• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Придбання зі встановленням спортивного майданчика на території Новогуйвинської селищної ради в смт Озерне. Придбання зі встановленням дитячо-спортивних майданчиків на території Новогуйвинської селищної ради в с.Троянів та с.Сінгури.

Завершена

290 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 700.00 UAH
Номер: c6a0833beddd4ca7af2dfa7d0d102773
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-08-27-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.09.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 01.09.2021 16:03 - 23.09.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 01.09.2021 № 502 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу, Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.09.2021 № 502. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 5. UA-2021-05-12-001848-b Дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 304-12-32, berd.slava.83@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій по лоту № 2 встановлено порушення вимог частини 16 статті 29 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій по лоту № 1, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договорів про закупівлю по лотах №1 та №2 та їх оприлюднення, відповідності умов договорів по лотах № 1 та № 2 умовам тендерної пропозиції переможця по лотах № 1 та № 2 - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з врахуванням виконання договору про закупівлю по лоту № 2 від 02.07.2021 року № 60, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів по не допущенню їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій по лотах №1 та № 2, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договорів про закупівлю по лотах № 1 та № 2 та їх оприлюднення, відповідність умов договорів по лотах № 1 та № 2 умовам тендерних пропозицій переможця по лотах № 1 та № 2. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерні пропозиції учасників по лотах № 1 та № 2 ТОВ «Епіцентр К», ТОВ «СІВЕРСПОРТ», тендерну пропозицію учасника-переможця по лотах № 1 та № 2 ФОП Бурбело Д.С., протоколи прийняття рішення уповноваженою особою від 03.06.2021 року № 100, від 09.06.2021 року № 104 та від 10.06.2021 року № 106, від 16.06.2021 року № 110, повідомлення про намір укласти договір від 16.06.2021 року, договір про закупівлю по лоту № 1 від 02.07.2021 року № 59 та договір про закупівлю по лоту № 2 від 02.07.2021 року № 60, звіти про виконання договорів про закупівлю від 02.09.2021 року по лотах № 1 та № 2. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовником, відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.06.2021 року № 100, відхилено тендерну пропозицію учасника по лоту № 2 ТОВ «Епіцентр К», яка за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, на підставі пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, внаслідок надання у складі тендерної пропозиції аналогічного договору за предметом «Інвентар для аеробіки» код за ДК 021:2015: 37441000-1, що не відповідає предмету закупівлі. Слід відмітити, що відповідно до абзацу 1 частини 16 статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Разом з тим, відповідно до пункту 1 частини 16 статті 29 Закону повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель стосується невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Проте, моніторингом установлено, що Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Епіцентр К» без розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «Епіцентр К» в документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, чим не дотримано вимоги частини 16 статті 29 Закону. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє торги. Під час проведення моніторингу, Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено звіти про виконання договорів по лотах № 1 та № 2.
Період усунення порушень: 15.09.2021 17:03 - 30.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 15.09.2021 17:03

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2021-08-27-000040 закупівлі «Придбання зі встановленням спортивного майданчика на території Новогуйвинської селищної ради в смт Озерне» - ЛОТ 1 та «Придбання зі встановленням дитячо-спортивних майданчиків на території Новогуйвинської селищної ради в с.Троянів та с.Сінгури» - ЛОТ 2, («Єдиний закупівельний словник» код ДК 021-2015 – 37410000-5: Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі), а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляю, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені».
Дата публікації звіту: 21.09.2021 12:59