• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М’ясо

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД м’ясо", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону.

Завершена

720 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 600.00 UAH
Період оскарження: 12.05.2021 17:55 - 24.05.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

вимога

Номер: 28a809913dce4db1ac5d02c928b3fcaa
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-12-013784-b.c5
Назва: вимога
Вимога:
Шановний Замовник! В зв’язку з Вашим злісним ігноруванням нашої ВИМОГИ скасувати незаконні визначення Вами обраного переможця згідно предмета процедури закупівлі «М'ясо» (UA-2021-05-12-013784-b), Ви не залишаєте нам можливості звернутися до антимонопольного комітету та інших контролюючих органів. Вибачте за незручності.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачено обов’язку задовольняти всі вимоги учасників. Замовником не було проігноровано жодної з Ваших ВИМОГ та вчасно, в установлені Законом терміни, надані обґрунтовані відповіді. У разі незгоди з позицією Замовника Ви має законне право оскаржувати його рішення в Антимонопольному комітеті України.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА

Номер: 3f2825ce50154a7c97a3f8f874c9c483
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-12-013784-b.a4
Назва: ВИМОГА
Вимога:
ВИМОГА
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! Розглядаючи питання правового регулювання залучення учасниками субпідрядників / співвиконавців під час проведення процедур закупівель, слід зауважити, що у Законі України «Про публічні закупівлі» відсутнє визначення термінів «субпідрядники» і «співвиконавці». Загалом ці поняття вживаються в Законі разом, без чіткого розмежування цих категорій, зокрема, у пункті 18 частини 2 статті 22 Закону: вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю ‒ у разі закупівлі робіт або послуг. Подібним чином ці поняття використовуються і в нормах статей 16 та 17 Закону. Певне розмежування термінів «субпідрядники» і «співвиконавці» міститься лише в пункті 15 частини першої статті 19 Закону, коли йдеться про залучення суб’єкта господарювання до надання послуг як співвиконавця або до виконання робіт як субпідрядника. З огляду на це, в Законі субпідрядником вважається суб’єкт господарювання, який залучається учасником (переможцем) до виконання робіт, а співвиконавцем — суб’єкт господарювання, який залучається до надання послуг. Предметом процедури закупівлі «М’ясо» (UA-2021-05-12-013784-b) є товар, тому в тендерній документації залучення учасниками субпідрядників / співвиконавців не передбачено. Використання матеріально-технічної бази та обладнання учасниками, зокрема, за договорами оренди чи договорами надання послуг не вважається «залученням учасниками субпідрядників / співвиконавців».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА

Номер: 7e0d5c6418df4d6cb07438bc5c4bd431
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-12-013784-b.c3
Назва: ВИМОГА
Вимога:
ВИМОГА
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! Відповідно до ч.4 ст.33 ЗУ «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Зверніть увагу, що Законом чи іншим нормативно-правовим актом у сфері публічних закупівель не передбачено вимог щодо форми та обов’язкових реквізитів відповіді на вимогу, тому замовник має право надавати відповідь у довільній формі. Згідно ст.11 Закону відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є уповноважена особа, яка визначається або призначається замовником. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Проте Законом не передбачено обов’язок завантаження протоколу УО при наданні відповіді на вимогу, а тим більше, що відповідь має містити посаду, прізвище, ім’я та по батькові УО та керівника. У своїй ВИМОЗІ (UA-2021-05-12-013784-b.b2) Ви посилаєтесь на документ, який Замовник не вимагав у своїй тендерній документації, а тому і не збов’язаний його розглядати. Крім того невідповідність документів, які не вимагалисть в тендерній документації не може бути підставою для відхилення. Такої ж позиції дотримується ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ у межах проведеного моніторингу закупівлі м’яса минулого року, код ДК 021:2015: 15110000-2 — «М’ясо» (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2020-06-24-010669-a). У відповідь на вище вказану ВИМОГУ, а саме п.1 «…надати інформацію щодо можливості визначення переможця…» Замовником було надано роз’яснення, щодо правових підстав реєстрації потужностей, а також, що наданий учасником лист з Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області не є підтвердженням неможливості поставки якісного товару ФОП Дзісько Яна Сергіївна, оскільки учасник має право залучати потужності інших підприємств. Решту вимог п.2 та п.3 вважаємо абсурдними, оскільки інформація про тендерну пропозицію переможця процедури відкритих торгів міститься у системі Prozorro, а скасувати рішення про визначення переможця можливо лише за рішенням АМКУ.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 4faea352655944e191a7a1d3205f98ba
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-12-013784-b.b2
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога до Замовника
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! Відповідно до ст.23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження отримують експлуатаційний дозвіл. Обов’язок отримання експлуатаційного дозволу не поширюється в частині відповідної діяльності на операторів ринку, які здійснюють: первинне виробництво харчових продуктів тваринного походження, а також пов’язану з ним діяльність, зокрема зберігання та поводження з первинною продукцією в місці первинного виробництва, за умови що при цьому істотно не змінюється стан такої продукції; транспортування харчових продуктів тваринного походження, у тому числі тих, які потребують дотримання температурного режиму та не можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною; зберігання харчових продуктів тваринного походження, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною; виробництво та/або зберігання харчових продуктів, інгредієнтами яких є виключно продукти рослинного походження та/або перероблені продукти тваринного походження; експлуатацію закладів громадського харчування та закладів роздрібної торгівлі, що відповідають вимогам, встановленим Кабінетом Міністрів України. До моменту встановлення таких вимог цей виняток поширюється на всі заклади громадського харчування та заклади роздрібної торгівлі. Відповідно ст. 25 цього Закону оператори ринку, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов’язані зареєструвати потужності, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів. Це стосується, зокрема закладів громадського харчування, магазинів, МАФів та всіх об’єктів, що здійснюють діяльність, пов’язану із переміщенням, зберіганням та реалізацією харчових продуктів. Наявність довідки про реєстрацію потужності не означає, що учасник ФОП Дзісько Яна Сергіївна не буде дотримуватись належного температурного режиму під час поставки товару та не зможе поставити якісний товар відповідно вимог діючих нормативних документів (ГОСТ, ДСТУ, ТУ тощо), а лише може свідчити, що на неї не поширюється обов’язок отримання експлуатаційного дозволу. Прошу зауважити, що тендерна документація не містить окремих вимог щодо необхідності постачання продукції саме виробником, наявність власних чи орендованих складських приміщень з холодильним обладнанням, або надання експлуатаційного дозволу на потужності, оскільки потенційні учасники можуть здійснювати поставку товару уклавши договір, зокрема, з виробником, забезпечивши при цьому відповідні умови транспортування. Згідно із статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до частини 3 Додатку 2 до тендерної документації замовником чітко визначений перелік документів, які учасники мають надати у складі пропозиції для підтвердження технічних вимог. Учасником ФОП Дзісько Яна Сергіївна було виконано дані вимоги, а довідку про реєстрацію потужності надано за власним бажанням. Тому, враховуючи вище викладене, та відповідно до ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» відсутні підстави для відхилення пропозиції ФОП Дзісько Яна Сергіївна.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога

Номер: 85cd2c5e71ef466e841b40c8f67ea404
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-12-013784-b.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога до Замовника
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: не завантажився додаток
Дата скасування: 16.06.2021 15:51