• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Будівництво очисних споруд каналізації господарсько-побутових стоків в м. Борщів по вул. Нічлава. Коригування»

Обсяг закупівлі визначений Технічною специфікацію. Умови забезпечення тендерних пропозицій визначені ч. 2 та 3 Розділу 3 Тендерної документації. Відповідно до проектно-кошторисної документації будівництво здійснюється згідно 1-ої та 2-ої черги будівництва. Вартість 1-ої черги становить 17256677.6 грн. Вартість 2-ої черги - 8885843.2 грн.

Завершена

26 142 520.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 130 712.60 UAH
Номер: 20b5ed9095fe4ec2aa6a59a5516deff3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-12-03-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.12.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 03.12.2021 13:39 - 25.12.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 03.12.2021 № 769 Чернівці Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 03 грудня 2021 року № 769 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2021-05-14-010042-c від 14.05.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівецька, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.), +38 (0 97) 693-73-06, bogdananikiforuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Борщівський комунальник» Борщівської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-05-14-010046-с); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 14.05.2021, протокол № 28 (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ», ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ПОДІЛЛЯ-ТРАНСБУД», Товариства з обмеженою відповідальністю «Комфорт-Еко» (далі – ТОВ «Комфорт-Еко»); протокол розкриття тендерних пропозицій від 31.05.2021; вимога про усунення порушення від 19.05.2021 та відповідь Замовника від 24.05.2021; протоколи засідань тендерного комітету від 03.06.2021, від 04.06.2021; повідомлення про намір укласти договір від 04.06.2021; договір від 17.06.2021 № 92 (далі - Договір); додаткову угоду до Договору від 17.09.2021 № 1; повідомлення про внесення змін до Договору; пояснення Замовника надані через електронну систему закупівель 13, 14 та 17 грудня 2021 року.
Період усунення порушень: 23.12.2021 15:46 - 30.12.2021 00:00
Дата публікації висновку: 23.12.2021 15:46

Запити/Пояснення