• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт пішохідних доріжок фігурною плиткою, заміна поребриків та встановлення додаткових лав і урн по вулиці Дружби народів)

Відповідно до тендерної документації

Завершена

2 573 017.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 865.09 UAH
Період оскарження: 06.05.2021 14:08 - 18.05.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційна вимога

Номер: 6ad165c33c4f4f2382aa58088159c085
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-06-005734-c.b3
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Згідно Статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі” звертаємось з вимогою надати роз’яснення щодо надання підтверджуючих документів відповідності кваліфікаційному критерію “Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід”. 1. Як саме надання в складі тендерної пропозиції медичних книжок вплине на якість надання послуг. Також, медичні книжки можуть містити інформацію про вроджені хвороби, які не впливають на якість надання послуг, але в разі примушення їх розголошення можуть бути предметом судових спорів та вимог щодо компенсації моральних збитків. 2. Вкажіть вичерпний перелік протипоказань зазначення яких повинно бути відсутнє в медичних книжках. 3. Вкажіть вичерпний перелік, які саме документи, крім медичних книжок, необхідно додати для доведення відсутності протипоказань. Неможливість надання інформації, яка не суперечить законодавству в тому числі про публічні закупівлі та яка не призводить до обмеження конкуренції, порушення свобод та прав людини свідчить про штучне звуження кола учасників. Звертаємо Вашу увагу, що у випадку ігнорування нашої вимоги ми будемо змушені звертатися для захисту своїх прав до відповідних правоохоронних органів, АМКУ та Аудиторської служби!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Замовник відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (редакція від 19.04.2020 року) у Додатку 1 до тендерної документації встановлює кваліфікаційний критерій, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Аналогічним вважається договір на ремонт пішохідних доріжок, площадок та сходів, із застосуванням не менше як трьох різних кольорів фігурних елементів мощення (ФЕМ), та який підтверджується актами виконаних робіт. Замовник вважає, що ця вимога не є дискримінаційною. Замовник повинен бути впевнений, що учасник має достатній досвід та кваліфікацію при виконанні робіт з кольоровою фігурною плиткою, а саме учасник повинен знати методи роботи з плиткою та вміти викладати плитку з різних кольорів схематичними малюнками, геометричними фігурами, узорами, вміти поєднувати різні кольори плиток. Учасник повинен мати достатній досвід різних методів роботи з кольоровою плиткою, щоб запропонувати Замовнику свої варіанти (можливо надати креслення або схему) укладання пішохідної доріжки однієї з головних вулиць міста фігурною плиткою. Враховуючи викладене, Замовник відмовляє у вимозі внести зміни до пункту 2 розділу 1 додатку 1 до Тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 22.05.2021 15:04
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційна вимога

Номер: b5681064a7ad4831a6f048bbca96b8b0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-06-005734-c.b2
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Відповідно вимоги п.п. 2.1 п.2 частини 1 Додатку 1 Тендерної документації “Аналогічним вважається договір на ремонт пішохідних доріжок, площадок та сходів, із застосуванням не менше як трьох різних кольорів фігурних елементів мощення (ФЕМ), та який підтверджується актами виконаних робіт.” Дана вимога є дискримінаційною, такою що порушує права потенційних постачальників та штучно звужує коло Учасників оскільки більшість пішохідних доріжок, площадок та сходів ремонтуються ФЕМ не менше трьох фігурних елементів, які по кількості та кольору цих елементів відображаються виключно ТУ окремо взятого типу плитки, а в актах виконаних робіт/наданих послуг зазначається назва цієї плитки згідно ТУ. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та видатити дискримінаційні вимоги щодо кольору та кількості елементів ФЕМ!!!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Замовник відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (редакція від 19.04.2020 року) у Додатку 1 до тендерної документації встановлює кваліфікаційний критерій, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Аналогічним вважається договір на ремонт пішохідних доріжок, площадок та сходів, із застосуванням не менше як трьох різних кольорів фігурних елементів мощення (ФЕМ), та який підтверджується актами виконаних робіт. Замовник вважає, що ця вимога не є дискримінаційною. Замовник повинен бути впевнений, що учасник має достатній досвід та кваліфікацію при виконанні робіт з кольоровою фігурною плиткою, а саме учасник повинен знати методи роботи з плиткою та вміти викладати плитку з різних кольорів схематичними малюнками, геометричними фігурами, узорами, вміти поєднувати різні кольори плиток. Учасник повинен мати достатній досвід різних методів роботи з кольоровою плиткою, щоб запропонувати Замовнику свої варіанти (можливо надати креслення або схему) укладання пішохідної доріжки однієї з головних вулиць міста фігурною плиткою. Відповідь на вимогу UA-2021-05-06-005734-c.b3 що помилково не була завантажена Пунктом 3 розділу 1 додатку 1 до Тендерної документації, Замовником встановлено вимогу, щодо надання учасниками процедури закупівлі, довідки про наявність кваліфікованих працівників, які пройшли навчання з охорони праці та мають чинну особову медичну книжку з відсутністю протипоказань з додаванням належним чином завірених копій підтверджуючих документів. Метою будь-якого медичного огляду працівника є визначення стану його здоров’я, зокрема, можливості виконання ним певних трудових обов’язків, своєчасного виявлення гострих чи хронічних професійних захворювань, встановлення у разі необхідності медичних протипоказань щодо здійснення окремих видів робіт, а також попередження виникненню та розповсюдженню інфекційних хвороб. Відповідно до ст. 169 Кодексу законів про працю України (далі ― КЗпП) та ст. 17 Закону України «Про охорону праці» від 14 жовтня 1992 р. № 2694-ХІІ (далі — Закон № 2694) роботодавець зобов’язаний за свої кошти організувати проведення попереднього (при прийнятті на роботу) і періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах зі шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, а також щорічного обов’язкового медичного огляду осіб віком до 21 року. Медичний огляд обов’язковий для категорій працівників, зокрема, таких як: — зайнятих на важких роботах; — на роботах зі шкідливими чи небезпечними умовами праці. Медичні огляди для працівників, які зайняті на важких роботах і роботах зі шкідливими чи небезпечними умовами праці проводяться відповідно до Переліку шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу, при роботі з якими обов’язкові попередній (періодичні) медичний огляд працівників, наведеному в додатку 4 до Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21 травня 2007 року № 246 (далі – Порядок № 246), де вказано безпосередньо сам фактор небезпеки, періодичність оглядів, фах лікарів, які мають брати в них участь, лабораторних досліджень, що повинні бути проведені, а також спеціальні медичні протипоказання (на доповнення до загальних). Так, до шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу належать. зокрема: — фізичні фактори (п.п.3.5.2. Робота з цементом, п.п.5.3. Вібрація, п.п.5.4. Виробничий шум, п.п.5.9. Підвищена температура повітря в приміщенні та на відкритих площадках); — фізичне перевантаження та перенапруження окремих органів і систем та інші фактори трудового процесу (підняття та ручне переміщення вантажу, зорово-напружені роботи). Усі вищевказані шкідливі та небезпечні фактори виробничого середовища і трудового процесу, матимуть місце при виконанні запланованих робіт, які закуповуються Замовником – «Поточний ремонт пішохідних доріжок фігурною плиткою, заміна поребриків та встановлення додаткових лав і урн по вулиці Дружби народів». Крім того, у додатку 5 до Порядку № 246 — міститься перелік робіт, для виконання яких є обов’язковим попередній (періодичні) медичний огляд працівників, періодичність оглядів, участь лікарів, лабораторні дослідження та медичні протипоказання. До таких робіт відносяться: — будівельні роботи; — роботи на механічному обладнанні (токарних, фрезерних та інших станках, штампувальних пресах тощо). Предмет закупівлі – «Поточний ремонт пішохідних доріжок фігурною плиткою, заміна поребриків та встановлення додаткових лав і урн по вулиці Дружби народів» відноситься до будівельного виду робіт, а тому попередній (періодичні) медичний огляд працівників, які будуть займатися будівельними роботами є обов’язковим! Таким чином, у Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій № 246, містяться відповідні переліки норм, щодо проведення обов’язкового медичного огляду працівників, які здійснюють діяльність у сфері будівництва, періодичність проходження обов’язкового медичного огляду, обов’язковість наявності особистих медичних книжок у таких працівників, тощо. Крім того, Южноукраїнською міською радою Миколаївської області прийнято рішення від 25.06.2020 № 1903 «Про затвердження Програми поліпшення стану безпеки, гігієни праці та виробничого середовища в місті Южноукраїнську на 2020-021 роки», яким доручено, зокрема, Замовнику (КП СКГ), забезпечити безумовне виконання заходів і показників затвердженої Програми, заходи якої спрямовані на забезпечення здорових і безпечних умов праці на виробництві, запобігання виробничого травматизму та професійних захворювань, збереження життя і здоров’я людини в процесі праці. Вимога Замовника про наявність особистих медичних книжок у кваліфікованих працівників повністю відповідає нормам чинного законодавства та не є дискримінаційною в розумінні ч.4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Встановлення зазначеної вимоги може вплинути на якість та терміни виконання робіт, які відповідають предмету закупівлі, оскільки працівник, який не має медичного допуску до будівельних робіт, а також можливо будучи фізіологічно хворим, не зможе фізично виконувати дані роботи. Замовник не вимагає амбулаторну картку працівників учасника. Ми просимо надати особисту медичну книжку, яка видається у разі відсутності протипоказань для зайняття відповідним видом діяльності. Особиста медична книжка містить: прізвище, ім'я та по батькові оглянутої особи, повне найменування суб’єкта господарювання, де працює оглянута особа, назву професії та характер виконуваних робіт відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 року № 559 «Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок», число, місяць, рік наступного медичного огляду, повне найменування закладу охорони здоров’я, де проводився медичний огляд, число, місяць, рік проведення медичного огляду, підпис керівника та печатку закладу охорони здоров’я. Також наголошуємо, що ми просимо надати тільки особисту медичну книжку кваліфікованих працівників учасника і будь-які інші документи не вимагаємо. Враховуючи викладене, Замовник відповідно до вищевикладеного надав роз’яснення щодо вимог тендерної документації та вимогу про усунення порушення UA-2021-05-06-005734-c.b3 відхиляє.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 22.05.2021 15:04
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційна вимога

Номер: 35cefda45c47418fb0081220db696b1f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-06-005734-c.b1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Відповідно вимоги п.п. 2.1 п.2 частини 1 Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати не менше трьох аналогічних договорів, укладених протягом 2018-2021 років. Відповідно до статті 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник може вимагати наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних). Тобто, досвід виконання щонайменше одного договору Законом передбачено! Дана вимога є дискримінаційною, такою що порушує права потенційних постачальників та штучно звужує коло Учасників, які мають щонайменше один договір виконаний навіть до 2018 року, що підтверджується багатим досвідом оскарження дискримінаційних вимог зазначених в тендерних документаціях. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та видатити дискримінаційні вимоги щодо кількості договорів, а також років їх виконання!!!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Замовник відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (редакція від 19.04.2020 року) у Додатку 1 до тендерної документації встановлює кваліфікаційний критерій, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та просить надати на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): довідку в примірній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше трьох договорів, укладених протягом 2018р.-2021р.), за формою Таблиці 1; не менше 3-ох копій договорів укладених протягом 2018р.-2021р., зазначених у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками, договірними цінами та дефектними актами); копії документів на підтвердження виконання (актів виконаних робіт, тощо) не менше ніж трьох договорів зазначених в наданій Учасником довідці. Замовник вважає, що ця вимога не є дискримінаційною. Замовник цілком законно може встановлювати кількість таких договорів та дати їх укладання на свій розсуд та вимагати від учасника наявність декількох аналогічних договорів, у нашому випадку - це наявність трьох договорів. Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено точну кількість договорів та нічого не зазначено щодо років їх укладання. Замовник визначив широкий діапазон років укладання договорів: 2018, 2019, 2020, 2021. Інформація також може надаватися про частково виконаний договір, дія, якого не закінчена. Замовник зазначає, що кваліфікаційна вимога – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) є важливою, адже сфера публічних закупівель та особливості розпорядження бюджетними коштами потребує певної надійності та досвідченості від учасників. Замовник повинен бути впевнений, що учасник має достатній досвід та кваліфікацію щодо поточного ремонту пішохідних доріжок фігурною плиткою, заміни поребриків та встановлення лав і урн, а виконання разової роботи згідно одного договору Замовник не вважає достатнім досвідом. Враховуючи викладене, Замовник відмовляє у вимозі внести зміни до пункту 2 розділу 1 додатку 1 до Тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 22.05.2021 15:04