• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Покіс трави, бур'янів та карантинних рослин м. Світловодськ

Завершена

230 560.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 152.80 UAH
Номер: d2e9e15108f64f348e63fe35b5270001
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-06-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.07.2021 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 12.07.2021 14:16 - 03.08.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 09.07.2021 № 354 Дніпро Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника управління Вікторія КОРОЛЬ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 09.07.2021 № 354 Перелік процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-05-14-007478-b 14.05.2021 автоматичні індикатори ризиків. В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ
Адреса: Ukraine, Кіровоградська, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.), +38 (0 66) 706-24-52, nata012533@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання визначення предмета закупівлі установлено порушення вимог пункту 22 частини 1 статті 1 Закону, пункту 3 розділу І Порядку № 708. За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини 6 статті 17, пункту 2 частини 2 статті 22 Закону. За результатами моніторингу питання дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту частини 16 статті 29 Закону та пункту 1 частини 1 статті 31 Закону в частині не відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Слободяник Д.О. За результатами моніторингу питання оприлюднення договору про закупівлю установлено порушено вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами моніторингу питань відображення закупівлі в річному плані (додатку), повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель 27.07.2021, відповідно до додаткової угоди від 27.07.2021 № 1 до Договору, Замовником розірвано даний Договір.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Управління житлово – комунального господарства виконавчого комітету Світловодської міської ради (далі – Замовник), тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 14.05.2021 № 48, тендерні пропозиції учасників фізичної особи – підприємця Козирев Андрій Валерійович (далі – ФОП Козирев А.В.), товариства з обмеженою відповідальністю «ДОМО24», фізичної особи – підприємця Слободяник Данііл Олександрович (далі – ФОП Слободяник Д.О.), звернення ФОП Козирев А.В. з вимогою про усунення порушення від 09.07.2021, відповідь Замовника на звернення з вимогою про усунення порушення, оприлюднене 12.07.2021, протоколи засідання тендерного комітету від 04.06.2021 № 55, від 11.06.2021 № 58, від 18.04.2021 № 62 року (завантажений в електронну систему закупівель 18.06.2021), від 29.06.2021 № 66, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товарів (робіт або послуг) за державні кошти від 10.07.2021 № 92/21 (далі – Договір), укладений між Замовником та ФОП Слободяник Д.О., додаткова угода від 27.07.2021 № 1 до Договору, звіт про виконання договору про закупівлю, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 15.07.2021 та 20.07.2021. За результатами моніторингу питання визначення предмета закупівлі установлено, що на порушення вимог пункту 22 частини 1 статті 1 Закону, пункту 3 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок № 708), Замовником визначено предмет закупівлі за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015. За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено, що на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, в пункті 1 «Зміст тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Підготовка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати Замовнику документи, видані уповноваженими на це органами, про відсутність підстав, передбачених п.2,3,5,6,8 ч.1 ст.17 Закону, за винятком п.1 та 7 ч.1 ст. 17 Закону, тобто вищезазначений строк подання документів визначений з порушенням вимог частини 6 статті 17 Закону, згідно з якою вищевказані документи переможець торгів повинен надати у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. За результатами моніторингу питання дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій встановлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Слободяник Д.О. як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому пунктом 3 частини 2 статті 16 Закону – наявність документально – підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договорів за предметом закупівлі договору (договорів). Так, в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що тендерна пропозиція подається Учасником в електронному вигляді шляхом завантаження файлів, зокрема, інформаційної довідки в довільній формі з зазначенням кількості аналогічних договорів (надати копії договорів, позитивний відгук за наданими договорами датований не раніше місячного терміну до дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення відкритих торгів). В складі тендерної пропозиції учасника ФОП Слободяник Д.О. надано Довідку від 30.05.2021 № 5, яка свідчить про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі: договорів від 21.09.2020 № 70/20 та від 11.03.2020 № 45/20, укладених між ФОП Слободяник Д.О. та Управлінням житлово – комунального господарства виконавчого комітету Світловодської міської ради та надано копії даних договорів. Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ФОП Слободяник Д.О. не надано позитивні відгуки за наданими договорами, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Внаслідок вищезазначеного, ФОП Слободяник Д.О. не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію, встановленому пунктом 3 частини 2 статті 16 Закону – наявність документально – підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договорів за предметом закупівлі договору (договорів). Також, при проведенні моніторингу установлено, що на порушення вимог частини 16 статті 29 Закону Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель вимогу про усунення невідповідностей в документах, які не є підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та права підпису тендерної пропозиції та/або договору на закупівлю, а саме – надання інформації про субпідрядні організації, яких Учасник планує залучити для виконання спеціальних робіт (вказати яких) в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю за формою Додатку 2 або довідки в довільній формі про те, що Учасник не планує залучення субпідрядників у зазначених обсягах; локального кошторису Форма №1 (додаток А ДСТУ), відомості ресурсів до локальних кошторисів Форма №1а (додаток Д ДСТУ), розрахунку вартості експлуатації машин та механізмів, загальновиробничих та адміністративних витрат на підставі обґрунтованої їх величини і структури, що склалися на підприємстві учасника за попередній звітний період (рік), розрахунку прибутку, розрахунки інших витрат. За результатами моніторингу питання оприлюднення договору про закупівлю установлено, що Замовник оприлюднив 12.07.2021 в електронній системі закупівель Договір без кошторисного розрахунку вартості послуг, який, відповідно до пункту 11.1 розділу ХІ «Додатки до договору» невід’ємною частиною даного Договору, чим порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Слід зазначити, що оприлюднений 12.07.2021 в електронній системі закупівель дефектний акт не є кошторисним розрахунком вартості послуг. Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель 27.07.2021, відповідно до додаткової угоди від 27.07.2021 № 1 до Договору, Замовником розірвано даний Договір.
Період усунення порушень: 29.07.2021 17:28 - 13.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 29.07.2021 17:28

Запити/Пояснення