-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 2
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт пішохідних доріжок на території парку «26 вересня 1943 року» по вул. Остроградського в смт. Козельщина Козельщинського району Полтавської області»
Завершена
2 392 425.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 962.13 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 962.13 UAH
Номер:
230a8454e23246938b72b3c9eb13454a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-04-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.12.2021 00:00
Період моніторингу:
04.01.2022 14:22 - 27.01.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
31.12.2021 № 574
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно –
східного офісу Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 31.12.2021 № 574
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2021-04-29-003192-a 29.04.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник Управління Північно –
східного офісу Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; розгляду тендерних пропозицій; відповідності тендерної документації вимогам Закону; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності укладання договору; своєчасності надання відповіді замовником на запитання до процедури, своєчасності надання відповіді замовником на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 січня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність укладання договору, своєчасність надання відповіді замовником на запитання до процедури, своєчасність надання відповіді замовником на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Козельщинської селищної ради (далі – замовник) на 2021 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету замовника від 29.04.2021 № 36; запитання учасника процедури закупівлі від 30.04.2021 та відповідь замовника від 04.05.2021; скарга до процедури UA-2021-04-29-003192-a.b1 від 04.05.2021 ПП «ПЕРША УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ»; рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) від 30.06.2021 №14712-р/пк-пз; протокол розгляду тендерних пропозицій; тендерну пропозицію учасника ПП «ПЕРША УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ»; вимога про усунення невідповідностей до 21.05.2021 ПП «ПЕРША УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ»; тендерну пропозицію учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ»; тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛІММ-БУД»; тендерну пропозицію учасника ТОВ «БУДТРОН» протокол засідання тендерного комітету замовника від 08.07.2021 № 74; протокол засідання тендерного комітету замовника від 13.07.2021 № 75; протокол засідання тендерного комітету замовника від 13.07.2021 № 77; повідомлення про намір укласти договір від 13.07.2021; договір про закупівлю від 02.08.2021 № 434 на суму 2383000,00 грн. (з ПДВ) із ТОВ «БУДТРОН», додаткова угода від 09.08.2021 № 1; додаткова угода від 18.08.2021 № 2.
В ході моніторингу спрацював автоматичний індикатор ризику RISK-1-7 «Перевищення строку розгляду тендерної пропозиції, яку за результатами оцінки визначено найбільш економічно вигідною». Дане питання не розглядалось в ході моніторингу, так як було предметом розгляду Органом оскарження.
В ході моніторингу спрацював автоматичний індикатор ризику RISK-2-16 «Відмова переможця від підписання договору». Так, відповідно до даних веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено ПП «ПЕРША УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ». Згідно протоколу засідання тендерного комітету замовника від 08.07.2021 № 74, було виявлено невідповідності в документах учасника на підтвердження кваліфікаційних критеріїв. Замовником оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей до 21.05.2021 ПП «ПЕРША УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ». В свою чергу учасник 21.05.2021 надав вищевказані документи тим самим усунувши невідповідності. Згідно протоколу засідання тендерного комітету замовника від 08.07.2021 № 74 замовник визначив ПП «ПЕРША УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» переможцем процедури відкритих торгів та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір.
Разом з тим відповідно до протоколу засідання тендерного комітету замовника від 13.07.2021 № 75 замовник після перевірки відповідності учасника на вимоги пункту 13 частини першої статі 17 Закону, виявив, що учасник ПП «ПЕРША УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. Таким чином тендерна пропозиція учасника ПП «ПЕРША УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» буда відхилена.
Також в ході моніторингу спрацював автоматичний індикатор ризику RISK-2-4-1 «Замовник відхилив тендерні пропозиції всіх учасників під час закупівлі робіт, крім переможця». Дані веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що 17 травня 2021 року відбувся аукціон, в якому прийняли участь наступні учасники: ПП «ПЕРША УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» (первинна пропозиція - 2064002,40 грн, остаточна пропозиція - 1918620,00 грн), ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ» (первинна пропозиція - 2099909,20 грн, остаточна пропозиція - 1919000,00 грн), ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛІММ-БУД» (первинна пропозиція - 2287386,47 грн, остаточна пропозиція - 1920000,00 грн), ТОВ «БУДТРОН» (первинна пропозиція - 2383000,00 грн, остаточна пропозиція - 2383000,00 грн). Найбільш економічно вигідною пропозицією визнано ПП «ПЕРША УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», згідно до протоколу засідання тендерного комітету замовника від 13.07.2021 № 75 замовник після перевірки відповідності учасника на вимоги пункту 13 частини першої статі 17 Закону, виявив, що учасник ПП «ПЕРША УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів, таким чином тендерна пропозиція була відхилена замовником.
При розгляді наступної тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ» згідно протоколу засідання тендерного комітету замовника від 13.07.2021 № 77 також була відхилена, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим умовам щодо предмета закупівлі, а саме учасником в тендерній пропозиції не надано (пункт 2.8 додаток 3 тендерної документації) копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки Державної служби з питань праці або довідку у довільній формі із посиланням на відповідні пункти та статті нормативних документів та/або законів та/або розпоряджень, тощо, в яких визначено, що для виконання робіт які є предметом закупівлі не потрібно отримувати відповідний дозвіл та не надано (пункт 1 розділ 2 додаток 5 тендерної документації) графік виконання робіт, складений відповідно до чинних Державних будівельних норм.
При розгляді наступної тендерної пропозиції ТОВ «ЛІММ-БУД» згідно протоколу засідання тендерного комітету замовника від 13.07.2021 № 77 також була відхилена, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим умовам щодо предмета закупівлі. Дані вед-порталу Уповноваженого органу свідчать, що учасником в тендерній пропозиції не надано (пункт 2.8 додаток 3 тендерної документації) копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки Державної служби з питань праці або довідку у довільній формі із посиланням на відповідні пункти та статті нормативних документів та/або законів та/або розпоряджень, тощо, в яких визначено, що для виконання робіт які є предметом закупівлі не потрібно отримувати відповідний дозвіл та не надано (пункт 1 розділ 2 додаток 5 тендерної документації) графік виконання робіт, складений відповідно до чинних Державних будівельних норм.
Розглянувши наступну тендерну пропозицію ТОВ «БУДТРОН» замовником згідно протоколу засідання тендерного комітету від 13.07.2021 № 77 визнано останнього переможцем процедури закупівлі.
За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та переможцем ТОВ «БУДТРОН» укладено договір про закупівлю від 02.08.2021 № 434 на суму 2383000,00 грн. (з ПДВ).
В подальшому між замовником та переможцем укладено додаткову угоду від 09.08.2021 № 1 про внесення змін до додатку 2 до договору від 02.08.2021 № 434 («Графік виконання будівельно-монтажних робіт ДСТУ Б.Д.1.1 -1 :2013 «Капітальний ремонт пішохідних доріжок на території парку «26 вересня 1943 року» по вул. Остроградського в смт. Козельщина, Козельщинського району Полтавської обласіі») та внесення змін до пункту 2 додатку 3 до договору від 02.08.202I № 434 (План фінансування робіт об'єкту «ДСТУ Б.Д.1 . 1 -1 :2013 «Капітальний ремонт пішохідних доріжок на територіі парку «26 вересня 1943 року». по вул. Остроградського в смт. Козельщина Козельщинського району Полтавської області»). Також, між замовником та переможцем укладено додаткову угоду від 18.08.2021 № 2 про внесення змін в додатку 1 до договору від 02.08.2021 № 434 («Договірна ціна на виконання будівельно-монтажних робіт ДСТУ Б.Д.1.1-12013 «Капітальний ремонт пішохідних доріжок на території парку «26 вересня 1943 року» по вул. Остроградського в смт. Козельщина Козельщинського району Полтавської області»).
Період усунення порушень:
25.01.2022 15:47 - 29.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
25.01.2022 15:47
Запити/Пояснення
Номер:
a85526c5134548d7b43896d9cfe2900d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
13.01.2022 14:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.01.2022 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 2392 425,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-04-29-003192-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
- яким чином забезпечено виконання вимог Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» в частині формування очікуваної вартості предмету закупівлі?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
80a17d218831448cb549795182c99795
Назва:
Надання поясненя на запит
Дата опублікування:
18.01.2022 18:11
Опис:
На запит Державної аудиторської сужби України ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ , повідомляємо, що для забезпечення виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення було оприлюднено інформацію та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) на власному веб-сайті 30.04.2021 року . Додаємо посилання на веб-сайт : https://gromada.org.ua/gromada/kozelshynska/news/1642514042/
Додатки : обгрунтування з сайту.docx; обгрунтування1.doc
Щодо виконання вимог Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» для формування очікуваної вартості предмету закупівлі керувалися робочим проєктом "Зведений кошторис розрахунків вартості будівництва. Кошторисна документіція" а саме Форма № 5 "Зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт пішохідних доріжок на території парку «26 вересня 1943 року» по вул. Остроградського в смт. Козельщина Козельщинського району Полтавської області», Експертним звітом та Формою №3-П Кошторис №1-50.20 на збір вихідних і передпроєктні роботи під час виконання проєктних робіт по об'єкту: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт пішохідних доріжок на території парку «26 вересня 1943 року» по вул. Остроградського в смт. Козельщина Козельщинського району Полтавської області»
;Формою № 2-П Кошторис №2-50.20 на використання проєктних робіт;Формою № 3-П Кошторис на використання робіт з авторського нагляду. Усі додатки додаються.