-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція частини будівлі котетельні для обладнання приміщень спортивної школи з надбудовою по вул.Келецька ,94а в м.Вінниця (коригування 2)
Торги відмінено
5 305 639.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 26 528.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 26 528.20 UAH
Період оскарження:
07.05.2021 18:13 - 20.05.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
3995c1e1b8744a74b21ea079f7f6fd4b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-07-004005-c.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення в тендерній документації щодо надання Акт обстеження об’єкта. За таких умов взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати Акт обстеження об’єкта (складений у довільній формі), підписаний уповноваженими особами учасника та замовника, що є дискримінаційним щодо інших учасників, у тому числі скаржника.З незалежних від учасника підстав уповноважені особи замовника можуть не підписати зазначений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерних пропозицій таких учасників.
Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть оглянути об’єкт замовника та на підтвердження цього надати в складі тендерної пропозиції Акт обстеження об’єкта (складений в довільній формі), підписаний уповноваженими особами учасника та замовника, що є дискримінаційним щодо інших суб’єктів господарювання, у тому числі скаржника.
Частиною 1 статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та / або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії замовника в частині встановлення у тендерній документації вимог щодо надання акту огляду порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси скаржника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону.
Враховуючи вищевикладене, замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Аналогічна позиція Органу оскарження простежується й у рішенні від 30.10.2020 № 20243-р/пк-пз; рішенні від 13.10.2020 № 19212. Тому прошу скасувати дану вимогу тим паче з огляду на епідеміологічну ситуацію в країні.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.05.2021 10:24
Вирішення:
Шановний заявник, детально вивчивши умови вашої вимоги, Замовник не вважає за необхідне видалення із тендерної документації вимоги щодо надання учасниками документу у довільній формі щодо попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт. Тендерна документація може містити й іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. (Підстава: ч.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі"). Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості виконання робіт, їх види, перелік та обсяги, технологічну послідовність виконання запланованих ремонтно-будівельних робіт. Технологічна послідовність повинна враховувати виконання ремонтно-будівельних робіт і забезпечити заходи з дотримання умов карантину, щодо непоширення коронавірусу COVID 19 серед робітників-будівельників, і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників
Ваша вимога відхилена.
Статус вимоги:
Відхилено