-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Покіс трави, бур'янів та карантинних рослин м. Світловодськ
Завершена
230 560.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 152.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 152.80 UAH
Номер:
d2e9e15108f64f348e63fe35b5270001
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-06-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.07.2021 00:00
Період моніторингу:
12.07.2021 14:16 - 03.08.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
09.07.2021 № 354
Дніпро
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника управління Вікторія КОРОЛЬ
Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 09.07.2021 № 354
Перелік
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2021-05-14-007478-b 14.05.2021 автоматичні індикатори ризиків.
В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання визначення предмета закупівлі установлено порушення вимог пункту 22 частини 1 статті 1 Закону, пункту 3 розділу І Порядку № 708.
За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини 6 статті 17, пункту 2 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами моніторингу питання дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту частини 16 статті 29 Закону та пункту 1 частини 1 статті 31 Закону в частині не відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Слободяник Д.О.
За результатами моніторингу питання оприлюднення договору про закупівлю установлено порушено вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами моніторингу питань відображення закупівлі в річному плані (додатку), повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель 27.07.2021, відповідно до додаткової угоди від 27.07.2021 № 1 до Договору, Замовником розірвано даний Договір.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Управління житлово – комунального господарства виконавчого комітету Світловодської міської ради (далі – Замовник), тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 14.05.2021 № 48, тендерні пропозиції учасників фізичної особи – підприємця Козирев Андрій Валерійович (далі – ФОП Козирев А.В.), товариства з обмеженою відповідальністю «ДОМО24», фізичної особи – підприємця Слободяник Данііл Олександрович (далі – ФОП Слободяник Д.О.), звернення ФОП Козирев А.В. з вимогою про усунення порушення від 09.07.2021, відповідь Замовника на звернення з вимогою про усунення порушення, оприлюднене 12.07.2021, протоколи засідання тендерного комітету від 04.06.2021 № 55, від 11.06.2021 № 58, від 18.04.2021 № 62 року (завантажений в електронну систему закупівель 18.06.2021), від 29.06.2021 № 66, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товарів (робіт або послуг) за державні кошти від 10.07.2021 № 92/21 (далі – Договір), укладений між Замовником та ФОП Слободяник Д.О., додаткова угода від 27.07.2021 № 1 до Договору, звіт про виконання договору про закупівлю, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 15.07.2021 та 20.07.2021.
За результатами моніторингу питання визначення предмета закупівлі установлено, що на порушення вимог пункту 22 частини 1 статті 1 Закону, пункту 3 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок № 708), Замовником визначено предмет закупівлі за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015.
За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено, що на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, в пункті 1 «Зміст тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Підготовка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати Замовнику документи, видані уповноваженими на це органами, про відсутність підстав, передбачених п.2,3,5,6,8 ч.1 ст.17 Закону, за винятком п.1 та 7 ч.1 ст. 17 Закону, тобто вищезазначений строк подання документів визначений з порушенням вимог частини 6 статті 17 Закону, згідно з якою вищевказані документи переможець торгів повинен надати у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір.
За результатами моніторингу питання дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій встановлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Слободяник Д.О. як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому пунктом 3 частини 2 статті 16 Закону – наявність документально – підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договорів за предметом закупівлі договору (договорів).
Так, в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що тендерна пропозиція подається Учасником в електронному вигляді шляхом завантаження файлів, зокрема, інформаційної довідки в довільній формі з зазначенням кількості аналогічних договорів (надати копії договорів, позитивний відгук за наданими договорами датований не раніше місячного терміну до дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення відкритих торгів).
В складі тендерної пропозиції учасника ФОП Слободяник Д.О. надано Довідку від 30.05.2021 № 5, яка свідчить про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі: договорів від 21.09.2020 № 70/20 та від 11.03.2020 № 45/20, укладених між ФОП Слободяник Д.О. та Управлінням житлово – комунального господарства виконавчого комітету Світловодської міської ради та надано копії даних договорів. Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ФОП Слободяник Д.О. не надано позитивні відгуки за наданими договорами, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Внаслідок вищезазначеного, ФОП Слободяник Д.О. не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію, встановленому пунктом 3 частини 2 статті 16 Закону – наявність документально – підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договорів за предметом закупівлі договору (договорів).
Також, при проведенні моніторингу установлено, що на порушення вимог частини 16 статті 29 Закону Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель вимогу про усунення невідповідностей в документах, які не є підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та права підпису тендерної пропозиції та/або договору на закупівлю, а саме – надання інформації про субпідрядні організації, яких Учасник планує залучити для виконання спеціальних робіт (вказати яких) в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю за формою Додатку 2 або довідки в довільній формі про те, що Учасник не планує залучення субпідрядників у зазначених обсягах; локального кошторису Форма №1 (додаток А ДСТУ), відомості ресурсів до локальних кошторисів Форма №1а (додаток Д ДСТУ), розрахунку вартості експлуатації машин та механізмів, загальновиробничих та адміністративних витрат на підставі обґрунтованої їх величини і структури, що склалися на підприємстві учасника за попередній звітний період (рік), розрахунку прибутку, розрахунки інших витрат.
За результатами моніторингу питання оприлюднення договору про закупівлю установлено, що Замовник оприлюднив 12.07.2021 в електронній системі закупівель Договір без кошторисного розрахунку вартості послуг, який, відповідно до пункту 11.1 розділу ХІ «Додатки до договору» невід’ємною частиною даного Договору, чим порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Слід зазначити, що оприлюднений 12.07.2021 в електронній системі закупівель дефектний акт не є кошторисним розрахунком вартості послуг.
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель 27.07.2021, відповідно до додаткової угоди від 27.07.2021 № 1 до Договору, Замовником розірвано даний Договір.
Період усунення порушень:
29.07.2021 17:28 - 13.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
29.07.2021 17:28
Запити/Пояснення
Номер:
54307d2202aa462bacbc8c38d4e3af8e
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
12.07.2021 17:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Покіс трави, бур’янів та карантинних рослин м. Світловодськ» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-05-14-007478-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
З якої причини Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю ФОП Слободяник Д.О. як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, як це передбачено вимогами пункту 1 частини 1 статті 31 Закону?
Так, в пункті 1 «Зміст тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Підготовка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерна пропозиція подається Учасником в електронному вигляді шляхом завантаження файлів, зокрема, інформаційної довідки в довільній формі з зазначенням кількості аналогічних договорів (надати копії договорів, позитивний відгук за наданими договорами датований не раніше місячного терміну до дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення відкритих торгів).
В складі тендерної пропозиції учасника ФОП Слободяник Д.О. надано Довідку від 30.05.2021 № 5, яка свідчить про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі: договорів від 21.09.2020 № 70/20 та від 11.03.2020 № 45/20, укладених між ФОП Слободяник Д.О. та Управлінням житлово – комунального господарства виконавчого комітету Світловодської міської ради та надано копії даних договорів. Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ФОП Слободяник Д.О. не надано позитивні відгуки за наданими договорами, датовані не раніше місячного терміну до дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення відкритих торгів, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Внаслідок вищезазначеного, ФОП Слободяник Д.О. не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію, встановленому пунктом 3 частини 2 статті 16 Закону – наявність документально – підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договорів за предметом закупівлі договору (договорів).
Також, в пункті 1 «Зміст тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Підготовка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерна пропозиція подається Учасником в електронному вигляді шляхом завантаження файлів, зокрема, інформаційної довідки в довільній формі про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів, для виконання передбачених робіт. Вказати власне та орендоване обладнання, машини і механізми. В підтвердження зазначеної інформації, надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми не підлягають державній реєстрації – інший документ, що посвідчує право власності (обліку).
В складі тендерної пропозиції учасника ФОП Слободяник Д.О. надана Довідка про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів, для виконання передбачених тендерною документацією робіт, якою гарантовано наявність власного обладнання та матеріально – технічної бази, необхідного для виконання робіт, визначених в технічному завданні, зокрема, бензопили Husqvarna 372 XP в кількості 2 шт., бензопили Husqvarna 365 в кількості 2 шт., бензопили Husqvarna 445 в кількості 2 шт., бензопили Husqvarna 3120 XP в кількості 2 шт., бензопили Husqvarna 545 в кількості 2 шт., бензопили Echo CS 2511tes в кількості 5 шт., кущоріза Stihl FS – 450 в кількості 8 шт., мотооприскувача Maruyama md181dx в кількості 2 шт., садового пилососа – повітродувки Husqvarna 125 BVx в кількості 2 шт., садової повітродувки Husqvarna 580 BTS в кількості 2 шт., садової повітродувки Echo PB 770 в кількості 2 шт., мийки Karcher k7 в кількості 1 шт., пилососа для листя Laski VD440 в кількості 2 штук.
Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ФОП Слободяник Д.О. не надано документи, що посвідчують право власності (обліку) на вищезазначені механізми, що не відповідає вимогам пункту 1 «Зміст тендерної пропозиції» розділу ІІІ тендерної документації, чим не підтверджено відповідність учасника ФОП Слободяник Д.О. кваліфікаційному критерію, встановленому пунктом 1 частини 2 статті 16 Закону - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально – технічної бази та технологій.
2. З якої причини Вами оприлюднено в електронній системі закупівель вимогу про усунення невідповідностей, які не передбачені вимогами частини 16 статті 29 Закону, а саме – надання інформації про субпідрядні організації, яких Учасник інформацію про субпідрядні організації, яких Учасник планує залучити для виконання спеціальних робіт (вказати яких) в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю за формою Додатку 2 або довідку в довільній формі про те, що Учасник не планує залучення субпідрядників у зазначених обсягах; - Локальний кошторис Форма №1 (додаток А ДСТУ) - Відомість ресурсів до локальних кошторисів Форма №1а (додаток Д ДСТУ). - Розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів. - Загальновиробничі та адміністративні витрати на підставі обґрунтованої їх величини і структури, що склалися на підприємстві Учасника за попередній звітний період (рік). Обґрунтовуючи дані та розрахунки додаються. - Розрахунок прибутку. - Розрахунки інших витрат.
Крім того, слід зазначити, що в складі тендерної пропозиції учасника ФОП Слободяник Д.О. надана Довідка про субпідрядників від 30.05.2021 № 9, яка свідчить про те, що ФОП Слободяник Д.О. не планує залучати субпідрядників для надання послуг з покосу трави, бур’янів та карантинних рослин м. Світловодськ в обсягах більше ніж 19 відсотків від вартості договору.
3. З якої причини тендерну пропозицію учасника - переможця Товариство з обмеженою відповідальністю «ДОМО24» відхилено згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 18 квітня 2021 року в той час, як вищезазначеного учасника визначено переможцем процедури закупівлі згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 11 червня 23021 року?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
6e97b7bde67149d7bfb398f0ef00db4c
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
15.07.2021 16:56
Опис:
1. Стосовно листу-відгуку.
ФОП Слободяник Данііл Олександрович, є доброчесним виконавцем договорів з Управлінням житлово-комунального господарства Світловодської міської ради. Якісно та вчасно надавав послуги. Управлінням отримано запит на видачу листа-відгуку ФОП Слободянику Д.О., але у зв’язку з високим навантаженням відділу кореспонденції та сезоном відпусток, ми як Замовник не змогли надати відгук ФОП Слободянику Д.О. вчасно.
Лист-відгук за своєю суттю є підтвердженням якісного і вчасного виконання договірних зобов’язань, а оскільки у наданих ФОП Слободяник Д.О. договорах на підтвердження аналогічного досвіду Замовником є УЖКГ Світловодської міської ради, наявність відгуку на нашу думку не є обов’язковою, оскільки нам і так достовірно відомо про якість і повноту виконання зазначеним учасником надання послуг.
Також відсутність листа-відгука, що не надав Замовник торгів, при наявності документально підтвердженого досвіду за практикою оскаржень в АМКУ, не є підставою для відхилення успішної пропозиції.
2. Стосовно довідки про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів.
ФОП Слободяник Данііл Олександрович повідомляє, що згідно чинного законодавства України фізична особа -підприємець не веде балансовий облік майна. Згідно Тендерної документації Замовника: в підтвердження зазначеної інформації, надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми не підлягають державній реєстрації – інший документ, що посвідчує право власності (обліку). У свою чергу варто зазначити що: бензопили Husqvarna 372 XP в кількості 2 шт., бензопили Husqvarna 365 в кількості 2 шт., бензопили Husqvarna 445 в кількості 2 шт., бензопили Husqvarna 3120 XP в кількості 2 шт., бензопили Husqvarna 545 в кількості 2 шт., бензопили Echo CS 2511tes в кількості 5 шт., кущоріза Stihl FS – 450 в кількості 8 шт., мотооприскувача Maruyama md181dx в кількості 2 шт., садового пилососа – повітродувки Husqvarna 125 B в кількості 2 шт., садової повітродувки Husqvarna 580 BTS в кількості 2 шт., садової повітродувки Echo PB 770 в кількості 2 шт., мийки Karcher k7 в кількості 1 шт., пилосос для листя Laski VD440 в кількості 2 шт. - не є транспортними засобами чи будівельними машинами та механізмами. Тобто тендерною документацією замовника не передбачена необхідність підтвердження права власності на мотоінструмент.
3. Стосовно довідки про не залучення субпідрядників
Згідно Тендерної документації учасник має надати інформацію про субпідрядні організації, яких Учасник планує залучити для виконання спеціальних робіт (вказати яких) в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю за формою Додатку 2 або довідку в довільній формі про те, що Учасник не планує залучення субпідрядників у зазначених обсягах. Надана учасником ФОП Слободяник Д.О. довідка засвідчує про те, що учасник не планує залучення субпідрядників в зазначених обсягах (тобто в обсягах, що дорівнюють або перевищують 20%(що є більше 19).
4. Стосовно завантаження документів протягом 3 днів з моменту визначення системою найбільш економічної пропозиції.
Дана вимога тендерної документації суперечить ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки документи дозавантажувати в систему має право лише учасник – переможець. Додатково зазначаємо, що відповідно до технічного завдання ДП «Прозоро» авторизованим майданчикам, учасників, що перебувають на стадії кваліфікації позбавлено можливості завантажувати будь-які документи в електронну систему, допоки вони не будуть визначені переможцем (окрім документів щодо усунення невідповідностей кваліфікаційним критеріям).
Також відповідна інформаційна стаття розміщена на сайті ДП «Прозоро» у розділі новини.
5. Стосовно відхилення ТОВ «ДОМО24».
Підприємство відмовилось укладати договір та не надало документів по ст.17, що має надати учасник – переможець.
Враховуючи нагальну необхідність та значний час витрачений на проведення вищезазначеної процедури закупівлі, відсутність листа-відгуку в Учасника з вини Замовника, - що може бути підставою для оскарження рішення замовника про відхилення, тендерним комітетом прийнято рішення про визнання відсутності листа-відгуку – формальною помилкою (оскільки його наявність чи відсутність не може вплинути на якість виконання договору).
Номер:
577a65613ac142c1ab5fe556e7e623c6
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
16.07.2021 11:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Покіс трави, бур’янів та карантинних рослин м. Світловодськ» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-05-14-007478-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
Чому в електронній системі публічних закупівель Prozorro Вами 29.06.2021 оприлюднений Договір про закупівлю товарів (робіт або послуг) за державні кошти від 10.07.2021 № 92/21 (далі – Договір) без кошторисного розрахунку вартості послуг, який, відповідно до пункту 11.1 розділу ХІ «Додатки до договору» Договору, є невід’ємною частиною цього Договору.
Слід зазначити, що відповідно до вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Оприлюднений в електронній системі закупівель 29.06.2021 дефектний акт не є кошторисним розрахунком вартості послуг.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
76623db9ad1d4176ad7910f4dfdbf2f9
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
20.07.2021 16:53
Опис:
1. Стосовно частини 6 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
В зв’язку з великим навантаженням та підготовкою великої кількості спрощених закупівель, відкритих торгів та закупівель без використання електронною системи була допущена технічна помилка в пункті 1 «Зміст тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Підготовка тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати Замовнику документи, видані уповноваженими на це органами, про відсутність підстав, передбачених п. 2, 3, 5, 6, 8 ч. 1 ст. 17 Закону, за винятком п. 1 та 7 ч. 1 ст. 17 Закону. Так помилка була допущена в зв’язку з великою завантаженістю та буде виправлена в подальших тендерних документацій і буде приведена у відповідність до частини 6 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДОМО24».
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДОМО24» листом від 18 червня 2021 року № 56 звернулося з проханням скасувати рішення тендерного комітету від 11 червня 2021 року № 58 у зв’язку з великою завантаженістю та зниженою ціною в період проведення аукціону, яка для них є економічно не вигідною (копія листа додається).
3. Стосовно опублікування договору без додатків.
Договір про закупівлю товарів (робіт або послуг) був оприлюднений відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», а в зв’язку з великою завантаженістю та обмеженням електронною системою розмірів файлів було завантажено тільки дефектний акт (додаток до договору у вигляді Договірної ціни додається).
Номер:
769578fcc91c4fe79b09f31057e30b9d
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
16.07.2021 12:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Покіс трави, бур’янів та карантинних рослин м. Світловодськ» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-05-14-007478-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
Чому в електронній системі публічних закупівель Prozorro Вами 29.06.2021 оприлюднений Договір про закупівлю товарів (робіт або послуг) за державні кошти від 10.07.2021 № 92/21 (далі – Договір) без кошторисного розрахунку вартості послуг, який, відповідно до пункту 11.1 розділу ХІ «Додатки до договору» Договору, є невід’ємною частиною цього Договору.
Слід зазначити, що відповідно до вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Оприлюднений в електронній системі закупівель 29.06.2021 дефектний акт не є кошторисним розрахунком вартості послуг.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
37bd09f7157a42229af4349ac58f9af5
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
20.07.2021 16:54
Опис:
1. Стосовно частини 6 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
В зв’язку з великим навантаженням та підготовкою великої кількості спрощених закупівель, відкритих торгів та закупівель без використання електронною системи була допущена технічна помилка в пункті 1 «Зміст тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Підготовка тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати Замовнику документи, видані уповноваженими на це органами, про відсутність підстав, передбачених п. 2, 3, 5, 6, 8 ч. 1 ст. 17 Закону, за винятком п. 1 та 7 ч. 1 ст. 17 Закону. Так помилка була допущена в зв’язку з великою завантаженістю та буде виправлена в подальших тендерних документацій і буде приведена у відповідність до частини 6 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДОМО24».
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДОМО24» листом від 18 червня 2021 року № 56 звернулося з проханням скасувати рішення тендерного комітету від 11 червня 2021 року № 58 у зв’язку з великою завантаженістю та зниженою ціною в період проведення аукціону, яка для них є економічно не вигідною (копія листа додається).
3. Стосовно опублікування договору без додатків.
Договір про закупівлю товарів (робіт або послуг) був оприлюднений відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», а в зв’язку з великою завантаженістю та обмеженням електронною системою розмірів файлів було завантажено тільки дефектний акт (додаток до договору у вигляді Договірної ціни додається).
Номер:
eea0163388014802b90187697cde61ec
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
16.07.2021 15:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Покіс трави, бур’янів та карантинних рослин м. Світловодськ» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-05-14-007478-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
Вимогами частини 6 статті 17 Закону передбачено, що переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
1. З якої причини при проведенні вищезазначених торгів в пункті 1 «Зміст тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Підготовка тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 14.05.2021 № 48, зазначено, що переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати Замовнику документи, видані уповноваженими на це органами, про відсутність підстав, передбачених п.2,3,5,6,8 ч.1 ст.17 Закону, за винятком п.1та 7 ч.1 ст17 Закону, тобто у строк, що є меншим, ніж вимагається частиною 6 статті 17 Закону?
2. Згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 11.06.2021 Вами визначено переможцем даної процедури закупівлі ТОВ «ДОМО24».
З якої причини Вами, згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 18.04.2021 (оприлюдненого 18.06.2021) відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ДОМО24» як таку, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, що передбачені пунктом 2 частини частини 4 розділу М Тендерної документацїі у строк, менший ніж 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (11.06.2021), як це вимагається частиною 6 статті 17 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
4fd6d6300f54486ead788695b5de4dca
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
20.07.2021 16:55
Опис:
1. Стосовно частини 6 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
В зв’язку з великим навантаженням та підготовкою великої кількості спрощених закупівель, відкритих торгів та закупівель без використання електронною системи була допущена технічна помилка в пункті 1 «Зміст тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Підготовка тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати Замовнику документи, видані уповноваженими на це органами, про відсутність підстав, передбачених п. 2, 3, 5, 6, 8 ч. 1 ст. 17 Закону, за винятком п. 1 та 7 ч. 1 ст. 17 Закону. Так помилка була допущена в зв’язку з великою завантаженістю та буде виправлена в подальших тендерних документацій і буде приведена у відповідність до частини 6 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДОМО24».
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДОМО24» листом від 18 червня 2021 року № 56 звернулося з проханням скасувати рішення тендерного комітету від 11 червня 2021 року № 58 у зв’язку з великою завантаженістю та зниженою ціною в період проведення аукціону, яка для них є економічно не вигідною (копія листа додається).
3. Стосовно опублікування договору без додатків.
Договір про закупівлю товарів (робіт або послуг) був оприлюднений відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», а в зв’язку з великою завантаженістю та обмеженням електронною системою розмірів файлів було завантажено тільки дефектний акт (додаток до договору у вигляді Договірної ціни додається).