• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Медичні матеріали (Вироби медичного призначення)

Завершена

2 394 610.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 38.05 UAH
Номер: 716eb568e31f46fa97ef162bf56624fa
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-08-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.07.2021 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 09.07.2021 08:53 - 31.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.07.2021 №296 Харків Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В. о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області Людмила ДУБИНКА Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 08.07.2021 №296 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2021-05-14-004904-b 14.05.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Сумська, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби (Сумська обл.), +38 (0 99) 301-99-91, polinasinko@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пунктів 2 та 14 частини другої статті 22 Закону, частини третьої та п’ятої статті 17 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону при розгляді тендерних пропозицій ФОП Самойлов П.І. по лотах 1 та 3, тендерної пропозиції ФОП Стафєєв А.В. по лоту 5. За результатами аналізу питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, надання роз’яснень щодо тендерної документації та/або на вимогу учасника щодо усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій по лоту 2 та лоту 4, своєчасності укладення договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів про закупівлю умовам тендерних пропозицій переможців – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом розірвання договорів від 12.07.2021 № 153-Т (лот 1), від 22.06.2021 № 241 (лот 3) та від 05.07.2021 № 188-Т (лот 5) з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень щодо тендерної документації та/або на вимогу учасника щодо усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів про закупівлю умовам тендерних пропозицій переможців. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Комунального некомерційного підприємства Сумської обласної ради «Обласний клінічний перинатальний центр» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 14.05.2021, вимогу учасника щодо усунення порушення від 17.05.2021, рішення Замовника на вимогу учасника щодо усунення порушення від 20.05.2021; реєстри отриманих тендерних пропозицій, протоколи розкриття тендерних пропозицій від 01.06.2021; по лоту 1 – тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім Медсвіт» (далі – ТОВ «ТД Медсвіт»), фізичної особи–підприємця Стафєєва Андрія Вікторовича (далі – ФОП Стафєєв А.В.), фізичної особи-підприємця Самойлова Павла Івановича (далі – ФОП Самойлов П.І.), протоколи засідань тендерного комітету від 08.06.2021 № 136, від 10.06.2021 № 199, від 17.06.2021 № 154, від 25.06.2021 № 277, від 29.06.2021 № 300, повідомлення про намір укласти договір від 29.06.2021, договір від 12.07.2021 № 153-Т; по лоту 2 – тендерні пропозиції ТОВ «ТД Медсвіт», ФОП Стафєєв А.В., ФОП Самойлов П.І., протоколи засідань тендерного комітету від 08.06.2021 № 137, від 24.06.2021 № 227, від 29.06.2021 № 301, від 30.06.2021 № 305, повідомлення про намір укласти договір від 30.06.2021, договір від 12.07.2021 № 157-Т; по лоту 3 – тендерну пропозицію ФОП Самойлов П.І., протоколи засідань тендерного комітету від 08.06.2021 № 138, від 09.06.2021 № 200, повідомлення про намір укласти договір від 09.06.2021, договір від 22.06.2021 № 241; по лоту 4 – тендерну пропозицію ФОП Стафєєв А.В., протоколи засідань тендерного комітету від 08.06.2021 № 139, від 09.06.2021 № 201, повідомлення про намір укласти договір від 09.06.2021, договір від 22.06.2021 № 183; по лоту 5 – тендерні пропозиції ТОВ «ТД Медсвіт», ФОП Стафєєв А.В., протоколи засідань тендерного комітету від 08.06.2021 № 139, від 14.06.2021 № 210, від 22.06.2021 № 158, від 24.06.2021 № 259, повідомлення про намір укласти договір від 24.06.2021, договір від 05.07.2021 № 188-Т; пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 14.07.2021 та від 21.07.2021 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що на порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону у підпункті 1.1 пункту 1 розділу IV тендерної документації Замовник не зазначив кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Також на порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22, частини третьої та п’ятої статті 17 Закону Замовник у підпункті 1.5 пункту 1 розділу ІІ додатку 1 до тендерної документації встановив вимогу щодо надання учасниками торгів довідки, складеної у довільній формі, про те, що учасник та запропонований учасником товар/послуги не підпадають під дію обмежень, встановлених Законом України «Про санкції» та рішеннями РНБО України «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», що є фактично підтвердженням підстави, передбаченої пунктом 11 частини першої статті 17 Закону, у той час як інформація про відсутність зазначеної підстави повинна перевірятися безпосередньо Замовником у рішеннях Ради національної безпеки і оборони України, документи від учасників не повинні вимагатися. Моніторингом установлено, що у пункті 12 «Дзеркало гінекологічне одноразове р- L» таблиці розділу «ЛОТ №1 «Вироби медичного призначення, одяг захисний» додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання гарантійного листа виробника. Однак учасником торгів ФОП Самойлов П.І. всупереч вищевказаних вимог тендерної документації Замовника не надано у складі тендерної пропозиції гарантійного листа від виробника – Changzhou Shuangma Medical Devices CO.Ltd (Чанчжоу Шуангма Медікал Девайсес Ко. Лтд), зазначеного у декларації про відповідність № UA.MD.232-19/2 від 06.05.2019, що була надана учасником ФОП Самойлов П.І. у складі його тендерної пропозиції. З огляду на зазначене, Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію ФОП Самойлов П.І. як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, не відмінив торги по лоту 1 відповідно до пункту 3 частини другої статті 32 Закону, визнав його переможцем торгів по лоту 1 та уклав з ним договір від 12.07.2021 № 153-Т. У пункті 2 «Вата медична нестерильна гігроскопічна гігієнічна 100 г» таблиці розділу «ЛОТ №3 «Перев’язувальні матеріали» додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу до товару: «вибілена без застосування хлору». Відповідно до сертифікату якості ТОВ «Гемопласт-Полісся» від 04.06.2020, що міститься у складі тендерної пропозиції ФОП Самойлов П.І., масова частка хлористих солей у ваті медичній гігроскопічній гігієнічній нестерильній Зіг-Заг складає не більше 0,04%. При цьому, учасник торгів ФОП Самойлов П.І. не надав у складі тендерної пропозиції документів та/або інформації, які підтверджують, що вата медична нестерильна гігроскопічна гігієнічна вибілена без застосування хлору, що не відповідає вимогам пункту 2 «Вата медична нестерильна гігроскопічна гігієнічна 100 г» таблиці розділу «ЛОТ №3 «Перев’язувальні матеріали» додатку 2 до тендерної документації Замовника. Ураховуючи викладене, Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію ФОП Самойлов П.І. як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, визнав його переможцем торгів по лоту 3 та уклав з ним договір від 22.06.2021 № 241. Також за результатами моніторингу установлено, що відповідно до пунктів 5 та 6 таблиці розділу «ЛОТ №5 «Інші витратні матеріали» додатку 2 до тендерної документації Замовника передбачено придбання масок дихальних дорослих оснащених повітряною манжетою з портом для роздування, розмір 1 та розмір 2, у графі «Технічні вимоги» зазначеної таблиці вказано, зокрема, що анатомічні маски мають розміри: 1 – для дорослих та 2 – для дорослих відповідно. Згідно тендерної пропозиції від 31.05.2021 б/н (файл «Форма тендерної пропозицii.pdf») ФОП Стафєєв А.В. пропонує до постачання маску дихальну дорослу оснащену повітряною манжетою з портом для роздування, розмір 1 (пункт 5) та маску дихальну дорослу оснащену повітряною манжетою з портом для роздування, розмір 2 (пункт 6). Проте, у складі тендерної пропозиції для підтвердження якості зазначених товарів учасником надано сертифікат SGS CE 02 0315 М2 на систему управління якістю Флексікер Медікал ЛТД на медичні вироби, зокрема, стерильні та нестерильні вироби для використання у анестезії, невідкладній медичній допомозі та інтенсивній терапії (маски для невідкладної медичної допомоги, анастезіологічні маски), а також декларацію про відповідність від 04.08.2020 з додатком 1, у пунктах 661-676 якого міститься інформація про маски лицьові анестезіологічні дитячі (файл «Документи на товар 2.pdf»). При цьому, документів, що підтверджують якість товару на маски дихальні дорослі оснащені повітряною манжетою з портом для роздування розмір 1 та розмір 2 у складі тендерної пропозиції ФОП Стафєєв А.В. не надано, що не відповідає вимогам, визначеним Замовником у розділі «Загальні вимоги» додатку 2 до тендерної документації. З огляду на зазначене, Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію ФОП Стафєєв А.В. як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, не відмінив торги по лоту 5 відповідно до пункту 3 частини другої статті 32 Закону, визнав його переможцем торгів по лоту 5 та уклав з ним договір від 05.07.2021 № 188-Т.
Період усунення порушень: 28.07.2021 11:38 - 12.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 28.07.2021 11:38

Оскарження висновку в суді

Опис: За результатами проведеного моніторингу закупівлі ID: UA-M-2021-07-08-000027, складено висновок про результати моніторингу закупівлі, який оприлюднено 28.07.2021, згідно з яким відповідачем встановлено такі порушення: Тип порушень: встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї; встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). КПП СОР «Обласний клінічний перинатальний центр»., відповідно до пункту 11 частини 5 статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України, підтверджую те, що не подано іншого позову до відповідача з тим самим предметом та з тих самих підстав. Враховуючи положення статей 12, 257 Кодексу адміністративного судочинства України, вважаю, що дана позовна заява може бути розглянута в порядку спрощеного позовного провадження. Керуючись статтями 160, 161, 257 Кодексу адміністративного судочинства України, прошу: 1. Розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження. 2. Визнати протиправним та скасувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-05-14-004904-b. щодо предмету закупівлі: «Медичні матеріали» (Вироби медичного призначення) від 28.07.2021 року, складений Управлінням Південного-Східного офісу Держаудитслужби в Сумській області. 3. Стягнути з Управління Південного-Східного офісу Держаудитслужби в Сумській області за рахунок бюджетних асигнувань на користь Комунального некомерційного підприємства Сумської обласної ради «Обласний клінічний перинатальний центр» (40007, м. Суми, вул. Санаторна, 3, код ЄДРПОУ 36897937) судові витрати.
Дата публікації: 11.08.2021 14:37

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Протокол тендерного комітету
Дата публікації звіту: 05.08.2021 16:04

Запити/Пояснення