-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 39140000-5 Меблі для дому (шафа для одягу (ДК 021:2015 – 39143121-0 Гардеробні шафи), комод з шухлядами та лотками (ДК 021:2015 – 39143122-7 Комоди), стіл прямокутний для їдальні, стіл круглий для їдальні (ДК 021:2015 – 39143210-1 Столи для їдальні))
Торги відмінено
379 230.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 896.15 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 896.15 UAH
Номер:
2244d56c39204e67ad2b30f172083fb6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-05-06-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.06.2021 00:00
Період моніторингу:
02.06.2021 18:13 - 25.06.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
02.06.2021 № 276
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 02.06.2021 № 276
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5 UA-2021-04-23-006229-a 23.04.2021 Комунальний заклад освіти «Навчально-виховнийкомплекс No 33 «Маріїнська багатопрофільнагімназія – загальноосвітній навчальний заклад І ступеня» Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 24430716) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 1 статті 25 Закону та пункту 4¹ Постанови № 710.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення підпункту 1 частини 2 статті 16 Закону.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ «Н’Ю-ЛАЙН», - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо відміни тендера з урахуванням вимог частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 червня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, обрання процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», розгляд тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ «Н’Ю-ЛАЙН».
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу освіти «Навчально-виховний комплекс №33 «Маріїнська багатопрофільна гімназія – загальноосвітній навчальний заклад І ступеня» Дніпровської міської ради (далі Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, тендерну пропозицію ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ «Н’Ю-ЛАЙН», рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення пропозиції учасника № 44 від 01.06.2021, пояснення Замовника, оприлюднене в електронній системі закупівель 07.06.2021.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10. 2016 № 710 зі змінами від 16.12.2020 № 1266 (далі Постанова № 710) не оприлюднив інформацію про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці власного веб-сайту.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedi nij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnihkoshtiv), та Open Budget - Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies) Замовник є розпорядником коштів нижчого рівня (місцевий бюджет), головний розпорядник – Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради. Відповідно до пояснення, оприлюдненого в електронній системі закупівель 07.06.2021 слідує, що очікувану вартість предмета закупівлі Замовником визначено на підставі методу порівняння ринкових цін, беручи до уваги наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (із змінами) за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0275915-20#Text та отриманих комерційних пропозицій. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно чинного законодавства та ДСТУ. Проте інформації про веб-сайт, на якому оприлюднена запитувана інформація, Замовником не надано. Таким чином, Замовником порушено вимоги пункту 4¹ Постанови № 710.
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів та інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель слідує, що вид предмета закупівлі визначено як товар.
Моніторингом установлено, що на порушення пункту 1 статті 25 Закону Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів та у пункті 2 розділу ІІІ тендерної документації встановлено забезпечення тендерної пропозиції учасниками у сумі 11 377,00 грн, що перевищує 3 відсотки очікуваної вартості закупівлі, визначений зазначеною нормою Закону.
Таким чином, під час проведення моніторингу автоматичний індикатор ризиків (RISK – 1-8) щодо встановлення Замовником в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі товарів вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції у розмірі, що перевищує 3 відсотки очікуваної вартості закупівлі, підтверджено.
При цьому відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Також на порушення підпункту 1 частини 2 статті 16 Закону Замовником у пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій до учасників, а саме: замість наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вказано кваліфікаційний критерій щодо наявності в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази.
Період усунення порушень:
16.06.2021 09:27 - 03.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
16.06.2021 09:27
Запити/Пояснення
Номер:
ad4c35518cbf42e68cc252e7ff4fb6b1
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
03.06.2021 10:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.06.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 39140000-5 – Меблі для дому (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID:UA-2021-04-23-006229-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2.Поясніть причину визначення в оголошенні про проведення відкритих торгів надання забезпечення пропозицій учасників у розмірі більшому ніж 3 % очікуваної вартості закупівлі, визначеного частиною 1 статті 25 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
79ac74e30efc4ed580591b26032c562f
Назва:
відповідь на запит, згідно процедури закупівлі за номером ДК 021:2015: 39140000-5 Меблі для дому.
Дата опублікування:
07.06.2021 20:39
Опис:
1. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі методу порівняння ринкових цін, беручи до уваги наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (із змінами) за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0275915-20#Text та отриманих комерційних пропозицій.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно чинного законодавства та ДСТУ.
2. Виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником при визначені розміру забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі було допущено технічно - механічну помилку (округлення цифри відповідно до математичних правил, що призвело до перевищення розміру забезпечення на 10 копійок.).