-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
45310000-3 Електромонтажні роботи (Послуги з монтажу і установки пожежної сигналізації)
Завершена
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Номер:
409189ff6f7e44e38ec18d41f8657d91
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-29-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.06.2022 00:00
Період моніторингу:
30.06.2022 11:44 - 22.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.06.2022 № 22-З (зі змінами)
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
29.06.2022 № 22-З (зі змінами)
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11. UA-2021-04-29-002086-a, 29.04.2021, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення: абзацу десятого частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону; відповідності тендерної документації та внесення змін до неї вимогам Закону; дотримання законодавства при укладанні договору; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді замовником на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відображення закупівлі у річному плані; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», в редакції, що діяла на момент проведення відкритих торгів (далі – Закон); відповідності тендерної документації та внесення змін до неї вимогам Закону; дотримання законодавства при укладанні договору; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді замовником на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Драбинівської сільської ради Новосанжарського району Полтавської області (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 28.04.2021 № 48, зі змінами, затвердженими протокольним рішенням уповноваженої особи замовника від 13.05.2021 № 53; питання учасників щодо процедури закупівлі та відповіді замовника, оприлюднені в електронній системі закупівель; протокол розкриття тендерних пропозицій від 24 травня 2021; тендерні пропозиції ТОВ «Антарес-3000» та ТОВ «ПРОТИПОЖЕЖНІ ТЕХНОЛОГІЇ»; протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОТИПОЖЕЖНІ ТЕХНОЛОГІЇ» від 28.05.2021 № 54; протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця від 10.06.2021 № 57; повідомлення про намір укласти договір; договір про надання послуг від 29.06.2021 № 29, укладений з переможцем ТОВ «Антарес-3000» на суму 288000,00 грн. (з ПДВ).
Моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовником на порушення абзацу десятого частини першої статті 10 Закону не оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю у встановлений Законом термін.
Так, абзацом десятим частини першої статті 10 Закону визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору про закупівлю − протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
Моніторингом даного питання встановлено, що за результатами процедури закупівлі між Замовником та переможцем ТОВ «Антарес-3000» (далі – Постачальник, Виконавець) укладений договір від 29.06.2021 № 29 на суму 288000,00 грн. (з ПДВ) (далі − Договір).
Згідно пункту 9.1 Договору останній набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31 грудня 2021 року, у частині розрахунків – до повного його виконання.
Пунктом 3.1 Договору передбачено, що розрахунки за договором проводяться протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня підписання Сторонами відповідних актів прийому наданих послуг шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця.
Відповідно до даних Єдиного порталу використання публічних коштів (spending.gov.ua) замовником 20.09.2021 здійснена оплата 288000,00 грн (з ПДВ) за роботи, що відповідає сумі укладеного договору, згідно акту виконаних робіт від 16.09.2021 № 1.
Таким чином, Договір є повністю виконаним як Замовником, так і Постачальником. З урахуванням викладеного, Замовник мав на виконання норм абзацу десятого частини першої статті 10 Закону впродовж трьох днів з дня закінчення строку дії договору (31.12.2021) або виконання договору (20.09.2021) оприлюднити звіт про виконання договору про закупівлю, що станом на дату початку моніторингу (29.06.2022) не забезпечено Замовником.
В ході моніторингу органом державного фінансового контролю через електронну систему закупівель 30.06.2022 надано запит замовнику щодо причин не оприлюднення звіту про виконання договору.
Так, нормами частини п’ятої статті 8 Закону передбачено, що протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Замовником в ході моніторингу (04.07.2022), в електронній системі закупівель надано пояснення на запит наступного змісту: «Договір №29 від 29.06.2021 року виконано. Звіт про виконання договору розміщено в електронній системі закупівель», при цьому в електронній системі закупівель оприлюднено «Звіт про виконання договору про закупівлю UA-2021-04-29-002086-a Дата формування звіту: 04 липня 2022».
Тобто вищезазначене у висновку порушення замовником усунуто в ході моніторингу шляхом розміщення звіту про виконання договору в електронній системі закупівель. Вказане підтверджується відомостями електронної системи закупівель.
Період усунення порушень:
11.07.2022 18:36 - 26.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
11.07.2022 18:36
Запити/Пояснення
Номер:
14fba1afb0cf4fbaabafc4e1f329043e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.06.2022 12:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.07.2022 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи, очікуваною вартістю 300000,00 гривень. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-04-29-002086-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із таких питань:
Відповідно до пункту 3.1 договору купівлі-продажу від 29.06.2021 № 29 «Розрахунки за цим договором проводяться протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня підписання Сторонами відповідних актів прийому наданих послуг…». Згідно відомостей сайту https://spending.gov.ua/ замовником 20.09.2021 здійснена оплата за роботи, що відповідає сумі укладеного договору.
Прошу пояснити причину не оприлюднення звіту про виконання договору.
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.