-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015- 39160000-1 (Шкільні меблі) (Меблі для ДНЗ №661, вул. Прирічна, 3, Оболонського району, м. Київ)
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 333 одиниць Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: ДНЗ №661, вул. Прирічна, 3, Оболонського району, м. Київ Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. до 30 червня 2021 року Джерело фінансування – місцевий бюджет. Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Вид забезпечення тендерних пропозиції : банківська гарантія, більш детальна інформація зазначена в п.2 розділу ІІІ Тендерної документації.
Завершена
689 401.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 894.01 UAH
мін. крок: 1% або 6 894.01 UAH
Номер:
9d8e36f09fa54c91b120adfa9d90a831
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-10-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.08.2022 00:00
Період моніторингу:
10.08.2022 13:06 - 01.09.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.08.2022 № 167
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2021-04-23-002962-a 23.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів встановлено порушення частини 4¹ Постанови № 710.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 та частини дев’ятої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Гамаюн-Груп», своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень шляхом оприлюднення звіту про виконання договору, та заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету Замовника від 16.04.2021 № 82 із змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Гамаюн-Груп» (далі –
ТОВ «Гамаюн-Груп»), протокол засідання тендерного комітету Замовника від 13.05.2021 № 82, повідомлення про намір укласти договір від 13.05.2021, договір про закупівлю від 31.05.2021 № 140-Т (далі – Договір), пояснення та документи надані 17.08.2022 Замовником на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник у тендерній документації (додаток 3 до тендерної документації) не установив до переможця торгів вимогу щодо надання документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пункті 13 частини першої статті 17 Закону, чим порушив вимоги частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 16.08.2022 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Замовник 17.08.2022 оприлюднив пояснення з посиланням про розміщення закупівлі на офіційному інтернет-порталі https://obolon.kyivcity.gov.ua/content/richnyy-plan-derzhavnyh-zakupivel.html.
При дослідженні Порталу виявлено, що повідомлення Замовника про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відсутнє.
З огляду на викладене та враховуючи відсутність на порталі публікації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник порушив вимоги частини 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710).
Також, за результатами моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 10.1 Договору, укладеного з переможцем торгів ТОВ «Гамаюн-Груп» договір набирає чинності з моменту його підписання представниками Сторін, скріплення печатками та діє до 31.12.2021, а в частині оплати – до повного виконання зобов’язань.
Згідно із пунктом 3.1 Ціна цього Договору становить: 673 404,00 грн. (шістсот сімдесят три тисячі чотириста чотири грн. 00 коп.) в тому числі ПДВ 112 234,00 грн.
Водночас відповідно до документів наданих Замовником 17.08.2022 на запит Держаудитслужби, а саме: видаткової накладної від 24.06.2021
№ ГГ-НА000054 та платіжного доручення від 06.07.2021 № 280 з відміткою Державної казначейської служби України «ОПЛАЧЕНО» 08.07.2021 установлено, що станом на 24.06.2021 шкільні меблі були поставлені ТОВ «Гамаюн-Груп» на суму 673 404,00 грн та 08.07.2021 оплачені Замовником на загальну суму 673 404,00 грн, що відповідає вартості укладеного Договору.
Відповідно до частини дев’ятої статті 41 Закону у разі закінчення строку дії договору про закупівлю, виконання договору про закупівлю або його розірвання замовник обов’язково оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю.
Згідно із вимогами пункту 12 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Отже на порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 та частини дев’ятої статті 41 Закону Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю.
Період усунення порушень:
26.08.2022 11:33 - 10.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
26.08.2022 11:33
Запити/Пояснення
Номер:
f82afc07279847ee8de19e14ecfac0fc
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.08.2022 14:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі шкільних меблів, код за ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-23-002962-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «Гамаюн-Груп» умов пункту 6 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, в частині надання грошових кошів у розмірі 3% від вартості договору про закупівлю на забезпечення виконання договору про закупівлю.
4. Враховуючи положення пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 03 березня 2022 року № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» просимо надати інформацію та підтвердні документи (рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо) щодо виконання договору від 31.05.2021 № 140-Т в частині постачання та здійснення розрахунків.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
864f5aaeb4b84c91851a8d4d758d06d8
Назва:
Пояснення щодо закупівлі код ДК 021:2015- 39160000-1 (Шкільні меблі) (Меблі для ДНЗ №661, вул. Прирічна, 3, Оболонського району, м. Київ)
Дата опублікування:
17.08.2022 21:30
Опис:
Управлінням освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) розглянуто запит Державної аудиторської служба України щодо моніторингу по закупівлі код ДК 021:2015- 39160000-1 (Шкільні меблі) (Меблі для ДНЗ №661, вул. Прирічна, 3, Оболонського району, м. Київ) за номером ID:UA-2021-04-23-002962-a (далі – Закупівля), та в межах своєї компетенції надає наступні пояснення.
1) Технічно – якісні характеристики, закупівлі формувались із врахуванням вимог ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2008, IDT), ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги»,сертифікат на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015), санітарного законодавства, зокрема: ГОСТ 22046:2004 «Меблі для учбових закладів» та висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі.
Кількісне та бюджетне призначення формувалися відповідно до наданого технічного завдання директора ДНЗ №661, О.С.Щербина, Додаток 1 «Технічні вимоги», що додається.
2) Закупівля розміщена на офіційному інтернет-порталу Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації https://obolon.kyivcity.gov.ua/content/richnyy-plan-derzhavnyh-zakupivel.html
3) ТОВ «Гамаюн-Груп» виконав умови пункту 6 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, в частині надання грошових кошів у розмірі 3% від вартості договору про закупівлю на забезпечення виконання договору про закупівлю, Додаток №2 «Платіжне доручення ТОВ Гамаюн», що додається.
4) В якості підтверджуючих документів, щодо виконання договору від 31.05.2021 № 140-Т в частині постачання та здійснення розрахунків надаємо: видаткову накладну Додаток №3 та платіжне доручення Додаток 4, що додаються.