• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція частини будівлі котетельні для обладнання приміщень спортивної школи з надбудовою по вул.Келецька ,94а в м.Вінниця (коригування 2)

Торги відмінено

5 305 639.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 26 528.20 UAH
Номер: 5575022f51ec4a58b1c93b3885c403d9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-05-20-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.05.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 20.05.2021 15:23 - 11.06.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 20.05.2021 №318 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 20.05.2021 №318 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1.UA-2021-05-07-004005-с 07.05.2021 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, humuchzakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення абзацу третього частини першої статті 25 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі - порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 травня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік закладу Міської комплексної дитячо-юнацької спортивної школи «Вінниця» (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 07 травня 2021 року №148, пояснення від 24 травня 2021 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу встановлено, що замовник в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів та в пункті 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначив розмір забезпечення тендерної пропозиції у сумі 53056,39 грн (1 відсоток очікуваної вартості закупівлі), чим порушив вимоги абзацу третього частини першої статті 25 Закону, яким визначено, що забезпечення тендерної пропозиції не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт. Згідно із інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель замовником відмінено зазначену процедуру закупівлі 20 травня 2021 року відповідно до протоколу від 20 травня 2021 року №162.
Період усунення порушень: 25.05.2021 17:29 - 09.06.2021 00:00
Дата публікації висновку: 25.05.2021 17:29

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Виявлене порушення усунене шляхом відміни процедури відкритих торгів за ідентифікатором закупівлі UA-2021-05-07-004005-c Протоколом №162 від 20.05.2021 року. Копія Протоколу додається.
Дата публікації звіту: 26.05.2021 08:21

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBidSecurity: Так
Опис: Замовником усунуто порушення шляхом відміни торгів.
Дата публікації: 26.05.2021 15:38

Запити/Пояснення