• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного (черевики тип А, черевики тип Б)

Завершена

22 880 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 114 400.00 UAH
Номер: 24d0d39f586640f8bd33a9b6df1c804a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-11-29-000122
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.11.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 29.11.2021 16:01 - 21.12.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 29.11.2021 N 510 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 29.11.2021 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 29.11.2021 № 510 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 40. UA-2021-05-07-003961-c 07.05.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 343-55-02, zurkova.alla@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, правомірність відхилення тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, правомірність відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної установи «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; нову тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 14.06.2021 №1-14/06/2021, тендерну пропозицію ТОВ «ТМ СТИЛЬ ТЕКСТИЛЬ» (далі – учасник, переможець), тендерну пропозицію ПП ВКФ «Олександра», тендерну пропозицію ТОВ «ТАЛАНЛЕГПРОМ», тендерну пропозицію ТОВ «ДІМ ВЗУТТЯ «Б. НІКОЛАС», тендерну пропозицію ТОВ «УКРПОШИВЗАХИСТ», тендерну пропозицію ТОВ «ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ «ХАРКІВ», тендерну пропозицію ТОВ «ІМЕКС-ПРО», тендерну пропозицію ПП «ФОРТУНА ЛІМІТЕД», протокол розгляду тендерних пропозицій від 27.07.2021, протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення ПП ВКФ «Олександра», ТОВ «ТАЛАНЛЕГПРОМ», ТОВ «ДІМ ВЗУТТЯ «Б. НІКОЛАС», ТОВ «ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ «ХАРКІВ», ТОВ «ІМЕКС-ПРО», ПП «ФОРТУНА ЛІМІТЕД», реєстр пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 27.07.2021, повідомлення про намір укласти договір від 27.07.2021, договір від 10.08.2021 №136-К-21 на загальну суму 22 822 800,00 грн, додаткові угоди від 13.08.2021 №1 та від 28.10.2021 №2, пояснення Замовника на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби надані 16.12.2021 року через електронну систему закупівель. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник ТОВ «ТМ СТИЛЬ ТЕКСТИЛЬ» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Так, пунктом чотири Додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання учасником оригіналу довідки (-ок), виданої банківською (-ми) установою(-ми), в якому (-яких) відкрито рахунок (-ки) Учасника, - датована (-ні) не раніше 10 днів до кінцевої дати подання тендерної пропозиції; у разі наявності кількох рахунків або обслуговування учасника більш ніж однієї банківською установою – довідка надається кожною установою (на фірмовому бланку банку) за всіма відкритими рахунками. Учасником ТОВ «ТМ СТИЛЬ ТЕКСТИЛЬ» у складі тендерної пропозиції надано довідки про відкриті рахунки в банківських установах, які видані АТ «ОТП БАНК» від 01.06.2021 №017-5-3/143 та АТ «АСВІО БАНК» від 02.06.2021 №1673. Одже, надані у складі тендерної пропозиції довідки, датовані 01.06.2021 та 02.06.2021, не відповідають вимогам, встановленим пунктом четвертим Додатку 2 до тендерної документації, а саме раніше на 21 день та 20 днів відповідно. Також, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі довідку про те, що учасник процедури закупівлі не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. Учасником ТОВ «ТМ СТИЛЬ ТЕКСТИЛЬ» в складі тендерної процедури надано довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи ГУ ДПС у м. Києві від 28.07.2021 №240852, на якій відсутній електронний цифровий підпис відповідальної особи, тоді як вимогами пункту два розділу VIІ «Інша інформація» передбачено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає вимогам, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону. Однак, на порушення абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ «ТМ СТИЛЬ ТЕКСТИЛЬ» допустив до аукціону, визнав переможцем та уклав договір від 10.08.2021 №136-К-21 на загальну суму 22 822 800,00 гривень.
Період усунення порушень: 20.12.2021 19:00 - 06.01.2022 00:00
Дата публікації висновку: 20.12.2021 19:00

Оскарження висновку в суді

Опис: Замовником подано до Окружного адміністративного суду міста Києва позовну заяву від 04.01.2022 №2. Номер провадження та дату відкриття провадження в суді буде надано додатково
Дата публікації: 05.01.2022 13:48
Дата відкриття провадження: 07.02.2022 00:00
Номер відкриття провадження: Ухвала про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження у справі № 640/265/22 (дата отримання інформації про відкриття провадження 22.02.2022)

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" надаємо аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-05-07-003961-c (лист додається)
Дата публікації звіту: 23.12.2021 11:21

Запити/Пояснення