-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
"Нове будівництво спортивного майданчика з штучним покриттям на вул.Зузука,2 в с.Сілець, Ямницької сільської ради об’єднаної територіальної громади Івано-Франківської області" (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013)
"Нове будівництво спортивного майданчика з штучним покриттям на вул.Зузука,2 в с.Сілець, Ямницької сільської ради об’єднаної територіальної громади Івано-Франківської області" (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) Орган місцевого самоврядування. Код ЄДРПОУ 04356461 Найменування замовника: Ямницька сільська рада, Місцезнаходження замовника:вул.Галицька,36, с.Ямниця, Івано-Франківська область,77422 Мова:українська Джерело фінансування-кошти місцевого бюджету.
Торги відмінено
2 670 133.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 350.67 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 350.67 UAH
Номер:
129348e1edd14de6a6e72088460b107c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-02-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.06.2021 00:00
Період моніторингу:
02.06.2021 11:41 - 25.06.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
02.06.2021
№ 356
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 02.06.2021 № 356
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2021-04-23-004714-a 23.04.2021 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатках), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відхиленню тендерних пропозицій ТОВ «Реген Україна» та «БК Енерго-Монтаж» – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів передбачених частиною першою статті 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 14 червня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) (далі – Закон), розгляду та відхилення тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ямницької сільської ради на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12928-р/пк-пз від 08.06.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «Реген Україна» та «БК Енерго-Монтаж», протоколи від 13.05.2021 №24 та від 14.05.2021 №25.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимоги встановленої пунктом 17 частини другої статті 22 Закону Замовником в ТД не вказано посаду посадової особи замовника уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками.
Період усунення порушень:
14.06.2021 11:36 - 01.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
14.06.2021 11:36
Запити/Пояснення
Номер:
525a39f0eb804fbc9b1dae87d7d08465
Назва:
Відповідь на скаргу
Дата опублікування:
03.06.2021 16:45
Опис:
Відповідь на скаргу
Розглянувши скаргу ТОВ “РЕГЕН КРАЇНА” щодо невідповідності Тендерної пропозиції ФОП "СТАСІНЧУК НАТАЛІЇ ВАСИЛІВНИ" вимогам Тендерної документації Ямницької сільської ради інформуємо Вас про нижченаведене.
Члени тендерного комітету розглянули документи подані у складі тендерної пропозиції учасника ФОП "СТАСІНЧУК НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА" та погодились з тим, що тендерна пропозиція учасника ФОП "СТАСІНЧУК НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА" відповідає умовам тендерної документації Замовника, що підтверджується рішенням тендерного комітету Ямницької сільської ради, оформленого протоколом від 19.05.2021 року № 26, на підставі та в порядку визначеному ЗУ «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями).
Обґрунтовуючи власну позицію звертаємо Вашу увагу на наступне.
Щодо невідповідності довідок.
Закон України “Про публічні закупівлі” (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019) (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Виходячи з пункту 31 частини першої статті 1 Закону тендерна документація розробляється та затверджується замовником і має містити відомості, визначені статтею 22 Закону.
Відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості, опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 затверджено перелік формальних помилок (далі – Перелік), який є вичерпним.
Отже, замовник в тендерній документації зазначає опис формальних помилок керуючись Переліком.
Отже, список формальних (несуттєвих) помилок чітко визначені тендерною документацією затвердженою рішенням тендерного комітету протоколом № 23 від 23.04.2021 року (п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3. “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції”). До них належать:
“- Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації”
Учасником ФОП "СТАСІНЧУК НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА" під час надання пропозиції надано всі документи які вимагав Замовник тендерною документацією, а відсутність повної назви предмету закупівлі в окремих довідках не впливає на зміст поданого документа та надає замовнику право віднести такі недоліки до формальних (несуттєвих) помилок.
При цьому, віднесення помилок, допущених учасниками в тендерних пропозиціях до формальних (несуттєвих), здійснюється Замовником при розгляді тендерних пропозицій Учасника та прийняті рішення про визначення переможця самостійно відповідно до Переліку, тобто у наявності є повністю законні та обґрунтовані дії Замовника в частині визначення переможця торгів по вказаній закупівлі.
Щодо оригіналів паспорту та ідентифікаційного коду.
У п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3. “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” зазначено, що:
“Усі документи, що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції, повинні бути скановані з оригіналів або належним чином засвідчених копій документів у вигляді сканкопій, придатних для машинозчитування (файли з розширенням “.pdf.”, “.jpeg.” тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії.”
Учасник ФОП "СТАСІНЧУК НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА" дотрималася умов тендерної документації, надавши, відповідно, завірені копії паспорта та ідентифікаційного номеру згідно до вимог тендерної документації Замовника.
Щодо підтвердження повноважень службової особи.
Вимога щодо надання “Документи, що підтверджують повноваження службової (посадової) особи учасника представляти його інтереси під час проведення процедури за предметом закупівлі, підписувати тендерну пропозицію за предметом закупівлі, а також інформацію та документи, що підтверджують правомочність службової (посадової) особи/осіб учасника на укладання та підписання договору про закупівлю:…”стосується юридичних осіб, про що слідує по тексту подальший перелік вимог щодо осіб, які мають право підписувати тендерну пропозицію та повноваження на підписання договору про закупівлю.
Крім того, на підставі ст. 52 Цивільного кодексу України підприємець відповідає за зобов’язаннями, пов’язаними із підприємницькою діяльністю, усім своїм майном, крім майна, на яке за законом не може бути звернене стягнення. Він керує своєю діяльністю самостійно та бере на себе відповідальність за всі пов’язані з такою діяльністю ризики. У довідці № 47 від 07.05.2021р. Учасник зазначає, що він не надає право на укладення та підписання договору про закупівлю жодним особам та не уповноважує представляти його інтереси під час проведення процедури за предметом жодних осіб чи представників. Право на підписання тендерної пропозиції, а також інформації та документів фізичною особою-підприємцем підтверджується довідкою №18 від 07.05.2021р. “Довідка про учасника”, де у графі №5 “ Посада, прізвище, ім’я та по батькові керівника, № телефону:” зазначено ФОП "СТАСІНЧУК НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА" та Випискою з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. У жодному нормативно-правовому акті не сказано, що фізична особа-підприємець зобов’язана делегувати функції з управління своєю діяльністю найманому працівникові.
Додатково звертаємо Вашу увагу, на те, що у листі Міністерства юстиції України від 03.11.2006р. № 22-48-548 “Щодо надання офіційних роз'яснень законодавства” вказано, що громадянин - суб'єкт підприємницької діяльності може бути визнаний службовою особою (посадовою особою), тобто дане формулювання не носить характер імперативності, тобто однозначної обов’язковості та безапеляційності, а лише передбачає відповідне право, яке підлягає реалізації суб'єктом підприємницької діяльності.
Одночасно звертаємо увагу, що листи міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, органів господарського управління не є нормативно-правовими актами, вони мають лише роз'яснювальний, інформаційний характер і не встановлюють правових норм.
Щодо невідповідності кількісним та якісним характеристикам.
У п. 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу 3. “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” зазначено, що: “Учасники процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції документально підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі наступними інформацією та документами:
- гарантійним листом за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про те, що виконання робіт буде здійснюватись учасником у відповідності до кількості та обсягів, що визначені Замовником в Додатку 5 до цієї тендерної документації та у відповідності до умов тендерної документації Замовника за предметом закупівлі;
- гарантійним листом за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про те, що вартість тендерної пропозиції учасника включає в себе повний обсяг (комплекс) робіт, що визначені замовником в Додатку 5 до цієї тендерної документації та визначені умовами тендерної документації замовника за предметом закупівлі;”
Учасником ФОП "СТАСІНЧУК НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА" під час надання
пропозиції надано листи гарантійні листи № 29 від 06.05.2021р., № 30 від 06.05.2021р., № 31 від 06.05.2021р. (файли № 4,5,6 від 08 травня 2021р.), якими Учасник ФОП "СТАСІНЧУК НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА" гарантує, що виконання робіт буде здійснюватися відповідності до кількості та обсягів, що визначені замовником у відповідності до тендерної документації та вартість тендерної пропозиції учасника включає в себе повний обсяг (комплекс) робіт, що визначені замовником в Додатку 5 до цієї тендерної документації Замовника за предметом закупівлі.
Враховуючи вищевказане, невідповідність у розрахунку до договірної ціни розцінена Замовником, як арифметична помилка.
Виходячи із вищенаведеного, тендерний комітет Ямницької сільської ради вважає скаргу такою, що не підлягає до задоволенню.
Номер:
5f6d7c5f203e444689bfc58367a9d859
Назва:
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
04.06.2021 11:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.06.2021 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
04.06.2021
№366
Львів
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами), з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарг за номером UA-2021-04-23-004714-a.c2 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі
UA-2021-04-23-004714-a (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 23 квітня 2021 року), прийняте наказом Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 02 червня 2021 №356 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
В.о. начальника Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Богдан ГРИЦАК