-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Будівництво очисних споруд каналізації господарсько-побутових стоків в м. Борщів по вул. Нічлава. Коригування»
Обсяг закупівлі визначений Технічною специфікацію. Умови забезпечення тендерних пропозицій визначені ч. 2 та 3 Розділу 3 Тендерної документації. Відповідно до проектно-кошторисної документації будівництво здійснюється згідно 1-ої та 2-ої черги будівництва. Вартість 1-ої черги становить 17256677.6 грн. Вартість 2-ої черги - 8885843.2 грн.
Завершена
26 142 520.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 130 712.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 130 712.60 UAH
Період оскарження:
14.05.2021 17:02 - 27.05.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо усунення дискримінаційних умов закупівлі
Номер:
22386b775194404c882bf1e3982e3e46
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-14-010042-c.b1
Назва:
Щодо усунення дискримінаційних умов закупівлі
Вимога:
Доброго дня! Просимо скасувати умови, не передбачені чинним законодавством, які обмежують конкуренцію, ставлять в нерівні умови постачальників та створюють дискримінаційні умови закупівлі.
Ч.1 ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з ч. 4 ст. 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації вимог наведених нижче порушують вимоги ч.4 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону, а також права та законні інтереси ТОВ “БК “Поділля-Трансбуд”, пов'язані з його участю у закупівлі.
Так, вимогами до предмета закупівлі передбачено встановлення “Установки "КУБО-250"”, а в разі надання учасником еквівалентної установки необхідно надати довідку від уповноваженого органу (Міністерство охорони здоров'я України), що пропонована установка є еквівалентом установки біологічної очистки КУБО. Зазначеною вимогою Замовник обмежує коло можливих учасників, оскільки отримати таку довідку МОЗ України неможливо, так як надання такого типу довідки знаходиться поза межами повноважень МОЗ України, які визначені Положенням про Міністерство охорони здоров’я України від 25 березня 2015 р. № 267.
Також, вимога про необхідність надання сертифікату відповідності на установку біологічної очистки (КУБО або еквівалент), що виданий акредитованим на це органом є незаконною, оскільки, наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 93 від 26.01.2018р. відмінено обов’язкову сертифікацію продукції та скасовано перелік продукції, яка підлягає обов’язковій сертифікації в Україні.
Виходячи з вимог тендерної документації та технічного завдання, взяти участь у закупівлі зможе лише виробник “Установки "КУБО-250"”, що є дискримінаційним стосовно інших суб’єктів господарювання.
Просимо тендерний комітет внести зміни до тендерної документації, скасувати вищевикладені дискримінаційні умови і привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства України.
У разі ігнорування зазначених зауважень, ми вимушені будемо звернутись до АМКУ зі скаргою на вимоги встановлені в тендерній документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.05.2021 11:54
Вирішення:
Відповідно до ч. 3 ст 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ПОЛОЖЕННЯ про Міністерство охорони здоров’я України: МОЗ відповідно до покладених на нього завдань:
18) затверджує відповідно до законодавства державні санітарні норми, правила, гігієнічні нормативи; встановлює в межах своєї компетенції державні стандарти якості лікарських засобів, імунобіологічних препаратів, питної води, медичної техніки та виробів медичного призначення; бере участь у розробленні та введенні в дію екологічних нормативів та норм радіаційної безпеки;
19) погоджує в установленому законодавством порядку всі державні стандарти, технічні умови, промислові зразки, іншу нормативно-технічну документацію об’єктів, які можуть чинити шкідливий вплив на здоров’я населення;.
Відтак, надання такого типу документів, які вимагаються умовами Тендерної документації знаходиться є в межах повноважень МОЗ України.
Установка біологічної очистки є власне тим обладнанням, від якого на пряму залежить якість очищення стічних вод, результат якого може призвести до скидання неочищених та недостатньо очищених господарсько-побутових і виробничих стічних вод, що призводить до виникнення анаеробних процесів, гниття органічних забруднень і, врешті-решт, до непридатності водойм-приймачів стічних вод для потреб водокористування, замору риби, цвітіння і заростання, утруднення рекреаційного використання водних об’єктів. Особливо небезпечні стічні води ряду галузей промисловості (легкої, харчової, нафтових комплексів), які містять високі концентрації завислих речовин, високомолекулярних органічних сполук, а також жирів, СПАР, йонів важких металів та інших забруднюючих речовин. Відтак, не якісне очищення стічних вод може призвести до шкідливого впливу на здоров’я населення.
Замовник нестиме відповідальність за роботу очисних споруд тому повинен бути впевнений в якості очищення стічних вод.
Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» кожен бажаючий може звернутися до відповідного державного органу про надання тієї чи іншої інформації в межах його компетенції, а органи державної влади і місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації незалежно від форм власності, об'єднання громадян, посадові особи зобов'язані розглянути пропозиції (зауваження) та повідомити громадянина про результати розгляду.
Сертифікат відповідності на установку біологічної очистки є документом, який видається акредитованим на це органом та засвідчує якість такого обладнання. Відповідно до ч. 3 ст 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відтак, Замовник вважає вимогу про надання Сертифікат відповідності на установку біологічної очистки обгрунтованою, що підтверджується практикою подібних рішень Антимонопольного комітету України.
Тому Замовник не встановлює жодних дискримінаційних вимог у тендерній документації. Тендерна документація розроблена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
31.05.2021 00:02