• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191008 Недригайлів – Козельне, км 16+000 – км 17+700 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг Земляні роботи Розробка ґрунту в котлованах з навантаженням у транспортні засоби, ґрунт II групи м3 ґрунту 1100 Перевезення ґрунту до 2 км (без урахування вартості навантажувальних робіт) т 1650 Насування ґрунту при улаштуванні дорожніх насипів з переміщенням на відстань до 10 м, ґрунт II групи м3 ґрунту 1100 Ущільнення земляного полотна м3 1100 Планування верху земляного полотна і основи механізованим способом, ґрунт II групи м2 6800 Укріплення узбіч ПЩС С--7 товщиною 12 см м2 1500 Дорожній одяг Холодне фрезерування покриття, при глибині фрезерування 4 см м2 10200 Виправлення профілю основ без додавання нового матеріалу м2 10200 Відфрезерований матеріал (матеріал замовника) т 180 Влаштування вирівнюючого шару основи з ПЩС С-7 м3 800 Влаштування вирівнюючого шару із асфальтобетонної суміші дрібнозернистої тип Б (без розливу в'яжучих матеріалів), площа ущільнення - 10 200 м2 т 1470 Влаштування верхнього шару покриття товщиною 5 см із дрібнозернистої асфальтобетонної суміші тип Б з ущільненням м2 покриття 10200 Пересічення та примикання Влаштування вирівнюючого шару основи з ПЩС С-7 м3 50 Влаштування верхнього шару покриття товщиною 5 см із дрібнозернистої асфальтобетонної суміші тип Б з ущільненням (без розливу бітумної емульсії) м2 покриття 300 Облаштування та обстановка дороги Розмічання покриття автомобільної дороги перед нанесенням ліній горизонтальної дорожньої розмітки км лінії 1,7 Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки 1.5 ширина 100 мм, товщина 0,54 мм км лінії 1,7 Влаштування дорожнього знаку трикутного 900х900 мм на одній опорі знак 1 Влаштування дорожнього знаку прямокутного 700х1050 мм на одній опорі знак 1 Влаштування дорожнього знаку індивідуального проектування на двох опорах знак 2 Тимчасові будівлі та споруди Перевезення металоконструкцій важкого та легкого типів автотягачами зі спеціальним причіпом т 1 Влаштування інформаційного пано 3,25х1,75 на двох опорах знак 2 Влаштування дорожнього знаку на одній опорі знак 9 Влаштування щитів дорожніх знаків знак 13 Демонтаж інформаційного пано 3,25х1,75 на двох опорах знак 2 Демонтаж щитів дорожніх знаків знак 13 Демонтаж дорожнього знаку на одній опорі знак 9 Перевезення металоконструкцій важкого та легкого типів автотягачами зі спеціальним причіпом т 1

Завершена

11 698 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 58 490.00 UAH
Номер: 536bf346f81c4b6885f332d81289b558
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-12-23-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.12.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 23.12.2021 13:53 - 19.01.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 23.12.2021 № 440 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 40 UA-2021-04-23-007298-b 23.04.2021 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, likhachova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій КП «ШЛЯХРЕМБУД» (окрім питань, які були предметом розгляду Колегії АМКУ), ДП «Сумський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України», «РОАД КОНСТРАКШН», ТОВ «ІНЕЙТС», ТОВ «АМК РЕМ-БУД», надання роз'яснень щодо тендерної документації та на вимогу учасника щодо усунення порушень, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та внесення змін до договору – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 січня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, надання роз'яснень щодо тендерної документації та на вимогу учасника щодо усунення порушень, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Дороги Сумщини» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи від 23.04.2021 №23.04-У1, тендерні пропозиції комунального підприємства «ШЛЯХРЕМБУД» Сумської міської ради (далі – КП «ШЛЯХРЕМБУД»), дочірнього підприємства «Сумський облавтодор» відкритого акціонерного товариства «державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (далі – ДП «Сумський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України»), товариства з обмеженою відповідальністю «РОАД КОНСТРАКШН» (далі – ТОВ «РОАД КОНСТРАКШН»), товариства з обмеженою відповідальністю «ІНЕЙТС» (далі – ТОВ «ІНЕЙТС»), товариства з обмеженою відповідальністю «АМК РЕМ-БУД» (далі – ТОВ «АМК РЕМ-БУД»),повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей до 11.07.2021, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 09.09.2021 № 20563-р/пк-пз, протоколи щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 26.07.2021 № 26.07/1-У1, від 08.10.2021 № 08.10- У1, та від 08.10.2021 № 08.10- У1/1, повідомлення про намір укласти договір від 08.10.2021, договір про надання послуг від 27.10.2021 № 22 Пс-МД/2610, додаткові угоди від 27.10.2021 №1, від 02.11.2021 №2 та від 18.11.2021 № 3. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 20.01.2022 16:40 - 26.01.2022 00:00
Дата публікації висновку: 20.01.2022 16:40