-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
(Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Лермонтова в с.Новоборисівка Роздільнянського району Одеської області)
Завершена
4 243 670.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 218.36 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 218.36 UAH
Номер:
94e87a401e424b59a56224238de3a5b1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-06-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.08.2021 00:00
Період моніторингу:
06.08.2021 14:19 - 01.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.08.2021 Одеса № 445
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 06.08.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 06.08.2021 № 445
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
13 UA-2021-04-27-007783-a 27.04.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасність його розміщення та виконання учасником установлено порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону.
За результатами аналізу питання виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження встановлено порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасність його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Новоборисівської сільської ради Роздільнянського району Одеської області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 26.04.2021 № 21, вимогу про усунення порушення товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОГРЕСДОРБУД» (далі – ТОВ «ПРОГРЕСДОРБУД») від 22.05.2021, тендерні пропозиції ТОВ «ПРОГРЕСДОРБУД», товариства з обмеженою відповідальністю «АРТ БУД ЕКСПЕРТ» (далі – ТОВ «АРТ БУД ЕКСПЕРТ»), вимога про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «ПРОГРЕСДОРБУД», вимога про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «АРТ БУД ЕКСПЕРТ», протоколи від 20.05.2021 № 34, від 20.05.2021 № 35, від 09.07.2021 № 57, від 14.07.2021 № 58, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 14.07.2021, договір підряду від 02.08.2021 № 63 (далі – Договір), пояснення отримані 16.08.2021 через електронну систему закупівель, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) від 23.06.2021 № 14134-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих питань, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався.
За результатами оцінки тендерних пропозицій, шляхом застосування електронного аукціону, електронною системою закупівель автоматично визнано найбільш економічною вигідною пропозицію ТОВ «ПРОГРЕСДОРБУД». Відповідно до протоколу від 20.05.2021 № 34 Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПРОГРЕСДОРБУД» у зв’язку із тим, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам ТД. Відповідно до протоколу від 20.05.2021 № 35 Замовником визначено переможцем тендерну пропозицію учасника
ТОВ «АРТ БУД ЕКСПЕРТ».
Так, за інформацією, оприлюдненої на вебпорталі Уповноваженого органу, ТОВ «ПРОГРЕСДОРБУД» 28.05.2021 подано скаргу до Органу оскарження щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі, яку було прийнято до розгляду 01.06.2021. Рішенням Органу оскарження від 23.06.2021 № 14134-р/пк-пз Замовника було зобов’язано скасувати рішення про визначення ТОВ «АРТ БУД ЕКСПЕРТ» переможцем процедури закупівлі.
Замовник 05.07.2021 скасував своє рішення про визначення «АРТ БУД ЕКСПЕРТ» переможцем торгів та повернувся до повторного розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРОГРЕСДОРБУД», надавши йому вимогу про усунення невідповідностей, та відповідно до протоколу від 09.07.2021 № 57 вдруге відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ПРОГРЕСДОРБУД».
Разом з тим, Замовник відповідно до протоколу від 14.07.2021 № 58 повторно визначив переможцем торгів ТОВ «АРТ БУД ЕКСПЕРТ», надавши вимогу про усунення невідповідностей, та уклав з ним Договір.
Проте на порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону Замовник 09.07.2021 в повідомленні про усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником ТОВ «ПРОГРЕСДОРБУД» у тендерній пропозиції, вимагав усунути невідповідності, які не стосуються підтвердження кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону або підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, а саме: «листи-згоди на обробку персональних даних на кожного робітника, який наведено у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Аналогічну вимогу про усунення невідповідностей Замовник розмістив щодо тендерної пропозиції учасника ТОВ «АРТ БУД ЕКСПЕРТ» 13.07.2021 стосовно «листів-згоди на обробку персональних даних на кожного робітника, який наведено у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», чим порушено вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону.
Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону, якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Проте на порушення частини двадцять другої статті 18 Закону Замовником не виконано рішення Органу оскарження та прийнято рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ «АРТ БУД ЕКСПЕРТ».
При цьому, відповідно до рішення Органу оскарження, тендерна пропозиція ТОВ «АРТ БУД ЕКСПЕРТ» підлягала відхиленню відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, у зв’язку із тим, що тендерна пропозиція не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
У межах проведення моніторингу Замовнику в електронній системі закупівель Південним офісом Держаудитслужби було надано запит на пояснення від 11.08.2021. Однак, надані пояснення Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби від 16.08.2021 не обґрунтовують рішення Замовника.
Період усунення порушень:
26.08.2021 08:53 - 10.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
26.08.2021 08:53
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Новоборисівською сільською радою було прийняте рішення про розірвання договору по закупівлі № UA-2021-04-27-007783-a ,ТОВ "АРТ БУД ЕКСПЕРТ" було надіслано лист вих № 918-02-0 від 01.09.2021 року, про прийняте рішення, відповідь очікується.
Дата публікації звіту:
02.09.2021 11:56
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
- notComplyDecisionACU: Так
Опис:
-
Дата публікації:
07.09.2021 10:38
Запити/Пояснення
Номер:
5819b83b33e240ef92c6ee94b511c569
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
11.08.2021 10:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо проведення процедури закупівлі, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Яким чином Новоборисівська сільська рада Роздільнянського району Одеської області (далі – Замовник) може обґрунтувати рішення щодо визначення переможцем товариства з обмеженою відповідальністю «АРТ БУД ЕКСПЕРТ» (далі – ТОВ «АРТ БУД ЕКСПЕРТ») та невиконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) від 23.06.2021 № 14134-р/пк-пз тоді як Колегією зобов'язано Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «АРТ БУД ЕКСПЕРТ» переможцем процедури закупівлі?
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо розміщення повідомлення з вимогою про надання ТОВ «АРТ БУД ЕКСПЕРТ» листів-згоди на обробку персональних даних на кожного робітника, який наведено у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відповідно до пункту 1.1 частини 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як частиною 16 статті 29 Закону передбачено усунення невідповідностей лише для інформації та/або документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.