-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
35810000-5 Індивідуальне обмундирування (формений одяг (кашкет польовий, костюми (куртка і штани) польові, куртка утеплена польова))
Завершена
47 118 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 235 593.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 235 593.00 UAH
Період оскарження:
30.04.2021 13:58 - 18.06.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Оскарження умов ТД
Номер:
28646c49700940e5b40093e8164604fc
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-30-001082-c.b4
Назва:
Оскарження умов ТД
Скарга:
Виключення вимоги щодо надання зразків товару
Пов'язані документи:
Учасник
- ДСТУ ГОСТ 21790-2008.pdf 26.05.2021 13:46
- Наказ 517.pdf 26.05.2021 21:28
- Скарга на вимоги ТД.pdf 26.05.2021 21:28
- рішення від 28.05.2021№11807+лист замовнику+лист скаржнику.pdf 28.05.2021 14:52
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.06.2021 №12930.pdf 09.06.2021 18:31
- рішення від 08.06.2021 №12930.pdf 11.06.2021 16:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.05.2021 15:33
Дата розгляду скарги:
08.06.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.05.2021 14:53
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.06.2021 16:32
Дата виконання рішення Замовником:
22.06.2021 10:33
Коментар замовника щодо усунення порушень:
З рішенням АМКУ згодні
Скарга
Скасована
Дискримінаційні умови до учасників
Номер:
a86437afe7d245b99a70882d5ffac3a5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-30-001082-c.c3
Назва:
Дискримінаційні умови до учасників
Скарга:
Замовником встановлена низка дискримінаційнийх умов до учасників, що унеможливлює належним чином підготувати тендерні пропозиції учасників
Пов'язані документи:
Учасник
- 1.docx 26.05.2021 11:49
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
26.05.2021 15:55
Вимога
Відхилено
Не відповідність ТД вимогам чинного законодавства
Номер:
3531c4684b744e2f98d69c8e8d7e7ef0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-30-001082-c.c2
Назва:
Не відповідність ТД вимогам чинного законодавства
Вимога:
Шановний Замовнику, користуючись правом, визначеним частиною першою статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємося до Вас з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі UA-2021-04-30-001082-c, а саме:
Згідно пункту 7 Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим тендерною документацією у Додатку 3.
В Додатку 2 до ТД зазначено перелік документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та повноважень представника або уповноваженої особи учасника, зокрема:
«16. Інші документи:
16.1 Лист, що містить інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у тендерній документації. Дана інформація повинна відповідати технічним вимогам замовника встановленим в Додатку 3 тендерної документації. На підтвердження інформації, Учасник повинен надати копії наступних документів:
- детальний технічний опис;
- перелік працівників виробничо-технічних служб із зазначенням їхньої освіти, кваліфікації та досвідом роботи в займаних посадах, які будуть виконувати замовлення;
- декларація виробника з повним переліком матеріалів, з яких виготовляється виріб ;
- сертифікат відповідності на вироби;
- висновок санітарно-гігієнічної експертизи на всі матеріали виробу;
- протокол вимірювань координат кольору та кольорових відмінностей на основну тканину;
- сертифікат експертизи (перевірки) типу та декларація на відповідність технічному регламенту на виріб з зазначенням тканини, з яких виготовлено виріб;
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на виріб. Висновок має містити перелік показників (щільність, склад) основних та підкладкових матеріалів з посиланням на номер та дату протоколу випробувань матеріалів;
- копій протоколів випробувань на основну тканину, підкладочну тканину та утеплювач.»
Відповідно до, наданого Вами, ТУ У 14.1 – 41220556-001:2020, предмет закупівлі це формений одяг осіб рядового і навчальницького складу та курсантів навчальних закладів Державної кримінально-виконавчої служби, а саме: куртка утеплена польова, костюм (куртка і брюки) польовий та кашкет польовий.
Згідно Вашої ж відповіді, розміщеної електронній системі закупівель 13.05.2021 14:51:47 одяг (в тому числі формений) відноситься до першої категорії ризиків (засоби захисту, що мають конструкцію простої складності, призначені для захисту від незначної механічної дії, впливу погодних умов тощо) та відповідає вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, затвердженого постановою КМУ від 27.08.2008 № 761.
Звертаємо Вашу увагу на те, що оцінку відповідності засобів захисту вимогам вищезазначеного Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, виробник або його уповноважена особа чи постачальник проводить шляхом застосування процедур (модулів оцінки відповідності), визначених постановою Кабінету Міністрів України від 13 січня 2016 р. № 95 "Про затвердження модулів оцінки відповідності, які використовуються для розроблення процедур оцінки відповідності, та правил використання модулів оцінки відповідності".
Відповідно до абзацу другого пункту 50 Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, затвердженого постановою КМУ від 27.08.2008 № 761 передбачається, що оцінка відповідності засобів захисту, що належать до першої категорії проводиться згідно з модулем A (внутрішній контроль виробництва).
Внутрішній контроль виробництва є процедурою оцінки відповідності, за допомогою якої виробник гарантує і заявляє ПІД СВОЮ ВИКЛЮЧНУ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ, що продукція відповідає вимогам технічного регламенту, що застосовується до неї, та САМОСТІЙНО СКЛАДАЄ ПИСЬМОВУ ДЕКЛАРАЦІЮ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ.
Таким чином, вважаємо, що вимога надання сертифікату експертизи типу, який видається за Модулем В (експертиза типу) у сукупності з Модулем С, Модулем D, Модулем E або Модулем F є некоректною та такою, що порушує критерії обрання Модулів (необхідність уникнення використання модулів, занадто обтяжливих стосовно ризиків, відображених у відповідному технічному регламенті) та принципи застосування Технічного регламенту засобів індивідуального захисту.
Просимо внести зміни до Тендерної документації, а саме: видалити пункт про надання сертифікату експертизи типу та декларації на відповідність технічному регламенту на виріб з зазначенням тканини, з яких виготовлено виріб.
Дякуємо!
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо відповідності технічному регламенту.docx 19.05.2021 14:22
- Протокол 24.05.2021 15:15
Дата подачі:
19.05.2021 14:22
Вирішення:
Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо наступне. Уважно читайте тендерну документацію. Документація розроблена у відповідності Закону України «Про публічні закупівлі» та встановлює лише вимоги які підтверджують якість та безпечність виробів. Отже висунуті Замовником вимоги про надання зразків товару не є порушенням частини 8 статті 12 та пункту 3 частини другої статті 22 Закону, тому що в абзаці 11,12 підпункту 16.1 додатку 2 до ТД (про надання зразку), в абзаці 13 підпункту 16.1 додатку 2 до ТД вираз «та надати одиницю товару разом із супроводжуючими документами» та вимогу в пункті 2 Розділу VIІ. «Інша інформація» щодо надання в складі тендерної пропозиції листа згоди на проведення експертизи - відсутня інформація, що зразок є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
В Додатку 2 до ТД зазначено перелік документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та повноважень представника або уповноваженої особи учасника, зокрема: «16. Інші документи: 16.1 Лист, що містить інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у тендерній документації. Дана інформація повинна відповідати технічним вимогам замовника встановленим в Додатку 3 тендерної документації. На підтвердження інформації, Учасник повинен надати копії наступних документів: - детальний технічний опис; - перелік працівників виробничо-технічних служб із зазначенням їхньої освіти, кваліфікації та досвідом роботи в займаних посадах, які будуть виконувати замовлення; - декларація виробника з повним переліком матеріалів, з яких виготовляється виріб ; - сертифікат відповідності на вироби; - висновок санітарно-гігієнічної експертизи на всі матеріали виробу; - протокол вимірювань координат кольору та кольорових відмінностей на основну тканину; - сертифікат експертизи (перевірки) типу та декларація на відповідність технічному регламенту на виріб з зазначенням тканини, з яких виготовлено виріб; - висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі; копій протоколів випробувань на основну тканину, підкладочну тканину та утеплювач.». Вищезазначений перелік документів дійсно є детальний, але Замовник має право ознайомитись з виробами, документи на які було подано в тендерній пропозиції в електронному вигляді на тендерні площадці згідно Закону України «Про публічні закупівлі»
Зауважуємо, що Висновок не має містити перелік показників (щільність, склад) основних та підкладкових матеріалів з посиланням на номер та дату протоколу випробувань матеріалів
Учасник самостійно приймає рішення, щодо участі в тендері та своїх можливостей при виконанні умов тендерної документації. Замовник проводить процедуру закупівлі за кошти державного бюджету України і хоче придбати вироби найвищої якості, тому вимоги є цілком обґрунтовані та відповідають Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовник не встановлює жодних дискримінаційних вимог до учасників процедури закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога на усунення недоліків ТД
Номер:
f6a8ae5a2c104e9090beadb222591c17
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-30-001082-c.b1
Назва:
Вимога на усунення недоліків ТД
Вимога:
Шановний Замовнику, користуючись правом, визначеним частиною першою статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємося до Вас з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі UA-2021-04-30-001082-c, а саме:
Відповідно до абзацу першого пункту першого Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на електронні торги учасник повинен надати документи в електронному вигляді.
Згідно пункту 7 Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим тендерною документацією у Додатку 3.
В Додатку 2 до ТД зазначено перелік документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та повноважень представника або уповноваженої особи учасника, зокрема:
«16. Інші документи:
16.1 Лист, що містить інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у тендерній документації. Дана інформація повинна відповідати технічним вимогам замовника встановленим в Додатку 3 тендерної документації. На підтвердження інформації, Учасник повинен надати копії наступних документів:
- детальний технічний опис;
- перелік працівників виробничо-технічних служб із зазначенням їхньої освіти, кваліфікації та досвідом роботи в займаних посадах, які будуть виконувати замовлення;
- декларація виробника з повним переліком матеріалів, з яких виготовляється виріб ;
- сертифікат відповідності на вироби;
- висновок санітарно-гігієнічної експертизи на всі матеріали виробу;
- протокол вимірювань координат кольору та кольорових відмінностей на основну тканину;
- сертифікат експертизи (перевірки) типу та декларація на відповідність технічному регламенту на виріб з зазначенням тканини, з яких виготовлено виріб;
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на виріб. Висновок має містити перелік показників (щільність, склад) основних та підкладкових матеріалів з посиланням на номер та дату протоколу випробувань матеріалів;
копій протоколів випробувань на основну тканину, підкладочну тканину та утеплювач.»
На нашу думку, вищезазначений перелік документів досить детальний, а отже повністю охоплює та підтверджує документально відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним вимогам Замовника.
Однак, окрім цих документів Замовник також вимагає надати зразки по кожному найменуванню предмету закупівлі з ярликом довільної форми (назва та реквізити учасника) у поліетиленовому пакеті для перевірки на відповідність вимогам до предмету закупівлі (технічної специфікації) та затвердженому зразку-еталону до генеральної дирекції ДКВС України протягом двох робочих днів учасником, після розкриття тендерних пропозицій учасників, .
Одиниці товару повинні цілком відповідати усім вимогам до предмету закупівлі які встановлені тендерною документацією. Перевірку зразків товару учасників на відповідність нормативним документам та зразку-еталону здійснює генеральною дирекцією ДКВС України (у разі невідповідності зразку Замовник має право надати одиницю товару на проведення експертизи щодо відповідності та якості зразку за рахунок коштів Учасника).
Ознайомитись зі зразком-еталоном та надати одиницю товару разом із супроводжуючими документами за адресою: м. Київ, вул. Юрія Ільєнка, 81 каб. № 127 (в робочі дні з 9:00 до 16:00 год., обідня перерва з 12:30 до 13:15).
Для оформлення перепустки учасники повинні повідомити контактних осіб замовника за тел.: 207-34-07
В той же час, згідно пункту 2 Розділу VIІ. «Інша інформація» учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції лист згоду на проведення експертизи щодо відповідності зразку.
Слід зазначити, що в даному випадку на Учасника потенційно лягає додатковий матеріальний тягар у разі, якщо Замовник суб’єктивно оцінюючи зразок Учасника, зробить висновок, що він не відповідає вимогам нормативно-технічної документації та направить зразок на експертизу до акредитованого органу.
Вважаємо, що позиція Замовника, щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним вимогам шляхом надання та погодження зразків товару є хибною, оскільки зразок не є документом чи інформацією, подання яких здійснюється учасниками в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Отже, встановлення Замовником вимоги про надання зразків товару є порушенням частини 8 статті 12 та пункту 3 частини другої статті 22 Закону та не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Також повинні відмітити, що Закон України «Про публічні закупівлі» не містить положень, які надавали б право Замовнику вимагати зразок товару, а тим паче , навіть у випадку, якщо зразок товару, наданий Учасником не відповідає вимогам Замовника, відхиляти тендерну пропозицію Учасника на підставі невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, оскільки зразок не є складовою тендерної пропозиції Учасника у розумінні Закону. Отже невідповідність наданого зразку не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону.
Відповідно до частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників процедури закупівлі, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують та призводять до дискримінації учасників.
На підставі вищевикладеного та керуючись положеннями ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагаємо привести у відповідність вимогам діючого законодавства Тендерну документацію, а саме:
Виключити абзаци 11,12 підпункту 16.1 додатку 2 до ТД (про надання зразку), виключити з абзацу 13 підпункту 16.1 додатку 2 до ТД вираз «та надати одиницю товару разом із супроводжуючими документами» та вимогу в пункті 2 Розділу VIІ. «Інша інформація» щодо надання в складі тендерної пропозиції листа згоди на проведення експертизи щодо відповідності зразку.
Дякуємо.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо надання зразку.docx 14.05.2021 16:13
- Протокол 19.05.2021 16:53
Дата подачі:
14.05.2021 16:13
Вирішення:
Доброго дня! У відповідь на Вашу вимогу щодо усунення невідповідностей Тендерної документації чинному законодавству, подану по закупівлі UA-2021-04-30-001082-c повідомляємо, що Замовник жодним чином не обмежує конкуренцію та не дискримінує Учасників.
Враховуючи те, що останнім часом поширюється тенденція участі недобросовісних учасників, зразки продукції нададуть можливість визначення неякісно виробленої продукції, що виключить в подальшому необхідність заміни продукції при поставці. Адже, тендерний комітет Замовника керується ЗУ «Про публічні закупівлі», і в той же час працює в інтересах працівників державної установи «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції, з метою забезпечити змогу в короткі строки отримати товари/послуги без порушення чинного Законодавства.
Також звертаємо Вашу увагу, що вимога, яка міститься у п.2 Розділу VII ТД, щодо надання гарантійних листів у довільній формі НЕ СУПЕРЕЧИТЬ п.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно якої Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації та дозволяє подавати тендерну пропозицію в електронному вигляді, згідно з умовами Тендерної документації та ЗУ «Про публічні закупівлі».
При цьому в інформації щодо надання в складі тендерної пропозиції листа згоди на проведення експертизи відсутня інформація, що зразок є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Враховуючи вищезазначене Вашу вимогу залишено без задоволення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.06.2021 11:59
Вимога
Є відповідь
Надання детальної інформації
Номер:
a8868ffa081a419dabd60f249bbdaf66
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-30-001082-c.c5
Назва:
Надання детальної інформації
Вимога:
У відповідності до ч.3 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", просимо надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ПП "Аллен-бізнес" умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 21.07.2021 11:21
Дата подачі:
20.07.2021 12:51
Вирішення:
Доброго дня! З приводу Вашого звернення надаємо додаткову інформацію.
За результатами опрацювання тендерної пропозиції приватного підприємства «АЛЛЕН-БІЗНЕС», встановлено:
а) учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, зокрема:
Підпунктом 1.3. пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено зокрема, що якщо строк (термін) дії документів, наданих у складі тендерної пропозиції, спливає до моменту закінчення строку дії договору, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати підтвердження-зобов’язання (довідка, лист довільної форми, або інший підтверджуючий документ за підписом уповноваженої особи Учасника) щодо їх повторного отримання або продовження терміну їх дії на весь період строку дії договору.
Пунктом 2 розділу ІІІ тендерної документації передбачено зокрема, що тендерна пропозиція супроводжується документом що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції (електронна страхова гарантія/електронна банківська гарантія).
У складі тендерної пропозиції приватного підприємства «АЛЛЕН-БІЗНЕС» надано зокрема, гарантію від 18.06.2021 № 202411/19-76/119.
Відповідно до інформації, зазначеної в гарантії, дата закінчення строку дії гарантії: 13.11.2021 року.
Відповідно до підпункту 11.1 пункту XI «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» проекту договору Додатку 4 тендерної документації –« Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання СТОРОНАМИ і діє до 31 грудня 2021 року».
Виходячи з вищевказаного, слід зазначити, що строк дії гарантії від 18.06.2021 № 202411/19-76/119 закінчується раніше строку дії договору, а отже приватним підприємством «АЛЛЕН-БІЗНЕС» необхідно було надати довідку, лист довільної форми, або інший підтверджуючий документ за підписом уповноваженої особи Учасника в якому зазначалась інформація щодо їх повторного отримання або продовження терміну їх дії на весь період строку дії договору.
Про те, у складі тендерної пропозиції приватного підприємства «АЛЛЕН-БІЗНЕС» вказаний документ з відповідною інформацією відсутній.
Як наслідок, тендерна пропозиція приватного підприємства «АЛЛЕН-БІЗНЕС» не відповідає вимогам підпункту 1.3. пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Пунктом 4 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 140 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція, дійсна на коротший період, відхиляється Замовником як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Учаснику необхідно надати документальне підтвердження строку дії тендерної пропозиції.
У складі тендерної пропозиції приватного підприємства «АЛЛЕН-БІЗНЕС» відсутнє документальне підтвердження строку дії тендерної пропозиції.
Отже, тендерна пропозиція приватного підприємства «АЛЛЕН-БІЗНЕС» не відповідає вимогам пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації.
Пунктом 2 розділу VIІ тендерної документації передбачено, що витрати, пов'язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції учасник несе самостійно.
На підтвердження не включення вказаних витрат в ціну тендерної пропозиції учасник надає гарантійний лист.
У складі тендерної пропозиції приватного підприємства «АЛЛЕН-БІЗНЕС» відсутній гарантійний лист щодо не включення витрат, пов'язаних з підготовкою та поданням тендерної пропозиції в ціну тендерної пропозиції.
Таким чином, тендерна пропозиція приватного підприємства «АЛЛЕН-БІЗНЕС» не відповідає вимогам пункту 2 розділу VIІ тендерної документації.
Пунктом 1 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання Учасником відомостей про учасника (довідка складається за формою, наданою у Додатку 1).
Пунктом 4. Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання Учасником оригіналу довідки (-ок) виданої банківською(-ми) установою(-ми), в якому (-яких) відкрито рахунок (-ки) Учасника, - датована (-ні) не раніше 10 днів до кінцевої дати подання тендерної пропозиції; у разі наявності кількох рахунків або обслуговування Учасника більш ніж однієї банківською установою – довідка надається кожною установою (на фірмовому бланку банку) за всіма відкритими рахунками.
У складі тендерної пропозиції приватного підприємства «АЛЛЕН-БІЗНЕС» надано, зокрема:
- відомості про учасника від 21.06.2021 № 21/06-01, в якій зазначено зокрема, інформацію про відкриття рахунку IBAN UA053218420000026006053185176 в Київському ГРУ КБ «Приватбанк» м. Київ;
- довідка про відкриття рахунку UA843052990000026003020107660 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК».
Про те, слід зазначити, що довідка про відкриття рахунку IBAN UA053218420000026006053185176 в Київському ГРУ КБ «Приватбанк» м. Київ у складі тендерної пропозиції приватного підприємства «АЛЛЕН-БІЗНЕС» відсутня.
Пунктом 18. Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання Учасником документів, які підтверджують відповідність системи управління якістю виробництва вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2015 (або більш пізня редакція), а також титульний аркуш атестату про акредитацію установи, яка видала документ про відповідність.
У складі тендерної пропозиції приватного підприємства «АЛЛЕН-БІЗНЕС» надано, зокрема: сертифікати на систему управління якістю від 04.12.2020 № UA.CY. 9001.0774-20 та № UA.MQ. 201102.01-20.
Про те, титульний аркуш атестату про акредитацію установи, яка видала документ про відповідність у складі тендерної пропозиції приватного підприємства «АЛЛЕН-БІЗНЕС» відсутній
Виходячи із зазначеного, тендерна пропозиція приватного підприємства «АЛЛЕН-БІЗНЕС» не відповідає вимогам пунктів 1, 4 та 18 Додатку 2 до тендерної документації.
б) тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, зокрема:
Відповідно до пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим тендерною документацією у Додатку 3.
Підпунктом 16.1 пункту 16 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання Учасником процедури закупівлі листа, що містить інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у тендерній документації. Дана інформація повинна відповідати технічним вимогам замовника встановленим в Додатку 3 тендерної документації.
На підтвердження інформації, Учасник повинен надати копії наступних документів, зокрема:
- декларація виробника з повним переліком матеріалів, з яких виготовляється предмет закупівлі ;
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі. Висновок має містити перелік показників (щільність, склад) основних та підкладкових матеріалів з посиланням на номер та дату протоколу випробувань матеріалів;
- копій протоколів випробувань на основну тканину, підкладочну тканину та утеплювач..
- декларація виробника з повним переліком матеріалів, з яких виготовляється предмет закупівлі .
У складі тендерної пропозиції приватного підприємства «АЛЛЕН-БІЗНЕС» відсутній протокол випробувань на тканину вітровки до куртки утепленої.
Крім того:
- в декларації виробника не вірно вказано склад тканини верху (не відповідає результатам протоколів);
- у висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи поверхнева щільність підкладки бавовняної не відповідає вимогам тендерної документації, відсутні посилання на номер i дату протоколів випробувань матеріалів;
- в декларації виробника не зазначено повний перелік матеріалів, з яких виготовлено виріб.
Як наслідок, тендерна пропозиція приватного підприємства «АЛЛЕН-БІЗНЕС» не відповідає вимогам підпункту 16.1. пункту 16 Додатку 2 та Додатку 3 до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено