• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

конструкції для світлофорів та дорожніх знаків

більш детально у додатку 4 ТД

Торги відмінено

2 100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 500.00 UAH
Номер: 67fa2b02aa1742f48baeb4225e09418d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-07-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.06.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 07.06.2021 18:01 - 01.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 07.06.2021 № 250 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 07.06.2021 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 07.06.2021 № 250 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу. 10. UA-2021-04-16-003206-a 16.04.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Ганна КУРГАН
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 67) 577-68-67, toretto.kh@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини шостої статті 17 Закону. За результатами моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, своєчасності надання відповіді на запитання до процедури, правомірності відхилення тендерних пропозицій – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом відміни тендеру, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 червня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (редакція від 23.01.2021) (далі – Закон), своєчасності надання відповіді на запитання до процедури, розгляду тендерних пропозицій, правомірності відхилення тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «ХАРКІВ-СИГНАЛ» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 15.04.2021 № 157, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АТМ ЮНІОН» та Товариства з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційної фірми «ПРИЗМА» (далі – ТОВ ВКФ «ПРИЗМА»), вимогу про усунення невідповідностей від 11.05.20221 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.05.2021 № 188, Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.05.2021 № 11873-р/пк-пз, вимогу про усунення невідповідностей від 14.05.2021 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.06.2021 № 212, повідомлення про намір укласти договір від 03.06.2021 року. Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що розділ 3 Додатоку 2 до тендерної документації (стовбчик 3) містить вимогу щодо надання переможцем торгів на виконання вимог ст. 17 Закону інформації у тому числі: - Лист погодження (складений в довільній формі) - щодо згоди учасника, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», збирання, зберігання, обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних…; - Статутний документ юридичної особи (статут або установчий акт – для осіб приватного права та положення – для осіб публічного права) (остання зареєстрована редакція) із змінами (у разі їх наявності)...; - Інформація про учасника в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника… Проте, відповідно до вимог частини шостої статті 17 Закону, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Отже, перелік документів, які Замовник вимагав надати переможцю торгів не відповідає вимогам частини шостої статті 17 Закону. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що у ході розгляду пропозиції ТОВ ВКФ «ПРИЗМА» Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до норм частини 16 статті 29 Закону Замовником в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, яким вимагалось надання ТОВ ВКФ «ПРИЗМА» довідки, складеної у довільній формі, яка містить відомості, що учасник має відповідне обладнання, матеріально-технічну базу та технології для виконання поставки та обслуговування товару що є предметом закупівлі (зазначається: наявність у власності або користуванні виробничо-технічних приміщень, обладнання, машин, механізмів, техніки, ін.; їх кількість; технічний стан). Також, учасник повинен був надати копії документів про право оренди (у разі використання орендованого обладнання та матеріально – технічної бази) або копії договорів про надання послуг. Так, на виконання зазначених вимог ТОВ ВКФ «ПРИЗМА» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій від 14.05.2021 № 14/05/01, згідно з якої встановлено, що учасником з метою поставок товару укладено договір з перевізником ТОВ «АТЛ ЕКСПРЕС» про надання послуг з організації перевезення вантажу № 14012021/1 від 14.01.2021 року. Проте, на порушення вимог пункту 1.1 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації та вимог зазначених у повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей від 14.05.2021 року, ТОВ ВКФ «ПРИЗМА» не надано у складі тендерної пропозиції копію договору надання послуг від 14.01.2021 № 14012021/1, тим самим не підтвердивши можливість поставки товару Замовнику. Таким чином, Замовником порушено вимоги абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, в частині не відхилення учасника ТОВ ВКФ «ПРИЗМА», який не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ ВКФ «ПРИЗМА» та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір від 03.06.2021 року. Порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризику RISK-1-7 – не підтверджено.
Період усунення порушень: 10.06.2021 17:07 - 26.06.2021 00:00
Дата публікації висновку: 10.06.2021 17:07

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Згідно Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-04-16-003206-a замовник усунув порушення шляхом відміни тендеру за ДК 021:2015-44210000-5: Конструкції та їх частини (конструкції для світлофорів та дорожніх знаків) тендер за ДК 021:2015-44210000-5: Конструкції та їх частини (конструкції для світлофорів та дорожніх знаків).
Дата публікації звіту: 14.06.2021 14:29