-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015-37530000-2 «Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор» (гойдалка подвійна, дитячий ігровий комплекс, пісочниця з грибочком)
ДК 021:2015-37530000-2 «Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор» (гойдалка подвійна, дитячий ігровий комплекс, пісочниця з грибочком)
Завершена
221 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 218.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 218.00 UAH
Номер:
372b57cabe134741977e918f1d127b60
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-23-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.09.2021 00:00
Період моніторингу:
23.09.2021 17:18 - 19.10.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.09.2021 №414
Харків
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 23.09.2021 №414
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2021-04-23-004451-c 23.04.2021 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 18 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу третього пункту 1, абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону при розгляді тендерної пропозиції ФОП Мачула Т.О.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, надання роз’яснень щодо тендерної документації та/або на вимогу учасника щодо усунення порушення, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень щодо тендерної документації та/або на вимогу учасника щодо усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Степанівської селищної ради Сумського району Сумської області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 23.04.2021 (протокол № 1-О), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 11.05.2021, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Росквіт», фізичної особи-підприємця Баглаєнка
Сергія Володимировича, фізичної особи-підприємця Мачули
Тимофія Олександровича (далі – ФОП Мачула Т.О.), вимоги учасника щодо усунення порушення від 18.05.2021, від 27.05.2021 та від 01.06.2021, рішення Замовника на вимоги учасника щодо усунення порушення від 28.05.2021 та від 01.06.2021, протоколи засідань тендерного комітету Замовника від 18.05.2021 № 2, від 25.05.2021 № 4, від 26.05.2021 № 5, від 31.05.2021 № 6, повідомлення про намір укласти договір від 31.05.2021, договір від 14.06.2021 № 0706-1/П5-21.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до пункту 8.1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника встановлено вимогу, що учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю), що не відповідає вимогам пункту 18 частини другої статті 22 Закону, оскільки предметом закупівлі є товар.
Моніторингом встановлено, що у підпункті 6.12 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовника встановлено вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікату відповідності та сертифікату ISO 9001:2015, на підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам замовника, в т.ч. щодо відповідності ДСТУ, ТУ.
У складі тендерної пропозиції учасника ФОП Мачула Т.О. надано, зокрема, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 25.03.2019 № 602-123-20-1/6066 та сертифікат відповідності від 13.08.2020 № UA0.YT.081303-20 на інвентар та обладнання для занять фізкультурою, гімнастикою, легкою атлетикою, іншими видами спорту, а також Сертифікат EN ISO 9001:2015 від 26.03.2021 №26/03/2021/TS/WA/828/09 на спортивне обладнання та інвентар, дитяче ігрове обладнання, трибуни та інше обладнання, яке відноситься до проведення спортивних заходів.
При цьому, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Мачула Т.О. не надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат відповідності та сертифікат ISO 9001:2015 на гойдалки, дитячий ігровий комплекс та пісочниці, які є предметом закупівлі, що не відповідає вимогам підпункту 6.12 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовника.
Також моніторингом встановлено, що у пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника встановлено вимогу, що документи, які готуються учасником (довідки, гарантійні листи, інше) мають, зокрема, містити унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель.
Проте, всі надані у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Мачула Т.О. довідки, інформації, гарантійні листи не містять унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника.
Однак, на порушення вимог абзацу третього пункту 1 та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Мачула Т.О. через його невідповідність встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та через невідповідність його тендерної документації умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та уклав з ним договір від 14.06.2021 № 0706-1/П5-21.
При цьому, ознаку порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої під час моніторингу спрацював автоматичний індикатор ризику (RISK-1-11), не підтверджено.
Період усунення порушень:
04.10.2021 16:55 - 21.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
04.10.2021 16:55
Оскарження висновку в суді
Опис:
Подано адміністративний позов до Сумського окружного адміністративного суду про "Визнання протиправним та скасування висновку про результат моніторингу закупівель"
Дата публікації:
19.10.2021 10:46
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]