-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Аксесуари для одягу
Завершена
3 685 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 669.00 UAH
мін. крок: 0% або 669.00 UAH
Період оскарження:
28.04.2021 10:54 - 10.05.2021 00:00
Вимога
Без відповіді
Вимога
Номер:
c9c0cdff313b490383d76c5c1b3344b8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-28-001312-c.b2
Назва:
Вимога
Вимога:
Ми, Товариство з обмеженою діяльністю «Медпрофіль», не погоджуємось з рішенням про відхилення пропозиції ТОВ «Медпрофіль» тендерного комітету , затвердженим протоколом засідання № 253 від 02.06.2021 року, замовника Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський центр нефрології та діалізу» Виконавчого органу Київської міської ради Київської міської державної адміністрації по предмету закупівлі ДК 021:2015 18420000-9 — Аксесуари для одягу, оголошення № UA-2021-04-28-001312-c
А саме:
1) Додаток 1 п.3 таблиці до тендерної документації містив вимогу щодо надання:
«Довідки у довільній формі, що містить інформацію про раніше виконані договори на поставку товару із зазначенням предметів договорів, замовників і їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон). Копії договорів на поставку відповідного товару за 2019−2020 роки (у разі наявності).»
Ми, надали інформацію та копію договору за 2021рік.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Медпрофіль» було створено у жовтні 2020 року і надати договір за 2019-2020 р. із визначеним предметом закупівлі неможливо, тому що в даний період ми ще не вели діяльність. Натомість ми надали договір з аналогічним предметом закупівлі за 2021р., чим підтвердили поставку відповідного товару.
Вимогами тендерної документації передбачено надання копій договорів у разі їх наявності. Тобто надання цих документів не було обов’язковим. У свою чергу ми виконали вимоги стосовно підтвердження факту поставки аналогічного предмету закупівлі.
Тому, просимо переглянути нашу пропозицію та скасувати рішення про відхилення.
2) У довідці про раніше виконані договори на поставку товару, яку потрібно було надати у довільній формі, нами була допущена технічна, формальна, несуттєва помилка (друкарська) у сумі договору. Достовірність суми договору можна перевірити у самому договорі №11/2021 від 25.02.2021року, копію якого вам було надано.
У пункті 2 Розділу V «Перелік формальних несуттєвих помилок» вказано:
«Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.»
Тобто згідно вимог вашої тендерної документації допущення такої помилки не призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника.
Тому, просимо переглянути нашу пропозицію та скасувати рішення про відхилення. У іншому разі ми будемо змушені звернутись до органу оскарження.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 04.06.2021 12:29
Дата подачі:
04.06.2021 12:29
Вимога
Є відповідь
Вимога на рішення Замовника
Номер:
fde0c03cdfcf4951b2cd51dcc80792bf
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-28-001312-c.b1
Назва:
Вимога на рішення Замовника
Вимога:
Щодо відхилення пропозиції:
1. Відсутність документу з назвою сертифікат відповідності: За вимогою Додатку 2 до ТД Загальні вимоги п.1 Учасник повинен надати: Для підтвердження учасник надає копію свідоцтва про державну реєстрацію або копію сертифіката про відповідність медичного виробу вимогам технічного регламенту. Або. Доводимо до Вашого відома, що постанова Кабінету Міністрів України від 09.11.2004 року № 1497 «Про затвердження Порядку державної реєстрації медичної техніки та виробів медичного призначення» втратила чинність. Вищевказаним Технічним регламентом щодо медичних виробів запроваджена процедура оцінки відповідності медичних виробів вимогам Технічного регламенту, після проходження якої виробником складається декларація про відповідність та, в разі необхідності, органом з оцінки відповідності видається сертифікат відповідності. Тому, враховуючи зміни законодавства щодо регламенту, на вимогу ТД або, надано у складі пропозиції декларацію відповідності товару та сертифікат якості. Вимоги ТД дотримано. Інші документи не вимагались . Це не може бути приводом для відхилення.
2. Відповідно до ТД розділу V Оцінка тендерної пропозиції п.3 Інша інформація: 3.3. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
Відповідно до інформації в інструкції щодо класифікації товару вказано, дослівно: п.2) залежно від обробки - текстуровані, текстура наноситься на всю поверхню для оранжевих рукавичок, а в усіх інших кольорах текстуровану поверхню мають лише пальці. Оскільки в ТД немає вимоги щодо кольору рукавичок, ми надали варіант який є з покращеними якостями. Інформація яка вимагалась ТД про текстуру пальців вказана в інструкції до виробу, яка надана в складі пропозиції і на яку посилається Замовник, як аргумент, при відхиленні. Розуміємо, що Замовник навмисно не вимагає про усунення невідповідностей в інформації, які виявив, з метою відхилення пропозиції. Це є упереджені дії з відповідною метою. Відхилення не обґрунтоване та, відповідно, не законне.
3. Інформація, яка вказана в тій самій інструкції до товару (попередження п.5), що матеріал може викликати алергічні реакції у певних осіб – це обов’язкове застереження та інформація яка повинна бути вказана для категорії людей з алергічними реакціями. І таке застереження не може бути приводом для відхилення. Такі самі попередження є в інструкціях учасників,які пройшли кваліфікацію.
4. У складі пропозиції надано два гарантійних листа, які містять повну необхідну інформацію та електронний номер торгу в системі закупівель. Де вказано дослівно: гарантуємо поставити товар Замовнику (Комунальне некомерційне підприємство "Київський міський центр нефрології та діалізу" Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)) у повній кількості, належної якості та з відповідними строками придатності, не менше ніж 75% від загального терміну їх придатності на дату постачання товару згідно оголошення в електронній системі Прозорро UA-2021-04-28-001312-c за предметом закупівлі ЛОТ №2 (Рукавички нітрилові неопудрені нестерильні) код ДК 021:2015 18420000-9 Аксесуари для одягу. Окремо надано лист гарантія щодо термінів. Листи надані в повній відповідності до вимог ТД, в довільній формі, оскільки в ТД відсутні вимоги щодо зразка документу чи окремих вимог до обов’язкових реквізитів до листа гарантії. Тому це не може бути приводом для відхилення.
Враховуючи вищенаведене, наполягаємо переглянути рішення щодо відхилення нашої пропозиції. В разі відмови, змушені скористатись правом подати скаргу на рішення Замовника до Уповноваженого органу (Антимонопольний комітет). Маємо впевненість щодо врегулювання питання з нашим відхиленням. Дякуємо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.05.2021 21:29
Вирішення:
1. Відповідно до додатку 2 до ТД Замовник вимагав: Медичні вироби повинні бути зареєстрованими в Україні згідно з законодавством України. Для підтвердження учасник надає копію свідоцтва про державну реєстрацію або копію сертифіката про відповідність медичного виробу вимогам технічного регламенту. Учасником надано декларацію про відповідність без пояснень причин не надання Сертифіката про відповідність медичного виробу вимогам технічного регламенту.
При цьому в Гарантійному листі вих. № 62/05-ТД від 11.05.2021 року Учасник зазначає, що надає копію сертифіката про відповідність медичного виробу вимогам технічного регламенту.
2. Замовником вимагались Рукавички, які Повинні мати текстуровану поверхню пальців. В свою чергу учасником не надано підтвердження що запропонований товар відповідає вимогам, так в наданому учасником сертифікаті якості зазначено, що рукавички мають текстуровані долоні.
3. Відповідно до вимог Замовника Рукавички повинні бути виготовлені з матеріалу – гіпоалергенний нітрил. Відповідно до інструкції наданої Учасником Рукавички виготовлені з нітрилового каучуку та можуть викликати алергічні реакції.
4. Відповідно до додатку 2 до ТД Замовник вимагав: Обов’язкове надання Учасником оригіналу гарантійного листа, наданого безпосередньо виробником або його уповноваженим представником в Україні (якщо учасник не є виробником товару), який підтверджує можливість поставки товару, що є предметом закупівлі, у необхідній кількості, якості та у терміни, визначені документацією. Учасником надано Гарантійний лист від себе та Довіреність від виробника, при цьому довіреність не уповноважує Учасника на надання гарантійних листів, які підтверджують можливість поставки товару, що є предметом закупівлі, у необхідній кількості, якості та у терміни, визначені документацією, тим більше Довіреність може бути відкликана Виробником в будь-який момент в односторонньому порядку.
Статус вимоги:
Відхилено