-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 15110000-2 М'ясо (свинина охолоджена, куряча чверть)
Завершена
350 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 750.00 UAH
Номер:
6c48a3bf87d74c5d9341f32a029b827f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-19-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.07.2021 00:00
Період моніторингу:
19.07.2021 13:08 - 10.08.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
19.07.2021 № 454
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби
від 19.07.2021 № 454
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2021-05-11-006798-b від 11.05.2021 – інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу відповідності пропозицій ФОП Костюк В.І. умовам тендерної документації встановлено порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 18.06.2021 №190 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, молоді та спорту Збаразької міської ради (далі - Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-05-11-006709-b); оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 11.05.2021 за №40, протокол розгляду тендерних пропозицій від 01.06.2021 за №47, тендерну пропозицію фізичної особи - підприємця Костюк Віталій Іванович (далі - ФОП Костюк В.І.), повідомлення про намір укласти договір від 02.06.2021, договір про закупівлю харчових продуктів від 18.06.2021 за №190.
Аналізом питання відповідності пропозиції ФОП Костюк В.І. вимогам тендерної документації встановлено наступне.
Так, згідно пункту 1 «Наявність обладнання та матеріально- технічної бази» додатку 1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» тендерної документації замовником зазначено вимогу щодо подачі учасниками оригіналу або завіреної належним чином копії документу, що підтверджує право власності/користування транспортним засобом, копія договору оренди / надання послуг.
ФОП Костюк В.І. подано у складі пропозиції договір оренди автомобіля від 25.03.2021, укладений з громадянином Лотоцьким П.Г., який не відповідає вимогам законодавства, оскільки нотаріально не посвідчений.
Замовником не враховано, що згідно частини 2 статті 799 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню.
Статтею 220 ЦК України передбачено, що у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним. При чому, згідно з частини 1 статті 236 ЦК України нікчемний правочин є недійсним з моменту його вчинення. Згідно частин 1 та 4 статті 216 ЦК України недійсний правочин не створює юридичних наслідків, крім тих, що пов'язані з його недійсністю. Правові наслідки недійсності нікчемного правочину, які встановлені законом, не можуть змінюватися за домовленістю сторін.
Таким чином, учасником закупівлі ФОП Костюк В.І. не підтверджено право користування транспортним засобом.
Окрім цього, згідно підпункту 8 пункту 3.8 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначено вимогу, щодо подачі учасниками документа про державну реєстрацію потужності, а саме про провадження діяльності операторів потужностей пов’язаних з виробництвом або зберіганням харчових продуктів.
ФОП Костюк В.І. подано у складі пропозиції рішення про державну реєстрацію потужності від 24.03.2021 за №19-15-612/17, в якому вид діяльності зазначено: «інший вид діяльності: транспортування, реалізація», що не відповідає вимогам підпункту 8 пункту 3.8 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Також ФОП Костюк В.І. в недотримання:
-підпункту 5 пункту 3.8 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації не подано від учасника інформацію про наявність запровадження постійно діючих процедур, які базуються на принципах НАССР на підтвердження того, що Учасник застосовує санітарні заходи та належну практику виробництва, системи НАССР та /або інших систем забезпечення безпечності та якості під час виробництва та обігу харчових продуктів, з урахуванням Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» надати чинну документацію системи HACCP Учасника. Або довідку у довільній формі, яка містить опис всіх обов’язкових процедур, які реалізують усі принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) з підтверджуючими документами, що Учасник розробив, впровадив та застосовує постійно діючі процедури, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках згідно із статтями 21 та 22 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»;
- підпункту 7 пункту 3.8 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації не надано експертний висновок, що засвідчує якість і безпеку продукції (куряча чверть);
- підпункту 12 пункту 3.8 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації не надано протокол випробувань харчової продукції, що засвідчує якість і безпеку продукції , що є предметом закупівлі чинний на дату аукціону;
Відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо, зокрема учасник процедури закупівлі:
- не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
- не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Однак, на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Костюк В.І. (як таку що не відповідає кваліфікаційним критеріям та вимога тендерної документації), а визначено його переможцем та укладено з ним договір від 18.06.2021 №190 на суму 313 016,00 гривень.
Період усунення порушень:
03.08.2021 11:20 - 18.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
03.08.2021 11:20
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Договір розірвано, про що опубліковано додаткову угоду
Дата публікації звіту:
08.08.2021 13:09
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
порушення усунуто
Дата публікації:
10.08.2021 14:31