-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт пішохідних доріжок фігурною плиткою, заміна поребриків та встановлення додаткових лав і урн по вулиці Дружби народів)
Відповідно до тендерної документації
Завершена
2 573 017.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 865.09 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 865.09 UAH
Номер:
3424baeca75444fe9c70739c84572728
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-17-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.06.2021 00:00
Період моніторингу:
17.06.2021 13:36 - 13.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.06.2021 № 320
Одеса
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 17.06.2021.
В.о. начальника Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Дмитро СТЕПАНЮК
Додаток
до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області
від 17.06.2021 № 320
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 1 UA-2021-05-06-005734-c 06.05.2021
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Южбудстрой» встановлено порушення абзаців першого та другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ФОП «Казарян Заруі Єрвандівна» та ТОВ «Господар - 2», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом розірвання договору від 18.06.2021 № 244 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи щодо вжиття заходів, направлених на виконання зобов'язань.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік Комунального підприємства «Служба комунального господарства» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету (протокол від 06.05.2021 № 64) із змінами, внесеними рішенням тендерного комітету (протокол від 14.05.2021 № 70); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця «Казарян Заруі Єрвандівна» (далі – ФОП «Казарян Заруі Єрвандівна»); товариства з обмеженою відповідальністю «Господар - 2» (далі – ТОВ «Господар - 2») та товариства з обмеженою відповідальністю «Южбудстрой» (далі – ТОВ «Южбудстрой»); вимога про усунення невідповідностей; протоколи розгляду тендерних пропозицій від 26.05.2021 № 77, від 27.05.2021 № 79 та від 31.05.2021 № 82; пояснення з власної ініціативи, надані Замовником через електронну систему закупівель від 18.06.2021; договір від 18.06.2021 № 244.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Южбудстрой» не відповідає кваліфікаційному критерію, встановленому тендерною документацією відповідно до статті 16 Закону.
Так, відповідно до пункту 1.1 Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасники мають надати документи/документ, що підтверджує право власності/володіння/користування відповідним майном.
Учасник ТОВ «Южбудстрой» у складі тендерної пропозиції надав довідку від 20.05.2021 № 115 (файл «Тендерна пропозиція з довідками021.pdf»), в якій зазначив, що у власності має плиткоріз, вібротромбовку та дізель генератор. Разом з цим, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Южбудстрой» відсутні документи, які підтверджують право власності на вказане обладнання.
Отже, учасник ТОВ «Южбудстрой» не підтвердив право власності на вищевказане обладнання, чим не дотримав умови пункту 1.1 Додатку 1 до тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення вимог абзаців першого та другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Южбудстрой» та уклав з ним договір від 18.06.2021 № 244.
Період усунення порушень:
05.07.2021 13:53 - 20.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
05.07.2021 13:53
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання вимог Висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2021-05-06-005734-с) від 05.07.2021, проведеного Державною аудиторською службою України Південним офісом Держаудитслужби Управлінням південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області (моніторинг № UA-M-2021-06-17-000028), комунальне підприємство «Служба комунального господарства» (Замовник) повідомляє про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель:
між комунальним підприємством «Служба комунального господарства та товариством з обмеженою відповідальністю «Южбудстрой» розірвано Договір № 244 за кодом ДК 021:2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт пішохідних доріжок фігурною плиткою, заміна поребриків та встановлення додаткових лав і урн по вулиці Дружби народів) від 18.06.2021 року, шляхом укладення додаткової угоди №1 від 06.07.2021.
Документ, що свідчить про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку про результати моніторингу закупівлі, а саме додаткова угода №1 від 06.07.2021 оприлюднена через електронну систему закупівель ProZorro.
Дата публікації звіту:
06.07.2021 17:14
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
-
Дата публікації:
07.07.2021 09:38
Запити/Пояснення
Номер:
81189b8c220a40e28a09a6f3ebc2d11a
Назва:
Надання пояснень з власної ініціативи в реагування на початок проведення моніторингу процедури закупівлі (відкриті торги) послуг за кодом ДК 021:2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт пішохідних доріжок фігурною плиткою, заміна поребриків та встановлення додаткових лав і урн по вулиці Дружби народів), ідентифікатор процедури закупівлі № UA-2021-05-06-005734-с
Дата опублікування:
18.06.2021 13:50
Опис:
В реагування на початок проведення моніторингу процедури закупівлі (відкриті торги) послуг за кодом ДК 021:2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт пішохідних доріжок фігурною плиткою, заміна поребриків та встановлення додаткових лав і урн по вулиці Дружби народів), ідентифікатор процедури закупівлі № UA-2021-05-06-005734-с повідомляємо наступне:
КП СКГ, як замовник публічної закупівлі, керуючись ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», здійснює об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій всіх учасників відкритих торгів на закупівлю послуг та діє за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям та зловживанням з метою запобігання порушення прав та законних інтересів учасників процедури закупівлі.
06.05.2021 року комунальним підприємством «Служба комунального господарства» було розміщено оголошення про проведення відкритих торгів за № UA-2021-05-06-005734-с на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015:45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт пішохідних доріжок фігурною плиткою, заміна поребриків та встановлення додаткових лав і урн по вулиці Дружби народів ) з очікуваною вартістю 2 573 017,00 грн. (з ПДВ). Прийняти участь у відкритих торгах та подати тендерні пропозиції для участі виявили бажання 4 (чотири) учасники.
За результатами аукціону, який завершився 24.05.2021 року, найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію ФОП Казарян З.Є. (вартість тендерної пропозиції 2 000 000,00 грн.). На засіданні тендерного комітету, протокол № 77 від 26.05.2021 року (опублікований в електронній системі закупівель) вирішено відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП Казарян З.Є. відповідно до п.1 та п.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі». Підставами для відхилення тендерної пропозиції є як невідповідність кваліфікаційним критеріям, установлених ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» так і невідповідність тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
На підставі зазначеного, на засіданні тендерного комітету, протокол № 79 від 27.05.2021 року (опублікований в електронній системі закупівель) було розглянуто тендерну пропозицію наступного учасника, а саме ТОВ «Господар-2» (вартість тендерної пропозиції 2 363 185,20 грн.). В процесі розгляду було встановлено не тільки невідповідність учасника кваліфікаційним критеріям, установлених ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначені в п. 1.1; п.2.2; п.3.1 Додатку 1 поданої замовником тендерної документації, а також встановленим абзацом 1 ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства та п.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» не відповідність тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Вирішено відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «Господар-2» відповідно до п.1 та п.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Наступна до розгляду – тендерна пропозиція учасника ТОВ «Южбудстрой» (вартість тендерної пропозиції 2 475 396,00 грн.). Під час засідання тендерного комітету, протокол № 80 від 28.05.2021 року (копія додається) було розглянуто тендерну пропозицію наступного учасника. Під час перевірки документації тендерної пропозиції учасника ТОВ «Южбудстрой» було виявлено:
1. Невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалося тендерною документацією, а саме не надав підтверджуючі документи до довідки про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Прийнято рішення розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі». На розгляд тендерного комітету було винесено питання про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Невідповідності в інформації, а саме на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, що зазначено в інформаційній довідці про наявність обладнання й матеріально-технічної бази, які необхідні для виконання робіт, Учасник надав технічні паспорти обладнання (плиткоріз, вібротрамбовка та дизель генератор). Також було запропоновано розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують право власності/володіння зазначеним майном, але голова тендерного комітету повідомила, що учасник ТОВ «Южбудстрой» звернувся до Замовника та повідомив, що фіскальні чеки, які підтверджують факт покупки даного обладнання наявні, але з часом «вигоріли», тобто нечитабельні та не придатні для сканування та надання їх Замовнику через електронну систему закупівель. На розгляд тендерного комітету було винесене питання про визнання технічних паспортів на обладнання підтвердженням права власності/володіння майном.
За результатами голосування складу тендерного комітету вирішено:
1. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме Учаснику процедури закупівлі ТОВ «Южбудстрой» надати на кожного працівника підтверджуючий документ, який засвідчує можливість використання праці такого працівника Учасником (наприклад штатний розпис / трудовий договір / цивільно-правовий договір/ договір про надання послуг / інший документ).
2. Вважати технічні паспорти на обладнання підтверджуючими документами права власності/володіння відповідним майном учасника ТОВ «Южбудстрой».
З питання щодо надання Учасником копій особистих медичних книжок працівників, повідомляємо, що тендерною документацією замовника процедури закупівлі передбачено надання інформації щодо кваліфікованих працівників, що безпосередньо будуть виконувати роботи, які пройшли навчання з охорони праці та мають чинну особисту медичну книжку з відсутністю протипоказань з додаванням належним чином завірених копій підтверджуючих документів. Тендерна документація Замовника не містить окремих вимог щодо оформлення особистої медичної книжки. До повноважень Замовника не належить перевірка правильності оформлення особистих медичних книжок, витребування Замовником даного документу необхідно для пересвідчення, що вказана особа не має протипоказань для виконання обов’язків. До того ж, метою особистої медичної книжки є підтвердження стану здоров’я особи, яка безпосередньо залучена до процесу виконання робіт, а не трудових відносин між роботодавцем та працівником (відсутність інформації щодо найменування суб’єкта господарювання, де працює оглянута особа). На підтвердження трудових відносин Учасник ТОВ «Южбудстрой» надав інший документ, а саме штатний розпис.
На виконання вимоги Замовника про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник ТОВ «Южбудстрой» надав оригінал штатного розпису, який засвідчує можливість використання Учасником праці працівників. Таким чином, за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Южбудстрой» встановлено повну відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації.
На підставі вищевикладеного, під час засідання тендерного комітету, протокол № 82 від 31.05.2021 року (опублікований в електронній системі закупівель) було визнано ТОВ «Южбудстрой» переможцем у відкритих торгах на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015:45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт пішохідних доріжок фігурною плиткою, заміна поребриків та встановлення додаткових лав і урн по вулиці Дружби народів) та прийняте рішення про намір укласти договір на закупівлю даних послуг.
Згідно з ч.4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення, також зазначаємо, що згідно ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник (тендерну пропозицію якого було відхилено замовником), з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, може звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України у період оскарження.
Повідомляємо, що в період оскарження рішень, жодних вимог до Замовника від Учасників (тендерну пропозицію яких було відхилено Замовником) та скарг до Антимонопольного комітету України не надходило, тому керуючись п.3 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» у Замовника відсутні підстави для скасування рішення щодо визнання учасника ТОВ «Южбудстрой» переможцем процедури закупівлі.
Викладеним вище інформуємо, що Замовником були вжиті всі можливі заходи реагування щодо недопущення порушення норм чинного законодавства у сфері державних закупівель під час організації та проведення відкритих торгів на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015:45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт пішохідних доріжок фігурною плиткою, заміна поребриків та встановлення додаткових лав і урн по вулиці Дружби народів) ще до моменту визнання ТОВ «Южбудстрой» переможцем процедури закупівлі.
З огляду на викладене та керуючись абзацом другим частини 5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо розглянути роз’яснення надані Замовником з власної ініціативи та взяти їх до уваги під час проведення моніторингу закупівлі.