• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація “Капітальний ремонт травматологічного відділення КНП КМР «Міська лікарня швидкої медичної допомоги» за адресою: Дніпропетровська обл., м. Кам’янське, вул. В. Чорновола, 79А”

Завершена

4 748 094.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 740.47 UAH
Номер: 0e90baaa487641e6b8b8b62a46c8b1cf
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-08-05-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.08.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 06.08.2021 12:20 - 01.09.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 05.08.2021 № 402 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 05.08.2021 №402 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № З/П Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 12 UA-2021-05-11-007030-b 11.05.2021 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" (ЄДРПОУ 01985854) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, zakupki.hit@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлення порушення вимог частини 5 статті 8 Закону, частини 6 статті 17 Закону. За результатами відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини 6 статті 33 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пунктів 1, 3 частини 1 статті 31 Закону. За результатами укладання договору встановлено порушення пункту 1 частини 2 статті 41 Закону. За результатами аналізу питання обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правомірності відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Тріна Плюс», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором від 25.06.2021 №10-06 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 серпня 2021 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції, правомірності підписання договору про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Кам'янської міської ради «Міська лікарня швидкої медичної допомоги» (далі Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Містобудування України» (далі - ТОВ «Містобудування України»), Товариства з обмеженою відповідальністю «Тріна Плюс» (далі - ТОВ «Тріна Плюс») повідомлення про намір укласти договір від 07.06.2021, договір від 25.06.2021 №10-06, додаткова угода №1 від 25.06.2021 до договору. На порушення вимог частини 5 статті 8 Закону Замовником не надані пояснення на питання, оприлюднені в електронній системі закупівель. Відповідно до частини 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема, документів, що підтверджують повноваження уповноваженої особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору за результатами проведення процедури закупівлі. Моніторингом встановлено, що ТОВ «Містобудування України» надано інформаційну довідку про уповноважену особу від 27.05.2021 №111, в якій вказано, що посадовою (службовою) особою учасника, яку уповноважено на підпис договору про закупівлю за результатами процедури закупівлі є Брусник Юрій Анатолійович - директор товариства, який здійснює повноваження на підставі Статуту, не потребує доручень або довіреностей. Також, моніторингом установлено, що учасником надано довідку №101 від 27.05.2021, згідно з якою ТОВ «Містобудування України» підтверджує відсутність підстав для отримання згоди від загальних зборів учасників на вчинення правочину (укладання договору про закупівлю) так як вартість робіт, що є предметом такого правочину (договору про закупівлю) не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності та до цього правочину (договору про закупівлю) відсутня заінтересованість. Відповідно до частини 2 статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018 №2275-VIII, рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства. При цьому, пунктом 2.2.1 Статуту ТОВ «Містобудування України», затвердженого рішенням власника 16.09.2019 №102 зазначено, що у товаристві обирається одноособовий виконавчий орган - Директор, до компетенції якого належить вирішення всіх поточних питань діяльності Товариства, але окрім тих, що віднесені до виключної компетенції зборів учасників. Згідно з пунктом 2.2.5 до компетенції виконавчого органу належить, зокрема, вчинення будь-яких правочинів (укладання договорів, угод та трансакцій) на загальну суму не більше, ніж 1 000 000,00 (Один мільйон) грн за кожним окремим правочином або його етапом. Вчинення будь-яких право чинів понад встановлену межу дозволяється лише після отримання попереднього позитивного рішення від зборів учасників, прийнятого більшістю голосів зборів учасників. Враховуючи, що очікувана вартість предмета закупівлі складає 4 748 094,00 грн, а позитивне рішення від зборів учасників не надане, тендерна пропозиція ТОВ «Містобудування України» не відповідає пункту 1.5 розділу ІІІ тендерної документації, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та на підставі пункту 1 частини 1 статті 31 Закону підлягала відхиленню. Окрім того, відповідно до пункту 5.5. розділу ІІІ тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель (у вигляді передбаченому згідно п. 1.3. цієї документації), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Моніторингом установлено, що повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі 07.06.2021. При цьому, визначеним переможцем торгів ТОВ «Містобудування України» не оприлюднені документи відповідно до пункту 5.5. розділу ІІІ тендерної документації, що є порушенням частини 6 статті 17 Закону. Отже, на порушення вимог пунктів 1, 3 частини 1 статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Містобудування України» та уклав з ним договір від 25.06.2021 №10-06 на суму 4 748 094,00 гривні. Відповідно до норми частини шостої статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Моніторингом установлено, що Замовник на порушення вимог частини 6 статті 33 Закону зазначив, що проект договору не є остаточними і вичерпними, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору.
Період усунення порушень: 16.08.2021 16:50 - 02.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 16.08.2021 16:50

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Не усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Ні
  • other: Ні
  • corruptionFailureDocuments: Ні
Опис: роз’яснення до висновку
Дата публікації: 07.09.2021 16:06

Запити/Пояснення