-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
45310000-3 Електромонтажні роботи (Послуги з монтажу і установки пожежної сигналізації)
Завершена
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження:
29.04.2021 14:30 - 17.05.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога скасування рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ "ПРОТИПОЖЕЖНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
Номер:
85b881662fdb48018a9f7450402f8b25
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-29-002086-a.b2
Назва:
Вимога скасування рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ "ПРОТИПОЖЕЖНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
Вимога:
Шановний Замовник, ТОВ "ПРОТИПОЖЕЖНІ ТЕХНОЛОГІЇ", як учасник у рамках проведення відкритих торгів, щодо закупівлі за предметом згідно коду ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи (Послуги з монтажу і установки пожежної сигналізації) не погоджується з рішенням замовника про відхилення нашої пропозиції.
Звертаємо увагу, що згідно з пп. 1 п. 3 Постанови КМУ «Про реалізацію експериментального проєкту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03.2020 р. №193 (далі -Постанова), удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 Постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної ідентифікації, електронної взаємодії, та автентифікації фізосіб, юридичних осіб, а також представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри. Відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови, з 7 листопада 2020 року по 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати Удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Згідно з існуючим законодавством з 1 січня 2022 року приватні суб'єкти господарювання зобов'язані будуть використовувати КЕП виключно на захищених носіях особистих ключів. Що означає, що Учасник ТОВ "ПРОТИПОЖЕЖНІ ТЕХНОЛОГІЇ" виконав вимоги законодавства.
Вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ "ПРОТИПОЖЕЖНІ ТЕХНОЛОГІЇ" як таку, що не відповідає вимогам чинного законодавства України та Закону України «Про публічні закупівлі». У разі ігнорування даної вимоги змушені будемо звертатися з відповідним зверненням до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.PDF 31.05.2021 09:19
Дата подачі:
31.05.2021 09:19
Вирішення:
Шановний Учасник! Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель листом від 10.02.2021 №20-29/06-1616-пз було здійснено запит до Міністерства цифрової трансформації України щодо надання роз'яснення, зокрема, чи може підпис вважатись кваліфікованим електронним підписом, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип носія – незахищений, тип підпису – удосконалений.
Листом від 16.02.2021 №1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомило, зокрема, що якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису «удосконалений», то такий підпис не може вважатись кваліфікованим.
Враховуючи наведене, а також інформацію, зазначену у листі Міністерства цифрової трансформації України, Пропозиція ТОВ «ПРОТИПОЖЕЖНІ ТЕХНОЛОГІЇ» не містить саме кваліфікований електронний підпис, як того вимагала тендерна документація.
Враховуючи вище викладене, ТОВ «ПРОТИПОЖЕЖНІ ТЕХНОЛОГІЇ» не відповідає вимогам, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону, а тендерна пропозиція ТОВ "ПРОТИПОЖЕЖНІ ТЕХНОЛОГІЇ" була відхилена правомірно.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Скасована
Огляд об’єктів
Номер:
0c7a4cf388e94e13aa07c82a4c55d536
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-29-002086-a.c1
Назва:
Огляд об’єктів
Скарга:
Доброго дня, Шановний Замовник! В тендерній документації зазначена вимога "Огляд об’єктів Учасником перед подачею пропозиції є обов’язковий". Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.docx 14.05.2021 09:19
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
17.05.2021 00:00