• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

роботи по проекту «Нове будівництво котеджу № 3 для реабілітаційно-спортивних груп Західного реабілітаційно-спортивного центру НКСІ України» с. Яворів, вул. Рівних прав та можливостей, 1 Самбірського району Львівської області» (Коригування)»

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською або російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська або російська, учасник повинен надати переклад на українську мову, завірений підписом перекладача та печаткою бюро перекладів. При цьому, власні назви, торгові марки, марки, моделі, назва виробника/ дилера, дистриб’ютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, топоніми, фірмові бланки, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений підписом перекладача та печаткою бюро перекладів переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту.

Завершена

56 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 284 000.00 UAH
Номер: 66a5101603dc48128407d46bf5260a58
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-04-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.06.2021 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 04.06.2021 14:01 - 30.06.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 04.06.2021 № 367 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 04.06.2021 № 367. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-04-30-002177-c, 30.04.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Укрелектробуд», визначення його переможцем тендеру та укладення з ним договору встановлено порушення вимог пункту 1 та пункту 2 частини першої статті 31 Закону, а також частини сьомої статті 33 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення вимог пункту 1 та пункту 2 частини першої статті 31, а також частини сьомої статті 33 Закону у встановленому законодавством порядку з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, а також дотримуватись у подальшому вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082 при розміщенні інформації про закупівлю. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 червня 2021 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Підприємства «Західний реабілітаційно-спортивний центр» Національного комітету спорту інвалідів України (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-04-30-002928-c ); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 30.04.2021; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ПП «Укрелектробуд»; опубліковане Замовником повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей до 19.05.2021; опубліковані учасником ПП «Укрелектробуд» документи на виконання повідомлення Замовника з вимогами про усунення невідповідностей, протокол засідання тендерного комітету від 20.05.2021 №3; повідомлення про намір укласти договір від 20.05.2021; опубліковану ПП «Укрелектробуд» як переможцем тендеру інформацію після аукціону; договір від 31.05.2021 №01/05, додаткову угоду №1 від 16.06.2021 до вказаного договору. Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Наказ Мінекономрозвитку №1082) розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Поняття кваліфікованого електронного підпису ви значено у пункті 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги», а поняття засобу кваліфікованого електронного підпису - у пункті 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону. Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис. Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 зазначеного Закону кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису). Однак, проведеним моніторингом встановлено, що після внесення Замовником по досліджуваній процедурі закупівлі інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, оголошення про проведення закупівлі, тендерна документація тощо), на них накладено удосконалений електронний підпис посадової особи Замовника (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, сертифікат – кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом, чим порушено вимоги пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082. Відповідно до норми частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. За вимогою підпункту 5.3 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовника учасники у складі пропозиції повинні надати антикорупційну програму, оформлену відповідно до рішення Національного агентства з питань запобігання корупції від 02.03.2017 №75 (далі – Рішення НАЗК №75), та наказ про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. Проведеним моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасником ПП «Укрелектробуд» надано скан-копію наказу №23 від 22.12.2020 «Про затвердження Антикорупційної програми та призначення Уповноваженого з реалізації Антикорупційної програми» та скан-копію Антикорупційної програми приватного підприємства «Укрелектробуд», затвердженої вказаним наказом №23 від 22.12.2020 (файл «Наказ та антикорупційна програма.pdf», а також файли «36. Наказ про затвердження програми.pdf» та «36. Програма.pdf» в архівованій папці «документи 4»). При цьому подана у складі тендерної пропозиції учасника ПП «Укрелектробуд» скан-копія Антикорупційної програми оформлена не у відповідності до Рішення НАЗК №75 та не містить всіх сторінок. Так, подана учасником ПП «Укрелектробуд» скан-копія Антикорупційної програми не містить преамбули, І, ІІ, V, VI, Х, XIV розділів, які наведено у Рішенні НАЗК №75, відсутні сторінки з відомостями згідно підпунктів 1-3 пункту 1 розділу ІІІ, відомості VII розділу (наявний лише пункт 4), відомості пункту 1 розділу ХІ, розділ ХІІІ (наведено лише пункт 1), відомості розділу XV (відсутній пункт 1 та частково пункт 2). Таким чином, учасником ПП «Укрелектробуд» при поданні тендерної пропозиції не дотримано вимог підпункту 5.3 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовника. З врахуванням вищенаведеного, учасник ПП «Укрелектробуд» не відповідав встановленим у тендерній документації відповідно до абзацу першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Відповідно до вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо, зокрема, учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Однак, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «Укрелектробуд», який не відповідав встановленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а визначено його переможцем та укладено з ним договір. Відповідно до підпункту 5.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації при проведенні досліджуваної процедури закупівлі Замовник встановлює ряд кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). За вимогою підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації на підтвердження вищевказаного кваліфікаційного критерію учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку про виконання аналогічного(их) договору(ів) відповідно до запропонованої форми Таблиці «3», а також договір (-и), який (-і) вказано у довідці відповідно до підпункту 5.2.8. з обов’язковим наданням документу про прийняття об’єкту в експлуатацію по даному договору, копію(ї) документу(ів), що підтверджує(ють) повне виконання договору(ів), який вказано у довідці відповідно до підпункту 5.2.8. (довідки форми КБ-3 за весь період виконання робіт по договору); оригінал листа-відгука від контрагента, який вказаний у довідці відповідно до підпункту 5.2.8., підписаний керівником контрагента, адресований замовнику та виданий не раніше оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі. У складі тендерної пропозиції учасником ПП «Укрелектробуд» подано довідку про виконання робіт з будівництва об’єкту з встановленням (монтажу) сонячних панелей (№80 від 11.05.2021, файл «28. Енерсан. Довідка про аналогічний обєкт.pdf», в архівованій папці «документи 3»), у якій як аналогічний зазначено договір з ТОВ «Енерсан» щодо виконання робіт з будівництва на земельних ділянках сонячної електростанції. Також у складі тендерної пропозиції учасником ПП «Укрелектробуд» надано скан-копії договору №101 від 10.05.2019 (файл «29.Договір гепідряду СЕС.pdf»), предметом якого є «Нове будівництво сонячної електростанції ТОВ «Енерсан» ур. Брищі-Валькувня, с. Пацканьово Ужгородський район, Закарпатська область», сертифікату відповідності закінченого будівництвом вказаного об’єкту проектній документації (серії ЗК №162193101477, файл «30. Сертифікат готовності СЕС.pdf»), копії документів (довідки форми КБ-3 та акти форми КБ-2в), що підтверджують виконання договору №101 від 10.05.2019 (файли «31. 06.2019.pdf», «31. 07.2019.pdf», «31. 08.2019кб.pdf», «31. 10.2019 кб.pdf») та лист-відгук про виконання робіт по договору №101 від 10.05.2019 (файл «32. Енерсан лист-відгук.pdf»). Зазначеними вище документами учасником підтверджено наявність досвіду з виконання робіт з нового будівництва сонячних панелей із використанням матеріалів та обладнання замовника (фотогальванічних модулів та інверторів мережевих для сонячних електростанцій). Водночас, за оголошеною Замовником процедурою закупівлі UA-2021-04-30-0021177-с передбачено закупівлю роботи по проекту «Нове будівництво котеджу № 3 для реабілітаційно-спортивних груп Західного реабілітаційно-спортивного центру НКСІ України» с. Яворів, вул. Рівних прав та можливостей, 1 Самбірського району Львівської області» (Коригування)». Слід зазначити, що відповідно до підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації аналогічним договором, в розумінні цієї документації, є договір про виконання робіт з будівництва чи реконструкції чи капітального ремонту об’єкту, при виконанні якого здійснювались роботи з встановлення (монтажу) сонячних панелей, що має підтверджуватись у пропозиції актом приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в до даного договору. Отже, Замовником визначено, що аналогічним договором є договір з будівництва чи реконструкції чи капітального ремонту об’єкту, у складі яких виконувались роботи з встановлення (монтажу) сонячних панелей. У Додатку 3 до тендерної документації (Технічні вимоги на закупівлю по предмету закупівлі) визначено найменування робіт і витрат за предметом закупівлі, до переліку яких, зокрема, віднесено, роботи з улаштування фундаментів, улаштування підлоги, мурування стін, установлення дверей та вікон, виготовлення арматурних каркасів з установленням в конструкцію, улаштування залізобетонних підпірних стін і стін підвалів, улаштування залiзобетонних фундаментів, мурування стін, монтаж покрівлі, роботи з внутрішнього опорядження та зовнішнього оздоблення, монтаж сонячних панелей, монтаж водопроводу господарсько-питного та протипожежного, прокладання побутової каналізації, влаштування опалення, вентиляції, електроосвітлення тощо). Водночас, за договором №101 від 10.05.2019, який надано учасником ПП «Укрелектробуд» на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», вказаним учасником виконувались лише роботи з будівництва сонячної електростанції (влаштування паль, монтаж стелажа одноярусного, земляні роботи, монтаж інверторів та інверторної кабіни, встановлення металоконструкцій під фотоелектричні елементи, роботи із заземлення, електромонтажні роботи та підключення фотоелектричних елементів, улаштування огорожі). Таким чином, наданий у складі тендерної пропозиції учасником ПП «Укрелектробуд» договір №101 від 10.05.2019 щодо будівництва сонячних панелей не є аналогічним за предметом відносно предмету закупівлі UA-2021-04-30-002177-с в розумінні Закону та тендерної документації Замовника. Отже, учасник ПП «Укрелектробуд» не відповідав кваліфікаційному критерію, установленому Замовником у тендерній документації відповідно до статті 16 Закону. Відповідно до вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо, зокрема, учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Проте, Замовником, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «Укрелектробуд», а визначено вказаного учасника переможцем та укладено з ним договір. Відповідно до вимог підпункту 7 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція повинна містити інформацію та документи про відповідність запропонованого товару технічним вимогам, встановленим у пункті 6 Розділу ІІІ та Додатку 3 до цієї тендерної документації. За вимогою підпункту 6.3.3. пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати розрахунок тендерної пропозиції за визначеними формами згідно та у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та відповідно до обсягів робіт, зазначених у Додатку № 3 до тендерної документації, зокрема: договірну ціну (договірна ціна є динамічною) з розрахунками за статтями витрат договірної ціни; пояснювальну записку; локальні кошториси; зведений кошторисний розрахунок; підсумкову відомість ресурсів. У наданій учасником ПП «Укрелектробуд» у складі тендерної пропозиції договірній ціні (файл «41. кошт кот 3 1.pdf») враховано статтю витрат «загальновиробничі витрати» в сумі 3 984,515 тис. гривень. В пояснюючій записці до договірної ціни зазначено, що загальновиробничі витрати розраховані відповідно до усереднених показників Додатка Б до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3-2013. Так, відповідно до визначень п.3.15 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами та обумовлена у договорі підряду. Відповідно до п.6.2.3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених п.6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. В той же час, згідно з п.6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 загальновиробничі витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва» (затверджені наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.08.2013 №405). При цьому, відповідно до п.4.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 визначено, що при визначенні загальновиробничих витрат у складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів підрядні організації визначають розрахунково-аналітичним методом кошти на: - заробітну плату працівників апарату управління відокремленими структурними підрозділами будівельної організації та лінійного персоналу, з урахуванням структурного складу організації та рівня заробітної плати, що планується отримати на об’єкті замовлення (показник I блоку ЗВВ); - покриття решти статей ЗВВ, виходячи з витрат попереднього звітного періоду за цими статтями, з урахуванням потужності організації та обсягу робіт, що пропонуються до виконання (показник III блоку ЗВВ). Додаток В ДСТУ-Н Б Д.1.1-3 містить усереднені коефіцієнти переходу від нормативно-розрахункової кошторисної трудомісткості робіт, які передбачаються у прямих витратах, до трудовитрат працівників, заробітна плата яких враховується у загальновиробничих витратах, а також усереднені показники для визначення коштів на покриття решти статей загальновиробничих витрат в залежності від видів будівельних робіт. Проте, в недотримання вимог підпункту 6.3.3. пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації учасником ПП «Укрелектробуд» у складі тендерної пропозиції підтверджуючого розрахунку статті витрат договірної ціни «загальновиробничі витрати» не надано. Відповідно до вимог пункту 2 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо, зокрема, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Однак, на порушення вимог пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «Укрелектробуд», яка не відповідала вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а визначено вказаного учасника переможцем та укладено з ним договір. За вимогою частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Проведеним моніторингом встановлено, що переможцем тендеру ПП «Укрелектробуд» у визначений Законом термін не надано шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону. Відповідно до частини сьомої статті 33 Закону, у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув. Таким чином, на порушення вимог частини сьомої статті 33 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця тендеру ПП «Укрелектробуд», яким не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону (пункти 2, 3 та 8 частини першої), а укладено з ним договір від 31.05.2021 №01/05 на суму 55 560 000,00 грн з ПДВ.
Період усунення порушень: 18.06.2021 09:39 - 07.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 18.06.2021 09:39

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Опис у вкладеному файлі
Дата публікації звіту: 25.06.2021 14:10