-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Медичні матеріали (Вироби медичного призначення)
Завершена
2 394 610.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 38.05 UAH
мін. крок: 0% або 38.05 UAH
Номер:
716eb568e31f46fa97ef162bf56624fa
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-08-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.07.2021 00:00
Період моніторингу:
09.07.2021 08:53 - 31.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.07.2021 №296
Харків
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Управління Північно-східного
офісу Держаудитслужби в Сумській області Людмила ДУБИНКА
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 08.07.2021 №296
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-05-14-004904-b 14.05.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пунктів 2 та 14 частини другої статті 22 Закону, частини третьої та п’ятої статті 17 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону при розгляді тендерних пропозицій ФОП Самойлов П.І. по лотах 1 та 3, тендерної пропозиції ФОП Стафєєв А.В. по лоту 5.
За результатами аналізу питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, надання роз’яснень щодо тендерної документації та/або на вимогу учасника щодо усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій по лоту 2 та лоту 4, своєчасності укладення договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів про закупівлю умовам тендерних пропозицій переможців – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом розірвання договорів від 12.07.2021 № 153-Т (лот 1), від 22.06.2021 № 241 (лот 3) та від 05.07.2021 № 188-Т (лот 5) з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень щодо тендерної документації та/або на вимогу учасника щодо усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів про закупівлю умовам тендерних пропозицій переможців.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Комунального некомерційного підприємства Сумської обласної ради «Обласний клінічний перинатальний центр» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 14.05.2021, вимогу учасника щодо усунення порушення від 17.05.2021, рішення Замовника на вимогу учасника щодо усунення порушення від 20.05.2021; реєстри отриманих тендерних пропозицій, протоколи розкриття тендерних пропозицій від 01.06.2021;
по лоту 1 – тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім Медсвіт» (далі – ТОВ «ТД Медсвіт»), фізичної особи–підприємця Стафєєва Андрія Вікторовича (далі – ФОП Стафєєв А.В.), фізичної особи-підприємця Самойлова Павла Івановича (далі – ФОП Самойлов П.І.), протоколи засідань тендерного комітету від 08.06.2021 № 136, від 10.06.2021 № 199, від 17.06.2021 № 154, від 25.06.2021 № 277, від 29.06.2021 № 300, повідомлення про намір укласти договір від 29.06.2021, договір від 12.07.2021 № 153-Т;
по лоту 2 – тендерні пропозиції ТОВ «ТД Медсвіт», ФОП Стафєєв А.В., ФОП Самойлов П.І., протоколи засідань тендерного комітету від 08.06.2021 № 137, від 24.06.2021 № 227, від 29.06.2021 № 301, від 30.06.2021 № 305, повідомлення про намір укласти договір від 30.06.2021, договір від 12.07.2021 № 157-Т;
по лоту 3 – тендерну пропозицію ФОП Самойлов П.І., протоколи засідань тендерного комітету від 08.06.2021 № 138, від 09.06.2021 № 200, повідомлення про намір укласти договір від 09.06.2021, договір від 22.06.2021 № 241;
по лоту 4 – тендерну пропозицію ФОП Стафєєв А.В., протоколи засідань тендерного комітету від 08.06.2021 № 139, від 09.06.2021 № 201, повідомлення про намір укласти договір від 09.06.2021, договір від 22.06.2021 № 183;
по лоту 5 – тендерні пропозиції ТОВ «ТД Медсвіт», ФОП Стафєєв А.В., протоколи засідань тендерного комітету від 08.06.2021 № 139, від 14.06.2021 № 210, від 22.06.2021 № 158, від 24.06.2021 № 259, повідомлення про намір укласти договір від 24.06.2021, договір від 05.07.2021 № 188-Т;
пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 14.07.2021 та від 21.07.2021 року.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що на порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону у підпункті 1.1 пункту 1 розділу IV тендерної документації Замовник не зазначив кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Також на порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22, частини третьої та п’ятої статті 17 Закону Замовник у підпункті 1.5 пункту 1 розділу ІІ додатку 1 до тендерної документації встановив вимогу щодо надання учасниками торгів довідки, складеної у довільній формі, про те, що учасник та запропонований учасником товар/послуги не підпадають під дію обмежень, встановлених Законом України «Про санкції» та рішеннями РНБО України «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», що є фактично підтвердженням підстави, передбаченої пунктом 11 частини першої статті 17 Закону, у той час як інформація про відсутність зазначеної підстави повинна перевірятися безпосередньо Замовником у рішеннях Ради національної безпеки і оборони України, документи від учасників не повинні вимагатися.
Моніторингом установлено, що у пункті 12 «Дзеркало гінекологічне одноразове р- L» таблиці розділу «ЛОТ №1 «Вироби медичного призначення, одяг захисний» додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання гарантійного листа виробника.
Однак учасником торгів ФОП Самойлов П.І. всупереч вищевказаних вимог тендерної документації Замовника не надано у складі тендерної пропозиції гарантійного листа від виробника – Changzhou Shuangma Medical Devices CO.Ltd (Чанчжоу Шуангма Медікал Девайсес Ко. Лтд), зазначеного у декларації про відповідність № UA.MD.232-19/2 від 06.05.2019, що була надана учасником ФОП Самойлов П.І. у складі його тендерної пропозиції.
З огляду на зазначене, Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію ФОП Самойлов П.І. як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, не відмінив торги по лоту 1 відповідно до пункту 3 частини другої статті 32 Закону, визнав його переможцем торгів по лоту 1 та уклав з ним договір від 12.07.2021 № 153-Т.
У пункті 2 «Вата медична нестерильна гігроскопічна гігієнічна 100 г» таблиці розділу «ЛОТ №3 «Перев’язувальні матеріали» додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу до товару: «вибілена без застосування хлору».
Відповідно до сертифікату якості ТОВ «Гемопласт-Полісся» від 04.06.2020, що міститься у складі тендерної пропозиції ФОП Самойлов П.І., масова частка хлористих солей у ваті медичній гігроскопічній гігієнічній нестерильній Зіг-Заг складає не більше 0,04%.
При цьому, учасник торгів ФОП Самойлов П.І. не надав у складі тендерної пропозиції документів та/або інформації, які підтверджують, що вата медична нестерильна гігроскопічна гігієнічна вибілена без застосування хлору, що не відповідає вимогам пункту 2 «Вата медична нестерильна гігроскопічна гігієнічна 100 г» таблиці розділу «ЛОТ №3 «Перев’язувальні матеріали» додатку 2 до тендерної документації Замовника.
Ураховуючи викладене, Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію ФОП Самойлов П.І. як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, визнав його переможцем торгів по лоту 3 та уклав з ним договір від 22.06.2021 № 241.
Також за результатами моніторингу установлено, що відповідно до пунктів 5 та 6 таблиці розділу «ЛОТ №5 «Інші витратні матеріали» додатку 2 до тендерної документації Замовника передбачено придбання масок дихальних дорослих оснащених повітряною манжетою з портом для роздування, розмір 1 та розмір 2, у графі «Технічні вимоги» зазначеної таблиці вказано, зокрема, що анатомічні маски мають розміри: 1 – для дорослих та 2 – для дорослих відповідно.
Згідно тендерної пропозиції від 31.05.2021 б/н (файл «Форма тендерної пропозицii.pdf») ФОП Стафєєв А.В. пропонує до постачання маску дихальну дорослу оснащену повітряною манжетою з портом для роздування, розмір 1 (пункт 5) та маску дихальну дорослу оснащену повітряною манжетою з портом для роздування, розмір 2 (пункт 6).
Проте, у складі тендерної пропозиції для підтвердження якості зазначених товарів учасником надано сертифікат SGS CE 02 0315 М2 на систему управління якістю Флексікер Медікал ЛТД на медичні вироби, зокрема, стерильні та нестерильні вироби для використання у анестезії, невідкладній медичній допомозі та інтенсивній терапії (маски для невідкладної медичної допомоги, анастезіологічні маски), а також декларацію про відповідність від 04.08.2020 з додатком 1, у пунктах 661-676 якого міститься інформація про маски лицьові анестезіологічні дитячі (файл «Документи на товар 2.pdf»).
При цьому, документів, що підтверджують якість товару на маски дихальні дорослі оснащені повітряною манжетою з портом для роздування розмір 1 та розмір 2 у складі тендерної пропозиції ФОП Стафєєв А.В. не надано, що не відповідає вимогам, визначеним Замовником у розділі «Загальні вимоги» додатку 2 до тендерної документації.
З огляду на зазначене, Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію ФОП Стафєєв А.В. як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, не відмінив торги по лоту 5 відповідно до пункту 3 частини другої статті 32 Закону, визнав його переможцем торгів по лоту 5 та уклав з ним договір від 05.07.2021 № 188-Т.
Період усунення порушень:
28.07.2021 11:38 - 12.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
28.07.2021 11:38
Оскарження висновку в суді
Опис:
За результатами проведеного моніторингу закупівлі ID: UA-M-2021-07-08-000027, складено висновок про результати моніторингу закупівлі, який оприлюднено 28.07.2021, згідно з яким відповідачем встановлено такі порушення:
Тип порушень:
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї;
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій).
КПП СОР «Обласний клінічний перинатальний центр»., відповідно до пункту 11 частини 5 статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України, підтверджую те, що не подано іншого позову до відповідача з тим самим предметом та з тих самих підстав.
Враховуючи положення статей 12, 257 Кодексу адміністративного судочинства України, вважаю, що дана позовна заява може бути розглянута в порядку спрощеного позовного провадження.
Керуючись статтями 160, 161, 257 Кодексу адміністративного судочинства України,
прошу:
1.
Розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження.
2.
Визнати протиправним та скасувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-05-14-004904-b. щодо предмету закупівлі: «Медичні матеріали» (Вироби медичного призначення) від 28.07.2021 року, складений Управлінням Південного-Східного офісу Держаудитслужби в Сумській області.
3.
Стягнути з Управління Південного-Східного офісу Держаудитслужби в Сумській області за рахунок бюджетних асигнувань на користь Комунального некомерційного
підприємства Сумської обласної ради «Обласний клінічний перинатальний центр» (40007,
м. Суми, вул. Санаторна, 3, код ЄДРПОУ 36897937) судові витрати.
Дата публікації:
11.08.2021 14:37
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Протокол тендерного комітету
Дата публікації звіту:
05.08.2021 16:04
Запити/Пояснення
Номер:
1f72b0590e474b179ad4700fce591c81
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
09.07.2021 09:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Медичні матеріали (Вироби медичного призначення)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-14-004904-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
3d0163257c4547688e4cf68c61636f4c
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
14.07.2021 10:30
Опис:
Надаємо інформацію на запит стосовно закупівлі виробів медичного призначення за ДК 021 :2015 33140000-3 за інденфікатором закупівлі UA -2021-05-14-224904-b
Номер:
dbc999a8c8e64233b9b147952962da15
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
19.07.2021 08:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Медичні матеріали (Вироби медичного призначення) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-14-004904-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення щодо визначення переможцем торгів:
по лоту № 1 – ФОП Самойлова П.І. за відсутності у складі його тендерної пропозиції гарантійного листа виробника на дзеркало гінекологічне одноразове р-L (позиція 12);
по лоту № 2 – ФОП Самойлова П.І. за відсутності у складі його тендерної пропозиції документів, що підтверджують сертифікацію та реєстрацію в Україні, наявність свідоцтва про Державну реєстрацію Міністерства охорони здоров’я України щодо голки для спінальної анестезії № 25G (Pencan), голки для спінальної анестезії № 27G (Pencan), набору для епідуральної анестезії Fr 18, набору для спіноепідуральної анестезії 18 G (позиції 6-9), надання яких вимагалось додатком 2 тендерної документації;
по лоту № 3 – ФОП Самойлова П.І. за відсутності у складі його тендерної пропозиції документів, що підтверджують, що вата медична нестерильна гігроскопічна гігієнічна 100 г вибілена без застосування хлору, підтвердження чого вимагалось у графі «Технічні вимоги» позиції 2 лоту № 3, а також при невідповідності його тендерної пропозиції по позиції 8 лоту № 3 (пластир медичний, основа: поліуретанова прозора плівка, розмір:5*5,7см), а саме: у складі тендерної пропозиції надано Декларацію про відповідність № REG-DOC-UA-104 від 18.03.2021, яка не містить інформації про відповідність вищезазначеним вимогам в частині розміру;
по лоту № 5 – ФОП Стафєєва А.В. за відсутності у складі його тендерної пропозиції документів, що підтверджують сертифікацію та реєстрацію в Україні, наявність свідоцтва про Державну реєстрацію Міністерства охорони здоров’я України щодо позицій 5, 6, 27 лоту № 5 (маска дихальна доросла оснащена повітряною манжетою з портом для роздування, розмір 1, маска дихальна доросла оснащена повітряною манжетою з портом для роздування, розмір 2, груша А-3 стерильна), надання яких вимагалось додатком 2 тендерної документації.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
3ebe2b5da8384397b9a4b05df8bb79fa
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
21.07.2021 15:29
Опис:
Тендерним комітетом комунального некомерційного підприємства Сумської обласної ради «Обласний клінічний перинатальний центр» (далі- Підприємство),розглянуто Ваш запит від 19.07.2021р.,розміщений в електронній системі закупівель «Prozzorro»,щодо закупівлі медичних матеріалів (Вироби медичного призначення) за кодом ДК021:2015:33140000-3,інформацію по якій опубліковано в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2021-05-14-004904-b
Номер:
c37459ad0af645f79e74b5cf6fb3b321
Назва:
Відповідь на висновок
Дата опублікування:
02.08.2021 11:23
Опис:
Тендерний комітет КНП СОР «Обласний клінічний перинатальний центр» вдячний Вам за ретельно проведений моніторинг закупівлі UA-2021-05-14-004904-b, розглянувши його повідомляємо наступне.
Відповідно до розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції»
тендерної документації передбачено, що час кінцевого строку подання тендерних пропозицій визначається в оголошенні про проведення закупівлі. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу.
Оскільки, кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначається електронною системою закупівель, яка забезпечує можливість подання тендерної пропозиції всіма особам на рівних умовах, тому всі учасники можуть ознайомитися зі строками, в тому числі і з кінцевим строком подання пропозицій.
Стосовно вимог пункту 2 частини другої статті 22, частини третьої та п’ятої статті 17 Закону Замовник у підпункті 1.5 пункту 1 розділу ІІ додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання учасниками торгів довідки, складеної у довільній формі, про те, що учасник та запропонований учасником товар/послуги не підпадають під дію обмежень, встановлених Законом України «Про санкції» та рішеннями РНБО України «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», що є фактично підтвердженням підстави, передбаченої пунктом 11 частини першої статті 17 Закону вимагалась з врахуванням прискорення строку розгляду документації учасників і попередній учасник не був відхилений з цієї підстави.
Згідно тендерної документації, технічних вимог до предмету закупівлі, Лоту 1 - Дзеркало гінекологічне одноразове р-L Медичний інструмент одноразового використання, стерильний, внутрішня і зовнішня поверхня складових частин,повинна бути гладкою, не повинно бути жодних ознак гострого краю задирок тощо, відхилення торців обох стулок має бути не більше 2мм. (Надати гарантійний лист виробника). Так, нами вказано в тендерній документації таку вимогу з огляду на те, що хотіли придбати Дзеркало гінекологічне одноразове великого розміру (р-L) у виробника даного товару. Та всі учасники цієї закупівлі запропонували товар іноземного виробництва, а надані гарантійні листи були від представників/дистриб’юторів виробників в Україні. В даному випадку, переможцем був наданий гарантійний лист від ТОВ «Алексфарм», що є власником торгової марки «ALEXPHARM» та офіційним представником виробників Ningbo Greatcare Trading Co Ltd (Китай), Hefei JSM Nonwoven ProductsCo., Ltd (Китай), Changzhou Shuangma Medical Devices Co Ltd. (Китай), Jiangsu Kanghua Medical Equipment Co. Ltd (Китай) , Sword Xiantao Disposable Protective Products Lactory (Китай) цим листом підтверджує статус ФОП Самойлова Павла Івановича (код ЄДРПОУ 2428511634), як нашого офіційного представника (дистриб'ютора), який уповноважений представляти нашу продукцію у тендері. Про те що ТОВ «Алексфарм» є офіційним представником виробника Changzhou Shuangma Medical Devices Co Ltd. (Китай) свідчить і надана Декларація про відповідність на дзеркало гінекологічне одноразове р-L. Згідно загальних вимог до технічних вимог до предмету закупівлі , де прописано: «На підтвердження Учасник повинен надати оригінал гарантійного листа від виробника (представництва, філії виробника-якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб’ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, який підтверджується можливість поставки Учасником Товару, що є предметом закупівлі цих торгів, у кількості та в терміни, визначені цією тендерною документацією. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, а також запропонований товар в необхідній кількості, найменування Замовника.» Також зазначаємо і звертаємо увагу не те, що в Лоті 1 вказано тільки виробник, як загальна аргументація, а вже у загальних вимогах вказано конкретно: Виробник і пояснено в дужках, хто може надавати ці листи від виробника, а це - представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України. Тому Замовник, з огляду на ці загальні вимоги і відсутності гарантійних листів від виробника на цей товар у інших Учасників прийняв пропозицію ФОП Самойлов П.І.
Лот 3 - У пункті 2 «Вата медична нестерильна гігроскопічна гігієнічна 100 г» таблиці розділу «ЛОТ №3 «Перев’язувальні матеріали» додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу до товару: «вибілена без застосування хлору». Відповідно до сертифікату якості ТОВ «Гемопласт- Полісся» від 04.06.2020, що міститься у складі тендерної пропозиції ФОП Самойлов П.І., масова частка хлористих солей у ваті медичній гігроскопічній гігієнічній нестерильній Зіг-Заг складає не більше 0,04%. При цьому, учасник торгів ФОП Самойлов П.І. не надав у складі тендерної пропозиції документів та/або інформації, які підтверджують, що вата медична нестерильна гігроскопічна гігієнічна вибілена без застосування хлору, що не відповідає вимогам пункту 2 «Вата медична нестерильна гігроскопічна гігієнічна 100 г» таблиці розділу «ЛОТ №3 «Перев’язувальні матеріали» додатку 2 до тендерної документації Замовника. Ураховуючи викладене, Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію ФОП Самойлов П.І. як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та визнав його переможцем торгів по даному лоту, з послідуючим укладанням договіру від 22.06.2021 № 241.
Згідно сертифікатів з якості на товар «Вата медична нестерильна гігроскопічна гігієнічна 100 г» наданих ФОП Самойлов П.І. від двох виробників (з підтвердженням на поставку товару надані гарантійні листи виробників): ТОВ «Гемопласт-Полісся» - Вата медична гігроскопічна гігієнічна нестерильна Зіг-Заг виготовлена згідно ТУ У 21.2-30198513-002:2016, таб.3.3 п .1 1 - масова частка хлористих солей складає не більше 0,04%, згідно результатів випробувань - відповідає, та ТОВ «Екобинт» - Вата медична гігієнічна гігроскопічна нестерильна 100г ЗИГ-ЗАГ ТМ "Перлина” виготовлена згідно ТУ У 17.5-34588794-002:2010 масова частка хлористих солей теж складає не більше 0,04%,згідно результатів випробування - відповідає.
З огляду на те, що провідні виробники зазначеного товару в Україні виготовлять цей товар згідно ТУ, яке допускає в складі товару вмісту мінімальної частки хлористих солей 0,04%, Замовник розглянув пропозицію учасника та визнав її економічно вигідною, так як вміст хлористих солей мінімальний.
Лот 5 у складі тендерної пропозиції для підтвердження якості зазначених товарів учасником надано сертифікат SGS CE 02 0315 М2 на систему управління якістю Флексікер Медікал ЛТД на медичні вироби, зокрема, стерильні та нестерильні вироби для використання у анестезії, невідкладній медичній допомозі та інтенсивній терапії (маски для невідкладної медичної допомоги, анастезіологічні маски), а також декларацію про відповідність від 04.08.2020 з додатком 1, у пунктах 661-676 якого міститься інформація про маски лицьові анестезіологічні дитячі (файл «Документи на товар 2.pdf»). При цьому, документів, що підтверджують якість товару на маски дихальні дорослі оснащені повітряною манжетою з портом для роздування розмір 1 та розмір 2 у складі тендерної пропозиції ФОП Стафєєв А.В. не надано, що не відповідає вимогам, визначеним Замовником у розділі «Загальні вимоги» додатку 2 до тендерної.
Враховуючи вище викладене, зауважимо, що в період уточнень тендерної документації на сайті Прозорро не було надіслано запитань від потенційних учасників щодо уточнень найменування товару, також не було надано вимог щодо невідповідності тендерної документації технічним характеристикам найменувань товару, тому нами не було внесено змін і не було надано уточнення (вилучення слова - доросла) найменування товару стосовно позицій: Маска дихальна доросла оснащена повітрянною манжетою з портом для роздування, розмір 1 та Маска дихальна доросла оснащена повітрянною манжетою з портом для роздування, розмір 2. Маски з такими розмірами (1 та 2) існують лише дитячі, а дорослі з розмірами 3, 4, 5. Надані документи (декларація про відповідність та сертифікат на систему управління якістю Флексікер Медікал ЛТД) ФОП Стафєєв А.В на товар згідно розмірів масок 1 та 2, які й були потрібні Замовнику для забезпечення життєво необхідних потреб для новонароджених. Зазначаємо, що дорослих масок з розмірами №1 та №2 не існує.
Сподіваємось на Ваше порозуміння та просимо Вас скасувати рішення стосовно розірвання угод оскільки для роботи нашого підприємства, а саме надання невідкладної допомоги жінкам, породіллям та новонародженим вкрай необхідний даний товар. Нова процедура закупівель займе певний час.
Дякуємо Вам за уважність до нашої закупівлі і в подальшому зобов'язуємося більш ретельно готувати тендерну документацію та перевіряти учасників