-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Комп’ютерний томограф, НК 024:2019 код 37618 – Система рентгенівської комп’ютерної томографії всього тіла, ДК 021:2015: 33115000-9 Томографічне обладнання)
Завершена
30 020 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 150 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 150 100.00 UAH
Номер:
1d2632a943f440db8ca76deea889e6b0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-06-000060
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.08.2021 00:00
Період моніторингу:
06.08.2021 14:35 - 01.09.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.08.2021 № 265
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови з питань
цифрового розвитку, цифрових
трансформацій і цифровізації Дмитро ШЕВЧУК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1
UА-2021-04-29-006159-c
29.04.2021
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень до процедури, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень до процедури, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту охорони здоров’я населення Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, звернення про надання роз’яснень щодо тендерної документації, відповідь Замовника на звернення, тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «ФОРАМЕД» (далі – ТОВ «ФОРАМЕД»), «Укр Мед Сервіс» (далі – ТОВ «Укр Мед Сервіс»), «ЕКВІПМЕД» (далі – ТОВ «ЕКВІПМЕД»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 09.07.2021, повідомлення про намір укласти договір від 16.07.2021, договір про закупівлю від 29.07.2021 № 1, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 17.08.2021.
Період усунення порушень:
27.08.2021 16:33 - 02.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
27.08.2021 16:33
Запити/Пояснення
Номер:
d2a025e94e1c4219ac7c950d91487dd9
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
13.08.2021 14:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі візуалізаційного обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-29-006159-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
f27fd5c9b19f412d8a71be2aacdacf9d
Назва:
Пояснення на Запит выд 13.08.2021
Дата опублікування:
17.08.2021 15:04
Опис:
Розмір бюджетного призначення за процедурою закупівлі ДК 021:2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Комп’ютерний томограф, НК 024:2019 код 37618 – Система рентгенівської комп’ютерної томографії всього тіла, ДК 021:2015: 33115000-9 Томографічне обладнання) визначено рішенням Дніпровської міської ради від 16.12.2020 № 13/1-2 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2021 рік» зі змінами за КПКВК 0712152 «Інші програми та заходи у сфері охорони здоров’я» відповідно до бюджетного запиту на 2021 рік для забезпечення діяльності медичних закладів з надання вторинної медичної допомоги.
Технічні, якісні характеристики обладнання формувалися виходячи з потреби закладу в переоснащенні сучасним обладнанням, враховуючи побажання лікарів та базуючись на моделях даного обладнання існуючих на ринку з міркувань сучасності моделі, вдалого дизайну з поєднанням інноваційних технологій. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі https://dniprozdrav.gov.ua/upload/iblock/1b6/1b631e26cc3ff103cefb423e62c17476.pdf
Очікувана вартість визначена на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та згідно комерційних пропозицій, отриманих у відповідь на направлені запити цінових пропозицій офіційним постачальникам даного обладнання.