-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Запасні частини до вантажних транспортних засобів, Автолампи, фільтри, хомути та ін. витратні матеріали, Запасні частини до легкових транспортних засобів, Запасні частини до спеціалізованих транспортних засобів, Кондиціонер транспортний
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 1 584 дні назад
1 791 510.83
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 100.87 UAH
мін. крок: 0% або 100.87 UAH
Номер:
f5ee0d760b2c4b91bfc66a498bb31d07
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-15-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.11.2022 00:00
Період моніторингу:
15.11.2022 15:51 - 07.12.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.11.2022 №256
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 15.11.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 15.11.2022 № 256
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
10 UA-2021-04-27-007405-a 27.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ДП «АВТОМАЗ-Україна» , відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, дотримання вимог Постанови №710, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» (далі Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену рішення уповноваженої особи протокол від 27.04.2021 №346, тендерну пропозицію ДП «АВТОМАЗ-Україна» (далі – учасник – переможець по Лоту №1), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 14.05.2021, протокол розгляду тендерних пропозицій від 21.05.2021, повідомлення про намір укласти договір від 21.05.2021 та договір про закупівлю від 10.06.2021 № 622/АТ-21 (далі-Договір), додаткова угода від 21.12.2021 № 1, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 30.11.2022 року.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель по лотам № 2 та №3 оприлюднено звіт про виконання договору від 31.03.2022. Закупівля по лотам №4 та №5 відмінена 13.05.2021 у зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій .
Період усунення порушень:
09.12.2022 20:17 - 15.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
09.12.2022 20:17
Запити/Пояснення
Номер:
2c6c809957344e5faf86ad65f5c0fb7d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.11.2022 09:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.12.2022 00:00
Опис:
Керівнику
Комунального підприємства Виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго»
Бінду Вячеславу Євгенійовичу
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі
Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» (ДК 021:2015:34330000-9: Запасні частини до вантажних транспортних засобів, Автолампи, фільтри, хомути та ін. витратні матеріали, Запасні частини до легкових транспортних засобів, Запасні частини до спеціалізованих транспортних засобів, Кондиціонер транспортний), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-04-27-007405-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Головний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Олена КИРИЛЕНКО
Номер:
2b393777c8154a1fbbe19b2f8f454f3d
Назва:
Пояснення, інформацію та документи необхідно надано у вкладених файлах
Дата опублікування:
30.11.2022 15:37
Опис:
Відповідь надано