-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Екскаватор-навантажувач JCB модель 4СX Sitemaster з додатковим навісним обладнанням або еквівалент
Завершена
4 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 000.00 UAH
Номер:
d4757ce7e09d46759591f8a62f6b246f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-02-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.09.2021 00:00
Період моніторингу:
02.09.2021 16:42 - 24.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
Дніпро
01.09.2021 № 462
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до пунктів 1, 2, 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області
Ігор БЄЛІК
Додаток
до наказу від 01.09.2021
№ 462
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 Комунальне підприємство "Служба єдиного замовника" Авдіївської міської ради UA-2021-04-21-002299-a 21.04.2021 п.2 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про проведення закупівлі установлено порушення вимоги пункту 12 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону від 19.09.2019 №114-ІХ (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення. своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом..
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель "Служби єдиного замовника" Авдіївської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи № 286/ОТ від 21 квітня 2021 року; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть" та товариства з обмеженою відповідальністю "Констракшн Машинері"; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протоколи уповноваженої особи Замовника від 13.05.2021 № 322/ОТ, від 14.05.2021 №326/ОТ; повідомлення про намір укласти договір; договір від 01.06.2021 №04-09/Б (далі –договір), додаткова угода №1 від 01.06.2021 до договору, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 15.09.2021.
В ході моніторингу закупівлі через електронну систему закупівель 13.09.2021 здійснено запит до Замовника про надання пояснень, згідно отриманої відповіді від 15.09.2021 Замовником повідомлено, що Договір станом на 15.06.2021 фактично було виконано, тобто товар було поставлено, прийнято і оплачено.
Крім того, відповідно до даних офіційного порталу публічних фінансів України E-DATA.GOV.UA (https://spending.gov.ua) Замовником 22.06.2021 за поставлений товар сплачено кошти у сумі, що відповідає загальній вартості укладеного договору.
Згідно із частиною першою статті 202 Господарського Кодексу України господарське зобов’язання припиняється виконанням, проведеним належним чином.
Отже, Замовником в електронній системі закупівель не оприлюднено звіт про виконання договору протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами Договору про закупівлю, що підтверджено даними офіційного порталу публічних фінансів України E-DATA.GOV.UA (https://spending.gov.ua) чим порушено вимоги пункту 12 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
24.09.2021 14:47 - 09.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
24.09.2021 14:47
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Згідно з абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Відповідно ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII, в чинній редакції від 24.07.2021 р. - звіт про виконання договору про закупівлю оприлюднюється в електронній системі - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання. З огляду на вище зазначену інформацію, Комунальне підприємство «Служба єдиного замовника» Авдіївської міської ради повідомляє, що договір на закупівлю – 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Екскаватор-навантажувач JCB модель 4СX Sitemaster з додатковим навісним обладнанням або еквівалент) за ідентифікатором № UA-2021-04-21-002299-a діє до 31.12.2021 р., зобов’язується викласти звіт про виконання договору у встановлені законодавством строки та в подальшому не допускати порушення у процедурах закупівлі.
Дата публікації звіту:
29.09.2021 09:31
Запити/Пояснення
Номер:
e3699a5864cb43c69c8f3dae3d717c4b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.09.2021 11:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Екскаватор-навантажувач JCB модель 4СX Sitemaster з додатковим навісним обладнанням або еквівалент (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2021-04-21-002299-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
f4641b980a6a4714a29f37ebc084d811
Назва:
відповідь надано
Дата опублікування:
15.09.2021 18:33
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Екскаватор-навантажувач JCB модель 4СX Sitemaster з додатковим навісним обладнанням або еквівалент (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2021-04-21-002299-a КП «СЄЗ» Авдіївської міськради надає запитувану інформацію.
07.12.2020 заступником з комерційних питань Сичовим О.С. було надано службову записку щодо нагальної потреби нашого підприємства у придбанні Екскаватора-навантажувача JCB моделі 4СX Sitemaster або еквівалент для забезпечення належного виконання виробничих завдань.
Проаналізувавши ринок було отримано дві комерційні пропозиції на суму 4 000 000,00 грн від ТОВ "Констракшн Машинері" та на суму 4 110 000,00грн. від ПрАТ «Нафтоавтоматика». Таким чином було вибрано найменшу ціну, а саме 4 000 000,00 грн.
Згідно пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Тендерною документацією визначено у разі, якщо Технічна специфікація містить посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгову марку, патент, тип або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, то вважається, що Технічна специфікація (технічні вимоги) містить(ять) вираз «або еквівалент». Посилання на конкретного виробника є необхідним, оскільки за основними характеристиками товар цієї компанії є таким, що оптимально відповідає потребам замовника.
Замовник, розробляючи технічні вимоги до предмета закупівлі, виходив з власних виробничих потреб та, керуючись виключно принципами здійснення закупівель згідно із Законом України «Про публічні закупівлі», проводив моніторинг екскаваторів-навантажувачів та аналіз їх характеристик, що є на ринку через відкриті джерела інформації. Шляхом співставлення отриманих з відкритих джерел характеристик до власних виробничих вимог Замовником була визначена орієнтована модель екскаватора- навантажувача та межі величин її технічних характеристик, що наведені у Технічних вимогах.
Необхідність закупівлі безпосередньо пов’язана з особливостями виробничого процесу та функціями, покладеними на підприємство. Крім того, попередньо було проведену закупівлю на технічне обслуговування техніки саме такої марки. Отже, для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності, замовник прийняв рішення провести закупівлю саме такої марки.
Більше того, у Технічних характеристиках передбачено граничні мінімальні та максимальні показники екскаватора-навантажувача. Отже, учасники мають право пропонувати екскаватори-навантажувачі з показниками, які будуть не гіршими тих, які передбачені у специфікації (в межах граничних мінімальних та максимальних показників).
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) інформуємо що данні були опубліковані на сайті Авдіївської міської військово-цивільної адміністрацій Покровського району Донецької області за посиланням:https://avdvca.gov.ua/rozporiadzhennia-kerivnyka-avdiivskoi-miskoi-vtsa/8752-pro-vnesennia-zmin-do-rozporiadzhennia-kerivnyka-viiskovo-tsyvilnoi-administratsii-mista-avdiivka-donetskoi-oblasti-vid-16-sichnia-2021-roku-35-pro-zatverdzhennia-prohramy-okhorony-navkolyshnoho-pryrodnoho-seredovyshcha-mista-avdiivka-donetskoi-oblasti-na-2021-rik-vid-16042021-94.html .
Пунктом 14 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 передбачено, що моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
При цьому пунктом 6 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 встановлено, що договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
Абзацом 2 частини 1 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 встановлено, що моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії.
Також інформуємо, що за результатами закупівлі UA-2021-04-21-002299-a з переможцем торгів було укладено договір №04-09/Б/621 від 01.06.2021, так станом на 15.06.2021 даний договір фактично було виконано, тобто товар було поставлено, прийнято і оплачено.