-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги по забезпеченню харчування пацієнтів, які перебувають на стаціонарному лікуванні в Комунальне некомерційне підприємство «4-а міська клінічна лікарня м.Львова»
Послуги по забезпеченню харчування пацієнтів, які перебувають на стаціонарному лікуванні в Комунальне некомерційне підприємство «4-а міська клінічна лікарня м.Львова» (згідно Технічного завдання до Тендерної документації)
Завершена
1 440 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 200.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 200.00 UAH
Період оскарження:
27.04.2021 13:38 - 25.05.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на неправомірні дії та рішення Замовника
Номер:
325f47611fce4f4a9ee24f3fcd10ab14
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-27-003742-c.b3
Назва:
Скарга на неправомірні дії та рішення Замовника
Скарга:
Невідповідність пропозиції учаника-переможця вимогам тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- 22. Довідка про аналогічні договори.pdf 19.07.2021 14:47
- Скарга 4-а лікарня Хелсі Смарт Фуд.pdf 19.07.2021 14:47
- Гарнатійні.pdf 19.07.2021 14:47
- Протокол 09.07.pdf 19.07.2021 14:47
- Скарга 4-а лікарня Хелсі Смарт Фуд.docx 19.07.2021 14:47
- рішення від 21.07.2021 №16685.pdf 22.07.2021 11:03
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.07.2021 №17333.pdf 29.07.2021 15:22
- рішення від 28.07.2021 №17333.pdf 02.08.2021 19:37
- Лист вих. 47 від 13.05.2021 р..pdf 27.07.2021 16:16
- Лист-відповідь 27.07.docx 27.07.2021 16:16
- Лист про строк укладення договору.pdf 27.07.2021 16:16
- 04. Цінова пропозиція.pdf 27.07.2021 16:16
- 03. Згода з ТЗ.pdf 27.07.2021 16:16
- Протокол 09.07.pdf 27.07.2021 16:16
- Лист-відповідь скан 27.07.pdf 27.07.2021 16:16
- Протокол 27.08.pdf 27.08.2021 13:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.07.2021 16:22
Дата розгляду скарги:
28.07.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.07.2021 11:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.08.2021 19:37
Дата виконання рішення Замовником:
27.08.2021 13:44
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Повідомляємо про вирішення скарги та підтверджуємо виконання рішення АМКУ. Згідно Протоколу від 27.08.2021 року, за результатами обговорення питань порядку денного, члени тендерного комітету вирішили:
5.1. Скасувати рішення, прийняте на засіданні тендерного комітету та затверджене протоколом від 09.07.2021 року про визнання переможцем відкритих торгів товариства з обмеженою відповідальністю «Хелсі Смарт Фуд» на закупівлю номер UA-2021-04-27-003742-c «Послуги по забезпеченню харчування пацієнтів, які перебувають на стаціонарному лікуванні в Комунальне некомерційне підприємство «4-а міська клінічна лікарня м.Львова» за кодом ДК 021:2015 - 55520000-1 «Кейтерингові послуги».
Скарга
Виконана замовником
Скарга на неправомірні дії та рішення Замовника
Номер:
5946aebc76414b2297799084cc6a7c16
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-27-003742-c.c2
Назва:
Скарга на неправомірні дії та рішення Замовника
Скарга:
Дискримінаційний підхід до розгляду тендерних пропозицій та порушення принципів здійснення публічних закупівель
Пов'язані документи:
Учасник
- Розкладка з калоріями.pdf 12.07.2021 12:52
- НАКАЗ_від_29.05.2018_№_784_1012_Про_затвердження_Порядку_атестації_лабораторій_на_проведення_гігієн.doc 12.07.2021 12:52
- Меню 1.pdf 12.07.2021 12:52
- Шуми.pdf 12.07.2021 12:52
- Текст скарги.docx 12.07.2021 12:52
- Скарга 4-а лікарня.pdf 12.07.2021 12:53
- Рішення від 14.07.2021 № 16055.pdf 15.07.2021 13:08
- інформація про перенесення розгляду скарги від 26.07.2021 № 13533.pdf 27.07.2021 12:47
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.08.2021 № 18059.pdf 09.08.2021 17:59
- Рішення від 06.08.2021 № 18059.pdf 11.08.2021 13:36
- Лист-відповідь.docx 20.07.2021 14:36
- Лист на ТзОВ «Обласний центр дезінфекції та гігієни» в особі директора Міга О..pdf 20.07.2021 14:36
- Протокол засідання тендерного комітету від 07.06.2021р..pdf 20.07.2021 14:36
- Протокол засідання тендерного комітету від 02.07.2021 р..pdf 20.07.2021 14:36
- Лист-відповідь скан.pdf 20.07.2021 14:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.07.2021 13:50
Дата розгляду скарги:
26.07.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.07.2021 13:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.08.2021 13:36
Дата виконання рішення Замовником:
03.09.2021 15:31
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Повідомляємо про вирішення скарги та підтверджуємо виконання рішення АМКУ. Згідно Протоколу від 02.09.2021 року, за результатами обговорення питань порядку денного, члени тендерного комітету вирішили: 5.1. Скасувати рішення, прийняте на засіданні тендерного комітету та затверджене протоколом від 07.06.2021 року про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «КЕЙТЕРІНГ-ГРУП» відкритих торгів на закупівлю номер UA-2021-04-27-003742-c «Послуги по забезпеченню харчування пацієнтів, які перебувають на стаціонарному лікуванні в Комунальне некомерційне підприємство «4-а міська клінічна лікарня м.Львова» за кодом ДК 021:2015 - 55520000-1 «Кейтерингові послуги».
Вимога
Вирішена
Вимога на дискримінаційні вимоги
Номер:
3b9aca56969b45d58a97c46f20521503
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-27-003742-c.a1
Назва:
Вимога на дискримінаційні вимоги
Вимога:
27.04.2021 року Замовником - Комунальним некомерційним підприємством "4-а міська клінічна лікарня м. Львова" (далі – Замовник) було оприлюднено оголошення про заплановану закупівлю послуг: Послуги по забезпеченню харчування пацієнтів, які перебувають на стаціонарному лікуванні в Комунальне некомерційне підприємство «4-а міська клінічна лікарня м.Львова», Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-27-003742-c.
Ми, як потенційний учасник (далі – Учасник), виявили бажання взяти участь у цій закупівлі та, ретельно проаналізувавши Тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 27 квітня 2021 року встановили, що Замовником було допущено порушення Закону України «Про публічні закупівлі» та встановлено наступні дискримінаційні вимоги:
1. Відповідно до п. 3.1. ч. 3 Додатку 1 до тендерної документації: «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше трьох та укладених на суму не менше очікуваної вартості закупівлі) за період 2017-2019 років, що відповідають предмету закупівлі а саме: послуги по забезпеченню харчування у закладах охорони здоров’я, з інформацією щодо виконання учасниками аналогічних договорів.»
Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є незаконною, такою, що порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 Закону, зокрема недискримінація учасників та рівне ставлення до них з огляду на наступне:
1. Вимога щодо суми договору є дискримінаційною по відношенню до інших учасників, оскільки жодним чином не свідчить про наявність/відсутність саме досвіду, адже не впливає на загальний досвід учасника як такого. Про досвід може свідчити кількість поставленого товару або об’єм наданих послуг чи виконаних робіт. Учаснику не зрозуміло, яким чином вартість договору впливає на якість послуг, які будуть надаватись, а також на відповідність чи невідповідність його кваліфікаційному критерію.
Варто зауважити, що дане питання неодноразово було предметом розгляду органу оскарження (АМКУ), зокрема:
1) рішення №17325 -р/пк-пз 15.09.2020 у закупівлі UA-2020-07-22-002625-a;
2) рішення №11823-р/пк-пз від 27.08.2019;
3) рішення №18648-р/пк-пз 05.10.2020 у закупівлі UA-2020-08-28-004856-c,
у яких АМК чітко визначив, що дана вимога є дискримінаційною по відношенню до інших учасників закупівлі. В зв’язку з тим, що Вами як Замовником було встановлено такі вимоги до аналогічного досвіду надання послуг – виникає сумнів у прозорості та об’єктивності Ваших дій.
2. Вимога щодо періоду надання послуг, а також зазначення конкретного діапазону років є дискримінаційною по відношенню до учасників, адже з огляду на формулювання цієї вимоги: підприємства, які створені у 2020-2021 роках та мають успішно виконані договори – не зможуть взяти участь у закупівлі, що свідчить про явну дискримінацію та порушення приписів Закону.
Додатково зазначимо, що Вами не обґрунтована необхідність надання аналогічних договорів саме в ці роки та те, яким чином це впливає на досвід учасника й потенційного надавача послуг, як і на саму якість послуг. Звертаємо увагу, що формулювання вимоги в такий спосіб свідчить про явне упередження Замовника по відношенню до конкретного Учасника, як і про намір укладення договору з певним надавачем таких послуг, що у свою чергу є антиконкурентними узгодженими діями за які передбачена відповідальність чинним законодавством, зокрема і ст. 164-14 Кодексу про адміністративні правопорушення.
Дане питання також неодноразово висвітлювалось органом оскарження про що свідчать наступні рішення:
1) рішення № 3319-р/пк-пз від 20.02.2020 у закупівлі UA-2020-01-29-000120-c;
2) рішення № 5214-р/пк-пз від 18.03.2020 у закупівлі UA-2020-02-17-001679-a.
3. Щодо надання кількості аналогічних договорів, а саме – 3 (не менше трьох), вважаємо, що це також свідчить про упереджені, необ’єктивні та необґрунтовані дії з боку Замовника, адже кількість виконаних договорів жодним чином не впливає на загальний досвід Учасника у сфері харчування. У даній процедурі закупівлі пріоритетнішим є досвід та кількість працівників-кухарів, які будуть залучені до надання послуг, адже від їхньої кваліфікації та стажу роботи буде напряму залежати якість й ефективність наданих послуг, а також чітке й повне виконання умов договору.
З цього приводу також є стала практика АМК, зокрема у рішенні, яке наводилося вище: рішення № 5214-р/пк-пз від 18.03.2020 у закупівлі UA-2020-02-17-001679-a.
4. Відповідно до п. 1.4. ч. 1 Додатку 1 до тендерної документації: «На підтвердження наявності в учасника нежитлових приміщень, зазначених у довідці згідно підпункту 1.1., учасник у пропозиції надає: - договір страхування нежитлових приміщень чинний не менше ніж до 31.12.2021 року».
Нам, як потенційному Учаснику не зрозуміло, яким чином дана вимога впливає на зміст пропозиції, свідчить про наявність приміщення та підтверджує наявність матеріально-технічної бази. Вимагаємо надати розгорнуте пояснення або усунути дану вимогу.
5. Відповідно до п. 1.2.1. ч. 1 Додатку 1 до тендерної документації: «У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься залученим автотранспортом, необхідно надати:
- договір оренди/суборенди транспортного засобу, або договір лізингу транспортного засобу, або договір про надання послуг, відповідно до якого залучається транспортний засіб чинних не менше ніж до 31.12.2021 року (з метою уникнення надання у складі пропозиції фіктивних договорів, повідомляємо, що договори мають бути укладені не пізніше 01.06.2020).
Вважаємо дану прямим порушенням Закону з огляду на те, що Замовник не в праві встановлювати строки для укладення договорів оренди транспортних засобів. Учасники провадять господарську діяльність відповідно до власних потреб, в рамках чинного законодавства і укладати договори спроможні згідно положень цивільного кодексу, а також договірного права можуть на власний розсуд. Отже, якщо у 2020 році не виникало потреби у залученні автотранспорту, а станом на 27 квітня 2021 року така необхідність виникла (відповідно до вимог документації) – це не є порушенням та жодним чином не свідчить про фіктивність такого договору.
Просимо Замовника не зловживати своїми службовими повноваженнями, підходити до складення та оформлення тендерної документації з розуміння, опираючись на Закон України «про публічні закупівлі» та інші нормативно-правові акти, а також уникати дискримінаційного характеру у своїх діях і рішеннях.
З огляду на вище перелічене,
Вимагаємо
1. Розглянути вимогу в порядку та строки відповідно до Закону (не пізніше 3-х робочих днів).
2. Прийняти рішення про незаконність та неправомірність описаних вимог.
3. Привести тендерну документацію у відповідність вимогам та нормам чинного законодавства шляхом внесення змін до тендерної документації.
У випадку незадоволення наших законних вимог та/або ігнорування їх ми будемо звертатись до органу оскарження в порядку ст. 18 Закону, що в свою чергу потягне правові наслідки для Вас, як для Замовника, а також суттєво затягнуться строки по даній закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.04.2021 22:09
Вирішення:
Всебічно та неупереджено вивчивши Вашу вимогу, повідомляємо та пояснюємо наступне. За результатами розгляду першого, другого та третього питань прийнято рішення внести зміни до тендерної документації. Щодо четвертого питання про надання у складі тендерної пропозиції договору страхування нежитлових приміщень (харчоблоку), який має бути чинним не менше ніж до 31.12.2021 року інформуємо, що включення даної вимоги до тендерної документації обумовлюється лише тим, що замовник повинен бути впевнений в тому, що учасник має безумовну можливість надавати послуги протягом усього строку, який зазначений тендерною документацією, тобто до 31 грудня 2021 року. Окрім цього, вказане слугує додатковим підтвердженням того факту, що у випадку необхідності продовження строку дії договору про закупівлю послуг харчування з учасником відповідно до статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник буде впевнений у добросовісності такого учасника та готовності до використання виробничих приміщень для подальшого виконання умов договору з метою забезпечення харчуванням пацієнтів лікарні, які перебувають на стаціонарному лікуванні. Розглядаючи п’яте питання щодо автотранспорту, то слід зауважити, що для надання якісних послуг харчування пацієнтів, необхідним є наявність автотранспорту, яким будуть постачатися готові страви. Тому підтвердити успішний досвід надання кейтерингових послуг учасник має можливість відповідним укладеним договір(ами), що свідчить про використання, наприклад, залученого автотранспорту. Для замовника важливим є саме підтверджений досвід, тому з метою уникнення надання недобросовісними учасниками у складі тендерної пропозиції фіктивних договорів та таких, які учасником та контрагентом не виконувалися, встановлена відповідна вимога, що зазначена в Додатку 1 тендерної документації. Додатково повідомляємо, що в цій частині прийнято рішення внести зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Виконана замовником
Скарга на неправомірні дії та рішення Замовника
Номер:
f6bd2ffc096f4bc787428e62e7648504
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-27-003742-c.b4
Назва:
Скарга на неправомірні дії та рішення Замовника
Скарга:
Замовник при прийнятті рішення про відміну закупівлі, продемонстрував необ’єктивне ставлення до визначення переможця, поставився упереджено до законного переможця. Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни процедури закупівлі на підставі п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 05.10.2021 № 22644.pdf 08.10.2021 15:38
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.10.2021 № 22644.pdf 06.10.2021 17:41
- рішення від 28.09.2021 № 21964.pdf 28.09.2021 17:24
- Лист-відповідь СКАН від 01.10.21.pdf 01.10.2021 14:50
- Додаток 4 - Протокол від 15.09.2021р. про скасування закупівлі.pdf 01.10.2021 14:50
- Додаток 2 - Протокол від від 02.09.2021р. про виконання рішення АМКУ від 06.08.2021р. № 18059-рпк-пз.pdf 01.10.2021 14:50
- Додаток 1 - Протокол від 27.08.2021р. про виконання рішення АМКУ від 28.07.2021р. №17333-рпк-пз.pdf 01.10.2021 14:50
- Додаток 3 - Гарантійний лист Скаржника про строк дії тендерної пропозиції.pdf 01.10.2021 14:50
- Додаток 5 - Інформація ДАСУ про результати моніторингу Закупівлі.docx 01.10.2021 14:50
- Лист-відповідь від 01.10.21.docx 01.10.2021 14:50
- Скарга 23.09.pdf 23.09.2021 15:22
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.09.2021 11:48
Дата розгляду скарги:
05.10.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.09.2021 17:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.10.2021 15:38
Дата виконання рішення Замовником:
28.10.2021 14:34
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Комунальне некомерційне підприємство "4-а міська клінічна лікарня
м. Львова" повідомляє про скасування рішення про відміну процедури закупівлі — "Послуги по забезпеченню харчування пацієнтів, які перебувають на стаціонарному лікуванні в Комунальне некомерційне підприємство "4-а міська клінічна лікарня м. Львова"