• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

"Реконструкція ділянки водопроводу по вул. Степовій в м. Помічна Новоукраїнського району Кіровоградської області" (коригування)

Завершена

2 504 895.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 25 048.95 UAH
Номер: 07839f4bea9742e0bb1b66fd55d2bf58
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-01-13-000113
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.01.2022 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 13.01.2022 16:49 - 04.02.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 13.01.2022 № 14 Дніпро Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника управління Вікторія КОРОЛЬ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 13.01.2022 № 14 Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-05-18-004769-c 18.05.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель В.о. начальника управління Вікторія КОРОЛЬ
Адреса: Ukraine, Кіровоградська, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.), +38 (0 66) 706-24-52, nata012533@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю, установлено порушення вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, виконання вимог Постанови № 710 - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 січня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі - Постанова № 710). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Помічнянської міської ради, (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 24.05.2021 № 189, роз’яснення Замовника, надані в електронній системі закупівель 20.05.2021, 24.05.2021, на звернення до замовника за роз’ясненнями щодо змісту тендерної документації, надані 20.05.2021, 21.05.2021, 23.05.2021, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ГІДРОЕЛЕКТРОЦЕНТР», товариства з обмеженою відповідальністю «БК ЛЕВІТАН», товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна фірма «ОСС», фізичної особи – підприємця Тищенко Андрій Володимирович (далі – ФОП Тищенко О.В.), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – АМКУ) від 12.07.2021 № 15761-р/пк-пз, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.06.2021 № 20, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 20.07.2021 № 21, протоколи уповноваженої особи від 26.07.2021 № 22, від 28.07.2021 № 23, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.08.2021 № 25, повідомлення про намір укласти договір, Договір на виконання робіт від 17.08.2021 № 1708, укладений між Замовником та ФОП Тищенко А.В. (далі – Договір), додаткова угода від 28.12.2021 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору, пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду АМКУ, не здійснювався. За результатами аналізу питання внесення змін до договору та їх оприлюднення, установлено, що на порушення вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель додаткову угоду від 28.12.2021 № 1 до Договору, якою продовжено строк дії Договору до 31.12.2022, у строк, що перевищує три робочі дні з дня внесення змін до Договору - 05.01.2022.
Період усунення порушень: 27.01.2022 13:43 - 11.02.2022 00:00
Дата публікації висновку: 27.01.2022 13:43

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою усунення порушень ст. 10 ч. 1 п.11 ЗУ "Про публічні закупівлі", виявлених Східним офісом держаудит служби, Помічнянською міською радою та ФОП Тищенко А.В. було прийнято рішення розірвати (припинити) дію Договору №1708 від 17 серпня 2021 року шляхом укладення додаткової угоди №2 від 01.02.2022 рік. Додаткова угода додається.
Дата публікації звіту: 01.02.2022 16:45

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
Опис: -
Дата публікації: 10.02.2022 11:58

Запити/Пояснення