-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Покіс трави, бур'янів та карантинних рослин м. Світловодськ
Завершена
230 560.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 152.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 152.80 UAH
Період оскарження:
14.05.2021 22:35 - 27.05.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога замовнику
Номер:
b56b97a809744a02b5990f3bb4757036
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-14-007478-b.a2
Назва:
Вимога замовнику
Вимога:
Фізична особа підприємець Козирев Андрій Валерійович Юридична адреса: Суворова, 1, Подорожнє, Світловодський район, Кіровоградська область, Україна, 27522 Інформація про закупівлю Покіс трави, бур’янів та карантинних рослин м. Світловодськ Класифікація за ДК 021:2015:90700000-4: Послуги у сфері охорони довкілля Ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-14-007478-b Очікувана вартість закупівлі 230 560.00 грн (з ПДВ) Вимога на рішення Замовника в порядку вимог Закону України «Про публічні закупівлі» Через електронну систему публічних закупівель «ProZorro» 12.03.2021 року відбулися відкриті торги на закупівлю «Покіс трави, бур’янів та карантинних рослин м. Світловодськ» Класифікація за ДК 021:2015:90700000-4: Послуги у сфері охорони довкілля, ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-14-007478-b. Замовник – Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Світловодської міської ради (далі - Замовник) Протоколом розгляду тендерних пропозицій № 66 від 29.06.2021 р. (далі - Протокол) тендерну пропозицію Учасника ФОП Слободяника Даніїла Олександровича і будо визначено переможцем та опубліковано намір про укладення договору про закупівлю. Проте, учасник Фізична особа підприємець Козирев Андрій Валерійович категорично не погоджується із прийнятим рішенням Замовника. Згідно п. 2. розділу IІІ. Підготовка тендерної пропозиції, Тендерної документації визначено, Учасник, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, повинен подати замовникові, через електронну систему закупівель, у строк, що не перевищує 3 (три) робочі дні з дати проведення Аукціону* розрахунок договірної ціни, приведений у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, у вигляді сканованої копії та в електронному вигляді у форматі imd згідно вимог Додатку №4 до тендерної документації. Розрахунок кошторису виконати програмним комплексом не нижче АВК-5(поточна редакція). Визначальною є сканована паперова версія. *Примітка: у випадку відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, та розгляду наступної тендерної пропозиції, учасник, пропозиція якого є найбільш економічно вигідною, повинен подати замовникові, через електронну систему закупівель, у строк, що не перевищує 3 (три) робочі дні з дати оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції попереднього учасника, розрахунок договірної ціни, приведений у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, у вигляді сканованої копії та в електронному вигляді у форматі imd, програмного комплексу АВК-5 (поточна редакція), згідно вимог Додатку №4 до тендерної документації. Визначальною є сканована паперова версія. У разі не подання Учасником через електронну систему закупівель, у вищезазначений строк, розрахунку договірної ціни, приведеного у відповідність до показників за 2 результатами проведеного аукціону, або якщо розрахунок договірної ціни Учасника, приведений у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, не відповідає вимогам Додатку №4 до тендерної документації Замовника, така тендерна пропозиція Учасника буде відхилена Замовником. Учасником ФОП Слободяником Даніїлом Олександровичем, дана вимога не була дотримана і через електронну систему закупівель, у строк, що не перевищує 3 (три) робочі дні з дати відхилення тендерної пропозиції згідно Протоколу Замовника № 62 від 18.04.2021р. (в системі відображено 18.06.2021р.), що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не надав розрахунок договірної ціни, приведений у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, у вигляді сканованої копії та в електронному вигляді у форматі imd згідно вимог Додатку №4 до тендерної документації. Розрахунок кошторису виконати програмним комплексом не нижче АВК-5(поточна редакція) до 24.06.2021р. включно. Крім того, хочу зауважити, що Замовник не звернувши увагу на дану свою вимогу та 25.06.2021 року надіслав Учаснику ФОП Слободянику Даніїлу Олександровичу Вимогу про усунення невідповідностей де зазначив недоліки які зовсім не відносяться до кваліфікаційних критеріїв Учасника згідно Закону України «Про публічні закупівлі» і не мав права надавати 24 години для надання Учасником недостаючих документів. З огляду на вищезазначене, при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Слободяника Даніїла Олександровича та оформлення результатів такого розгляду Протоколом № 66 від 29.06.2021 року, Замовником порушено вимоги частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої закупівлі здійснюються за принципами об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобіганні корупційним діям і зловживанням. Так, нормативно-правовим актом, що установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади є Закон України «Про публічні закупівлі». Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Статтею 44 Закону встановлена відповідальність за порушення вимог цього Закону, а саме: 1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. Таким чином, Замовником під час здійснення процедури закупівлі (відкритих торгів) порушено законодавство з питань публічних закупівель, в тому числі принцип недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозиції. Згідно частини 3 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення встановлено, що: Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне 3 відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Тобто від 10500 гривень до 51000 гривень. Статтею 19 Конституції України передбачено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до п. 4 ч. 1 Закону України «Про антимонопольний комітет України», у сфері здійснення контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції Антимонопольний комітет має повноваження, зокрема, перевіряти суб’єкти господарювання, об’єднання, органи влади, органи місцевого самоврядування, органи адміністративно-господарського управління та контролю щодо дотримання ними вимог законодавства про захист економічної конкуренції та під час проведення розслідувань за заявами і справами про порушення законодавства про захист економічної конкуренції. З метою запобігання корупційним діям і зловживанням, беручи до уваги, те що вищевказані порушення встановленого порядку процедури закупівель впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівель, а також захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і в наслідок яких порушено право та законні інтереси, керуючись ст. 55 Конституції України, ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняту Вимогу до розгляду. 2. Скасувати своє Рішення, оформлене Протоколом № 66 від 29.06.2021 року про визначення переможцем тендерної пропозиції ФОП Слободяника Даніїла Олександровича у процедурі закупівлі «Покіс трави, бур’янів та карантинних рослин м. Світловодськ» Класифікація за ДК 021:2015:90700000-4: Послуги у сфері охорони довкілля, ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-14-007478-b. 3. Відхилити тендерну пропозицію ФОП Слободяника Даніїла Олександровича у процедурі закупівлі «Покіс трави, бур’янів та карантинних рослин м. Світловодськ» Класифікація за ДК 021:2015:90700000-4: Послуги у сфері охорони довкілля, ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-14-007478-b., згідно ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. 4. Відмінити торги згідно п.2 ч. 3 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога до Замовника.pdf 09.07.2021 11:49
Дата подачі:
09.07.2021 11:55
Вирішення:
Доповідачі повідомили, що згідно ст. 31 Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Ільченко М.О. доповів до відома, що ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ-ПІДПРИЄМЦЕМ КОЗИРЕВИМ АНДРІЄМ ВАЛЕРІЙОВИЧЕМ була надіслана Вимога Замовнику про порушення переможцем відкритих торгів згідно предмету закупівлі «Покіс трави, бур’янів та карантинних рослин м. Світловодськ» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «90700000-4 – Послуги у сфері охорони довкілля» ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ-ПІДПРИЄМЦЕМ СЛОБОДЯНИКОМ ДАНІІЛОМ ОЛЕКСАНДРОВИЧЕМ умов Тендерної документації.
Боровський В.В. повідомив, що переможець відкритих торгів згідно предмету закупівлі «Покіс трави, бур’янів та карантинних рослин м. Світловодськ» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «90700000-4 – Послуги у сфері охорони довкілля» ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЛОБОДЯНИК ДАНІІЛ ОЛЕКСАНДРОВИЧ звернувся листом про технічний збій на електронному майданчику. В той же час переможцем відкритих торгів згідно предмету закупівлі «Покіс трави, бур’янів та карантинних рослин м. Світловодськ» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «90700000-4 – Послуги у сфері охорони довкілля» ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ-ПІДПРИЄМЦЕМ СЛОБОДЯНИКОМ ДАНІІЛОМ ОЛЕКСАНДРОВИЧЕМ було надано лист про збій на електронному майданчику та всі відповідні документи, які передбачені Тендерною документацією. Після усунення технічною збою переможцем відкритих торгів згідно предмету закупівлі «Покіс трави, бур’янів та карантинних рослин м. Світловодськ» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «90700000-4 – Послуги у сфері охорони довкілля» було надано всі відповідні документи через електронний майданчик, що підтверджено Протоколом засідання тендерного комітету №64 від 24 червня 2021 року.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Скасована
Скарга замовнику
Номер:
fa5e5d4dee3649e2a62269d2dcfbdc6e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-14-007478-b.b1
Назва:
Скарга замовнику
Скарга:
Фізична особа підприємець Козирев Андрій
Валерійович
Юридична адреса: Суворова, 1, Подорожнє,
Світловодський район, Кіровоградська область,
Україна, 27522
Інформація про закупівлю
Покіс трави, бур’янів та карантинних рослин
м. Світловодськ
Класифікація за ДК 021:2015:90700000-4: Послуги
у сфері охорони довкілля
Ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-14-007478-b
Очікувана вартість закупівлі
230 560.00 грн (з ПДВ)
Вимога
на рішення Замовника в порядку вимог Закону України «Про публічні закупівлі»
Через електронну систему публічних закупівель «ProZorro» 12.03.2021 року відбулися
відкриті торги на закупівлю «Покіс трави, бур’янів та карантинних рослин м. Світловодськ»
Класифікація за ДК 021:2015:90700000-4: Послуги у сфері охорони довкілля, ідентифікатор
закупівлі UA-2021-05-14-007478-b.
Замовник – Управління житлово-комунального господарства виконавчого
комітету Світловодської міської ради (далі - Замовник) Протоколом розгляду тендерних
пропозицій № 66 від 29.06.2021 р. (далі - Протокол) тендерну пропозицію Учасника
ФОП Слободяника Даніїла Олександровича і будо визначено переможцем та опубліковано
намір про укладення договору про закупівлю.
Проте, учасник Фізична особа підприємець Козирев Андрій Валерійович
категорично не погоджується із прийнятим рішенням Замовника.
Згідно п. 2. розділу IІІ. Підготовка тендерної пропозиції, Тендерної документації
визначено, Учасник, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш
економічно вигідною, повинен подати замовникові, через електронну систему закупівель, у
строк, що не перевищує 3 (три) робочі дні з дати проведення Аукціону* розрахунок
договірної ціни, приведений у відповідність до показників за результатами проведеного
аукціону, у вигляді сканованої копії та в електронному вигляді у форматі imd згідно вимог
Додатку №4 до тендерної документації. Розрахунок кошторису виконати програмним
комплексом не нижче АВК-5(поточна редакція). Визначальною є сканована паперова версія.
*Примітка: у випадку відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена
найбільш економічно вигідною, та розгляду наступної тендерної пропозиції, учасник,
пропозиція якого є найбільш економічно вигідною, повинен подати замовникові, через
електронну систему закупівель, у строк, що не перевищує 3 (три) робочі дні з дати
оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції попереднього учасника,
розрахунок договірної ціни, приведений у відповідність до показників за результатами
проведеного аукціону, у вигляді сканованої копії та в електронному вигляді у форматі imd,
програмного комплексу АВК-5 (поточна редакція), згідно вимог Додатку №4 до тендерної
документації. Визначальною є сканована паперова версія.
У разі не подання Учасником через електронну систему закупівель, у вищезазначений
строк, розрахунку договірної ціни, приведеного у відповідність до показників за
2
результатами проведеного аукціону, або якщо розрахунок договірної ціни Учасника,
приведений у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, не
відповідає вимогам Додатку №4 до тендерної документації Замовника, така тендерна
пропозиція Учасника буде відхилена Замовником.
Учасником ФОП Слободяником Даніїлом Олександровичем, дана вимога не була
дотримана і через електронну систему закупівель, у строк, що не перевищує 3 (три) робочі
дні з дати відхилення тендерної пропозиції згідно Протоколу Замовника № 62 від 18.04.2021р.
(в системі відображено 18.06.2021р.), що за результатами оцінки визначена найбільш
економічно вигідною, не надав розрахунок договірної ціни, приведений у відповідність до
показників за результатами проведеного аукціону, у вигляді сканованої копії та в
електронному вигляді у форматі imd згідно вимог Додатку №4 до тендерної документації.
Розрахунок кошторису виконати програмним комплексом не нижче АВК-5(поточна редакція)
до 24.06.2021р. включно.
Крім того, хочу зауважити, що Замовник не звернувши увагу на дану свою вимогу та
25.06.2021 року надіслав Учаснику ФОП Слободянику Даніїлу Олександровичу Вимогу про
усунення невідповідностей де зазначив недоліки які зовсім не відносяться до кваліфікаційних
критеріїв Учасника згідно Закону України «Про публічні закупівлі» і не мав права надавати
24 години для надання Учасником недостаючих документів.
З огляду на вищезазначене, при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП
Слободяника Даніїла Олександровича та оформлення результатів такого розгляду
Протоколом № 66 від 29.06.2021 року, Замовником порушено вимоги частини 1 статті 5
Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої закупівлі здійснюються за
принципами об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобіганні
корупційним діям і зловживанням.
Так, нормативно-правовим актом, що установлює правові та економічні засади
здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та
територіальної громади є Закон України «Про публічні закупівлі». Метою цього Закону є
забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного
середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток
добросовісної конкуренції.
Статтею 44 Закону встановлена відповідальність за порушення вимог цього Закону, а
саме:
1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами,
прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи
замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи
Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади,
що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові
(посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів
(обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Таким чином, Замовником під час здійснення процедури закупівлі (відкритих
торгів) порушено законодавство з питань публічних закупівель, в тому числі принцип
недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозиції.
Згідно частини 3 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні
правопорушення встановлено, що:
Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур
закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування
конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури
закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які
підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на
підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне
3
відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі,
договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації
та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних
умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення
недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у
разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених
осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів
громадян.
Тобто від 10500 гривень до 51000 гривень.
Статтею 19 Конституції України передбачено, що правовий порядок в Україні
ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не
передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх
посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що
передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до п. 4 ч. 1 Закону України «Про антимонопольний комітет України», у
сфері здійснення контролю за дотриманням законодавства про захист економічної
конкуренції Антимонопольний комітет має повноваження, зокрема, перевіряти суб’єкти
господарювання, об’єднання, органи влади, органи місцевого самоврядування, органи
адміністративно-господарського управління та контролю щодо дотримання ними вимог
законодавства про захист економічної конкуренції та під час проведення розслідувань за
заявами і справами про порушення законодавства про захист економічної конкуренції.
З метою запобігання корупційним діям і зловживанням, беручи до уваги, те що
вищевказані порушення встановленого порядку процедури закупівель впливають на
об’єктивність визначення переможця процедури закупівель, а також захисту своїх прав
та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечить
законодавству у сфері публічних закупівель і в наслідок яких порушено право та законні
інтереси, керуючись ст. 55 Конституції України, ст. 33 Закону України «Про публічні
закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняту Вимогу до розгляду.
2. Скасувати своє Рішення, оформлене Протоколом № 66 від 29.06.2021 року про
визначення переможцем тендерної пропозиції ФОП Слободяника Даніїла Олександровича у
процедурі закупівлі «Покіс трави, бур’янів та карантинних рослин м. Світловодськ»
Класифікація за ДК 021:2015:90700000-4: Послуги у сфері охорони довкілля, ідентифікатор
закупівлі UA-2021-05-14-007478-b.
3. Відхилити тендерну пропозицію ФОП Слободяника Даніїла Олександровича у
процедурі закупівлі «Покіс трави, бур’янів та карантинних рослин м. Світловодськ»
Класифікація за ДК 021:2015:90700000-4: Послуги у сфері охорони довкілля, ідентифікатор
закупівлі UA-2021-05-14-007478-b., згідно ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»
якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини
третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
4. Відмінити торги згідно п.2 ч. 3 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Учасник
- IMG_20210708_0003.pdf 08.07.2021 22:18
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
09.07.2021 12:16