• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Запасні частини до вантажних транспортних засобів, Автолампи, фільтри, хомути та ін. витратні матеріали, Запасні частини до легкових транспортних засобів, Запасні частини до спеціалізованих транспортних засобів, Кондиціонер транспортний

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 1 583 дні назад

1 791 510.83 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 100.87 UAH
Період оскарження: 27.04.2021 16:11 - 09.05.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимагаємо перегляду рішення про дискваліфікацію пропозиції ТОВ "Київ АСМ-Авто"

Номер: 19e2f6c9f5ce464cbc53c421f5745544
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-27-007405-a.b2
Назва: Вимагаємо перегляду рішення про дискваліфікацію пропозиції ТОВ "Київ АСМ-Авто"
Вимога:
Замовник у протоколі відхилення вказав наступні причини, а саме відсутність наступних документів: 1. Документи, які підтверджують якість товару, а саме сертифікати відповідності з додатками на позиції, на три будь-які позиції, згідно технічних вимог до предмету закупівлі; 2. Договір з виробником та/або сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера та/або лист авторизації від виробника та/або інший аналогічний документ, що підтверджує правовий зв'язок між виробником та учасником По вище згаданому маємо заявити наступне: - По першому пункту. Згідно наказу № 451 від 06.05.2015 р. Міністерством економічного розвитку і торгівлі України «Про внесення змін до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, та визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації». Даним Наказом скорочується перелік продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затверджений наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 р. № 28. Так, з моменту вступу Наказу №451 (додається) у силу в Україні не вимагається обов’язкова сертифікація ряду товарів та продукції, у тому числі дорожних транспортних засобів. їх складових частин та приладдя (з 01.01.2016 р.) Тож вважаємо цю вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію - По другому пункту У складі тендерної ТОВ «Київ АСМ-Авто» було надані три договора з постачальниками даної продукції, та сертифікат дилера, також від постачальника продукції
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Наголошуємо, що учасники не були обмежені у праві оскаржити умови тендерної документації (у разі незгоди з ними) з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. В даний період скарг від учасників щодо умов тендерної документації не надходило, а отже учасники погодились на умови тендерної документації, та мали виконати їх. Згідно з нормами абз.2 п.2 ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимагаємо перегляду рішення про дискваліфікацію пропозиції ТОВ "Київ АСМ-Авто"

Номер: 34a803fa27374b39bf730496c91c3b68
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-27-007405-a.b1
Назва: Вимагаємо перегляду рішення про дискваліфікацію пропозиції ТОВ "Київ АСМ-Авто"
Вимога:
Замовник у протоколі відхилення вказав наступні причини, а саме відсутність наступних документів: 1. Документи, які підтверджують якість товару, а саме сертифікати відповідності з додатками на позиції, на три будь-які позиції, згідно технічних вимог до предмету закупівлі; 2. Договір з виробником та/або сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера та/або лист авторизації від виробника та/або інший аналогічний документ, що підтверджує правовий зв'язок між виробником та учасником 3. В технічній пропозиції не вказано виробника до позиції 22 По вище згаданому маємо заявити наступне: - По першому пункту Згідно наказу № 451 від 06.05.2015 р. Міністерством економічного розвитку і торгівлі України «Про внесення змін до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, та визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації». Даним Наказом скорочується перелік продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затверджений наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 р. № 28. Так, з моменту вступу Наказу №451 (додається) у силу в Україні не вимагається обов’язкова сертифікація ряду товарів та продукції, у тому числі дорожних транспортних засобів. їх складових частин та приладдя (з 01.01.2016 р.) Тож вважаємо цю вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію - По другому пункту У складі тендерної ТОВ «Київ АСМ-Авто» було надані три договіра з постачальниками даної продукції, та сертифікат дилера, також від постачальника продукції - По третьому пункту Не вказання виробника по одній позиції, вважаємо технічною несуттєвою помилкою
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Наголошуємо, що учасники не були обмежені у праві оскаржити умови тендерної документації (у разі незгоди з ними) з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. В даний період скарг від учасників щодо умов тендерної документації не надходило, а отже учасники погодились на умови тендерної документації, та мали виконати їх. Згідно з нормами абз.2 п.2 ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено