• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Аксесуари для одягу

Завершена

3 685 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 669.00 UAH
Номер: 764342195e104205a309870e436e8dd3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-09-03-000083
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.09.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 06.09.2021 14:35 - 28.09.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.09.2021 № 510 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО ЗАТВЕРДЖЕНО наказ Північного офісу Держаудитслужби від 03.09.2021 № 510 Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2021-04-28-001312-c 28.04.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 63) 681-46-81, gomergomer95@hotmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення частини 9 статті 26, частини 16 статті 29,частини 3 статті 31, норми п. 2 та 5 ч. 1 ст. 5 Закону № 922-VIII За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору, умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету від 02.03.2021 (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «ЦЕНТРАЛМЕД», ТОВ «ОПТІТРЕЙД КИЇВ», ФОП Пантелусь Світлана Петрівна, ТОВ «ТДЕ УА», ТОВ «МЕДПРОФІЛЬ» (далі –Переможець лот №2,№3), ТОВ «РОМІНЕКС» (далі – Переможець лот №1), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 24.05.2021 № 214, № 216, № 217, від 25.05.2021 №220, від 31.05.2021 № 241, №242, № 244, від 02.06.2021 № 253, від 07.06.2021 № 260, від 08.06.2021 № 262, від 09.06.2021 № 262,№ 269,№270,повідомлення про намір укласти договір від 09.06.2021, договори від 22.06.2021 № 44/2021/299/2220, № 43/2021/292/2220, від 24.06.2021№ 305/2220, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 09.09.2021. За результатами здійсненого моніторингу встановлено, що Замовником неправомірно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «МЕДПРОФІЛЬ»по ЛОТУ 1 з підстав, зазначених у протоколі від 02.06.2021. Так, підставами для відхилення тендерної пропозиції вказаного учасника було, зокрема: - Відсутність копій договорів на поставку відповідного товару за 2019-2021 роки (відсутні пояснення щодо підстав ненадання договорів) передбачених ТД. - В довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору зазначено суму виконання за договором - 199936,10 грн, а відповідно до договору сума постачання складає - 49680,00 грн. Отже, ТОВ «МЕДПРОФІЛЬ» зазначив в тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку Замовником виявлено згідно з частиною 15 статті 29 Закону № 922-VIII. Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено наступне. Відповідно до 3 частини 1 Додатку 1 ТД, учасник повинен надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про раніше виконані договори на поставку товару із зазначенням предметів договорів, Замовників і їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон). Копії договорів на поставку відповідного товару за 2019−2020 роки (у разі наявності). Враховуючи зазначене, тендерною документацією, складеною Замовником, не було передбачено обов’язкового надання учасниками копій договорів. Крім того, моніторингом установлено, що ТОВ «МЕДПРОФІЛЬ» в складі пропозиції (по Лоту № 1) надано довідку про раніше виконані договори на поставку товару з вказаною сумою 199936,10 грн та договір про виконання аналогічного замовлення з вказаною сумою 49680,00 грн. Відповідно до частини 16 статті 29 та частини 9 статті 26 Закону № 922-VIII, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, а учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Однак, в порушення частини 16 статті 29 № 922-VIII Замовником не надано повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а учасником процедури закупівлі не виправлено невідповідності в інформації та/або документах. Tаким чином,не надавши вимогу про усунення невідповідностей, Замовником неправомірно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «МЕДПРОФІЛЬ»,пропозиція якої була нижчою від пропозиції Переможця на 297 700 гривень. Вищевказане призвело до порушення норми п. 2 та п. 5 ч. 1 ст. 5 Закону № 922-VIII, а саме здійснення закупівлі за принципами максимальної економії, ефективності та пропорційності, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. Поряд з цим, ТОВ «МЕДПРОФІЛЬ» звернувся до Замовника з вимогою за номером UA-2021-04-28-001312-c.b2 надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації. Однак, Замовником не надано відповіді на вищевказану вимогу, чим порушено частину 3 статті 31 Закону № 922-VIII. При цьому, моніторингом установлено, що переможцем торгів по лотах 2, 3амовником обрано ТОВ «МЕДПРОФІЛЬ» зі вказаними невідповідностями, чим порушено норми п. 5 ч. 1 ст. 5 Закону № 922-VIII, в частині принципів об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Період усунення порушень: 30.09.2021 14:42 - 19.10.2021 00:00
Дата публікації висновку: 30.09.2021 14:42

Запити/Пояснення