/362-02/21/А від 17 лютого 2021 року).
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник повідомляє, що на власному веб-сайті не міститься інформація по даному предмету закупівлі, так як Постанова КМУ від 11 жовтня 2016 року № 710 несе рекомендаційний характер.
Номер:
402ba8882b614d309b567f9ed4322df6
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
17.01.2022 16:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.01.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Реконструкція ділянки водопроводу по вул. Степовій в м. Помічна Новоукраїнського району Кіровоградської області (коригування)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-05-18-004769-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення та документів з наступного питання.
З якої причини не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП «Тищенко Андрій Володимирович» (даді – ФОП «Тищенко А.В.») як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, як це вимагається пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону та укладено з даним учасником договір за результатами проведення торгів?
Так, згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом завантаження необхідних документів (файлів), що вимагаються згідно з умовами тендерної документації, зокрема - з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (відповідно до Додатків 1, 6 та 7 до тендерної документації).
В пункті 5 таблиці, наведеної у Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям» зазначено, що на підтвердження учасника кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності» учасник у складі своєї тендерної пропозиції зобов’язаний надати копію «Балансу» та копія «Звіту про фінансові результати» (для юридичних осіб) або «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів підприємницької діяльності –фізичних осіб та юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва) за останній звітний період. Фінансова звітність учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) Учасника у розмірі не менше ніж 80 % від очікуваної вартості предмета цієї закупівлі.
Згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів очікувана вартість предмета закупівлі становить 2 504 895,00 гривень.
Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ФОП «Тищенко А.В.» надана Податкова декларація про майновий стан і доходи платника податків Тищенка Андрія Володимировича в якому, згідно з кодом рядка 10 розділу ІІ «Доходи, які включаються до загального річного оподатковуваного доходу», загальна сума доходів, які включаються до загального річного оподатковуваного доходу, в тому числі Загальна сума доходів, які включаються до загального річного оподатковуваного доходу, складає 310037,09 грн, що є меншим, ніж 80% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
З урахуванням вищезазначеного, документами, наданими в складі тендерної пропозиції учасника ФОП «Тищенко А.В.», не підтверджено відповідність даного учасника кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
d3d5170a978c44d3b1e7463a04af4323
Назва:
надання пояснень стосовно з якої причини не відхилено тендерну пропозицію учасника
Дата опублікування:
18.01.2022 15:44
Опис:
У відповідь на Ваш запит від 17.01.2022 року про надання пояснень стосовно з якої причини не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП «Тищенко Андрій Володимирович згідно Додатку 1 пункту 4 Тендерної документації, замовник надає наступні пояснення: Згідно Тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції зобов’язаний надати копію «Балансу» та копія «Звіту про фінансові результати» (для юридичних осіб) або «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів підприємницької діяльності –фізичних осіб та юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва) за останній звітний період. Фінансова звітність учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) Учасника у розмірі не менше ніж 80 % від очікуваної вартості предмета цієї закупівлі.
Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно).
У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти.
Учасник Тищенко А.В. фізична особа —підприємець.
Фізична особа підприємець не складає фінансову звітність, що підтверджує фінансову спроможність учасника а тому не зможе підтвердити свою фінансову спроможність. Натомість учасник процедури закупівлі надає лист роз»яснення та підтверджує свою спроможність Податковою декларацією про майновий стан і доходи де в Додатку 2Ф наявна інформація про суму одержаного доходу за видом економічної діяльності (КВЕД 49.41) «Вантажний автомобільний транспорт» - 7 553 896,22 грн., що складає 301.57% від очікуваної вартості закупівлі. Відповідно до частини 11 статті 26 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції / пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції / пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.