• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги по забезпеченню харчування пацієнтів, які перебувають на стаціонарному лікуванні в Комунальне некомерційне підприємство «4-а міська клінічна лікарня м.Львова»

Послуги по забезпеченню харчування пацієнтів, які перебувають на стаціонарному лікуванні в Комунальне некомерційне підприємство «4-а міська клінічна лікарня м.Львова» (згідно Технічного завдання до Тендерної документації)

Завершена

1 440 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 200.00 UAH
Номер: 4890fe06a1de40cda1b23287ce048b3b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-08-18-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.08.2021 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 18.08.2021 13:45 - 11.09.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.08.2021 № 510 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Леся ПИШНИК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 18.08.2021 № 510. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-04-27-003742-c, 27.04.2021. Дані автоматичних індикаторів ризиків RISK-1-7-1. В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону. Крім того, встановлено порушення вимог частини п'ятої статті 8 Закону внаслідок не своєчасного надання інформації та документів у випадках, визначених Законом. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, виконання замовником рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушень вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації та частини п'ятої статті 8 Закону при наданні інформації та документів у випадках, визначених Законом. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 вересня 2021 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону та внесені зміни до неї, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, виконання замовником рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «4-а міська клінічна лікарня м. Львова» (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-04-27-002595-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені до неї зміни; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТзОВ «Кейтерінг-груп»; протоколи засідання тендерного комітету від 07.06.2021, від 02.07.2021, від 09.07.2021 та від 02.09.2021; опубліковане повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей до 04.06.2021 та опубліковані ТзОВ «Кейтерінг-груп» документи на виконання вказаної вимоги; оприлюднену в електронній системі закупівель інформацію щодо оскарження рішень Замовника та прийняте Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) рішення №17333-р/пк-пз від 28.07.2021 та №18059-р/пк-пз від 06.08.2021 за результатами розгляду скарг; повідомлення про намір укласти договір від 03.08.2021; опубліковане під час моніторингу пояснення Замовника на запит органу державного фінансового контролю. Моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився. Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризику – не підтвердилась. Проведеним моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в частині 3.3. розділу 3 тендерної документації Замовника зазначено, що до формальних (несуттєвих) помилок відносяться помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме – технічні помилки та описки, які не призводять до значного спотворення інформації, допущені не з метою надання недостовірної інформації – за умови, що при комплексному розгляді документів тендерної пропозиції можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності, а допущені помилки є ненавмисними та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а також наведено перелік (опис) формальних (несуттєвих) помилок, який відповідає переліку таких помилок, наведеному у наказі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710. Проте, на порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону тендерна документація не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Під час моніторингу 18.08.2021 Західним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель надано запит Замовнику про надання пояснення щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення його очікуваної вартості та посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщена дана інформація. Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Отже, кінцевим терміном надання Замовником відповідних пояснень (інформації, документів) через електронну систему закупівель на запит Західного офісу Держаудитслужби від 18.08.2021 є 25.08.2021. Однак, на запит Західного офісу Держаудитслужби від 18.08.2021 Замовником надано пояснення через електронну систему закупівель лише 30.08.2021, що є порушенням частини п’ятої статті 8 Закону. Також, моніторингом встановлено, що відповідно до частини 3.6. розділу 3 тендерної документації тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, про що надається гарантійний лист у складі тендерної пропозиції. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасником ТзОВ «Кейтерінг-груп» на виконання згаданої вимоги у складі тендерної пропозиції надано гарантійних лист від 06.05.2021 № ШВ-2/29 (файл «Гарантійний лист строк дії пропозиції.pdf»). Датою кінцевого строку подання тендерних пропозицій за вказаною процедурою є 29.05.2021. Слід зазначити, що відповідно до пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника є такою, строк дії якої закінчився.
Період усунення порушень: 10.09.2021 14:24 - 25.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 10.09.2021 14:24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Комунальне некомерційне підприємство «4-а міська клінічна лікарня м.Львова, в особі голови комісії з припинення комунального некомерційного підприємства «4-а міська клінічна лікарня м. Львова» шляхом злиття у комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Клінічна лікарня планового лікування, реабілітації та паліативної допомоги», головного лікаря Чуловського Ярослава Богдановича, за результатами проведеного моніторингу UA-2021-08-18-00020 закупівлі «Послуги по забезпеченню харчування пацієнтів, які перебувають на стаціонарному лікуванні в Комунальне некомерційне підприємство «4-а міська клінічна лікарня м.Львова»» (номер закупівлі UA-2021-04-27-003742-c) повідомляє про здійснення заходів, а саме проведення роз’яснювальних робіт на засіданні тендерного комітету від 14.09.2021 року, проходження он-лайн навчання секретарем тендерного комітету, використання в роботі інформаційних ресурсів щодо недопущення у подальшому порушень вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» при складанні тендерної документації та частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» при наданні інформації та документів у випадках, визначених законодавством. Протокол засідання тендерного комітету від 14.09.2021 року додається.
Дата публікації звіту: 15.09.2021 16:17

Запити/Пояснення