-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015-37530000-2 «Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор» (гойдалка подвійна, дитячий ігровий комплекс, пісочниця з грибочком)
ДК 021:2015-37530000-2 «Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор» (гойдалка подвійна, дитячий ігровий комплекс, пісочниця з грибочком)
Завершена
221 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 218.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 218.00 UAH
Період оскарження:
23.04.2021 15:46 - 05.05.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Про відміну торгів
Номер:
d0411c98f02a4501aed5e6948959c3a5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-23-004451-c.b4
Назва:
Про відміну торгів
Вимога:
Відповідно до Тендерної документації замовника процедура закупівлі у формі вiдкритих торгів Степанівської селищної ради Сумського району Сумської області за проводиться за Предметом закупівлі: «ДК 021:2015-37530000-2 «Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор» (гойдалка подвійна, дитячий ігровий комплекс, пісочниця з грибочком)» .
Замовником був визначений відповідний код товару за Національним класифікатором “Єдиний закупівельний словник” (ЄЗС), призначеним для стандартизації опису в договорах (контрактах) предмета державних закупівель, забезпечування більшої прозорості процедур закупівель товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти, створювання ефективного конкурентного середовища у сфері державних закупівель, а також підтримування участі вітчизняних суб’єктів господарювання у торгах за межами України.
Основний словник базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев’яти цифр; групи цифр, у свою чергу, відповідають найменуванню, що описує товари, роботи і послуги, які становлять предмет контракту.
Код складається з 8 цифр, що згруповані таким чином:
перші дві цифри визначають розділ (XX000000-Y);
перші три цифри визначають групу (XXX00000-Y);
перші чотири цифри визначають клас (XXXX0000-Y);
перші п’ять цифр визначають категорію (XXXXX000-Y).
Останні три цифри коду дають більший ступінь деталізації в межах кожної категорії.
Дев’ята цифра — контрольна.
У складі тендерної пропозиції учасника визнаного переможцем закупівлі ФОП "МАЧУЛА ТИМОФІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" (Відповідно до рішення замовника, оформленого протоколом № 6 від 31.05.2021 р.) містяться відомості про запропонований ним товар, виробником якого є не учасник закупівлі, а третя особа ХОЗ «Спортінвентар» .
Виробник продукції надав учаснику, а останній долучив у склад пропозиції сертифікат відповідності та висновок державної СЕЕ виробника продукції Харківського орендного заводу «Спортінвентар», виданими на інвентар та обладнання для занять фізкультурою, гімнастикою, легковою атлетикою, іншими видами спорту у асортименті згідно додатку 40 найменувань. Таких товарів, як гойдалка подвійна, дитячий ігровий комплекс, пісочниця з грибочком, які є предметом закупівлі зазначений асортимент товарів ХОЗ «Спортінвентар» не містить.
Більш того, Спортивні товари та інвентар належать до коду 3740000-2 (ДК 021:2015), а не до 37530000-2. За кодом 3740000-2 (ДК 021:2015) заккупівля взагалі не проводилась.
З метою недопущення порушення принципів, передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме рівного ставлення до усі учасників закупівлі, вимагаємо у відповідності до ст. 32 п. 1 пп. 2 відмінити тендер у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Порушення процедури закупівлі полягає в тому, що замовник всупереч ст. 19 Конституції України вчиняє дії, що не передбачені законом України «Про публічні закупівлі» - двічі проводить кваліфікацію учасника, якого визнавав переможцем (ТОВ «РОСКВІТ»), визнає переможцем учасника, який не надав у складі тендерної пропозиції певних документів, за відсутність яких інших учасників було дискваліфікувано.
Директор ТОВ "РОСКВІТ" О.П.Передерий
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.06.2021 13:29
Вирішення:
Відповідно до Закону України "Про публічну закупівлю" ми немаємо повноважень та законних підстав для задоволення Вашої вимоги
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
2d4837bf4b604c3bb79dcaa74e0d242d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-23-004451-c.b3
Назва:
Вимога
Вимога:
Тендерному комітету
Степанівської селищної ради Сумського району Сумської області
електронна адреса: 1steprada@ukr.net
Закупівля UA-2021-04-23-004451-c
ВИМОГА
У процедурі проведення відкритих торгів за Закупівлею ДК 021:2015-37530000-2 «Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор» (гойдалка подвійна, дитячий ігровий комплекс, пісочниця з грибочком) за результатом проведеного 11.05.2021 р. аукціону проведено оцінку та розгляд пропозиції ТОВ «РОСКВІТ», яка була найбільш економічно вигідною.
Згідно протоколу № 2 від 18.05.2021 р. переможцем визнане ТОВ «РОСКВІТ». Результат закупівлі встановлений в період 5 робочих днів, передбачених ст. 29 закону України «Про публічні закупівлі» (Далі - ЗУ). Подовження строку розгляду пропозицій до 20 робочих днів замовником не здійснювалося.
Перегляд (скасування) результату процедури закупівлі, окрім його оскарження в порядку ст. 18 ЗУ не передбачено жодною нормою закону.
Оскарження результату тендеру у розумінні ст. 18 ЗУ не відбувалось станом на 27.05.2021 р. Подання вимог іншими учасниками процедури закупівлі не є оскарженням і не може бути згідно закону підставою для скасування вже встановленого результату закупівлі.
Відповідно до ст. 18 (п.8) ЗУ 10 денний строк оскарження спливає 28.05.2020 р.
Таким чином, єдиним законним рішенням, прийнятим у встановлений 5-ти денний термін є Протокол від 18.05.2021 р.
Попри це, 26.05.2021 р. Замовник публікує протокол від 25.05.2021 р., яким відхилено пропозицію ТОВ «РОСКВІТ» з підстави «Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону»
Таким чином, Замовник поза межами 5-денного встановленого законом строку на розгляд пропозиції учасника ( а саме – 25.05.2021 р.) прийняв рішення про дискваліфікацію учасника, якого вже було визнано переможцем і в якому не зазначив, якою статтею закону він керувався.
Відповідно до ст. 19 Конституції України «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України» Замовник – Степанівська сільська рада Сумського району є органом місцевого самоврядування і тому має діяти лише в межах передбачених законом.
Підстави для відхилення пропозицій учасника, який визнаний переможцем закупівлі встановлені ст. 31 ЗУ та не підлягають розширеному тлумаченню :
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Однак, Замовник вирішив дискваліфікувати переможця з підстав не передбачених пп. 3 п.1 ст.31 ЗУ, а в якості підстави зазначив - Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону – тобто, абз. першого п. 1 пп.1 ст.31 ЗУ.
При цьому закон не передбачає можливості двічі та більше разів розглядати пропозицію учасника та поза межами встановленого 5-денного строку.
Порядок Розгляду та оцінки тендерних пропозицій/пропозицій встановлені ст. 29 ЗУ .
Відповідно до п. 15. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом.
Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Таким чином, замовник міг звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції та
- отримати достовірну інформацію про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв
- отримати достовірну інформацію про невідповідність переможця процедури закупівлі підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону
- отримати достовірну інформацію про факт зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі.
Однак, замовник не зазначає, що звертався до уповноважених органів з метою перевірки чи підтвердження будь якої інформації учасника.
Більш того, кваліфікаційні критерії процедури закупівлі встановлені ст. 16 ЗУ, і ними є чітко визначені :
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
В протоколі № 4 від 25.05.2021 р. не зазначено, що Замовник звертався до якогось органу за підтвердженням будь якої інформації наданої учасником (переможцем) щодо невідповідності кваліфікаційним критеріям , або невідповідності вимогам ст.. 17 Закону, або встановлення факту недостовірної інформації.
Крім того, п. 16 ст. 29 встановлено «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Отже, при виявленні невідповідності учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим ст.. 16 ЗУ замовник повинен вимагати усунення таких невідповідностей у встановленому порядку. Жодних дій, передбачених ст.. 29 ЗУ замовник не вчиняв.
В тендерній документації замовника в п. 5 визначені Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Згідно протоколу від 25.05.2021 р. в якості підстав для відхилення пропозиції учасника , визнаного переможцем зазначені наступні :
- На підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам замовника, в т.ч. щодо відповідності ДСТУ, ТУ, у складі пропозиції надати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат відповідності та сертифікат ISO 9001:2015, не було надано;
-аналогічні договори, не відповідають вимогам Національного стандарту України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно - розпорядчої документації ’’Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 № 55).
В п. 6 тендерної документації замовника визначається Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі, яка не належить до кваліфікаційних критеріїв, встановлених ст. 16 ЗУ, а регуляється п.5. ст. 23 ЗУ,
Згідно цієї норми Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Замовник взагалі не зазначав, які саме сертифікати можуть підтвердити відповідні вимогам.
В законі встановлено (п.6 ст. 23) Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
З протоколу від 25.05.2021 р. не вбачається, що замовник розглядав паспорти, надані у складі тендерної пропозиції та чи визнані ці паспорти невідповідними та з яких підстав. Натомість, у протоколі від 18.05.2021 р. зазначається, що тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації. Протокол від 18.05.2021 р. не був скасований з будь яких законних підстав і не оскаржував ся в порядку передбаченому законом.
Крім того, в протоколі не зазначено яким саме вимогам Національного стандарту України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно - розпорядчої документації ’’Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 № 55) не відповідають аналогічні договори, які були подані у складі тендерної пропозиції. Зазначені договори не були визнані недійсними і є виконаними, вимоги щодо оформлення документів не можуть бути підставою для дискваліфікації.
Враховуючи наведене замовником було порушено порядок розгляду пропозицій, встановлений ст. 29 у т. ч. строки розгляду, переплутані кваліфікаційні критерії (ст..16) з інформацією про предмет закупівлі (ст.. 23) порядок відхилення пропозиції учасника, який був визнаний переможцем ст. 31., внаслідок чого протокол від 25.05.2021 р. є таким, що постановлений у порядку не передбаченому законом, а чинним залишається протокол від 18.05.2021 р.
Відповідно до п 2.2. тендерної документації Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Отже, до 07.06.2021 р. договір має бути укладеним, в іншому випадку переможець буде змушений звернутися до суду за визнанням укладеним договору за закупівлею.
Враховуючи наведене, та з метою укладання договору у встановлені законом строки, вимагаємо акцептувати пропозицію ТОВ «РОСКВІТ» і надати можливість завантажити до електронної системи закупівель усі необхідні документи, передбачені тендерною документацією.
Директор ТОВ «РОСКВІТ» О.П. Передерий
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 27.05.2021 16:58
Дата подачі:
27.05.2021 16:58
Вирішення:
Відповідно до Закону України "Про публічну закупівлю" ми немаємо повноважень та законних підстав для задоволення Вашої вимоги
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога
Номер:
8b650b6453444f1b921732e0b6bf142b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-23-004451-c.c2
Назва:
Вимога
Вимога:
У процедурі проведення відкритих торгів за Закупівлею ДК 021:2015-37530000-2 «Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор» (гойдалка подвійна, дитячий ігровий комплекс, пісочниця з грибочком) за результатом проведеного 11.05.2021 р. аукціону проведено оцінку та розгляд пропозиції ТОВ «РОСКВІТ», яка була найбільш економічно вигідною.
Згідно протоколу № 2 від 18.05.2021 р. переможцем визнане ТОВ «РОСКВІТ». Результат закупівлі встановлений в період 5 робочих днів, передбачених ст. 29 закону України «Про публічні закупівлі» (Далі - ЗУ). Подовження строку розгляду пропозицій до 20 робочих днів замовником не здійснювалося.
Перегляд (скасування) результату процедури закупівлі, окрім його оскарження в порядку ст. 18 ЗУ не передбачено жодною нормою закону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.05.2021 16:50
Опис причини скасування:
Не викладений повний текст скарги
Дата скасування:
27.05.2021 16:51
Вимога
Без відповіді
Вимога
Номер:
639004eb32e44ef4a5b07a0fa94f9fc4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-23-004451-c.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Опис викладено у форматі PDF.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА 18.05 ТОВ РОСКВТ.pdf 18.05.2021 14:54
Дата подачі:
18.05.2021 14:54