-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
21Т-079_32420000-3 - Мережеве обладнання (Мережеве обладнання)
Завершена
21 303 960.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 213 039.00 UAH
мін. крок: 1% або 213 039.00 UAH
Номер:
28968fe7c7f7483292d4710ad08d58e0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-18-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.11.2021 00:00
Період моніторингу:
18.11.2021 15:15 - 10.12.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.11.2021 № 713
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 18.11.2021 № 713.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-04-20-002467-c, 20.04.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/14497-2021 від 15.11.2021.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 грудня 2021 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Укргазвидобування» (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-03-16-000945-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції ТзОВ «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА», ТзОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» та ТзОВ «НЕТВЕЙВ», протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол розгляду тендерних пропозицій; протоколи засідання тендерного комітету від 15.06.2021 №1127 та від 18.06.2021 №21Т-079; повідомлення про намір укласти договір; оприлюднені переможцем тендеру після аукціону документи та інформацію; договір від 09.07.2021 №УБГ 271/30-21; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:
01.12.2021 16:42 - 07.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
01.12.2021 16:42
Запити/Пояснення
Номер:
808ec6c9864a4ec8bc98a82f6bc30437
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
24.11.2021 11:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.11.2021 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-04-20-002467-c, яка проводилась акціонерним товариством «Укргазвидобування» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, прошу надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
c23606896fac4c3e9bc5f3d6334d0eb4
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України
Дата опублікування:
25.11.2021 09:17
Опис:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) в рамках моніторингу процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) по предмету закупівлі 32420000-3 - Мережеве обладнання (Мережеве обладнання), №21Т-079, ідентифікатор закупівлі № UA-2021-04-20-002467-c
Номер:
d6240ba52dcc46b984c55128169617b0
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
25.11.2021 10:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.12.2021 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-04-20-002467-c, яка проводилась акціонерним товариством «Укргазвидобування» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Згідно з частиною шостою статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Під час моніторингу встановлено, що повідомлення про намір укласти договір з учасником-переможцем ТзОВ «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА» за процедурою закупівлі UA-2021-04-20-002467-c в електронній системі закупівель оприлюднено 18.06.2021. При цьому, в опублікованому протоколі засідання тендерного комітету від 18.06.2021 № 21Т-079 в пункті 5 зазначено, що згідно частини п’ятої та шостої статті 33 Закону підрозділу, відповідальному за укладення договору, у строк з 29.06.2021 по 07.07.2021 укласти договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі.
Водночас, відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації договір постачання мережевого обладнання № УГВ 271/30-21 укладено та оприлюднено 09.07.2021.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати вичерпну інформацію щодо не укладення договору у строк з 29.06.2021 по 07.07.2021 (як визначено у протоколі засідання тендерного комітету від 18.06.2021 № 21Т-079) та наявності обґрунтованої необхідності продовження строку для укладання договору?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
1aa33d051caa4a5899b79a8fdb201c97
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України
Дата опублікування:
26.11.2021 11:54
Опис:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) в рамках моніторингу процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) по предмету закупівлі 32420000-3 - Мережеве обладнання (Мережеве обладнання), №21Т-079, ідентифікатор закупівлі № UA-2021-04-20-002467-c