• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

35810000-5 Індивідуальне обмундирування (формений одяг (кашкет польовий, костюми (куртка і штани) польові, куртка утеплена польова))

Завершена

47 118 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 235 593.00 UAH
Номер: 2495d995f4bd49ef888d79b92cd37d24
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-08-13-000087
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.08.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 13.08.2021 15:08 - 08.09.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 13.08.2021 № 274 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Галина ВАШЕКА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 23 UA-2021-04-30-001082-c 30.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, gevak.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо повноти відображення інформації в протоколі розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Торговий дім «Спецодяг»», ТОВ «УМТК Трейд», ПП «Аллен-Бізнес» та ТОВ «Мік» встановлено порушення вимог частини дванадцятої статті 29 та частини другої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Виробнича організація «Харків»» та допущення її до аукціону встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень щодо тендерної документації та надання відповіді на вимоги учасників щодо усунення порушень, розгляду тендерної пропозиції ТОВ ««Центр промислових засобів індивідуального захисту», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та внесення змін до нього, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законом порядку шляхом розірвання Договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень щодо тендерної документації та надання відповіді на вимоги учасників щодо усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій, повноти відображення інформації в протоколі розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та внесення змін до нього, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної установи «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 30.04. 2021 № 2-30/04/2021) із змінами (далі – тендерна документація), запитання до процедури від 05.05.2021, від 06.05.2021, від 07.05.2021, від 10.05.2021, від 11.05.2021, від 12.05.2021, від 13.05.2021, від 17.05.2021, від 18.05.2021, від 19.05.2021, від 20.05.2021, відповіді Замовника на запитання від 11.05.2021, від 13.05.2021, від 17.05.2021, від 18.05.2021, від 19.05.2021, від 20.05.2021, від 21.05.2021, від 24.05.2021, вимоги про усунення порушень від 14.05.2021, від 19.05.2021 та від 20.07.2021, рішення Замовника від 19.05.2021, від 24.05.2021 та від 21.07.2021, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Центр промислових засобів індивідуального захисту» (далі – ТОВ ««Центр промислових засобів індивідуального захисту»), товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Спецодяг»» (далі – ТОВ «Торговий дім «Спецодяг»»), товариства з обмеженою відповідальністю «Виробнича організація «Харків»» (далі - ТОВ «Виробнича організація «Харків»»), товариства з обмеженою відповідальністю «УМТК Трейд» (далі – ТОВ «УМТК Трейд»), приватного підприємства «Аллен-Бізнес» (далі – ПП «Аллен-Бізнес») та товариства з обмеженою відповідальністю «Мік» (далі – ТОВ «Мік»), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 08.06.2021 № 12930-р/пк-пз, протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 22.07.2021, договір від 04.08.2021 № 135-К-21 (далі – Договір), додаткова угода від 10.08.2021 № 1 до Договору, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, отримані 19.08.2021 та 30.08.2021 через електронну систему закупівель. Відповідно до частини дванадцятої статті 29 Закону, якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій за результатами якого складає та оприлюднює протокол розгляду всіх тендерних пропозицій, який повинен містити, зокрема інформацію про підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 31 цього Закону. Поряд з цим, частиною другою статті 31 Закону визначено, що інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення не містить інформації із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність тендерних пропозицій ТОВ «Торговий дім «Спецодяг»», ТОВ «УМТК Трейд», ПП «Аллен-Бізнес» та ТОВ «Мік», які були відхилені Замовником, чим порушено вимоги частини дванадцятої статті 29 та частини другою статті 31 Закону. Також за результатами моніторингу установлено, що Замовник відповідно до пункту 12 додатку 2 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій установив вимогу до учасників торгів про надання у складі тендерної пропозиції листа в довільній формі в якому зазначається інформація про перелік наявного технологічного обладнання для виконання замовлення із зазначенням його типу, класу і марки та на підтвердження зазначеної інформації у довідці копій документів. У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Виробнича організація «Харків»» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 03.06.2021 № 1491 (далі – Довідка), в якій зазначено про наявність орендованих приміщень та власного автомобільного транспорту у кількості 4 одиниць. При цьому учасник ТОВ «Виробнича організація «Харків»» на підтвердження інформації зазначеної в Довідці не надав копії відповідних документів (договору оренди, документів, що підтверджують наявність автомобільного транспорту (свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, тощо)). Отже, учасник не підтвердив наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зазначених у Довідці в спосіб визначений Замовником у підпункту 12.2 пункту 12 додатку 2 до тендерної документації. Однак Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Виробнича організація «Харків»», як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Період усунення порушень: 03.09.2021 13:37 - 18.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 03.09.2021 13:37

Оскарження висновку в суді

Опис: Очікується рішення про відкриття провадження у справі з яким можливо ознайомитися з відкритих джерел. Справа №640/25946/21
Дата публікації: 15.09.2021 12:40
Дата відкриття провадження: 21.09.2021 00:00
Номер відкриття провадження: Ухвала про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження у справі № 640/25946/21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" надаємо аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-04-30-001082-c (лист додається)
Дата публікації звіту: 09.09.2021 16:27

Запити/Пояснення