• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Рідинний хромато-масспектрометр з потрійним квадруполем

Завершена

34 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 172 500.00 UAH
Номер: ac9ae230ed4f4635a3f31d91abf383d4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-01-11-000073
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.01.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 11.01.2022 16:34 - 02.02.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 11.01.2022 № 2 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 67 UA-2021-04-29-004927-a 29.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, dasabulanmonitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту дев’ятнадцятого частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності надання роз’яснень на вимоги учасника установлено порушення вимог частини третьої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Медсі» та ТОВ НВП «Аллхім-сервіс»» установлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання Договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 січня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень на вимоги учасника, стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Національного антидопінгового центру (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 29.04.2021 № 04/4 (із змінами від 13.05.2021 № 04/5) (далі – тендерна документація), вимоги про усунення порушень товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія кит діджитал» (далі – ТОВ «Компанія кит діджитал») від 18.06.2021 та від 23.06.2021, роз’яснення Замовника від 23.06.2021, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 15.07.2021 № 16219-р/пк-пз та від 10.08.2021 № 18346-р/пк-пз, протокол розгляду тендерних пропозицій від 26.07.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 16.08.2021, тендерні пропозиції ТОВ «Компанія кит діджитал», товариства з обмеженою відповідальністю «Медсі» (далі – ТОВ «Медсі»), товариства з обмеженою відповідальністю «НВП «Аллхім-сервіс»» (далі – ТОВ «НВП «Аллхім-сервіс»»), протокол розкриття тендерних пропозицій від 16.08.2021, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 11.06.2021, протокол засідання тендерного комітету від 17.08.2021 № 01/8, повідомлення про намір укласти договір від 17.08.2021, договір про закупівлю від 01.09.2021 № 49 (далі – Договір). Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами здійсненого моніторингу процедури закупівлі установлено, що тендерна документація Замовника не містить приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасником не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту дев’ятнадцятого частини другої статті 22 Закону. Крім того, за результатами моніторингу установлено, що Замовник на вимогу про усунення порушень ТОВ «Компанія кит діджитал» від 23.06.2021 не надав у п’ятиденний термін з дня її надходження через електронну систему закупівель відповідь, чим порушено вимоги частини третьої статті 31 Закону. Також, за результатами моніторингу установлено, що Замовник установив інші вимоги до учасників, зокрема, у підпункті 4 пункту 3 додатку 3 до тендерної документації установлено вимогу щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції довідки в довільній формі про надання згоди на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» (далі – Довідка) або відповідно до взірця (лист-згода на обробку персональних даних), що наведений в додатку 4 до тендерної документації, які повинні бути підписана особами, щодо яких подано інформацію, визначену відповідно до Закону. Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Медсі» не надано Довідки або листа-згоди на обробку персональних даних Мамедова Сергія Геннадійовича та Мороза Валерія В’ячеславовича, відомості про яких містяться у довіреності акціонерного товариства «Комерційний банк «Глобус» від 08.02.2021 б/н, чим не дотримано вимоги підпункту 4 пункту 3 додатку 3 до тендерної документації. Аналогічно, у складі тендерної пропозиції ТОВ «НВП «Аллхім-сервіс»» не надано Довідки або листа-згоди на обробку персональних даних Хотиненка Ярослава Ярославовича, відомості про якого містяться в протоколах загальних зборів учасників ТОВ «НВП «Аллхім-сервіс»» від 17.01.2017 № 1/17, від 02.02.2017 № 3, від 18.02.2020 № 1/20, Мацко Олени Олександрівни, відомості про яку містяться в протоколі загальних зборів учасників ТОВ «НВП «Аллхім-сервіс»» від 17.01.2017 № 1/17, Новікової Ірини Володимирівної, відомості про яку містяться в довіреності акціонерного товариства «Банк січ» від 25.08.2021 № 505/2021, чим не дотримано вимоги підпункті 4 пункту 3 додатку 3 до тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників ТОВ «Медсі» та ТОВ «НВП «Аллхім-сервіс»», як такі, що не відповідають встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та допустив їх до оцінки.
Період усунення порушень: 31.01.2022 17:19 - 15.02.2022 00:00
Дата публікації висновку: 31.01.2022 17:19

Оскарження висновку в суді

Опис: Поданий позов на рішення Держаудитслужби
Дата публікації: 17.02.2022 14:44

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Лист-заперечення висновку Держаудитслужби
Дата публікації звіту: 07.02.2022 21:59

Запити/Пояснення