-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М’ясо
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД м’ясо", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону.
Завершена
720 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 600.00 UAH
Номер:
1448b5eb8bc646d39e70243e0c2787df
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-12-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.08.2021 00:00
Період моніторингу:
12.08.2021 16:06 - 07.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.08.2021 №464
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 12.08.2021 №464
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13. UA-2021-05-12-013784-b 12.05.2021 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Дзісько Яна Сергіївна установлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 та абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Ковінько-ковбаси» та ФОП Савєльєв Анатолій Володимирович, відповідності вимогам Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі - Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності вимогам Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунальної установи «Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 12 травня 2021 року №12/05/2), протоколи уповноваженої особи від 04 червня 2021 року №04/06/1, від 07 червня 2021 року №07/06/2, від 10 червня 2021 року №10/06/1, тендерні пропозиції ТОВ «Ковінько-ковбаси», ФОП Савєльєв Анатолій Володимирович, ФОП Дзісько Яна Сергіївна, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 13:06 год. 03 червня 2021 року, повідомлення про намір укласти договір, договір поставки від 25 червня 2021 року №4-Я та пояснення від 25 серпня 2021 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до підпункту 5.2. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовник встановив вимогу, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник повинен надати, зокрема довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням найменування, адреси, телефону замовників згідно таких договорів, назви предмету договору, суми договору та рік постачання продукції.
Однак, завантажена переможцем торгів ФОП Дзісько Яна Сергіївна в електронну систему закупівель довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору не містить року постачання продукції.
Також, у підпункті 6.1. пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник встановив вимогу, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником, а саме відповідну технічну специфікацію за формою Додатку 2 «Технічні, якісні та іншу вимоги до предмету закупівлі» тендерної документації.
Крім того, у пункті 2 Додатку №2 «Технічні, якісні та іншу вимоги до предмету закупівлі» тендерної документації Замовником встановлено вимогу, зокрема, що залишковий термін придатності на момент постачання запропонованого учасником товару повинен складати не менше ніж 95% від загального терміну його зберігання, визначеного виробником даного товару.
При цьому, тендерна пропозиція переможця торгів ФОП Дзісько Яна Сергіївна містить лист (файл «Листи та довідки»), в якому зазначено, що залишковий термін придатності запропонованого товару на момент постачання буде складати не менше ніж 80% від загального терміну його зберігання, визначеного виробником даного товару.
Зважаючи на зазначене, учасник ФОП Дзісько Яна Сергіївна не дотримався вимог підпункту 6.1. пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 2 Додатку №2 «Технічні, якісні та іншу вимоги до предмету закупівлі» тендерної документації Замовника.
Відповідно до абзацу 2 пункту 1 та абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та у разі, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Однак, на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 та абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Дзісько Яна Сергіївна як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та у разі, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та уклав з ним договір поставки від 25 червня 2021 року №4-Я загальною вартістю 712000,00 грн.
За результатами моніторингу процедури закупівлі ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK-2-9 «Відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника» не підтверджено.
2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Дзісько Яна Сергіївна установлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 та абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Ковінько-ковбаси» та ФОП Савєльєв Анатолій Володимирович, відповідності вимогам Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Період усунення порушень:
03.09.2021 14:13 - 18.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
03.09.2021 14:13
Оскарження висновку в суді
Опис:
Висновок оскаржено до суду за позовом КУ "Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку", що отриманий Вінницьким окружним адміністративним судом від 16.09.2021 року
Дата публікації:
16.09.2021 15:45
Дата відкриття провадження:
21.09.2021 12:00
Номер відкриття провадження:
120/11513/21-а
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
03 вересня 2021 року о 14:13 год. Державною аудиторською службою України Північного офісу Держаудитслужби оприлюднено Висновок здійсненого моніторингу (UA-M-2021-08-12-000006) по закупівлі м’яса, код ДК 021:2015: 15110000-2 — «М’ясо» (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2021-05-12-013784-b), щодо розгляду пропозиції ФОП Дзісько Яни Сергіївни щодо порушення вимог абзацу 2 пункт 1 та абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – «Висновок»). Відповідно до зазначеного висновку виявлено тип порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозицій та зобов’язано здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення у встановленого законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення порушень.
ФОП Дзісько Яною Сергіївною не допущено зазначених у висновку порушень, а зазначені у Висновку твердження спростовуються наступним:
Викладені у Висновку порушення ФОП Дзісько Яною Сергіївною зводяться до того, що нею по-перше - завантажена довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору не містить року постачання продукції, а по-друге – наданий ФОП Дзісько Яною Сергіївною лист, містить інформацію що термін придатності запропонованого товару на момент постачання буде складати не менше 80%.
Однак, Державною аудиторською службою України Північного офісу Держаудитслужби не взято до уваги наступні факти:
Відповідно до пункту 5.2. частини 5 розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
- довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням найменування, адреси, телефону замовників згідно таких договорів, назви предмету договору, суми договору та рік постачання продукції;
- копію виконаного не менше 1 (одного) аналогічного договору, разом з копіями підтверджуючих документів, складених сторонами такого договору та у відповідності до його умов, що підтверджують поставку товарів учасником та їх приймання у повному обсязі замовником згідно такого договору (видаткові накладні, складені сторонами).
Учасником ФОП Дзісько Яна Сергіївна завантажено в складі тендерної пропозиції довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (файл з назвою «довідка про договора.pdf»), в якій зазначено, зокрема, дату укладання аналогічного договору 01.03.2019 року та найменування замовника КУ «Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку», який є бюджетною установою.
Згідно ч.1 ст.3 Бюджетного кодексу України бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Неприйняття Верховною Радою України закону про Державний бюджет України до 1 січня відповідного року не є підставою для встановлення іншого бюджетного періоду.
Отже, враховуючи вище викладене, рік постачання продукції 2019.
Учасник також для підтвердження інформації у довідці надав копію аналогічного договору, копію додаткової угоди до договору та копії видаткових накладних, що свідчать про виконання договору в повному обсязі у 2019 році.
Відповідно до вимог розділу 3 Додатку № 2 до тендерної документації учасник повинен надати в електронному (рекомендовано сканованому в форматі рdf ) вигляді в складі своєї пропозиції, зокрема, відповідний лист-згоду щодо виконання даного технічного завдання.
Прошу зауважити, що Замовником не було встановлено вимоги щодо форми та змісту даного документу, а також не було встановлено вимоги про погодження окремо розділу 2 Додатку №2 до тендерної документації. Учасники повинні надати погодження з технічним завданням в довільній формі.
Учасником ФОП Дзісько Яна Сергіївна завантажений в складі тендерної пропозиції документ під назвою «Додаток 2.pdf», де зазначено наступне: «Я, ФОП Дзісько Я.С. погоджуюся з виконанням даного технічного завдання Додаток №2», що являється підтвердженням згоди щодо виконання технічного завдання згідно Додатку 2.
Невірна назва даного документа віднесено Замовником до формальних (несуттєвих) помилок відповідно до п.2.1. ч.2 Розділу V тендерної документації та наказу Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», а саме: «п.3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації».
Гарантійний лист щодо залишкового терміну придатності, що міститься у файлі під назвою «Листи та довідки.pdf» Замовником не прийнято до уваги, оскільки така гарантія не вимагалось тендерною документацією.
Отже, пропозиція Учасника ФОП Дзісько Яна Сергіївна відповідає вимогам, встановленим у тендерній документації.
Дата публікації звіту:
09.09.2021 12:36
Запити/Пояснення
Номер:
b4a02adee9cc447a97e59c5f638c26a9
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
20.08.2021 13:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі м’яса (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-05-12-013784-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питання:
Яким чином учасник тендеру ФОП Дзісько Яна Сергіївна, якого обрано переможцем торгів, виконав вимоги тендерної документації в частині зазначення:
- в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору року постачання продукції (пункт 5.2. частини 5 розділу ІІІ тендерної документації);
- в листі б/н б/д (файл «Листи та довідки»), що залишковий термін придатності запропонованого товару на момент постачання буде складати не менше ніж 95% від загального терміну його зберігання, визначеного виробником даного товару (пункт 2 Додатку 2 тендерної документації)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a4b7607faa324dc6b7ed0348c089f722
Назва:
Пояснення на запит від 20.08.2021року
Дата опублікування:
25.08.2021 15:35
Опис:
Відповідно до пункту 5.2. частини 5 розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
- довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням найменування, адреси, телефону замовників згідно таких договорів, назви предмету договору, суми договору та рік постачання продукції;
- копію виконаного не менше 1 (одного) аналогічного договору, разом з копіями підтверджуючих документів, складених сторонами такого договору та у відповідності до його умов, що підтверджують поставку товарів учасником та їх приймання у повному обсязі замовником згідно такого договору (видаткові накладні, складені сторонами).
Учасником ФОП Дзісько Яна Сергіївна завантажено в складі тендерної пропозиції довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (файл з назвою «довідка про договора.pdf»), в якій зазначено, зокрема, дату укладання аналогічного договору 01.03.2019 року та найменування замовника КУ «Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку», який є бюджетною установою.
Згідно ч.1 ст.3 Бюджетного кодексу України бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Неприйняття Верховною Радою України закону про Державний бюджет України до 1 січня відповідного року не є підставою для встановлення іншого бюджетного періоду.
Отже, враховуючи вище викладене, рік постачання продукції 2019.
Учасник також для підтвердження інформації у довідці надав копію аналогічного договору, копію додаткової угоди до договору та копії видаткових накладних, що свідчать про виконання договору в повному обсязі у 2019 році.
Відповідно до вимог розділу 3 Додатку № 2 до тендерної документації учасник повинен надати в електронному (рекомендовано сканованому в форматі рdf ) вигляді в складі своєї пропозиції, зокрема, відповідний лист-згоду щодо виконання даного технічного завдання.
Прошу зауважити, що Замовником не було встановлено вимоги щодо форми та змісту даного документу, а також не було встановлено вимоги про погодження окремо розділу 2 Додатку №2 до тендерної документації. Учасники повинні надати погодження з технічним завданням в довільній формі.
Учасником ФОП Дзісько Яна Сергіївна завантажений в складі тендерної пропозиції документ під назвою «Додаток 2.pdf», де зазначено наступне: «Я, ФОП Дзісько Я.С. погоджуюся з виконанням даного технічного завдання Додаток №2», що являється підтвердженням згоди щодо виконання технічного завдання згідно Додатку 2.
Невірна назва даного документа віднесено Замовником до формальних (несуттєвих) помилок відповідно до п.2.1. ч.2 Розділу V тендерної документації та наказу Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», а саме: «п.3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації».
Гарантійний лист щодо залишкового терміну придатності, що міститься у файлі під назвою «Листи та довідки.pdf» Замовником не прийнято до уваги, оскільки така гарантія не вимагалось тендерною документацією.
Отже, пропозиція Учасника ФОП Дзісько Яна Сергіївна відповідає вимогам, встановленим у тендерній документації.