• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 39140000-5 Меблі для дому (шафа для одягу (ДК 021:2015 – 39143121-0 Гардеробні шафи), комод з шухлядами та лотками (ДК 021:2015 – 39143122-7 Комоди), стіл прямокутний для їдальні, стіл круглий для їдальні (ДК 021:2015 – 39143210-1 Столи для їдальні))

Торги відмінено

379 230.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 896.15 UAH
Номер: 2244d56c39204e67ad2b30f172083fb6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-05-06-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.06.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 02.06.2021 18:13 - 25.06.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 02.06.2021 № 276 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 02.06.2021 № 276 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 5 UA-2021-04-23-006229-a 23.04.2021 Комунальний заклад освіти «Навчально-виховнийкомплекс No 33 «Маріїнська багатопрофільнагімназія – загальноосвітній навчальний заклад І ступеня» Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 24430716) Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olgavet3012@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 1 статті 25 Закону та пункту 4¹ Постанови № 710. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення підпункту 1 частини 2 статті 16 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ «Н’Ю-ЛАЙН», - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо відміни тендера з урахуванням вимог частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 червня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, обрання процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», розгляд тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ «Н’Ю-ЛАЙН». Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу освіти «Навчально-виховний комплекс №33 «Маріїнська багатопрофільна гімназія – загальноосвітній навчальний заклад І ступеня» Дніпровської міської ради (далі Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, тендерну пропозицію ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ «Н’Ю-ЛАЙН», рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення пропозиції учасника № 44 від 01.06.2021, пояснення Замовника, оприлюднене в електронній системі закупівель 07.06.2021. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10. 2016 № 710 зі змінами від 16.12.2020 № 1266 (далі Постанова № 710) не оприлюднив інформацію про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці власного веб-сайту. Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedi nij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnihkoshtiv), та Open Budget - Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies) Замовник є розпорядником коштів нижчого рівня (місцевий бюджет), головний розпорядник – Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради. Відповідно до пояснення, оприлюдненого в електронній системі закупівель 07.06.2021 слідує, що очікувану вартість предмета закупівлі Замовником визначено на підставі методу порівняння ринкових цін, беручи до уваги наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (із змінами) за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0275915-20#Text та отриманих комерційних пропозицій. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно чинного законодавства та ДСТУ. Проте інформації про веб-сайт, на якому оприлюднена запитувана інформація, Замовником не надано. Таким чином, Замовником порушено вимоги пункту 4¹ Постанови № 710. Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів та інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель слідує, що вид предмета закупівлі визначено як товар. Моніторингом установлено, що на порушення пункту 1 статті 25 Закону Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів та у пункті 2 розділу ІІІ тендерної документації встановлено забезпечення тендерної пропозиції учасниками у сумі 11 377,00 грн, що перевищує 3 відсотки очікуваної вартості закупівлі, визначений зазначеною нормою Закону. Таким чином, під час проведення моніторингу автоматичний індикатор ризиків (RISK – 1-8) щодо встановлення Замовником в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі товарів вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції у розмірі, що перевищує 3 відсотки очікуваної вартості закупівлі, підтверджено. При цьому відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Також на порушення підпункту 1 частини 2 статті 16 Закону Замовником у пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій до учасників, а саме: замість наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вказано кваліфікаційний критерій щодо наявності в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази.
Період усунення порушень: 16.06.2021 09:27 - 03.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 16.06.2021 09:27

Запити/Пояснення