-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Будівництво очисних споруд каналізації господарсько-побутових стоків в м. Борщів по вул. Нічлава. Коригування»
Обсяг закупівлі визначений Технічною специфікацію. Умови забезпечення тендерних пропозицій визначені ч. 2 та 3 Розділу 3 Тендерної документації. Відповідно до проектно-кошторисної документації будівництво здійснюється згідно 1-ої та 2-ої черги будівництва. Вартість 1-ої черги становить 17256677.6 грн. Вартість 2-ої черги - 8885843.2 грн.
Завершена
26 142 520.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 130 712.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 130 712.60 UAH
Номер:
20b5ed9095fe4ec2aa6a59a5516deff3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-03-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.12.2021 00:00
Період моніторингу:
03.12.2021 13:39 - 25.12.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.12.2021 № 769
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 03 грудня 2021 року № 769
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2021-05-14-010042-c від 14.05.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Борщівський комунальник» Борщівської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-05-14-010046-с); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 14.05.2021, протокол № 28 (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ», ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ПОДІЛЛЯ-ТРАНСБУД», Товариства з обмеженою відповідальністю «Комфорт-Еко» (далі – ТОВ «Комфорт-Еко»); протокол розкриття тендерних пропозицій від 31.05.2021; вимога про усунення порушення від 19.05.2021 та відповідь Замовника від 24.05.2021; протоколи засідань тендерного комітету від 03.06.2021, від 04.06.2021; повідомлення про намір укласти договір від 04.06.2021; договір від 17.06.2021 № 92 (далі - Договір); додаткову угоду до Договору від 17.09.2021 № 1; повідомлення про внесення змін до Договору; пояснення Замовника надані через електронну систему закупівель 13, 14 та 17 грудня 2021 року.
Період усунення порушень:
23.12.2021 15:46 - 30.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
23.12.2021 15:46
Запити/Пояснення
Номер:
3fe130e427ba444ebd182946a1b9b9ae
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
09.12.2021 09:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Будівництво очисних споруд каналізації господарсько-побутових стоків в м. Борщів по вул. Нічлава. Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-14-010042-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e4fd71a010954937afa74950bcd2ecbe
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
13.12.2021 13:19
Опис:
У відповідь на запит замовнику на пояснення від 08 грудня 2021 р. повідомляємо наступне:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації затвердженої позитивним експертним звітом №537.5652.21 від «09» серпня 2021 р.
Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі. Очікувана вартість закупівлі робіт з реконструкції шатрового даху Ямпільського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ст. – дошкільний навчальний заклад» Мурованської сільської ради територіальної громади Львівського району Львівської області визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1.-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва» прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення. Згідно з рішенням виконавчого комітету Мурованської сільської ради територіальної громади Львівського району Львівської області № 143 від 19.08.2021р.
Посилання на сайт замовника https://murovanska-gromada.gov.ua/news/1639058677/
Номер:
10d0a0121ff64d57995cae1311724831
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.12.2021 16:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Будівництво очисних споруд каналізації господарсько-побутових стоків в м. Борщів по вул. Нічлава. Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-14-010042-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступного питання:
1. Вами надано відповідь на питання щодо закупівлі за предметом «Реконструкція шатрового даху Ямпільського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ст. – дошкільний навчальний заклад» Мурованської сільської ради територіальної громади Львівського району Львівської області».
Враховуючи зазначене, просимо повторно надати відповідь на питання: Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Будівництво очисних споруд каналізації господарсько-побутових стоків в м. Борщів по вул. Нічлава. Коригування», розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9c63a9b431b44ae3be7924a3b5275f9f
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
14.12.2021 12:04
Опис:
У відповідь на Ваші запити замовнику на пояснення від 09.12.2021 р. та від 13.12.2021 року повідомляємо наступне:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації та затвердженого позитивного експертного звіту №20-0509-20 від «04» січня 2021 р.
Обґрунтування очікуваної вартості закупівлі. Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва очисних споруд каналізації господарсько-побутових стоків в м. Борщів по вул. Нічлава визначається з відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. При визначенні очікуваної вартості використовується сума, зазначена в зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення. Згідно з рішенням сесії Борщівської міської ради від 17 червня 2021 року № 850, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2021 р. № 297-р
Посилання на сайт: https://www.borschivrada.gov.ua/?p=5379
З повагою.
Номер:
30eebf53269d40fca1bc6c3fea7f5e32
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.12.2021 15:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Будівництво очисних споруд каналізації господарсько-побутових стоків в м. Борщів по вул. Нічлава. Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-14-010042-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступного питання:
1. Відповідно до частини другої статті 28 Закону конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Комфорт-Еко», якщо ним у складі тендерної пропозиції інформацію щодо Технічних умов установки очистки стічних вод «КУБО» позначено як конфіденційну, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу 3 тендерної документації?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a1a560db52b64d619d15fc54014d8345
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
17.12.2021 12:48
Опис:
У відповідь на ваш запит повідомляємо наступне.
Згідно частини другої статті 28 Закону: Під час розкриття тендерних пропозицій/пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в тендерних пропозиціях/пропозиціях учасників, крім інформації, зазначеної в абзаці другому цієї частини, та формується список учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни.
Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Відповідно до пункту 32 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації;
При цьому відповідно до пункту першого частини другої статті 22 Закону тендерна документація зокрема повинна містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій.
Відповідно до ч.1 Розділу 3 Тендерної документації: Документи та інформація тендерної пропозиції, які обґрунтовано визначені учасником конфіденційними відповідно до вимог чинного законодавства можуть бути подані у сканованому вигляді у форматі “PDF” або “JPEG” одним або декількома файлами. У такому випадку такі документи та інформація, подаються у вигляді окремого файлу та не розкриваються.
Згідно частини другої статті 28 Закону: Під час розкриття тендерних пропозицій/пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в тендерних пропозиціях/пропозиціях учасників, крім інформації, зазначеної в абзаці другому цієї частини, та формується список учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни.
Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Замовник, орган оскарження та центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, мають доступ в електронній системі закупівель до інформації, яка визначена учасником конфіденційною.
На електронних майданчиках, якщо учасники подають документи своєї тендерної пропозиції вони мають можливість відзначити деякі документи як конфіденційні, в такому випадку такі документи не можливо відкрити з електронної системи https://prozorro.gov.ua/ нікому окрім Замовника, органу оскарження та центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю.
ТОВ «Комфорт-Еко», у складі тендерної пропозиції надано документи: «93. Пояснення ТУ+Звіт 1ДФ (1).pdf» та 69. «Технічні умови (1).pdf» які не відзначені як конфіденційні і відкрити їх з електронної системи https://prozorro.gov.ua/ може кожен бажаючий. Частина інформації в документі «Технічні умови (1).pdf» закрита (заштрихована).
Товариство з обмеженою відповідальністю «Комфорт-Еко» (далі - Учасник), у наданому в складі тендерної пропозиції поясненні повідомляє, що відповідно до тендерних вимог по закупівлю «Будівництво очисних споруд каналізації господарсько-побутових стоків в м. Борщів по вул. Нічлава. Коригування» (ДК 021: 2015 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) Закупівля: UA-2021 -05-14-010042-с, на підтвердження технічних умов на установку та обладнання для глибокої біологічної очистки стічних вод «КУБО» в тендерні пропозиції надані Технічні умови ЗМІНА №1 ТУ У 37.0-31830396-007:2015 УСТАНОВКА ОЧИСТКИ СТІЧНИХ ВОД «КУБО» на 24 аркушах.
Право власності на технічні умови належать Товариству з обмеженою відповідальністю «Комфорт-Еко». Вся інформація, яка заштрихована є конфіденційною інформацією, в тому числі така, що містить комерційну таємницю, належить до охоронюваної законом таємниці.
Відтак, Товариство з обмеженою відповідальністю «Комфорт-Еко» не визначив «Технічні умови (1).pdf» як конфіденційний документ і такий документ відкрився разом з рештою документів тендерної пропозиції відповідно до ч.1 ст 28 Закону.
А тому Тендерна пропозиція учасника відповідає вимогам Закону та Тендерної документації в цій частині.