• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

"Нове будівництво спортивного майданчика з штучним покриттям на вул.Зузука,2 в с.Сілець, Ямницької сільської ради об’єднаної територіальної громади Івано-Франківської області" (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013)

"Нове будівництво спортивного майданчика з штучним покриттям на вул.Зузука,2 в с.Сілець, Ямницької сільської ради об’єднаної територіальної громади Івано-Франківської області" (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) Орган місцевого самоврядування. Код ЄДРПОУ 04356461 Найменування замовника: Ямницька сільська рада, Місцезнаходження замовника:вул.Галицька,36, с.Ямниця, Івано-Франківська область,77422 Мова:українська Джерело фінансування-кошти місцевого бюджету.

Торги відмінено

2 670 133.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 350.67 UAH
Період оскарження: 23.04.2021 15:26 - 05.05.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 8f86f54fe22447e896334674b7a85e7e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-23-004714-a.c2
Назва: Скарга
Скарга:
ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати Підстави подання скарги. ЯМНИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА Код ЄДРПОУ: 04356461 (далі - Замовник) розпочала процедуру відкритих торгів на закупівлю: "Нове будівництво спортивного майданчика з штучним покриттям на вул.Зузука,2 в с.Сілець, Ямницької сільської ради об’єднаної територіальної громади Івано-Франківської області" (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-23-004714-a ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГЕН УКРАЇНА" (далі - Скаржник) виявив бажання взяти участь у зазначеному тендері та згідно тендерної документації подав тендерну пропозицію. 19.05.2021 Замовник оприлюднив Протокол засідання тендерного комітету ЯМНИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ № 26 від 19 травня 2021р щодо розгляду та визнання переможця процедури відкритих торгів по предмету закупівлі "Нове будівництво спортивного майданчика з штучним покриттям на вул.Зузука,2 в с.Сілець, Ямницької сільської ради об’єднаної територіальної громади Івано-Франківської області" (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-23-004714-a За вищезгаданим Протоколом прийнято рішення про визнання переможцем процедури відкритих торгів по предмету закупівлі "Нове будівництво спортивного майданчика з штучним покриттям на вул.Зузука,2 в с.Сілець, Ямницької сільської ради об’єднаної територіальної громади Івано-Франківської області" (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) ФОП Стасінчук Наталія Василівна #2844908922, та в Протоколі зазначено, що тендерна пропозиція ФОП Стасінчук Наталія Василівна #2844908922 відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації і визнано як найбільш економічно вигідно. Проаналізовано подані ФОП Стасінчук Наталія Василівна #2844908922 документи, було встановлено, що отримана пропозиція містить необхідну інформацію яку замовник вимагав відповідно до тендерної документації. Наявність обставин для відмови ФОП Стасінчук Наталія Василівна #2844908922 відповідно до статті 16, статті 17 Закону не встановлені. Скаржник не може погодитись із прийнятим рішенням Замовника та вважає дане рішення та дії Замовника протиправними та такими, що порушують пункт 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ч.8 ст. 18 закону України “Про публічні закупівлі” скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Згідно з п. 17 ст. 1 закону України “Про публічні закупівлі” орган оскарження - Антимонопольний комітет України. Відповідно до п. 30 ст. 1 закону України “Про публічні закупівлі” суб’єкт оскарження в органі оскарження - фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Враховуючи викладене, подання Скаржником скарги до органу оскарження — 27.05.2021. Посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати. Уважно вивчивши тендерну пропозицію ФОП Стасінчук Наталія Василівна #2844908922 хочу звернути увагу на низку невідповідностей кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону, не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства і на які не звернув уваги тендерний комітет ЯМНИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ: 1. У відповідності до Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції вказано «Усі документи (довідки, інформаційні довідки, листи, гарантійні листи тощо), які складаються безпосередньо учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені на фірмовому бланку учасника (у разі наявності) та містити №, дату, посаду, прізвище, ініціали та власноручний підпис керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, а також повну назву предмету закупівлі, щодо якої учасником складаються вищезазначені документи . Хочемо зазначити, що нижче зазначені документи не містять повної назви предмету закупівлі» - не відповідають заявленим вимогам Замовника : 1)«Гарантійний лист» вих. ном.№8 від 07.05.2021р файл 08 травня 2021 13:3728 Гарантійний лист про відповідність до ДСТУ Б.Д.1.1-1.2013_ ДБН.pdf; 2) Довідка вих. ном. від 06.05.2021№34, файл 08 травня 2021 13:3726 Календарний графік.pdf 3) Довідка вих. ном. від 07.05.2021№47, файл 08 травня 2021 13:3724 Довідка щодо повноважень.pdf 4) Довідка вих. ном. від 07.05.2021№48, файл 08 травня 2021 13:3723 Довідка щодо ліцензії.pdf 5) Довідка вих. ном. від 07.05.2021№49, 08 травня 2021 13:3722 Довідка про відповідність характеристикам закупівлі.pdf 6) Лист від 07.05.2021№45, файл 08 травня 2021 13:3721 Довідка щодо санкцій ст. 236.pdf 7) Заява-згода від07.05.2021№6 файл 08 травня 2021 13:3720 Заява - згода на обробку персональних даних.pdf 8) Довідка про учасника від07.05.2021№18 файл 08 травня 2021 13:3719 Довідка про учасника.pdf 9) Гарантійний лист від07.05.2021№17 файл 08 травня 2021 13:3715 Гарантійний лист про підписання договору.pdf 10) Довідка від07.05.2021№2 файл 08 травня 2021 13:379.1 Довідка Підтвердження власне обладнання у власності (балансі).pdf 11) Гарантійний лист від06.05.2021№32 файл 08 травня 2021 13:37 8 Гарантійний лист про дотримання умов пропозиції.pdf 12) Гарантійний лист від07.05.2021№10 файл 08 травня 2021 13:37 6 Гарантійний лист про відповідність вартості пропозиції.pdf 13) Гарантійний лист від06.05.2021№30 файл 08 травня 2021 13:37 5 Гарантійний лист про відповідність обсягів і кількості робіт.pdf 14) Гарантійний лист від06.05.2021№29 файл 08 травня 2021 13:37 4 Гарантійний лист про відповідність якісним і кількісним характ....pdf 15) Довідка від07.05.2021№11 файл 08 травня 2021 13:372 Довідка про незалучення субпідрядників.pdf Про дані помилки було повідомлено Замовника у вимозі UA-2021-04-23-004714-a.c1, щодо пропозиції ФОП Стасінчук Наталія Василівна #2844908922 та було отримано відповідь щодо ФОП «СТАСІНЧУК ХРИСТИНА ІВАНІВНА» ЄДРПОУ3576501761 тендерної пропозиції якої у нас відсутня будь яка інформація. Оскільки сам замовник прямо зобов’язує виконавця вказувати «назву предмету закупівлі, щодо якої учасником складаються вищезазначені документи» в усіх документах (довідки, інформаційні довідки, листи, гарантійні листи тощо), відповідно неможливо вважати формальною помилкою. Також зазначаємо, що згідно Наказу Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 перелік помилок є повним та вичерпним і дана помилка не підпадає під дію цього наказу. Звертаємо увагу, що Замовник помилково ототожнює поняття «НАЗВА ДОКУМЕНТУ» та вимогу вкласти у довідку повну назву предмету закупівлі, вочевидь для підтвердження належності довідки до предмету закупівлі та для уникнення помили щодо закупівлі.. 2. У ДОДАТОК 10 ПЕРЕЛІК ІНШИХ ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОДАЄ УЧАСНИК У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ пункт 6.замовник вимагає надати Оригінал довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб), а ФОП Стасінчук Наталія Василівна #2844908922 у файлі 08 травня 2021 13:3718 Паспорт та ідентиф. код..pdf надано копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду 3. У ДОДАТОК 10 ПЕРЕЛІК ІНШИХ ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОДАЄ УЧАСНИК У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ пункт 7.замовник вимагає надати Оригінал паспорту (для фізичних осіб),а ФОП Стасінчук Наталія Василівна #2844908922 у файлі 08 травня 2021 13:3718 Паспорт та ідентиф. код..pdf надано копію паспорту. У Відповіді на Вимогу UA-2021-04-23-004714-a.c1 зазначено: «Щодо оригіналів паспорту та ідентифікаційного коду.У п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3. “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” зазначено, що:“Усі документи, що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції, повинні бути скановані з оригіналів або належним чином засвідчених копій документів у вигляді сканкопій, придатних для машинозчитування (файли з розширенням “.pdf.”, “.jpeg.” тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії.” Учасник ФОП "СТАСІНЧУК ХРИСТИНА ІВАНІВНА" дотрималася умов тендерної документації, надавши, відповідно, завірені копії паспорта та ідентифікаційного номеру згідно до вимог тендерної документації Замовника.» -Просимо врахувати відсутність наділення повноваженнями ФОП "СТАСІНЧУК ХРИСТИНА ІВАНІВНА" діяти від імені ФОП Стасінчук Наталія Василівна #2844908922. Хочемо зазначити, що замовник у п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3. “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” зазначає загальні вимоги, а щодо окремих вимог уточняє додатково і до таких уточнень належить обов’язкове подання Оригіналу довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та Оригіналу паспорту (для фізичних осіб) ДОДАТОК 10 ПЕРЕЛІК ІНШИХ ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОДАЄ УЧАСНИК У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ пункт 6. Також зазначаємо, що Замовник торгів У ДОДАТОК 10 ПЕРЕЛІК ІНШИХ ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОДАЄ УЧАСНИК У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ у пункті 2 Документи, що підтверджують повноваження службової (посадової) особи учасника представляти його інтереси під час проведення процедури за предметом закупівлі, підписувати тендерну пропозицію за предметом закупівлі, а також інформацію та документи, що підтверджують правомочність службової (посадової) особи/осіб учасника на укладання та підписання договору про закупівлю.. Додатково хочемо акцентувати увагу на роз’яснення надані Міністерством юстиції України у листі від 3 листопада 2006 року № 22-48-548 "Щодо надання офіційних роз'яснень законодавства". У вказаному листі, зокрема, зазначається, що громадянин - суб'єкт підприємницької діяльності може бути визнаний службовою особою (посадовою особою) лише тоді, коли у нього реально виникає можливість виконання організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських обов'язків. Це можливо у випадку, коли такий громадянин на умовах трудового договору наймає працівників для сприяння йому в здійсненні підприємницької діяльності. За таких обставин він набуває організаційно-розпорядчих повноважень стосовно найманих працівників (право ставити перед ними певні завдання, визначати розмір заробітної плати, розпорядок робочого дня, застосовувати дисциплінарні стягнення тощо) ФОП Стасінчук Наталія Василівна #2844908922 довідкою №47 від 07.05.021 не уповноважує жодних осіб представляти свої інтереси на процедурі закупівлі UA-2021-04-23-004714-a "Нове будівництво спортивного майданчика з штучним покриттям на вул.Зузука,2 в с.Сілець, Ямницької сільської ради об’єднаної територіальної громади Івано-Франківської області" (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) а також не надає такого права собі. Також відсутній любий інший документ у тендерній пропозиції який би надавав право підписувати тендерну пропозицію за предметом закупівлі, а також інформацію та документи. Підсумовуючи вищесказане випливає, що ФОП Стасінчук Наталія Василівна не надала довідки згідно Додатку 10 п2. Додатково хочемо зазначити:що у Додатку 10 Тендерної пропозиції значена необхідність у відвідуванні об’єкту будівництва (по що й надає ФОП Стасінчук Наталія Василівна Довідку від 05.05.2021№25 «Про огляд об’єкт» файл: 08 травня 2021 13:3713 Довідка про огляд обєкту.pdf, та проведенні розрахунку вартості тендерної пропозиції яка подається у файлі 08 травня 2021 13:3725 Кошториси.rar (хочемо зазначити що це є первинна та остаточна пропозиція ФОП Стасінчук Наталія Василівна Довідку). При більш детальному вивченні розрахунку виявлено невідповідність кількісним та якісним характеристикам, які вимагає замовник (Технічне завдання у Додатку 5 Тендерної документації) до кількісних характеристик які врахував ФОП Стасінчук Наталія Василівна: невідповідність виявлено до наступних пунктах технічного завдання: • п.4 (Рис 1), п.7 (Рис 2), п.18(Рис 3), - у файлі ЛК 294-02-1-1 (покриття спортивного майданчика).pdf. Рис 1 (пункт.4) Рис 2 (пункт.7) Рис 3 (пункт.18) • п.31 (Рис 4 ), п.32 (Рис 5 ) п.74 (Рис 6 )ЛК 294-02-1-2 (огородження спортивного майданчика).pdf Рис 4 (пункт.31) Рис 5 (пункт.32) Рис 6 (пункт.74) . Враховуючи викладене, розрахунок вартості тендерної пропозиції не відповідає якісним та кількісним характеристикам тендерної закупівлі "Нове будівництво спортивного майданчика з штучним покриттям на вул.Зузука,2 в с.Сілець, Ямницької сільської ради об’єднаної територіальної громади Івано-Франківської області" (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-23-004714- . Підсумовуючи вищевикладене ФОП Стасінчук Наталія Василівна #2844908922 не відповідає абзацу першому частини третій статті 22 На підставі вищевикладеного та керуючись статтями 5, 11, 18 закону України “Про публічні закупівлі”, прошу: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити факт порушення ЯМНИЦЬКОЮ СІЛЬСЬКОЮ РАДОЮ процедури закупівлі, в т.ч. прийняття протиправних рішень під час здійснення процедури закупівлі за предметом "Нове будівництво спортивного майданчика з штучним покриттям на вул.Зузука,2 в с.Сілець, Ямницької сільської ради об’єднаної територіальної громади Івано-Франківської області" (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-23-004714-a. 3. Зобов'язати ЯМНИЦЬКУ СІЛЬСЬКУ РАДУ скасувати свої рішення, а саме: - про визначення ЯМНИЦЬКОЮ СІЛЬСЬКОЮ РАДОЮ переможцем торгів ФОП Стасінчук Наталію Василівну (Протокол засідання тендерного комітету ЯМНИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ № 26 від 19 травня 2021р щодо розгляду та визнання переможця процедури відкритих торгів по предмету закупівлі "Нове будівництво спортивного майданчика з штучним покриттям на вул.Зузука,2 в с.Сілець, Ямницької сільської ради об’єднаної територіальної громади Івано-Франківської області" (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-23-004714-a) 4. Врахувати відсутність відповіді на вимогу UA-2021-04-23-004714-a.c1 5. Призначити заходи, що мають бути вжиті ЯМНИЦЬКОЮ СІЛЬСЬКОЮ РАДОЮ для усунення встановлених фактів порушення процедури закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 08.06.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.06.2021 12:09
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 11.06.2021 16:33
Дата виконання рішення Замовником: 14.06.2021 15:09
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасувати рішення тендерного комітету Ямницької сільської ради №26 від 19.05.2021 р. про визначення переможця ФОП Стасінчук Наталія Василівна за предметом закупівлі:""Нове будівництво спортивного майданчика з штучним покриттям на вул.Зузука,2 в с.Сілець, Ямницької сільської ради об’єднаної територіальної громади Івано-Франківської області" (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021: 2015 -45212000-6 Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів. Відмінити тендер відповідно до пункту 3 частини другої статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі"
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГЕН УКРАЇНА", Юрій Форкавець +380504349069 regen.ukraine@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 444bf6732111471fb5e45b901e6e92a5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-23-004714-a.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Неправомірне визнання переможця тендеру
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Розглянувши вимогу ТОВ “РЕГЕН Україна” щодо неправомірності визначення переможця ФОП "СТАСІНЧУК ХРИСТИНА ІВАНІВНА" (протокол № 26 від 19.05.2021р.) по предмету закупівлі: “Нове будівництво спортивного майданчика з штучним покриттям на вул. Зузука, 2 в с. Сілець, Ямницької сільської ради об’єднаної територіальної громади Івано-Франківської області” (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015-45212000-6 Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів) інформуємо Вас про те, що вважаємо її безпідставною та необґрунтованою та такою, що не підлягає до задоволення виходячи з нижченаведеного. Члени тендерного комітету для забезпечення об’єктивного розгляду вимоги ТОВ “РЕГЕН Україна” розглянули документи подані у складі тендерної пропозиції учасника ФОП "СТАСІНЧУК ХРИСТИНА ІВАНІВНА" та погодились з тим, що тендерна пропозиція учасника ФОП "СТАСІНЧУК ХРИСТИНА ІВАНІВНА" відповідає умовам тендерної документації Замовника, тобто підтвердили правомірність рішення тендерного комітету Ямницької сільської ради, оформленого протоколом від 19.05.2021 року №26. Обґрунтовуючи власну позицію звертаємо Вашу увагу на наступне. Щодо невідповідності довідок. Закон України “Про публічні закупівлі” (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019) (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Виходячи з пункту 31 частини першої статті 1 Закону тендерна документація розробляється та затверджується замовником і має містити відомості, визначені статтею 22 Закону. Відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості, опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 затверджено перелік формальних помилок (далі – Перелік), який є вичерпним. Отже, замовник в тендерній документації зазначає опис формальних помилок керуючись Переліком. Отже, список формальних (несуттєвих) помилок чітко визначені тендерною документацією затвердженою рішенням тендерного комітету протоколом № 23 від 23.04.2021 року (п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3. “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції”). До них належать: “- Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації” Учасником ФОП "СТАСІНЧУК ХРИСТИНА ІВАНІВНА" під час надання пропозиції надано всі документи які вимагав Замовник тендерною документацією, а відсутність повної назви предмету закупівлі в окремих довідках не впливає на зміст поданого документа та надає замовнику право віднести такі недоліки до формальних (несуттєвих) помилок. При цьому, віднесення помилок, допущених учасниками в тендерних пропозиціях до формальних (несуттєвих), здійснюється Замовником при розгляді тендерних пропозицій Учасника та прийняті рішення про визначення переможця самостійно відповідно до Переліку, тобто у наявності є повністю законні та обґрунтовані дії Замовника в частині визначення переможця торгів по вказаній закупівлі. Щодо оригіналів паспорту та ідентифікаційного коду. У п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3. “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” зазначено, що: “Усі документи, що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції, повинні бути скановані з оригіналів або належним чином засвідчених копій документів у вигляді сканкопій, придатних для машинозчитування (файли з розширенням “.pdf.”, “.jpeg.” тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії.” Учасник ФОП "СТАСІНЧУК ХРИСТИНА ІВАНІВНА" дотрималася умов тендерної документації, надавши, відповідно, завірені копії паспорта та ідентифікаційного номеру згідно до вимог тендерної документації Замовника. Щодо підтвердження повноважень службової особи. Вимога щодо надання “Документи, що підтверджують повноваження службової (посадової) особи учасника представляти його інтереси під час проведення процедури за предметом закупівлі, підписувати тендерну пропозицію за предметом закупівлі, а також інформацію та документи, що підтверджують правомочність службової (посадової) особи/осіб учасника на укладання та підписання договору про закупівлю:…”стосується юридичних осіб, про що слідує по тексту подальший перелік вимог щодо осіб, які мають право підписувати тендерну пропозицію та повноваження на підписання договору про закупівлю. Крім того, на підставі ст. 52 Цивільного кодексу України підприємець відповідає за зобов’язаннями, пов’язаними із підприємницькою діяльністю, усім своїм майном, крім майна, на яке за законом не може бути звернене стягнення. Він керує своєю діяльністю самостійно та бере на себе відповідальність за всі пов’язані з такою діяльністю ризики. У довідці № 47 від 07.05.2021р. Учасник зазначає, що він не надає право на укладення та підписання договору про закупівлю жодним особам та не уповноважує представляти його інтереси під час проведення процедури за предметом жодних осіб чи представників. Право на підписання тендерної пропозиції, а також інформації та документів фізичною особою-підприємцем підтверджується довідкою №18 від 07.05.2021р. “Довідка про учасника”, де у графі №5 “ Посада, прізвище, ім’я та по батькові керівника, № телефону:” зазначено ФОП "СТАСІНЧУК ХРИСТИНА ІВАНІВНА та Випискою з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. У жодному нормативно-правовому акті не сказано, що фізична особа-підприємець зобов’язана делегувати функції з управління своєю діяльністю найманому працівникові. Додатково звертаємо Вашу увагу, на те, що у листі Міністерства юстиції України від 03.11.2006р. № 22-48-548 “Щодо надання офіційних роз'яснень законодавства” вказано, що громадянин - суб'єкт підприємницької діяльності може бути визнаний службовою особою (посадовою особою), тобто дане формулювання не носить характер імперативності, тобто однозначної обов’язковості та безапеляційності, а лише передбачає відповідне право, яке підлягає реалізації суб'єктом підприємницької діяльності. Одночасно звертаємо увагу, що листи міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, органів господарського управління не є нормативно-правовими актами, вони мають лише роз'яснювальний, інформаційний характер і не встановлюють правових норм. Виходячи із вищенаведеного, тендерний комітет Ямницької сільської ради вважає надані зауваження безпідставними та такими, що не підлягають задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні