• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015- 39160000-1 (Шкільні меблі) (Меблі для ДНЗ №661, вул. Прирічна, 3, Оболонського району, м. Київ)

Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 333 одиниць Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: ДНЗ №661, вул. Прирічна, 3, Оболонського району, м. Київ Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. до 30 червня 2021 року Джерело фінансування – місцевий бюджет. Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Вид забезпечення тендерних пропозиції : банківська гарантія, більш детальна інформація зазначена в п.2 розділу ІІІ Тендерної документації.

Завершена

689 401.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 894.01 UAH
Період оскарження: 23.04.2021 12:34 - 07.05.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні умови

Номер: f6cb27b7dc6d481f91f025018fae8850
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-23-002962-a.c1
Назва: Дискримінаційні умови
Вимога:
Шановний замовник! Звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, а саме: 1) Додаток 3 Кваліфікаційні критерії - наявність автотранспорту, призначеного для перевезення текстильних виробів. Предметом договору є шкільні меблі, яким чином вказаний транспорт має відношення до предмету закупівлі? 2) Додаток 2 технічні вимоги пункт 9 - Гарантійний лист від постачальника, яким гарантується надання (з поверненням) зразка продукції (матеріалу або виробу) для підтвердження якості на протязі 5 робочих днів після письмової заявки Замовника. Звертаємо Вашу увагу, що Обмін даними між замовником та учасниками здійснюється виключно відкрито через електронну систему закупівель. Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає можливості надання Замовнику в межах процедури закупівлі інших об’єктів, крім інформації/документів через електронну систему закупівель, що в принципі (фізично) не допускає передачу зразків товарів. Окрім того, у тендерній документації не визначено точно кількості та порядку, в якому ці зразки повинні надаватись, строку повернення, порядку й тривалості користування ними, порядку оформлення передачі, мети й порядку їх дослідження Замовником. В тендерній документації також не визначено порядку контролю з боку інших учасників (чи дійсно учасник з найменшою ціновою пропозицією надав зразки). Вимагаємо прибрати вказані вимоги з ТД, інакше будемо вимушені звернутися до АМКУ
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено