-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Аксесуари для одягу
Завершена
3 685 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 669.00 UAH
мін. крок: 0% або 669.00 UAH
Номер:
764342195e104205a309870e436e8dd3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-03-000083
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.09.2021 00:00
Період моніторингу:
06.09.2021 14:35 - 28.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.09.2021 № 510
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ Північного офісу
Держаудитслужби
від 03.09.2021 № 510
Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-04-28-001312-c 28.04.2021
дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу встановлено порушення частини 9 статті 26, частини 16 статті 29,частини 3 статті 31, норми п. 2 та 5 ч. 1 ст. 5 Закону № 922-VIII
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору, умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету від 02.03.2021 (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «ЦЕНТРАЛМЕД», ТОВ «ОПТІТРЕЙД КИЇВ», ФОП Пантелусь Світлана Петрівна, ТОВ «ТДЕ УА», ТОВ «МЕДПРОФІЛЬ» (далі –Переможець лот №2,№3), ТОВ «РОМІНЕКС» (далі – Переможець лот №1), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 24.05.2021 № 214, № 216, № 217, від 25.05.2021 №220, від 31.05.2021 № 241, №242, № 244, від 02.06.2021 № 253, від 07.06.2021 № 260, від 08.06.2021 № 262, від 09.06.2021 № 262,№ 269,№270,повідомлення про намір укласти договір від 09.06.2021, договори від 22.06.2021 № 44/2021/299/2220, № 43/2021/292/2220, від 24.06.2021№ 305/2220, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 09.09.2021.
За результатами здійсненого моніторингу встановлено, що Замовником неправомірно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «МЕДПРОФІЛЬ»по ЛОТУ 1 з підстав, зазначених у протоколі від 02.06.2021.
Так, підставами для відхилення тендерної пропозиції вказаного учасника було, зокрема:
- Відсутність копій договорів на поставку відповідного товару за 2019-2021 роки (відсутні пояснення щодо підстав ненадання договорів) передбачених ТД.
- В довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору зазначено суму виконання за договором - 199936,10 грн, а відповідно до договору сума постачання складає - 49680,00 грн. Отже, ТОВ «МЕДПРОФІЛЬ» зазначив в тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку Замовником виявлено згідно з частиною 15 статті 29 Закону № 922-VIII.
Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено наступне.
Відповідно до 3 частини 1 Додатку 1 ТД, учасник повинен надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про раніше виконані договори на поставку товару із зазначенням предметів договорів, Замовників і їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон). Копії договорів на поставку відповідного товару за 2019−2020 роки (у разі наявності).
Враховуючи зазначене, тендерною документацією, складеною Замовником, не було передбачено обов’язкового надання учасниками копій договорів.
Крім того, моніторингом установлено, що ТОВ «МЕДПРОФІЛЬ» в складі пропозиції (по Лоту № 1) надано довідку про раніше виконані договори на поставку товару з вказаною сумою 199936,10 грн та договір про виконання аналогічного замовлення з вказаною сумою 49680,00 грн.
Відповідно до частини 16 статті 29 та частини 9 статті 26 Закону № 922-VIII, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, а учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Однак, в порушення частини 16 статті 29 № 922-VIII Замовником не надано повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а учасником процедури закупівлі не виправлено невідповідності в інформації та/або документах.
Tаким чином,не надавши вимогу про усунення невідповідностей, Замовником неправомірно відхилено тендерну пропозицію
ТОВ «МЕДПРОФІЛЬ»,пропозиція якої була нижчою від пропозиції Переможця на 297 700 гривень.
Вищевказане призвело до порушення норми п. 2 та п. 5 ч. 1 ст. 5 Закону
№ 922-VIII, а саме здійснення закупівлі за принципами максимальної економії, ефективності та пропорційності, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Поряд з цим, ТОВ «МЕДПРОФІЛЬ» звернувся до Замовника з вимогою за номером UA-2021-04-28-001312-c.b2 надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
Однак, Замовником не надано відповіді на вищевказану вимогу, чим порушено частину 3 статті 31 Закону № 922-VIII.
При цьому, моніторингом установлено, що переможцем торгів по лотах 2, 3амовником обрано ТОВ «МЕДПРОФІЛЬ» зі вказаними невідповідностями, чим порушено норми п. 5 ч. 1 ст. 5 Закону № 922-VIII, в частині принципів об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
30.09.2021 14:42 - 19.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
30.09.2021 14:42
Запити/Пояснення
Номер:
b6022fdb13dc47febfdd0e0b6b93f636
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
07.09.2021 08:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.09.2021 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Номер:
b80ec4b072fc4c1fa348c80cde88adcb
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
09.09.2021 15:24
Опис:
КНП «Київський міський центр нефрології та діалізу» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 07.09.2021 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Аксесуари для одягу» (ДК 021:2015:18420000-9 : Аксесуари для одягу) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-28-001312-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 надає наступні пояснення.
Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі встановлені виходячи з вимог законодавства України щодо якості товарів та технічних описів предметів речового майна. Відповідно до статей 15, 268 Господарського Кодексу України, якість предмета закупівлі, що поставляється, повинна відповідати стандартам, технічним умовам (у разі наявності) іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до їх якості.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника з метою забезпечення безпечних та належних умов праці медичних працівників задля надання кваліфікованої, своєчасної, якісної та ефективної медичної допомоги населенню, з урахуванням вимог законодавства, а саме Наказ МОЗ України від 21.09.2010 N 798 «Про затвердження методичних рекомендацій "Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу» та Наказ МОЗ України від 28.03.2020 № 722 "Організація надання медичної допомоги хворим на коронавірусну хворобу (COVID-19)", та оприлюднено Замовником у тендерній документації згідно з вимогами статей 22 і 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Очікувана вартість закупівлі формувалась відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
У відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було проведено моніторинг цін, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації щодо ціни товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в реєстрі оптово-відпускних цін, в електронній системі закупівель "Prozorro" і т.д.).
Таким чином, враховуючи наявну потребу була запланована та проведена закупівля «Аксесуари для одягу» (ДК 021:2015:18420000-9 : Аксесуари для одягу) (ID: UA-2021-04-28-001312-c).
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне.
Відповідно до положень пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266) передбачений обов’язок головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Так, у відповідності до вимог Бюджетного кодексу України КНП "Київський міський центр нефрології та діалізу" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) являється саме одержувачем бюджетних коштів.
Підсумовуючи вищевикладене та враховуючи той факт, що КНП "Київський міський центр нефрології та діалізу" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) не є бюджетною установою та як наслідок розпорядником бюджетних коштів та беручи до уваги вимоги пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів», КНП "Київський міський центр нефрології та діалізу" не відноситься до суб’єктів, які зобов’язані обов’язково оприлюднювати на офіційному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість предмета закупівлі.
Номер:
dc3b7afbb37d47f2bbabdf9d87b72ce9
Назва:
Про звернення
Дата опублікування:
07.10.2021 15:42
Опис:
У комунальному некомерційному підприємстві «Київський міський центр нефрології та діалізу» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) розглянуто висновок Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Аксесуари для одягу» (ДК 021:2015:18420000-9:Аксесуари для одягу) (ідентифікатор UA-2021-04-28-001312-c) (надалі – Закупівля) та повідомляється.
Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
При цьому відповідно до частини першої статті 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок.
З огляду на викладене, для обчислення перебігу строків необхідно керуватися Цивільним кодексом України, який закріплює загальні положення щодо правильного обчислення строків та визначення початку перебігу строку, а також Законом, в якому визначаються строки, перебіг яких починається після настання певної події, з якою пов’язаний її початок. У такому разі перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язаний її початок, та вважається першим днем для вчинення певної дії, яка має юридичне значення.
Даний висновок Держаудитслужби про результати моніторингу по закупівлі товару «Аксесуари для одягу» (ДК 021:2015:18420000-9:Аксесуари для одягу) (ідентифікатор UA-2021-04-28-001312-c) опубліковано у електронній системі закупівель 30.10.2021.
Тобто, перебіг процесуального строку для надання Замовником відповіді починається з наступного дня після оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку, з урахуванням офіційних вихідних днів.
Відтак, з урахуванням вимог Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», останнім робочим днем для надання відповіді являється 07.10.2021.
Згідно з Висновком Північного офісу Держаудитслужби за результатами здійсненого моніторингу встановлено, що Замовником неправомірно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «МЕДПРОФІЛЬ» по лоту 1 з підстав, зазначених у протоколі від 02.06.2021. Так, підставами для відхилення тендерної пропозиції вказаного учасника було, зокрема: відсутність копій договорів на поставку відповідного товару за 2019-2021 роки (відсутні пояснення щодо підстав ненадання договорів) передбачених ТД; в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору зазначено суму виконання за договором - 199936,10 грн, а відповідно до договору сума постачання складає - 49680,00 грн. Отже, ТОВ «МЕДПРОФІЛЬ» зазначив в тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку Замовником виявлено згідно з частиною 15 статті 29 Закону № 922-VIII.
Так, комунальне некомерційне підприємство «Київський міський центр нефрології та діалізу» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) не погоджується з твердженням контролюючого Органу щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МЕДПРОФІЛЬ» з огляду на наступне.
Частиною 3 Додатку № 1 Тендерної документації Замовника на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, зокрема щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, учасники повинні були надати у складі тендерної пропозиції (завантаження на електронний майданчик) довідку у довільній формі, що містить інформацію про раніше виконані договори на поставку товару із зазначенням предметів договорів, замовників і їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон), а також копії договорів на поставку відповідного товару за 2019-2020 роки (у разі їх наявності).
У змісті довідки, складеної у довільній формі, міститься інформація про раніше виконані договори учасника ТОВ «МЕДПРОФІЛЬ», а саме аналогічний договір на закупівлю ДК 021:2015: 18420000-9 Аксесуари для одягу від 25.02.2021 № 11/2021 на суму 199936,10 грн, укладений між ТОВ «МЕДПРОФІЛЬ» та комунальним некомерційним підприємством «Консультативно-діагностичний центр Солом’янського району».
ТОВ «МЕДПРОФІЛЬ», як учасником, у складі тендерної пропозиції надано (завантажено на електронний майданчик) копію договору, у якому відповідно до пункту 3 ціна даного Договору становить у 49 680,00 грн.
Вказані невідповідності, які мають розбіжність у наданих документах тендерної пропозиції прямо вказують на надання саме недостовірної інформації, яка є суттєвої при визначені результатів процедури закупівлі.
Таким чином, Замовником було прийнято рішення щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ «МЕДПРОФІЛЬ» згідно з частиною 15 статті 29 Закону.
Разом з тим, слід зазначити, що вимога Північного офісу Держаудитслужби про зобов`язання замовника розірвати укладений за результатами проведеної закупівлі договір суперечить законодавству України та може призвести до порушення Замовником норм чинного законодавства у сфері договірних відносин.
Так, висновок, складений за наслідками моніторингу закупівель є індивідуально-правовим актом, оскільки його виконання має безпосередній вплив на права і обов`язки Замовника, а також на права та обов`язки переможця закупівлі.
Відповідно до статті 193 Господарського кодексу України суб’єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов’язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов’язання – відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться.
Зазначене також кореспондується з нормами ст. ст.525, 526 Цивільного кодексу України.
Відповідно до статті 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим.
Окрім того, вимога розірвати договір, який виконується сторонами, може призвести до безпідставного порушення майнових прав господарюючих суб`єктів - сторін договору. За умови того що договір виконується, товар поставлений, підстави передбачені чинними нормативно-правовими актами щодо розірвання договору - відсутні.
За загальним правилом розірвання договору в односторонньому порядку можливе лише за умови неналежного виконання умов договору іншою стороною і коли це прямо передбачено законодавством.
У той же час, рішення щодо розірвання укладеного договору, призведе до порушення прав та інтересів третьої особи – ТОВ «РОМІНЕКС» та матиме негативні наслідки для репутації Замовника, що є непропорційним у співвідношенні з виявленими недоліками.
Замовник наголошує, і те, що учасники торгів перебували у рівних умовах та встановлені статтею 3 Закону № 922-VІІІ принципи здійснення закупівель не були порушені. Та Законом встановлена необхідність чіткого дотримання учасниками торгів вимог, визначених у тендерній документації, а також необхідності підтверджувати відповідність учасника кваліфікаційним вимогам саме тими документами, які визначені у такій документації.
Крім того, пунктом 2 оскаржуваного Висновку вказано, що за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначені предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIIІ, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору, умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
У свою чергу зазначаємо, що на момент прийняття висновку про результати моніторингу закупівлі, вказана закупівля перебувала в статусі «Завершена». На даному етапі Замовник не має будь-яких технічних можливостей усувати виявлені порушення або відмінити процедуру закупівлі.
Натомість будь-які обставини, що свідчили б про невиконання взятих на себе зобов’язань за договором зі сторони ТОВ «РОМІНЕКС» - відсутні. У Замовника не має законних підстав для розірвання договору в односторонньому порядку.
Водночас, вимога про розірвання договору в судовому порядку може бути пред’явлена зацікавленою стороною в разі істотного порушення умов договору іншою стороною. У свою чергу, ТОВ «РОМІНЕКС» не порушувались істотні умови укладеного договору.
Отже вимога, щодо розірвання договору є такою, що суперечить основному принципу цивільного права - свободи договору та не є такою, яку можливо виконати без порушення прав сторін Договору. Дана вимога про розірвання договору є недопустимою, оскільки не має під собою правового підґрунтя. Договір укладено в строки та у повній відповідності до норм Цивільного та Господарського кодексу України, з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з вищевикладеним, у комунального некомерційного підприємства «Київський міський центр нефрології та діалізу» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) відсутні правові підстави для розірвання укладеного з ТОВ «РОМІНЕКС» договору.
Просимо врахувати.